The Evil Within - patch do wersji PC wyłącza czarne paski i limit 30 fps'ów
Tak wygląda The Evil Within bez czarnych pasków na dole i górze ekranu
Fuj, gdzie się podziała ta cała wizja artystyczna i efekt filmowości?! Ohyda.
Kudosy, że chciało im się takiego patcha wypuszczać, widocznie zrozumieli, że gracze PCtowi wolą grać w gry, a nie oglądać interaktywne filmy. :)
Jedna z bardziej popsutych optymalizacyjne gierek na blaszce. Grafa średniawa a wymogi jak za nową jakość. Powinna być na takie coś mega nagonka. Ładniejszy Max Payne 3 miał kilkakrotnie niższe wymagania, nie dajcie się dymać.
[Jestem niesłyszący]
Cytat: "NIEEEEEEE gdzie mój "cinematik fill"?!!?!", "No i całe "filmowe doświadczenie" psu w dupę." i podobne -> Dzieje się tak tylko dlatego, że było za dużo gracze, co narzekali na te czarne pasy, że twórcy gier ulegli. Pomyśleć, że gracze najpierw narzekali za to, a potem było płacz i tęsknoty z utraty. Czysta hipokryzja! :P
Cytat: "zwiększenia limitu płynności do 60 klatek na sekundę (nie można jednak całkowicie odblokować licznika)" -> E tam! 60 FPS zupełnie mi wystarczy! :)
Nie Xan, to jednoplatformowi całe życie blaszani teraz wala ironię o pasach nie zauważając jak są dymani w tej grze nierealistycznymi wymaganiami sprzętowymi ( nawet jeśli niższymi niż podawano ). Zamiast na tym się skupić i robić nagonkę, wolą ględzić o paskach. Lol. A do stałych 60 klatek w jakości grafiki tej z PS4 to zbliżą się tutaj nieliczni. Benchmarki nie kłamią, nawet 770 ma spore problemy z sześćdziesięcioma fpsami. Ładnie producent odwrócił kota ogonem limitem i pasami. Naiwni mieli temat zastępczy a tymczasem wymagania przy takiej oprawie to śmiech na sali, a o tym się mówi jakoś mniej.
Sir Xan [7]
Pomyśleć, że gracze najpierw narzekali za to, a potem było płacz i tęsknoty z utraty. Czysta hipokryzja!
Gdybyś nie zauważył, to wszystko, co napisaliśmy to był sarkazm (już nawet nie ironia, lecz czysty sarkazm).
To, co dali w tym patchu powinni zaimplementować w grze od razu bez żadnego idiotycznego chrzanienia o "filmowości".
Generalnie, wszystkie wersje gry są popsute. Tango musi się jeszcze dużo uczyć. Nie muszą się za to uczyć, jak należy budować atmosferę, bo wyszła im najbardziej poschizowana i pokręcona gra AAA ostatnich kilku lat.
@Wonder_Boy -> Masz rację. Wymagania sprzętowe Evil Within nadal jest tak absurdalny, aż się prosi o lepsza optymalizacja.
Na szczęście mój i5-3570 i GTX 660 jest wystarczający, by sprostać te wymaganie na High i nie muszę kupić GTX970 (na razie). :) Oto link: www.youtube.com/watch?v=EsqTX7WmyuM
Od razu wiadomo, że oficjalne ZALECANE wymaganie sprzętowe to bzdury. Procesor i7 i karta 4 GB VRAM!? Śmiechu warte! XD
@Irek22 -> Racja. Już sami się przekonali, że dla PC limit 30 FPS i czarne pasy bez opcje wł/wył to zupełnie niepotrzebne wysiłki i jedynie częściowo spowodowali niezadowolenie klientów.
marcing805 [ 72 ] - PC MASTER RACE
Zgodzę się nawet. Na szczęście na PS4 wyszedł patch który już ustawia framerate na żelaznym poziomie trzydziestu. Niby to tylko 30 ale patrząc jaki trzeba mieć sprzęt komputerowy by utrzymać stałe 60 bez mega irytujących huśtawek 30-60 to nie jest źle. W końcu PS4 to taniocha.
polecam zakup monitora 21:9, wtedy każda gra będzie miała cinematic feel :] ja od miesiąca śmigam na takim od LG i już nie wyobrażam sobie innego grania :]
J.So --->) A co ze starszymi grami które obsługują tylko np 4:3? Co prawda do niektórych można wymusić 16:9 grzebając w rejestrze czy wgrywać mody, ale panoramę 21:9 to już ciężko wymusić, aby obraz nie był rozcziągnięty.
hinson ---> przy grach 4:3 dzięki temu monitorowi mogę grać w dwie jednocześnie, to dopiero multiplayer :]
marcing805 [10] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13465062&N=1#post0-13465139
Generalnie, wszystkie wersje gry są popsute. Tango musi się jeszcze dużo uczyć.
Co ty gadasz, nic nie muszą, patrząc po społeczności graczy, łykną sporo gówna i to z uśmiechem, powiedzmy sobie szczerze w tej grze już nic nie poprawią, wyszła, hajs za sprzedaż spływa, można olać wszystkich.
A gra rzeczywiście jest tragicznie napisana, nawet na konsole, dawno nie widziałem tak marnie przygotowanej gry, wręcz skok na kasę, bo chyba na kolanie to kończyli.
Na nowych konsolach ta gra nie potrafi utrzymać 30 fps, a jeszcze ma paski, których JEDYNYM celem jest dość znaczące obniżenie rozdzielczości, dzięki czemu na styk to działa, a nie żadne filmowe doznanie.
Wonder_Boy [12]
Niby to tylko 30 ale patrząc jaki trzeba mieć sprzęt komputerowy by utrzymać stałe 60 bez mega irytujących huśtawek 30-60 to nie jest źle.
Przy jakości w jakiej to na konsoli jest ustawione to 60 fps można wyciągnąć na podstawowych zestawach, a jeżeli chodzi ci o bugi, no to bugi nie są winą peceta czy konsoli, a twórców.
@up kaszanka9
Wersja na PS4 to PC-towe "High" czy nawet "Ultra" więc nie pisz bzdur i na PS4 po patchu jest 30 żelaznych klatek więc znowu kłamiesz.
PC Ultra vs PS4 = nie widzę różnic.
http://i.imgur.com/CKz0W9k.jpg
http://i.imgur.com/ldrnuje.jpg
Za Eurogamerem :
"The highest settings available on PC are basically equivalent to the PS4 version with a few minor exceptions."
gierka spoko grałem z tydzień temu ale nie na 60 miałem odblokowane całkowicie fps i miałem od 88-45 a norma to 55-60 na ultra ustawieniach,gierka fajna
Wonder_Boy [18]
A to w takim razie wszem i wobec OŚWIADCZAM (i dopowiadam)
Że to nie żadne ultra, a medium gówno z konsol ograniczające pc (nigdzie nie pisałem, że to wygląda ładnie), na którym i tak się cienko sprzeda, a patrząc na jakość ich produktu nawet na konsolach, na pc musi być jeszcze gorzej, więc co się będą męczyć.
kaszanka9 - hamuj język kolego. Poza tym, to samo można napisać o Twoim sprzęcie (g*wno)
kaszanka9 [ 46 ] - Delbralstroperslerartor
Kup sobie okulary użytkowniku jedynie komputerka do gier. Nie oszukuj sam siebie. Wersja na PS4 to "Ultra" lub "High++++" z PC. Wiem, że boli ale to fakt potwierdzony przez wszystkie testy : ) Powyżej masz przykłady których nie jesteś w stanie podważyć. A tutaj jeszcze całość : http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-the-evil-within-face-off. Jedyny plus wersji komputerowej to wyższy framerate jeśli ktoś ma mocny sprzęt ( dodam , że kuriozalny by osiągnąć 50-60 klatek a nie huśtawkę 30-60 ). 4k przy tej grze przy znośnych klatkach praktycznie nierealne.
Powtarzasz jakieś puste slogany o "ograniczaniu" których sam nie rozumiesz. Zawsze możesz zagrać w nową Cywilizację której już nie "ograniczały" przebrzydłe konsole a i tak wygląda jakby wyszła 10 lat temu. Wiadomo, graficzka ponad wszystko xD
Kaszanka
Niby masz rację w tym, co piszesz ale prawda jest taka, że mam na te wszystkie techniczne aspekty kompletnie wyjebane, bo gra jest kozacka i tyle. Atmosfera, projekcja bossów i przeciwników przebija w moim mniemaniu Silent Hilla 2. Rozdziały, odpowiednio: 7, 9, 10 to mistrzostwo i czołówka horrorów, wśród gier. Czegoś takiego w grach AAA, nie było już dawno.
Na ... efekt filmowości w grze komputerowej? Chyba tylko konsolowcy narzekają na tego patcha. Nie dość że ludzie przechodzą na te prostokątne telewizory 16:9 to jeszcze ich czarnymi paskami dymają. Na konsolowym forum PS ludzie też narzekają jak im gra wsadza na siłę czarne pasy jakby w ogóle ktoś je chciał. O ile przy cutscenkach jeszcze można przeboleć, tak przy gameplayu powinny być wyłączone nawet na konsolach.