Obcy: Izolacja – prosty sposób na lepszą grafikę na PC
Odbicia owszem może i lepsze, ale zmiana rozdzielczości cieniowania no sorry ale ja nie widzę żadnej różnicy. Moim zdaniem i bez kombinowania grafika na PC w tej grze jest rewelacyjna.
Nie widac roznicy w cieniach bo jest zla fotka podpieta;p. W glownym watku na steamie mozna zobaczyc screeny i wtedy juz roznica jest zauwazalna.
Ta podloga z odbiciami wyglada jakby byla wypucowana co srednio pasuje do ogolnego wygladu Sewastopola
Zmiany dotyczą takich elementów, jak rozdzielczość cieni, filtrowanie anizotropowe, poziom detali, pole widzenia czy chociażby odbicia na powierzchniach płaskich.
Czyli co ? znowu obcinanie grafiki żeby konsolom nie było smutno ? nie rozumiem powodu takich zagrywek ze strony developerów.
Watch Dogs potrzebny mod, Evil Within, edycja pliku, Alien, edycja pliku.
Tal, z jednej strony tak z drugiej, niektóre sale mogły by tak wyglądać spokojnie. Mi się akurat efekt odbić podoba. Bo podłoga nie wygląda wtedy jak z plastiku a bardziej jak z kafli, metalu ;)
Co zrobić... trzeba podziękować nowym super konsolom i samodzielnie modyfikować wszystkie nowe gry ;)
@elosidzej
Wystarczy wejść na podanego źródłowego linka: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=324612199
i tam są działające linki:
DOWNLOAD Modded ENGINE_SETTINGS.XML:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/91208933/Alien%20Isolation%20Tweaked%20Settings.zip
DOWNLOAD Original ENGINE_SETTINGS.XML:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/91208933/Alien%20Isolation%20Original%20Settings.zip
Nie dziękujcie nowym super konsolom, tylko twórcom tych gier, którzy zlewają na PC. (:
/oczywko, żart, przecież dobrze robią. Niewielu ma dobre komputerki, żeby takie rzeczy uciągnąć, więc po to są modyfikacje. Zmniejszanie grafiki do poziomu konsol, to najlepsza rzecz jaka może istnieć i oszczędzi Wam pieniędzy, bo zawsze można w coś nowego pograć, chociażby na minimalnych, no bo przeważają słabe PCty.
b4r4n [3]
"Odbijalność" jest mocno przesadzona i wygląda słabo.
Może i przesadzona, ale wygada bardzo dobrze, zawsze możesz obniżyć parametr nieco, na pewno domyślna nie musi być aż tak mało odbłyskowa, w normalnym świecie też są takie odbicia.
Tal_Rascha [5]
wypucowana co srednio pasuje do ogolnego wygladu Sewastopola
A to dlaczego, chyba właśnie na odwrót, graficzne gra jest bardzo sterylna, wszystko jest tam czyste, szare, połyskujące metale kolejnych pomieszczeń i laboratoriów, co jak co, ale akurat jak tutaj to nie pasuje do ogólnego wyglądu to nie wiem w jakiej grze pasuje, a dzięki tej sterylności i korytarzowych mapach, gra ma bardzo niskie wymagania więc i taki dodatek nie będzie za dużo zjadał fps.
destiny_ [6]
Czyli co ? znowu obcinanie grafiki żeby konsolom nie było smutno ? nie rozumiem powodu takich zagrywek ze strony developerów.
Otóż nie i żeby było śmieszne, jest w drugą stronę, pc ma lepsze ustawienia niż konsole w tej grze, a prawdziwą bekę to miałem jak się okazało, że konsole są zablokowane na 30FPS.
Do tego z każdej strony dociera info, że gra ma bardzo niskie wymagania jak na to co oferuje, tak więc nie wiem kompletnie czemu na konsolach nie działa bez problemu w 60FPS...
Ta gra działa ponoć na ultra z c2d, widziałem testy na i3, nawet i ponad 100 fps jak masz odpowiedni gpu, być może przyczyną jest to, że dużo rzeczy dzieje się na gpu, polecam opis amd http://community.amd.com/community/amd-blogs/amd-gaming/blog/2014/10/07/high-tech-fear--alien-isolation
No to ludzie, i3 z jakimś gtx 460 czy 7850 bije na głowę te 6 rdzeni konsol i ich gpu, nie chce mi się wierzyć, że to jest wynik olania konsol.
Nie popadajmy w zachwyt z tą grafiką w Alienie. Nie jest przecież aż tak rewelacyjna, jest co najwyżej dobra. A mała liczba szczegółów i sterylność wszystkiego wokół ciągle daje o sobie znać i na tym zaoszczędzili wydajność. Na mojej konfiguracji rzadko spada poniżej 100 fps.
Czemu nie ma ani slowka o ukrytym wsparciu Oculus Rifta w tej grze? Moze wsparcie nie jest perfekcyjne ale jako calosc sprawdza sie bardzo dobrze.
https://www.youtube.com/watch?v=TDyNmvYnQrE
Tutaj mozna popatrzec na reakcje. Granie na sluchawkach + ustawienie Rifta tak by kablel sie o nas nie ocieral = mokre gacie. Przy takim ustawieniu wchodzimy w gre w 101%.
Dla mnie granie przed ekranem stalo sie martwe gdy dostalem DK1 - inny poziom rozrywki bo grajac ten sam moment na monitorze nie odczuwalo sie niczego, gapisz sie w ekran, padem/klawa grasz, ktos cie zawola to odwrocisz glowe od ekrau - a z Riftem, to TY jestes w grze, calkiem inaczej sie odczuwa gre sluszac jakies tupanie, radar co chwilke pipczy, broni 0. To jest wlasnie plus tej gry, nie jestemy maderfakerami, choc nie ukrywam, chetnie bym zagral Predatorem :).
Gra tez nie jest raczej straszna, straszy najprostrzymy i najskuteczniejszymi elementami - dzwiekiem :), tu cos wybuchnie i gaz sie ulatania choc przez ostatnie 3min nic sie nie dzialo, Obcy tupie a my schowany za regalem. Predzej bym powiedzial ze ludzie sie poprostu obawiaja swojej wirtualnej smierci :), w dodatku AI jest tak zrobiony ze zgony nie sa poprostu ekranem game over tylko albo widzisz ogon wystarjacy z brzucha, albo gapisz sie na szczeke obecego przed ugryzieniem.
Jakos nikt nie umiarl jeszcze :)
Koktajl Mrozacy Mozg ale ty "gupi" jesteś ;) Śmierć to nie tylko rozszarpanie przez kogoś/coś. Zawsze w grę wchodzi atak serca :D A jeśli nie to, to gorące gacie też nie są najprzyjemniejszym rozwiązaniem xD
Jesli ktos jest uczulony na takie rzeczy to sam wie lepiej ze to nie jest dla niego. Sam naleznie do grupy ktorych nie kreca horrory ani jakies inne straszaki. Ale czerpie przyjemnosc z Doom3 (dk1) czy wlasnie AI (dk2) - przed nalozeniem jest w glowie mysl, "a bo sie wystrasze to nie chce" ale wystarczy chwilka by przeniesc sie do swiata gry. Pograsz 20-30min i wrazenia lepsze niz 2h przed monitorem.