Call of Duty: Advanced Warfare – omówienie multiplayera na nowym zwiastunie
Kolejne coś w stylu TitanFall które oceniłem na 0 po okresie testowym :) jak pięknie to wygląda na filmikach tak dziadowskie jest w praktyce totalny chaos tu widzę. Już chyba lepszy będzie wybryk battlefielda z HardLine przynajmniej nie jakiś cudaczny. A z codem zostaję przy ghosts wczułem się w ten klimat duchów tylko co z tym dzisiejszym DLC miał być a nic się nie pobiera ;/ i czekam na ghosts 2 tylko zoptymalizowany :) lub BO 3 też było by miło ;] a najlepiej na powrót do korzeni :)
Edit : up afkowałem pisząc to i nie tylko tobie się tak wydawało jak widzisz :)
Activision nie ma swoje odpowiednika Titanfall'a czy Crysis'a to musieli zrobić swój i zrobili to na znanej marce. Wyszło przeciętnie i na siłę. Taka cicha walka z EA.
@dj_sasek
podpowiem ci bo znasz tylko "nowsze tytuły" egzoszkielety/mechy istniały w grach na długo przed titanfallem i crysisem, do tego za Advanced Warfare jest odpowiedzialne studio Sledgehammer Games które robiło własnego coda już od dawna (titanfall wyszedł w marcu 2014 więc jest niemożliwe aby na tym się wzorowali biorąc pod uwagę, że titanfall to tylko multiplayer stworzony w bardzo szybki tempie)
Nowe rozwiazania, gadzety, zabawki, itp wydaja sie byc spoko ale nie zniose tej samej mechaniki znanej od czasow COD2/4 - gdyby nie ona, pewnie bym siegnal a tak - to znow, run and gun.
@eglume
"egzoszkielety/mechy istniały w grach na długo przed titanfallem i crysisem" - serio myślisz, że tego nie wiem? Sledgehammer games, czy Activision naprawdę jedna cholera kto robił grę jak mechanika zostaje ciągle ta sama. Chodziło tu tylko o odpowiedź w postaci gry, na to co zaprezentowało EA i żeby nie być gorszym stworzyli CoDa w tej tematyce. O Titanfall'u było wiadomo już wcześniej, jeszcze przed czerwcem 2013 przed E3. Naprawdę stworzenie CoDa na znanym twórcom silniku, który już był eksploatowany do bólu nie przeszkodziłoby w stworzeniu szybkiego klona. Porównywać można jak się podoba, można też powiedzieć, że Titanfall to połączenie CoDa z Mechwarriorem, bo jakby nie patrzeć gra studia Respawn była tworzona przez - można powiedzieć - weteranów CoDa.
Rewelacji nie ma, ale może być.
@wwad LOL tak jakby w Ghost nie było chaosu. Wielopoziomowe mapy z kupą niepotrzebnego badziewia chaos i masa kamperów ,taki właśnie jest ten Twój Ghost
@dj_sasek
serio myślisz, że tego nie wiem? oczywiście, że nie wiesz
Activision nie ma swoje odpowiednika Titanfall'a czy Crysis'a to musieli zrobić swój i zrobili to na znanej marce. udowodniłeś to tym zdaniem jasno naświetlając motywacje twórców advanced warfare na czym się wzorowali.
Naprawdę stworzenie CoDa na znanym twórcom silniku, który już był eksploatowany do bólu nie przeszkodziłoby w stworzeniu szybkiego klona. Porównywać można jak się podoba, można też powiedzieć, że Titanfall to połączenie CoDa z Mechwarriorem, bo jakby nie patrzeć gra studia Respawn była tworzona przez - można powiedzieć - weteranów CoDa. spekulacje, spekulacje i spekulacje
@eglume - czyli wg. ciebie to zbieg okoliczności, że podobne do siebie produkcje wychodzą w małym odstępie czasowym?
Według mnie perfidnie zarżnięte z TitanFalla. Dobrze, że mechów nie brali , a sorki są ale drony .
Wszystko co pokazywali od razu kojarzyło mi się z Titanfallem. CoD z II wojny Światowej przerodził się w fantastyczne gówno.
Tą grę co najwyżej ściągnę z torrentów, bo znając życie nie warta zakupu.
ogon18 - nie dadzą mechów bo wtedy mapy musiały by być większe a to już za dużo dla tego zjaranego silnika graficznego. Tylko klaustrofobiczne ciasne mapy z korytarzami takimi że się 2 obok siebie ledwo mieści.
Mechy bada, w postaci Killstreakow bo jak, samemu niby grac w COD, przeciez ty musisz zabijac gosci by zdobywac nowe killstreaky a killstreaky same bedza dzialac