Albion Online – najbardziej hardkorowe MMORPG od czasów Ultimy?
Od tego cukru w grafice aż zęby bolą.
A, z opisu w niektórych aspektach przypomina to bardziej multiplayerowy the forest czy minecraft niż UO.
Raczej nie będzie należała do topowych produkcji - ale ma się szansę stać czymś w stylu EVE.
Fajnie wyglądają te nicki pisane nad postaciami :)
Konie chyba będą bo w tych pakietach startowych jest właśnie koń dodawany.
Ciekawie się zapowiada - no czekam, czekam.
Zobaczymy jak wyjdzie w porównaniu do EQ Next - który chyba ma się opierać na takich samych założeniach.
Czyżby nowy trend w grach MMMO - sandbox mmo?
Jak wyjdzie to na bank zagram. Jak dają za darmo to szkoda nie brać :D A co do samej gry to jestem pod wrażeniem, oby tylko zadanie nie przerosło twórców.
-Zniknął gdzieś rzut kamery przedstawiający akcję z lotu ptaka- Bo to po prostu nie jest fajne.
Przed GW2 też mówili o innowacyjności, niesamowitej rewolucji MMO i Bóg wie co jeszcze. Miejmy nadzieje, że tym razem wreszcie się to sprawdzi a nie wejdę do wioski gdzie każdy będzie mnie chciał zabić lub użyczyć za opłatą tej lub innej części ciała czy też będą tak pokrzywione domy, że głowa będzie boleć i wszystko stworzone przez graczy będzie odrzucać zamiast przyciągać.
Witam,
nazywam się Szymon i pracuję jako Community Manager dla Albion Online.
@Xongus: Oj, do GW2 to nawet nie chcemy się porównywać. :P Jesteśmy bardzo małym studiem (13 pracowników), nie mamy żadnego publishera czy inwestora (który siedzi nam na karku i mówi co mamy robić), więc takie porównanie nie miałoby sensu. Wolimy wydać grę kilka miesięcy później, ale mieć pewność, że to gra, jaką chcieliśmy od samego początku. Nie chcemy też niczego obiecywać i mówić jakie AO będzie niesamowite. Gra będzie F2P, więc każdy będzie miał szansę sam ocenić czy gra mu się podoba czy nie. :)
@MR. B-F: Skąd taka informacja? Prace nad Albion Online ruszyły dopiero w Maju 2012, więc taki termin byłby nierealne. Tak jak już napisałem powyżej, wolimy aby AO pojawił się kilka miesięcy później, niż wydać grę, która będzie niegotowa. Myślę, że takich na rynku jest już zbyt wiele. ;)
W razie pytań zapraszam na nasze Forum (jest tam także polski dział).
Do zobaczenia,
Szymon
Osobiście nie widzę tego. Udostępnione "Gameplay trailer" mnie kompletnie nie zachęciło. Poza tym odwiedzenie oficjalnej strony gry i dostrzeżenie cen founder packów utwierdzają mnie w przekonaniu, że nie ma za co płacić, póki nie dostanie się gotowego towaru. De facto w dobrej restauracji płaci się za danie po jedzeniu, a nie przed. Trendy, trendami - early acccess, steam green light, kickstarter i founder packi to jest płacenie za surowy kotlet schabowy. Nie wiadomo co z niego wyjdzie dopóki się go nie usmaży. Tak tamo tutaj. Jako gracz mający do czynienia z elektroniczną rozgrywką od lat 90' nie widzę żadnej cechy, która skłoniłaby mnie do zapłacenia 30-100$ za dostęp do bety, alfy, czy innego konta premium. Tutaj oczywiście bez obrazy dla twórców gry, ale również profesjonalne firmy zatrudniające dziesiątki, jak nie więcej pracowników też popełniają błędy. Vide wczorajsze powiadomienie (CeDePe.PeeL) o ukończeniu prac polonizacyjnych Divinity: Original Sin w stopniu 60% po 2 miesiącach od oficjalnej premiery (już widzę miny osób, które kupiły wersje pudełkowe z napisem PL).
Powracając do tematu. Sandbox, bezklasowość, crafting, housing, pety itede itepe. Czy gdzieś już tego nie widziałem? Widzę dziesiątki tytułów przed sobą, a połączenie tych cech z grą F2P nie wróży niczego dobrego. Zapłać za skrzynkę z rare bossa, a dostaniesz super deskę do okna. Chcesz mieć drugie piętro w domku, nic prostszego, za zwiększenie parceli nieruchomości jedyne 3$. A chcesz peta - fajnego smoka? Prawie go masz, widzisz go, walczysz, jest na wyciągnięcie Twojej ręki, ale musisz kupić lasso za 5$ itd... Uwielbiam artykuły sponsorowane.
Sandbox, bezklasowość, crafting, housing, pety itede itepe. Czy gdzieś już tego nie widziałem? Widzę dziesiątki tytułów przed sobą,
Wymien trzy mmo z tymi cechami, zwlaszcza sandbox+bezklasowosc.
Wymien trzy mmo z tymi cechami, zwlaszcza sandbox+bezklasowosc.
Haven and Hearth, Salem, czy też stosunkowo świeżutka browserówka MMO Therian Saga.
Pozdrawiam
Fragu, to tak jak byś porównał takie KingsRoad do np Diablo, albo Plemiona do gier serii Totał War.
nagytow zapytał o trzy bo puki co są dwie - Ultima Online i EVE Online.
Ciekawe jak będzie rozwiązany system uczenia się umiejętności - w UO jak używałem łuku to uczyłem się łucznistwa, jak szyłem coś to krawiectwa, a jak się skradałem do skradania.
Czy tu też coś w tym stylu będzie?
Lata wstecz uwielbialem ultime za to na jaka swobode pozwala, nalezalem do gildii bandyckiej i zrabowany sprzet sprzedawalem w sklepie, ktory otwarlem w domu zbudowanym zaraz przy granicach miasta Minoc ;) Na dzien dzisiejszy jednak mmo juz mnie nie interesuje, ale Albion na pewno moze wciagac osoby, ktory maja wieksza ilosc czasu.
[2]
Czyżby nowy trend w grach MMMO - sandbox mmo?
Watpie. Gracze sa IMO za glupi na sandboxy i nie beda sie one zbyt dobrze sprzedawaly... Jesli gra nie oferuje nowego rajdu z nowym, lepszym ekwipunkiem o statach +1000 sily (poprzedni dawal tylko +999) to njugejmer sie w niej gubi. Juz nawet Guild Wars 2 (ktore jest zwyklym theme park MMO) jest "gupie" bo nie mozna grindowac coraz to lepszego sprzetu przez lata (a TYLKO nowe skórki! panie ja jestem hardkorę ja musze miec rajd w ktorym po 1,5 roku grindu wypadnie mi sprzet o 0,5% lepszy niz poprzedni!). A w takch sandboxach item progression raczej ma drugorzedne znaczenie, licza sie bardziej interakcje miedzy graczami/rozbudowa gildii etc. Zreszta wspomniales o UO i EVE wiec pewnie wiesz jak one wygladaja...
Mortal Online
Darkfall
Eve Online
UO
RNG
itd.
Gier jest masa z czego gier które nadal żyją i mają potencjał zostało tylko Eve Online.
Po roku o AO wszyscy zapomną. W tej chwili swiat jest bardzo ubogi mechanika kiepska....brak glebszej ekonomi.
Rozumiem, ze to na razie beta, ale watpie aby gra az tak duzo sie zmienilo.
Z gier ktore moga wyjsc w podobnym czasie:
Life is feudal
Gloria victis
z czego gloria jest na baaardzo wczesnym etapie rozwoju, life nie gralem - poki co nie ma wersji mmo nie wiadomo jak to sie sprawdzi przy wiekszej ilosci graczy.