Witamy w kolejnej odsłonie wątku fanów gier spod szyldu Diablo.
Wstępniak szlifujemy od 2012, i kiedyś będzie na pewno ;)
Osoby chętne na dołączenie do golowego klanu zgłaszają się do Piotrasqa lub do Matta. Battletagi w następnym poście. Tylko proszę pisać, że z forum GOLa.
Względnie aktualna lista grających forumowiczów w poście #2
Poprzednia odsłona:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13293684&N=1
Lista graczy:
Matt >> TriasZdrajca#2912
Danley >> sorcereros#1763
Yasiu >> yasiu071#2359
Orlando >> Orlando#2253
Sizalus >> Sizalus#2832
Sky Angel >> Orlov#2277
Piotrasq>> Piotrasq#2448
Kherlon >> Kherlon#1318
Davidian >>Davidian#2616
Inquisitio >> Inquisitio#2392
toaster >> primeevil#2861
Amadeusz >> Devilizer#2415
BmrQ3 >> Yossarian#2336
flame >> uSki#2129
Yo5H >> ziew#2561
Bajt >> Ariakan#1432
PAW >> PAW#2651
piokos >> Piokos#2496
U.V. Impaler >> Taake#2115
TimDuncan >> Piotr#1949
Defedos >> DEFEDos#2604
Zgred >> Zgred#1623
Rafaloss >> Dantar#2165
Wooler >> Wooler#2172
draco666 >> Dracklus#2819
legrooch >> MPOlegrooch#2535
Bartimaeus>> Bartimaeus#2587
Api15>> Pierozek#2416
Sir klesk >> Saz#2555
Pan P. >> Piotreksz#2985
koniecjestblisko >> Azzie#2833
zela >> Zela#2815
Kiss >> Slejas#2322
Albatros >> Albatros#2840
Narsilus >> Bohun#2611
Revnir >> Revnir#2533
Gjallarhorn >> Werdandi#2312
Kazuya_3 >> Kazuya#2535
MiniWm >> Arutemisu#2142
KuKi|71 >> Kuki#2509
thunderbolt >> Thunder#2629
siwCa >> Fatal#2610
QrKo >> QrKo#2724
Eg4o >> Egao#2689
musio3 >> Mooshek#2959
moszeusz >> QBalu#2912
Majezon >> Robertgtdf#2327
SilentOtto >> SilentOtto#2375
Qer-Azghal >> Azghal#2182
gereg >> TessTer#2234
Gregov >> Gregov#2916
_ARTi_ >> Shadowmen#1891
STypoL9 >> Thunder#2374
Fokus25 >> Fokuz#2638
melonixer >> melonixer#1447
zdichuu >> zdichuu#2329
Pawlo94 >> Pawlo03#2704
ciechula >> Ciechuuu#2500
irenicus >> Mareczek#1921
Michael_999 >> Michae1#2551
ANDRE85.... >> Skatesh#2406
Likfidator >> leeki#1652
reksio >> Zmrok#2949
ZŁ >> Zbyluk#2785
Smoleń >> Smolen#2777
Bezi2598-->Bezi2598#2687
Manstein >> Huzio#2740
pepis01 >> pepis#2937
Minas Morgul >>Atrax#1940
AyenoKanno >>AyenoKanno#2815
Beaverus >> Beaver#2190
BloodPrince >> TheMadNail#2216
paściak >> abralinc#2478
sir Qverty >> Qverty92#2463
xanat0s >> xanat0s#2379
Wiarołomca >> Sebul#2565
Mat3iz >> Atramentous#1332
holyfire >> HolyfirePL#2814
bosu_89 >> Karbon89#2286
Kane >> SunSlayer#2328
dVk. >> D4wid3k#2312
Wkoncu tak jak powinno to wygladac :D
Te nowe goblin rifty zapowiadają się na remedium dla osób lubujących się w craftowaniu przedmiotów ale nie lubiących żmudnej farmy(bądź też nie mających postaci na szybkie farmienie).
Mam nadzieję, że w tym roku wyjdzie ten patch, będę mógł wreszcie znowu wrócić do gry :)
Hmmm... dziwne. Mam abonament, a nie mogę zedytować drugiego posta. Chciałem dopisać dVk. do listy, bo zapomniałem. Mogę edytować każdy post jaki napisałem oprócz tego z listą. Tak powinno być?
Edit:
A już sobie poradziłem. Trzeba "odkryć" drugi post, odświeżyć i dopiero wyświetla się przycisk z edycją. Dziwnie trochę.
"goblin rifty" dają "jedynie" złoto, a do craftowania najważniejsze są w sumie materiały.
Zresztą Blizz i tak całośc znerfił zarówno jeśli chodzi o ilość otrzymywanego złota w goblin riftach jak i częstotliwość występowania (plus goblin rifty nie mają szans pojawić się w normalnych riftach).
Na zdobywanie złota najlepszy będzie legendarny gem Boon of the Hoarder, który dropi tylko z goblinowego bossa Greed
Matsy to teraz nie jest żaden problem bo większość itemów i tak ten co craftuje to mieli po prostu.
Ale weźmy za przykład taką sytuację - mamy 2000 cesarskich gemów i chcemy je ulepszyć do najwyższych - kupa kasy prawda?
a jaki jest sens ulepszania tylu gemów do najwyższego poziomu?
przecież i tak jedyne co można z nimi zrobić to wsadzić w postać. Gemów najwyższego poziomu nie używa się u mistyczki
Zakładając że grasz każdą klasą (6) to potrzebujesz 8 max (hełm, 3xchest, 2xpants, 1xmain, 1xoffhand) na każdą postać. To jakieś 480mln golda, choć i tak jest to bez sensu bo po kiego grzyba craftować 2x te same gemy (dex używa zarówno mnich jak i DH; int używa Wizz i WD; str używa Barb i Crus), zielone też przechodzą do każdej postaci bo tylko takie się wkłada w broń, diamenty to albo cdr w hełmie albo all res w chest/pants - uniwersalne dla każdej klasy.
Tak więc max to może ze 200mln z czego to tylko wyliczenia dla kogoś kto zaczyna nie mając nic, a na tym etapie rozgrywki gracze mają wymaksowane kamienie na co najmniej jedną postać.
Tak więc mając 2000 cesarskich zrobisz 74 wymaksowane co jest bez sensu biorąc pod uwagę powyższe wyliczenia (48 wymaksowanych wystarczy na wszystkie 6 klas)
z innej beczki:
Blizz znowu kręci i mota i ogłosił pare dni temu, że legendarne klejnoty NIE BĘDĄ ulepszane w nieskończoność... ręce opadają. Jedyny powód dla którego czekałem na 2.1 właśnie poszedł na grzyby. Oczywiście coś tam pierd*lą że to nie jest finalna decyzja nawet jak wyjdzie już patch i że będą "bacznie obserwować" gemy, ale znając blizza to tylko takie słodkie pierdzenie i zostanie tak jak jest.
Słowo klucz - "bo chcemy". To doprawdy nie musi mieć większego sensu, po prostu ktoś ma taki kaprys i już :)
Może Ci co tak robią(o ile takowi istnieją bo był to tylko przykład) liczą, że kiedyś wróci jakaś forma handlu :D
no to jest po prostu bez sensu. Koniec kropka. Nie ma w tym żadnego celu, a po co trzymać kamienie, za które zapłaciło się małą fortunę w skrzyni, za które u vendora dostanie się może kilka tysięcy sztuk złota.
To są chyba tylko takie cele ludzi, którzy nie umieją grać w D3 i zajmują się takimi pierdołami :)
Tymi gemami sobie kupili trochę czasu, ale co będzie jak już sobie większość graczy je wymaxuje? Pewnie dodadzą kolejny feature, który pozwoli wrócić na trochę do gry. Tak to już jest z grami Blizzarda.
Nie wiem co zrobią inni gracze, ale ja zamierzam bawić się w sezony, a tam wymaksowanie 3 legendarnych gemów będzie pewnie graniczyło z niemożliwością (po sieci krąży tweet pracownika blizza który mówi że sezon będzie trwał prawdopodobnie 2 albo 3 miesiące).
Nowe legendarki i start od zera (bycie świeżo na 70 i znajdowanie upgrade'ów co chwilę to chyba najfajniejszy moment gry) to wystarczający powód żeby wkręcić mnie z powrotem do diablo.
Poczytałem trochę o tym trybie sezonowym i powiem, że fajnie się to zapowiada. Chociaż mogliby jeszcze trochę poczekać... :D
Nowe legendarki i start od zera (bycie świeżo na 70 i znajdowanie upgrade'ów co chwilę to chyba najfajniejszy moment gry
+1
No i do tego można sobie wypróbować nową klasę postaci, tak porządnie. Ktoś w ogóle zamierza grać w 1 sezonie tą samą klasą co ma maina?
Profil kolesia co wbił 1000 paragon ostatnio. Teraz już 1001 :D
http://us.battle.net/d3/en/profile/Gabynator-1902/hero/2810801
Nowe legendarki i start od zera (bycie świeżo na 70 i znajdowanie upgrade'ów co chwilę to chyba najfajniejszy moment gry) to wystarczający powód żeby wkręcić mnie z powrotem do diablo.
tia... zwłaszcza jak mówimy o szukaniu TEGO SAMEGO sprzętu o TAKICH SAMYCH statach.
Nie wiem ale mnie jakoś nie bawi i szkoda mi swojego czasu na szukanie drugi raz tego samego.
Wszyscy jako pierwszy i jedyny argument do gry w sezonach podają "fresh start", ale ja się pytam wtf? skoro tak bardzo chcecie zacząc od zera bo nudzą was wasze wymaxowane mainy to nic nie stoi na przeszkodzie żeby wykasować obecne chary i zacząć od zera... przecież to będzie to samo. Nie macie paragonów, nie macie itemów. Tylko tyle że przy postaci nie macie ikonki zielonego listka.
Sory ale jak ktoś podaje argument "mogę zacząć od zera" to rozbawia mnie do łez, bo najwyraźniej nie ma innych sensownych argumentów co jedynie świadczy o tym jak blizzard mógł ale ostatecznie zepsuł potencjalność atrakcyjność sezonów.
skoro tak bardzo chcecie zacząc od zera bo nudzą was wasze wymaxowane mainy to nic nie stoi na przeszkodzie żeby wykasować obecne chary i zacząć od zera... przecież to będzie to samo.
Lol. Nikt nie chce nic kasować, jak już coś zdobyłem to chcę to mieć ciągle. Poza tym kasowanie postaci nic nie da, bo paragony są do konta przypisane.
Nie wiem ale mnie jakoś nie bawi i szkoda mi swojego czasu na szukanie drugi raz tego samego.
Nie tego samego, bo dojdą nowe itemy, na które normalnie czekałbyś 3 miesiące. Nowe itemy z sezonów przechodzą do puli w normalnej grze dopiero po zakończeniu sezonu.
Poza tym nikt cię nie zmusza do gry w sezony. Możesz w normalu robić sobie greater rifty bez końca.
co jedynie świadczy o tym jak blizzard mógł ale ostatecznie zepsuł potencjalność atrakcyjność sezonów.
Nie wiem o co chodzi w tym zdaniu.
Diablo 3 to gra w której skill gra marginalną rolę i nie jest to żadna tajemnica - cała "satysfakcja" płynie więc z progressu postaci i zdobywania fajnego sprzętu.
Na postaci która obsrywa T6 znalezienie upgrade'u to prawie niemożliwość, a zaraz po wejściu 2.1 wskoczysz na greater rifty i dostaniesz cockblocka gdzieś koło 37-42 Grifta. Cała atrakcja będzie więc polegała na grindowaniu griftów w kółko i modleniu się o to żeby pani duch pozwoliła ulepszyć legendarny gem - po to żeby po wielu godzinach grindu może wskoczyć o jeden poziom greater rifta wyżej.
Innymi słowy po 2 tygodniach będziesz walił łbem w mur próbując pokonać matematykę (nierealny wymóg DPS aby przejść rift) i narzekał że w grze nie ma nic konkretnego do roboty.
Ja bardzo chętnie znowu doświadczę tej satysfakcji skompletowania 6-setu czy wskoczenia na T6 - no i przede wszystkim realnego narastania w siłę od zera.
AyenoKanno -> Matsy to teraz nie jest żaden problem bo większość itemów i tak ten co craftuje to mieli po prostu.
Jaja sobie robisz czy moze craft to dla ciebie zrobienie jednej sztuki i walic jakie staty ma ? Grajac przewalilem na crafty i rerolle z 20k zoltych i z 15k niebieskich tak na spokojnie :P Craft jest tak nied..... ze rece opadaja niepamietam itemu, ale matsy do crafta = 2x pomaranczowy 6x zolty x50 niebieski 12x bialy to jakis zart, albo reroll na chesta 50x zolty proszek zenada. Jak mi chesty powypadaly na dwoch postaciach i wydalem po 4k zoltych na reroll slabo mi sie zrobilo :P
Co do sezonow ja mam na to wyjebane wbijanie paragonow od 0 wcale mnie nie bawi, jeszcze jakby blizz wogole zrezygnowal z dodawania punktow za paragony na sezonowych postaciach moze bym pogral, a tak niechce mi sie :P
Bezi2598
Nie tego samego, bo dojdą nowe itemy, na które normalnie czekałbyś 3 miesiące. Nowe itemy z sezonów przechodzą do puli w normalnej grze dopiero po zakończeniu sezonu.
taak, widziałem te nowe itemy... śmiech na sali. Ile ich tam jest? z 10 sztuk a klasowych to chyba po 1-2 sztuce na łeb. Nie wiem jak to w ogóle może kogokolwiek zachęcić do zaczynania od zera. Poza tym sam sobie zaprzeczasz. Po co robić sezony skoro prędzej czy później gracze nie grający w sezonach będą mogli wydropić te niegdyś "season exclusive legendaries", więc nie ma NIC ciekawego.
Jak nie chcesz nic kasować to sobie stwórz nową postać, a wszystkie wydropione itemy w skrzyni przenieś sobie do ekwipunku pozostałych postaci i będziesz zaczynał od zera. Dla chcącego nic trudnego.
Poza tym sam sobie zaprzeczasz.
Nie zaprzeczam sobie, ja będę grał po to, żeby zagrać od nowa, nie dla itemków. Napisałeś, że będą takie same itemki, ja tylko ci napisałem, że się mylisz. Tak jak pisałem wcześniej, ty możesz sobie w tym czasie robić greater rifty w normalu.
Nie wiem jakie będą itemy, bo się jeszcze pierwszy sezon nie zaczął, tylko PTR jest.
Kilgur --> Mnie chodziło o to, że jak robisz rifty , to zdecydowana większość itemów (żółtych, niebieskich, legendarek) idzie po prostu na przemiał. Ja w ciągu jednego rifta potrafię do miasta 5 razy latać mielić no ale ja zbieram dosłownie wszystko co leży na glebie(poza białymi, to robi za mnie goblin). Craft u mnie wygląda tak, że craftuje to co mi jest potrzebne w danej chwili, zazwyczaj nie więcej niż 15 sztuk danego itemu.
Reasumując, matsy teraz to jest kaszka z mleczkiem w porównaniu do tego co było gdy jeszcze dodatkowo musiałeś białe itemy farmić żeby stworzyć cokolwiek.
Bezi2598
idź do polityki, bo się nadajesz... nigdzie nie napisałem że będą takie same itemy, tylko że trzeba będzie znowu farmić te same itemy. Nikt raczej nie będzie przebudowywał end-game'owego buildu tylko po to żeby zalożyć nowy "ekskluzywny" gear, który będzie dużo słabszy od RoS'owego
a co do line-upa legendarek dostępnych dla sezonu pierwszego:
Bottomless Potion of Rejuvination
New Legendary Potion
Restores 15% of your primary resource when used below 25% Life
Krelm's Buff Belt
New Legendary Belt
Grants a 20% Movement Speed bonus
Taking damage causes you to lose this effect for 15 seconds
Krelm's Buff Bracers
New Legendary Bracers
Grant you immunity to Knockback and Stun effects
x1_FollowerItem_Legendary_03 (Name still TBD)
New Legendary Follower item
Equip on Follower: Reduces the cooldown of all Follower skills by 50%
Barbarian
Remorseless
New Legendary one-handed Mighty Weapon
Grants Hammer of the Ancients a 25-30% chance to summon an Ancient for 20 seconds
Crusader
P1_CruShield_norm_unique_01 (Name still TBD)
New Legendary Crusader Shield
Removes the cooldown of Condemn
Condemn now costs 40 Wrath
Demon Hunter
Leonine Bow of Hashir
New Legendary Bow
Grants Bola Shot a 15-20% chance on explosion to pull in all enemies within 24 yards
Monk
p1_fistWeapon_norm_unique_02 Vengeful Wind
New Legendary Fist Weapon
Increases the maximum stack count of Sweeping Winds by 5-7 3
Witch Doctor
p1_CeremonialDagger_norm_season_01 (Name still TBD)
New Legendary Ceremonial Dagger
Soul Harvest now stacks up to 10 times
Wizard
p1_Wand_norm_unique_01 (Name still TBD)
New Wand
Removes the cooldown of Teleport
Teleport now costs 25 Arcane Power
tak więc jest dokładnie 10 itemów z czego jeden to bezużyteczny potion, drugi dla followera, a sześć to po sztuce dla każdej klasy... sooooł gl&hf :)
idź do polityki, bo się nadajesz... nigdzie nie napisałem że będą takie same itemy, tylko że trzeba będzie znowu farmić te same itemy.
Dlatego ja będę grał inną klasą postaci. Inna klasa, inne itemy. No chyba, że już wszystkimi klasami robisz T6 to rzeczywiście, nie masz czego szukać w sezonach.
tak więc jest dokładnie 10 itemów z czego jeden to bezużyteczny potion, drugi dla followera, a sześć to po sztuce dla każdej klasy... sooooł gl&hf :)
No to nadal jest to o 10 więcej. Czemu miałbym zaczynać grę nową postacią na normalu skoro mogę ją zacząć na sezonach? Nie ma żadnych przeciwwskazań, tylko korzyści. Przynajmniej dla mnie.
Tak czytam to narzekanie na sens sezonow i zastanawiam sie skad sie wzial sukces 10 lat reset ladderow w d2 :)
To potwiedzone z tymi sezonami po 3 miesiace? Jak tak, to bez sensu. Liczylem, ze minimum 6 mies.
No nie ma handlu, ale z drugiej strony, jak rozwiązać handel żeby nie zrobiło się z tego to samo co się zrobiło z AH?
Chyba jedyny dobry system jaki przychodzi mi do głowy to wymiana. Nie ma kupowania itemów za golda, ani za euro. Tyle, że trochę to będzie bez sensu, bo jak grasz DH to dostajesz tylko itemki na DH. I czym tu handlować? Nie dość, że baza itemków do handlu się zmniejsza, bo musisz siebie dozbroić to jeszcze handlujesz tylko z tymi graczami, którzy grają DH. Najwyżej jakieś duplikaty możesz oddać.
No i w tym przypadku i tak zostaje problem botów, których Blizz nie może się pozbyć.
akurat to nie byłby problem, bo zawsze możesz dać innemu graczowi 10 crapowatych itemów za jeden dobry - on ma zapomniane dusze, Ty masz end-game'owy sprzęt. Wilk syty i owca cała.
A topowych graczy w danej postaci jest całkiem sporo. Ja na ten przykład mam 3 nieużywane topowe Godziny Czarownic, 3x SoJ z prawie idealnymi rollami pod Physical, Lightning i Fire, 2xTasker and Theo, 2x Hexing Pants, 2x Calamity i jeszcze troche sprzętu, który dla mnie jest bezużyteczny a dla innych byłby skarbem.
Poza tym kto powiedział ze musiałbys handlować tylko z DH? ktoś grał Wizem i ubiera DH, a Ty chcesz zmienić klasę na Wiza. Obie strony mają itemki, które ich interesują i nie ma problemu.
Bezi2598, tak samo jak w PoE, D2 i tysiacu gier mmo. To co robi Blizz to jest farsa i marketing. I nic sie nie zmieni do czasu az wyjdzie ostatni doddatek. Gdyby D3 bylo modowalne, to 6 mies. od wydania bylby to hns marzen dzieki modom. Z dobrym edytorem w miesiac. Bo to kwestia ustawien samym parametrow.
Tak tylko czy chciałbyś dostać 10 crapowatych itemów za Tasker & Theo? Tylko do przemielenia na dusze się to nadaje.
Tylko teraz pojawia się problem farmienia zapomnianych dusz. Ja bym dał taką zasadę, że itemków z trade'u nie można mielić na dusze. Bo teraz pojawia się ten sam problem co z AH. W AH farmiłeś golda, tu farmisz dusze. Jak chcesz się wymienić to musisz mieć coś wartościowego. Taką formę handlu bym przyjął.
Bezi2598
myślisz podobnie jak Blizzard - zamieniasz jedne ograniczenia na inne. Ktoś kto ma topowy sprzęt raczej nie będzie już miał czego szukać a gracz chcący się wymienić z takim osobnikiem nie będzie miał równie wartościowego sprzętu do zaoferowania, bo albo go nie wyfarmił albo po prostu będzie mu żal się wymieniać.
Ja na ten przykład bez problemu mógłbym oddać jedne z moich T&T za 10 crapowatych legów, bo dusze są zawsze w cenie a u mnie tylko w skrzyni zalega albo np. za inne itemy Account Bound jak np. 50 kluczy do riftów albo 30 kluczy do craftu infernal machines. Nie musiałaby to być wymiana leg za leg.
W 2.1 będą ramaldini's gift... tym też bym nie pogardził. Blizz powinien znieść wszystkie ograniczenia na wszystkie itemy prócz bloodshardów, bo np. czemu nie można wymieniać się klejnotami to już w ogóle niepojęte.
Jak chcesz się wymienić to musisz mieć coś wartościowego.
to co jest a co nie jest wartościowe zależy tylko i wyłącznie od danego gracza. Grałem DH i wypadła mi Maska Jerama z perfect rollami (dmg petów 98%) a przemieliłem bo nie gram WD i grałem solo więc nikomu oddać nawet nie mogłem a w skrzyni już miejsca nie mam na itemy dla DH a co dopiero zbierać dla innych klas.
No dobra, może te dusze nie byłyby aż tak złym pomysłem. Ale zniesienie wszystkich ograniczeń to też nie jest dobry pomysł. Chociaż wymiany za golda bym zakazał, bo by to tylko doprowadziło do problemów takich jak z AH.
to co jest a co nie jest wartościowe zależy tylko i wyłącznie od danego gracza. Grałem DH i wypadła mi Maska Jerama z perfect rollami (dmg petów 98%) a przemieliłem bo nie gram WD i grałem solo więc nikomu oddać nawet nie mogłem a w skrzyni już miejsca nie mam na itemy dla DH a co dopiero zbierać dla innych klas.
No, ale jakby był handel to byłby to wartościowy itemek, bo mógłbyś go wymienić na inny topowy itemek dla DH.
gdyby BoA zostało zniesione to każdy itemek byłby wartościowy, nawet te crapowate legi, które normalnie się mieli, bo wszystko byłoby potencjalnie dobre do handlu.
Zniesienie wszystkich ograniczeń (prócz golda) byłoby bardzo dobrym pomysłem, bo jeden gracz robiący mase bounty ma kluczy idących w setki, tysiące, ale za to nie ma dobrych legów. Inny ma może kilkanaście/kilkadziesiąt kluczy, bo robienie w kółko tych samych bounty jak się juz ma RoRG albo inny cache only leg to mordęga i wtedy taka wymiana byłaby idealna.
Dla jednego gracza klucze są na wagę złota, dla drugiego który ma ich nadmiar są zalegającym śmieciem w skrzynce. I wtedy obie partie są zadowolone, każdy dostał to co chciał.
A teraz gdyby był możliwy handel tylko i wyłącznie leg za leg to handlowaliby tylko topowi gracze ze sobą, bo co może mi zaoferować gość z paragonem 170, który ma na liczniku kilkadziesiąt godzin? co takiego dobrego mu dropnęło , czym chcialby handlować, co byłoby wystarczająco mocne by zainteresować tym gracza, który ma sprzęt z najwyższej półki? bo jednak niektórzy nie robią innych klas, zostają tylko przy jednej.
Zgadzam się.
To jest raczej pewne, że wprowadzą jakąś formę handlu, bo bez tego sezony to już nie to samo co w Diablo 2. Pytanie tylko kiedy?
Ktoś w ogóle zamierza grać w 1 sezonie tą samą klasą co ma maina?
Raczej nie. Mój plan jest taki, że pierwszy sezon to będzie barbarzyńca, bo to jedyna klasa, której nie dociągnąłem na 70 poziom. Drugi sezon to pewnie mnich, bo najmniej nim grałem poza barbem. Potem krzyżowiec i na końcu DH. Szamanem i czarownikiem grać nie będę w sezonach, bo to moje główne klasy z RoSa.
Wszyscy jako pierwszy i jedyny argument do gry w sezonach podają "fresh start", ale ja się pytam wtf? skoro tak bardzo chcecie zacząc od zera bo nudzą was wasze wymaxowane mainy to nic nie stoi na przeszkodzie żeby wykasować obecne chary i zacząć od zera...
To nie jest to samo! W sezonie zaczynasz z zerowym paragonem, zrestartowanymi rzemieślnikami i bez skrytki. To naprawdę czyni początkową grę ciekawszą, bo chyba każdy kto wbijał Crusem ten 70 poziom nudził się niezmiernie. Topowy rubin w broń i śmigamy T1 od 15 do 60 poziomu na luzie. Brak złota i rzemieślników uniemożliwi craftowanie od razu po wbiciu wyższego poziomu.
Mówiąc inaczej sezon pozwoli ponownie przeżyć to co w Diablo 3 od zawsze było najlepsze. Przyjemność z levelowania i upgrade'owania przedmiotów. W stare Diablo 2 zawsze grałem ze znajomymi do momentu pokonania Baala na piekle. Potem nowe postacie i lecimy od normalu bez kombinowania.
Z RoSem miałem tak, że praktycznie przestałem grać jak zrobiłem solo rifta i zestaw bounty na T6. Nie miałem dalszej motywacji dla samych cyferek.
Kto chce może dalej grać starymi postaciami, ale większość graczy i tak ruszy na sezony. 3 miesiące to bardzo dużo czasu. W zasadzie aktywni gracze już po miesiącu będą śmigać po T6 czy w wysokich griftach w docelowych buildach polując już tylko na BiSowe staty.
Jedyne czego zabraknie w sezonach, to handlu. W ogóle cała idea sezonów w D2 wyrosła głównie na potrzebie restartu ekonomii. Handel między graczami to była naprawdę dobra rzecz. Jednak jak widać Blizzard nie ma pomysłu na zewnętrzne sklepy, więc z serii, która od początku swojego istnienia posiadała cechy MMO zrobił grę single player z mocno opcjonalnym coopem.
Kto chce może dalej grać starymi postaciami, ale większość graczy i tak ruszy na sezony.
poczytaj sobie fanowskie i oficjalne fora Blizzarda... nie wiem skąd wziąłeś to "większość graczy" ale chyba się za bardzo rozmarzyłeś :)
większość graczy nie jest kompletnie zainteresowana sezonami, bo nie oferują nic ciekawego, nawet legendarki, które miały być ekskluzywne dla sezonów okazały sie tylko czasowo ekskluzywne. Na sezony rzucą się wszyscy streamerzy, którzy trzepią z tego kasę i nołlajfy tłukące po 15-18h na dobę
nie wiem skąd wziąłeś to "większość graczy" ale chyba się za bardzo rozmarzyłeś :)
A w Diablo 2 grał ktoś na non-ladder? Prawie wszyscy grali sezony, a non-ladder to najwyżej do PVP był wykorzystywany.
Diablo 2 to inna bajka. Poczytaj sobie zalinkowany temat na forum blizza pare postów wyżej z ładnie wyszczególnionymi powodami dla których sezony w D2 były tak popularne.
A ja uważam, że handel się w końcu pojawi i wszyscy będą grać na sezonach jak w D2.
W jakim sklepie zamówić ultimate evil edition? Ma ktoś jakieś doświadczenie w preorderach?
Fajnie jakby znalazł się sklep, który wyślę grę jutro, co by na 19.08 już mieć w domu.
Handel musi wrócić do D3. Od dwóch miesięcy nie gram w D3, wróciłem do D2 i przez ten czas zdołałem ubrać sorcke, barba i pala na tip-top na ladderze. Najlepsze uniki i słowa runiczne. Ani jedna rzecz, którą noszę na tych postaciach nie dropneła mi w grze - wszystko kupiłem. Ale musiałem na to zarobić itemami, runami i perfect gemami. I co ? Wolę to, niż czekać 2 lata na pierdoloną maskę Jerama dla WD (która wciąż mi nie wypadła) w D3.
W d2 byl handel i duzo ludzi gralo po to zeby handlowac, chyba wiekszosc moich znajomych co w d2 grali kase na tym robila, dopoki boty nie rozpier.... tego, a w d3 sezony sa dla maniakow diablo i h'n's zeby nie plakali ze nie maja co robic, prosta metoda na endless end game :P Jak ktos chce raz na jakis czas sobie pograc, coz w tej formie sezonow nie ruszy, bo zanim ubierze postac koniec sezonu bedzie :P
Co do handlu to do d3 nie wroci na 99.9%, bo taka taktyke Blizzard przyjal w walce z gold sellerami i botami, zamkniecie RMAH bylo pewnie wymuszone przez przepisy, ale gold AH moglo zostac tak jak jest w wow-ie, jednak blizz je zamknal zeby uniemozliwic farmerom sprzedawanie golda :P W wow to samo sie dzieje wiekszosc proofek dostala daily CD na najlepsze rzeczy w WoD wywalaja gemy ma to na celu zmniejszenie zapotrerzebowania na matsy, a najprosciej puscic bota sprzedac matsy z gold i gold za $. Blizz przegral definitywnie sprawe z typami od Honorbuddy i nie sa w stanie zakazac im robienia botow i ich sprzedawania, banowanie botow nic im nie dalo, wiec robia tak zeby te boty nie byly do niczego potrzebne :P
Był już AH i każdy wie jak to się skończyło więc wolę by tym razem to przemyśleli od deski do deski od gwoździa do gwoździa, bo jak znów walną taki fail jak z AH to ja dziękuję. Teraz jest git, loot jest dobrze zbalansowany, legendarki lecą nie za szybko nie za wolno.
Nie jest git. Zobacz sobie Diablo 2. Ludzie do tej pory grają.
A zobaczycie, że handel wróci.
A wy tu coś o październiku/ listopadzie. Mam nadzieję, że wypuszczą 2.1 w nie więcej jak w miesiąc. 2-3 tygodnie wydaje się rozsądnym terminem.
Dla mnie to nowy dodatek mogliby już zapowiedzieć na najbliższym Blizzconie. Im szybciej tym lepiej.
Dla mnie też, sc2 mi jakoś w ogóle nie podszedł, więc teraz nie mam za bardzo na co czekać od Blizzarda poza HotSem.
@Likfidator:
"Wszyscy jako pierwszy i jedyny argument do gry w sezonach podają "fresh start", ale ja się pytam wtf? skoro tak bardzo chcecie zacząc od zera bo nudzą was wasze wymaxowane mainy to nic nie stoi na przeszkodzie żeby wykasować obecne chary i zacząć od zera...
To nie jest to samo! W sezonie zaczynasz z zerowym paragonem, zrestartowanymi rzemieślnikami i bez skrytki. To naprawdę czyni początkową grę ciekawszą, bo chyba każdy kto wbijał Crusem ten 70 poziom nudził się niezmiernie. Topowy rubin w broń i śmigamy T1 od 15 do 60 poziomu na luzie. Brak złota i rzemieślników uniemożliwi craftowanie od razu po wbiciu wyższego poziomu.
Mówiąc inaczej sezon pozwoli ponownie przeżyć to co w Diablo 3 od zawsze było najlepsze. Przyjemność z levelowania i upgrade'owania przedmiotów."
Racja, rozpoczynając zabawę w sezonie nasza postać jest goła i wesoła. Totalna tabula rasa. Tak, jak w dniu premiery. Zero gratów, namiastka pustej skrzynki, zero aczików itp. Wszystko ładnie, pięknie. Faktycznie taka sytuacja daje niesamowitą frajdę. Swego rodzaju deja vu. Jednak Blizzard w jednym miejscu dał ciała. Otóż rozpoczynając tryb sezonowy dostajemy możliwość pogrania w kampanii oraz... w Trybie Przygody. Przypomnę tylko, że rzeczony tryb był możliwy do odblokowania, gdy którejś z naszych postaci "stuknęła 70-siątka". A tutaj na dzień dobry, nie ruszając nawet pierwszej misji bezproblemowo wskakujemy w wir zleceń, szczelin i innych atrakcji Trybu Przygody. Co więcej - wejście w ów Tryb z automatu odblokowuje rzemieślników, czyli Kowala, Złotnika i Wieszczkę. To ja się teraz pytam: jaki sens ma drążenie kampanii, mozolne wypełnianie questów, ODBLOKOWYWANIE rzemieślników, skoro w sekundę dostajemy ich na tacy. Rzecz jasna takowi ze swoimi możliwościami są w powijakach i trzeba ich levelować ale tak czy siak są! Wieszczka pojawia się dopiero w V Akcie, a tak możemy mieć ją już w Tristram. Złotnik pojawia się w II Akcie. Zanim kampania pozwoli na jego spotkanie, różnorakie klejnoty już dawno będą gościć w naszym ekwipunku - teoretycznie nic nie możemy z nimi zrobić. Nie da się ich wyjąć, nie da się też łączyć. Dlaczego? Ponieważ Złotnik siedzi jeszcze w kanałach w swojej beczce. Niedopatrzenie Blizzarda pozwala cieszyć się jego usługami od samego początku... Uwierzcie, że to cholernie ułatwia całą zabawę. A przecież w sezonach miało być jak tuż po premierze DIII.
Blizzard, aby zupełnie nie zabić sensu zabawy w kampanii, powinien Tryb Przygody zablokować do momentu osiągnięcia np. 60 levelu.
Ja po lataniu wątku głównego W KÓŁKO w podstawce jakoś nie będę tęsknił za koniecznością przejścia go po raz kolejny.
A w kwestii rzemieślników myślę że wyolbrzymiasz, bo:
- kolejny tier gemów wypada co kilka poziomów (a te zdobywa się błyskawicznie), więc ich łączenie tak naprawdę nie ma sensu - zanim zdobędziesz 3xsquare powoli zaczną wypadać flawless square, a zanim zdobędziesz 3xflawless square powoli zaczną wypadać marquise.
- levelując nie nazbierasz dostatecznie dużo materiałów żeby wyczyniać cuda w kwestii craftu/rerollowania itemów - z resztą uwzględniając częstotliwość z jaką podczas levelowania wypadają upgrade'y crafting może dawać najwyżej marginalną przewagę,
Puryści mogą grać kampanię, chociażby po to żeby na dobry start zachować sobie gwarantowaną legendarkę z pierwszego zabicia Malthaela - ja bardzo cieszę się że Blizzard daje wybór, gdybym po raz kolejny miał słuchać tej durnej fabuły i biegać po z góry narzuconych ścieżkach które znam na pamięć chyba kompletnie olałbym sezony.
Czyli widzę nici z patchem na premierę konsolowego D3 ;(
Blizzard zapowiedział wsparcie patcha 2.1 dla konsol.
raczej nie ma szans. Dzisiaj dopiero rozpoczął się czwarty sezon na PTR. Wiem że Sezony na PTR są krótkie, ale nie będzie on trwał jednego dnia przecież.
John hight (Production Director) did indeed say in an interview that we would like to release patch 2.1 later this month, but it should be added that things are not set in stone yet and we have yet to announce an actual release date.
Niebieski post. Skoro chcą wydać w tym miesiącu to 27 sierpnia to już ostatnia szansa.
ale maintenance z Twojego screena pokazuje 20.08 czyli środę jutro, więc to nie ma związku z implementacją patcha.
Poza tym mało prawdopodobne żeby tak cichaczem to zaimplementowali. "Głupiego" PTR ogłaszali bodajże kilka dni przed wylądowaniem do testów.
Chłopaki za długo nad tym siedzieli żeby teraz tak bez pompy zrobić premierę największego patcha od premiery RoS
Może chcą wydać szybciej żeby konkurować z Path of Exile? Jak pojawiał się 2.0 to też wypuścili w podobnym czasie co jedna z dużych aktualizacji do PoE.
No to skoro nie jutro to za tydzień, jeżeli chcą wydać w tym miesiącu.
Szczególnie, że nawet na PTR ludziom się odechciewa grać i jest ich tam coraz mniej.
Znowu problemy z tym dmg... Miałem normalnie 940k dmg. Bez żadnych buffów itp. nic nie zmieniałem, żadnych skilli i nagle mam 800k. Wchodzę do gry jeszcze raz. 840k, po czym od razu spada do tych 800.
Może jak sprawdzałeś i miałeś 940k to miałeś kapliczkę przyśpieszającą szybkość ataku? Ona zwiększa dps. Na pewno dps nie może ci spaść bez powodu.
Jakiś bug chyba był... Ponownie wróciło do 940k... :s
Na konsolowej wersji Ultimate Evil Edition jest normalny handel. Skoro tam się pojawił to na PC też pewnie się pojawi.
Na konsolowej wersji Ultimate Evil Edition jest normalny handel. Skoro tam się pojawił to na PC też pewnie się pojawi.
Na konsoli nie ma botow (jeszcze) wiec 100% itemow ludzie farmia, a na PC masz Demonbuddy ktorym mozna zrobic wszystko, zbyt latwe $$ dla chinczykow bo nawet farmerow nie musza zatrudniac, wystarcza im same kompy :) Szansa na handel w d3 na PC imo jest bardzo niewielka :)
Ograłem trochę ultimate evil edition na ps4 i jestem bardzo zadowolny.
Mam porównanie do podstawki na X360 i wygląda i działa dużo lepiej. Jeśli będą w miarę utrzymywać update'y to przesiądę się całkiem z wersji pc. Widać, że jest to bardziej wersja "for fun", ale mi to odpowiada.
Kilgur
Ale na konsoli jest dużo łatwiej o cziterów, bo tam możesz grać offline i zmodyfikowanie save'a to nic trudnego.
http://www.360haven.com/forums/threads/28777-Xbox360-PS3-Diablo-3-Save-Editor-V2-0-0-9
Tylko czekać aż zaktualizują save editor do Ulitmate Evil Edition. Save'y są takie same więc możliwe, że dalej ten save editor działa.
Aż musiałem się pochwalić. Moja pierwsza hr w życiu. Wstyd. Po premierze D2 grałem non-stop chyba ponad 6 lat. I nic. Teraz wystarczyło 2 miesiące na nowym ladderze.
Ech...
Czyli co - martwi cie ze wczesniej nic nie miales czy ze teraz poszlo "tak latwo" :) ?
Prawda jest taka, ze stosunek wartosci hr-ek do ich droprate jest zenujaco niski.
Bezi2598 -> a masz ta sama postac w wersji offline i online ? czy jak w d2 offline inna postac online inna ?
No to dalej czekam z utęsknieniem na tego patcha. Samo Diablo 3 kupiłem w pierwszym miesiącu. Nie jestem super maniakiem bo grałem czasami ale sprawiało mi frajdę levelowanie i coraz to nowsze przedmioty. Potem z braku czasu sobie odpuściłem, wyszedł dodatek, znowu brak czasu i teraz cały czas mnie korci o zakup RoS, bo na granie aby "tylko" grać już chyba jestem za stary :P
Bezi2598 -> a masz ta sama postac w wersji offline i online ? czy jak w d2 offline inna postac online inna ?
Grałem kiedyś w podstawkę na xboxie 360 i była jedna postać do singla i do multi. Tu jest pewnie tak samo.
Lepsze rolle na sile i witalności kosztem 1,5% szansy na trafienie krytyczne czy się nie opłaca?
Czyli tak jak pisałem wcześniej. A sezon 1 zaczyna się od razu od momentu premiery patcha?
http://eu.battle.net/d3/pl/profile/mazzop-2397/hero/36442186
zginął mi dziś na rift bossie Krwawopaszczy, /sob
przynajmniej slot się zwolnił na sezony ;)
Grał ktoś może DH w PTR? Dalej będzie się w ogień pakować w 2.1?
Popatrz na twitchu czym nolajfy graja na PTR :) Istnieje szansa ze cos w 2.1 pogram jak wyjdzie w tym miesiacu, pewnie nie za dlugo, ale zawsze cos :D
To sobie za długo nie pogram jak 28 wyjdzie patch, bo wyjeżdżam na weekend :p
No ale nic, jak wrócę to "prosi" powinni już zrobić kilka poradników jakie legendarne klejnoty są najlepsze dla krzyżowca, bo ja nie widzę tam dla siebie aż tak fajnych gemów jak na przykład Enforcer (Increases the damage of your pets by 25%) dla szamana.
Czy za krwawe odłamki u Kadali da radę kupić coś porządnego, w tym legendy? Bo wydałem ponad 100 odłamków, wypełniłem inventory napierśnikami i wszystkie przerobiłem na matsy... :/
Mam jeszcze pytanie innego rodzaju, czy ktoś mógłby mi wymienić wszystkie "rzeczy", jakie można robić w end-gejmie? Wiem, że od dodatku jest tryb przygodowy nagradzany krwawymi odłamkami i skarbami horadrimów, oraz które wyrzucają części klucza do szczeliny, która to znowu daje odłamki i skarby... Ale z tego co pamiętam w podstawce też było coś takiego? Jakiś klucznik? O co w tym chodziło?
Hehe 100 blood shardow a Ty liczysz od razy na legendy? I tak jest lepiej, mozesz grac na normal do mastera i leca legendy z tormenta, a droprate jest losowy.
W podstawce mozna bylo zrobic hellfire ring albo amulet? Zobacz tutaj, ja tego nie zrobilem ani razu, moze napotkalem sie na keywardenow.
http://www.diablowiki.net/Infernal_Machine
Chyba zmniejszyli drop u kadali, bo ja już wydałem kilka tysięcy i już od dawna nie miałem legi od Kadali.
Uroki RNG w grach, niektorym poleci za pierwszym razem inni musza sie meczyc.
To jak ja zaczynałem robić postać (nie znałem się na postaci w ogóle), przemieliłem 2 itemy, za które teraz cały swój dobytek bym oddał. :D
RNGesus'a nie oszukasz :p mi dziś wypadły trzy tarcze krzyżowca z 500 odłamków.
Czy Wy też zauważyliście, że w Realm of Trials nie opłaca się grać dobrze? Im słabszy klucz do greater rifta tym więcej poziomów do przejścia, a to się równa większej ilości strażników do zabicia, czyli więcej potencjalnych legendarek.
tak jest lepiej, mozesz grac na normal do mastera i leca legendy z tormenta
Zaraz, zaraz, mówisz o całym trybie przygodowym czy tylko szczelinach czy czym? To nie muszę się trudzić moim ch*** barbem, mogę przelatywać sobie normal i mam ten sam drop? o0 Czyli torment daje obecnie tylko zwiększone złoto i expa, tak?
@reksio
Blood Shardy dropia legendy z tormenta niezaleznie od poziomu trudnosci, spytales o nie to napisalem o nich. Jesli chodzi o zwykle dropy wszedzie Normal do Mastera wszedzie dropi to samo, zolte i stare legendy, wiekszy poziom trudnosci to wiecej kasy xpa. Torment dropi te same zolte, wiecej xpa i kasy ale masz nowe legendy wprowadzone w dodatku od 61 lvla plus kazdy poziom Tormenta to wieksza szansa na legendy no i rifty maja wieksza szanse na drop legend.
Zależy na jakim etapie gry jesteś. W momencie, gdy dopiero kompletujesz ekwipunek będziesz chciał mieć jak najwięcej legend. Jednak w pewnym momencie zdobędziesz docelowe przedmioty i będzie Ci zależało tylko na levelowaniu nowych legendarnych kamieni, więc będziesz przechodził tylko najtrudniejsze rifty osiągalne dla danej postaci.
Szczerze mówiąc nie podoba mi się konieczność ponownego robienia zwykłych riftów, żeby dostać klucz i to z losową szansą na drop. Coś mi mówi, że gracze będą sobie resetować klucze w coopie. Masz klucz na 20 poziomie, wchodzisz do gry z graczem co ma klucz na 1 poziomie. On otwiera grę i razem gracie na 1-szym poziomie, a potem dostajecie klucz 6-12 poziom. W ten sposób można zrobić kilka riftów do ok. 30, a potem ktoś idzie po klucz 1 poziomu i wszyscy mogą zaczynać od początku.
To upgrade'owanie kamieni wydaje się być blokadą na taką metodę, bo siłą rzeczy wszyscy będą chcieli levelować kamienie.
Po nowym patchu granie solo będzie znowu pozbawione sensu. Jak patrzyłem na tablice wyników, to grupy 4 osobowe osiągały znacznie wyższe poziomy riftów niż gracze solo. W sumie nic dziwnego, skoro dla 4 graczy potwory mają tylko 3x więcej HP niż dla 1 gracza. Nie mówiąc już o synergiach między skillami.
Skrzynki i alty mam zawalone legami. Trzymam z nadzieją, że w 2.1 wszystko zostanie wywrócone do góry nogami i stare legi dostaną nowe życie... lub też nie :)
Pytanie: co zatrzymać, a co na przemiał?
Czy w 2.1 stare legendy idą w zapomnienie?
[90] Bronie 2h będą retro + coś tam jeszcze, ale już nie pamiętam co.
Całą resztę możesz przerobić na dusze, bo nowe rolle będą dostępne w nowo dropniętych przedmiotach.
Czy ktoś kto grał na PTR mógłby mi wyjaśnić jak w końcu działa ramalandi's gift? Czy to oznacza darmowy, piąty affix do broni?
Kilgur widzisz, a byłeś tak pewny wersji konsolowej w kwestii cheatowania. Mnóstwo ludzi w grach publicznych z broniami po 9k dps i z 3 socketami na jednej broni. Z tego co czytałem oficjalne forum to połowa ludzi w publicach to cheaterzy. Czyli nic się nie zmieniło w stosunku do wersji na xboxa 360 i ps3. A jednak mają handel wprowadzony. Na PC też wprowadzą handel, zobaczysz.
Co jak co, ale tryb online ratuje tę grę na PC.
Czy ktoś kto grał na PTR mógłby mi wyjaśnić jak w końcu działa ramalandi's gift? Czy to oznacza darmowy, piąty affix do broni?
nie ma zbyt wiele do tłumaczenia. Po prostu dodaje Ci gniazdo do broni, która go nie ma. Dzięki temu możesz sobie przerollować np. CDR na +10% damage i mieć na broni:
x-y damage
mainstat
10% damage
increased attack speed 7%
+ socket z Ramaldiniego
Aha, dzięki za rozwianie wątpliwości. Czyli teraz w broniach będzie się rollować socket na coś innego żeby mieć darmowy affix.
zostaje tylko kwestia tego jak często taki gifcik będzie dropił bo jak tak "często" jak Wand of Woh/Hexing Pants/Witching Hour to raczej nie ma się co napalać :D
Bezi2598 -> Jak sa cheaty na konsolach to jest duza roznica pomiedzy pc i konsolami. Na PC jak wejdzie handel odrazu bedzie od ch... gold sellerow i botow farmiacych golda, a na konsoli sa cheaty wiec kto bedzie golda kupowal i po co, jesli moze sobie programem bron 9k dps i 3 sockety zrobic :) Moze blizz zrobi handel nie dam sobie za to reki uciac, ale widzac co robia z WoW wniosek nasuwa sie jeden. Jako ze nie sa w stanie prawnie zablokowac firme robiaca boty (przegrali wszystkie sprawy), a banowanie botow nic nie daje, wiec chca ograniczyc botowanie i jednoczesne zarabianie na tym $$ przez chinczykow, bo najwyrazniej maja z tym wielki bol dupy. Wywalenie gold AH z d3 i itemy BoP jest najlepszym tego przykladem, sam crafting w wow juz stal sie malo dochodowy, daily cd na matsy do najlepszych itemow z crafta, ktore i tak ssaja pindola :) powoduje ze nie potrzeba teraz mega ilosci matsow i boty farmiace matsy znikaja powoli :)
Wprowadzanie przedmiotów takich jak ramalandi's gift to krok w dobrym kierunku, by w grze mógł powstać handel oparty nie na złocie.
No właśnie. Jakby teraz wprowadzili barter to by to wyglądało troszkę jak uboga wersja handlu z Path of Exile. Moim zdaniem to dobry kierunek i powinni dawać więcej przedmiotów tego typu i w końcu wprowadzić handel.
Czy ktoś wie jak będzie wyglądał transfer paragonów zebranych w sezonie? Jakoś się naliczą do normalnej puli?
I czy ktoś tu ma zamiar bawić się w sezony?
Jedna rzecz mi umknela przy calym szumie informacyjnym dotyczacym sezonow - moze ktos mnie oswieci.
Powiedzmy ze mam obecnie zajete 12 slotow na postaci (6 zwyklych i 6 hardkorowych kazdej klasy). Czy dla postaci sezonowych bedzie :
- osobna pula slotow
- dojda nowe sloty do obecnej
- bedzie trzeba miec wolne miejsce wsrod obecnych slotow?
A jesli pieerwszy przypadek to co po sezonie? Skoro postac ma przejsc do niesezonowych a tam slotow nie ma?
[100]
Najprawdopodobniej startujesz od zera, a paragony zostaną wliczone do non-ladder characters po zakończeniu sezonu.
[101]
Gdzieś czytałem że Blizzard nie planuje wprowadzić dodatkowych slotów na postaci, choć ciężko mi to sobie wyobrazić, większość ludzi która gra od podstawki ma pewnie zawalony każdy slot.
Swoją drogą po tym jak wyglądała ekonomia po 3 miesiącach po premierze Diablo III jestem wręcz przekonany że handel do gry po prostu nie wróci. Nie ma też większego celu żeby ponownie wprowadzać handel przy tym jak absurdalnie wysoki jest drop rate legendarek w greater riftach czy na wysokich tormentach.
Nie paragony a doswiedczenie przeznaczone na ich zdobycie (zeby bylo jasno).
Czyli jesli masz teraz postaci powiedzmy na 150 paragonie a zrobisz na sezonie powiedzmy 25 paragon to po sezonie starczy tego pewnie maksymalnie na jeden paragon dodatkowy ;) Dokladnie tak jak bylo to przy patchu ktory sumowal paragony na konto (z postaci)
Warto o tym pamietac zeby nie byc zawiedzionym ze pula nie wbogacila sie o 25 paragonow.
Ale fuks, jakoś wczoraj się zastanawiałem nad zmianą buildu (na holy shotgun), a dziś mi coś takiego wyleciało.
Rolle dalekie od perfekcyjnych, ale zawsze to coś na początek.
BloodPrince widzę, że grasz crussem. Ja dopiero swojego wyexpiłem i nie mam pojęcia pod jaki build go robić, jakie itemy dobrać itd. W DH było o tyle łatwo, że każdy grał na marudera pod ogień, więc za wiele do kombinowania nie było. :D
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kilgur-2890/hero/39339103
Ja takim buildem nonstop gralem od 0 do tego stanu, jedyne co to zamiast provoke przez kupe czasu mialem wrath generator. Darklight strasznie duzo wrath kosztuje, bo jest szybki i czesto walisz wiec przy gearowaniu mialem wiekszosc czasu stronk 2h 3k dps, dopiero jak full seta zebralem zaczolem z DL grac.
Dzięki Kilgur. :)
Trudno coś tak polecać przed 2.1, bo zawsze może się pozmieniać parę rzeczy, ale obecnie masz dwa dobre buildy dla krzyżowca holy shotgun i fire crusader (znany też jako darklight, foh lub firelight build).
Na razie każdy build crusa jest oparty na zbroi Akkhana, więc jeśli jej jeszcze nie masz to dołącz do społeczności Rift it Forward i ją zdobądź, bo po patchu już niestety tak szybko setu nie wyfarmisz.
Holy shotgun by działał, oprócz setu, wymaga jeszcze tej broni.
http://eu.battle.net/d3/en/item/fate-of-the-fell
No i inwestujesz w sprzęt z holy, critical damage, cdr, cc.
Fire crusader potrzebuje natomiast tej broni, aczkolwiek nie jest ona niezbędna by wszystko działało, oczywiście set to wciąż must have.
http://us.battle.net/d3/en/item/darklight
Sprzęt taki sam jak do shotguna z tym wyjątkiem, że chcesz fire damage, a nie holy.
Tutaj bardzo dobry poradniczek do buildu: https://www.youtube.com/watch?v=1ABjHo6Suz8
Ogólnie to polecam obejrzeć buildy na youtubie i wybrać ten, który najbardziej się spodoba ;)
A tak od siebie to mogę powiedzieć, że wydaję mi się, iż do greater riftów lepszy będzie shotgun ponieważ jego obrażenia są zadawane natychmiast, zaś foh działa na zasadzie dot'u. W dodatku, idąc w holy będziesz już miał gotowy sprzęt pod nową tarcze krzyżowca, gdy ta już wyjdzie z sezonów.
https://www.youtube.com/watch?v=UxfJS47TYxs
Mam nadzieję, że coś pomogłem.
Dzięki za pomoc, ale zostawię chyba tego crusadera tak jak jest. Skoro za 3 dni podobno wychodzi 2.1. :) A dlaczego szybko setu nie wyfarmię? Chodzi o to, że ludzie z RiF będą grać na greater riftach? Czy coś zmieniają z dropem?
RiF prawdopodbnie umrze śmiercią naturalną w 2.1 jako że każdy kto chce dołączyć musi dorzucić swojego 1 Rift keystone'a więc "zapraszający" do gry nic tak naprawdę nie zyskuje, bo żeby otworzyć nowego i tak musi swoj klucz dorzucić.
A zwykłe rifty będą dalej, czy tylko greater?
Holy shotgun imo ssie przy gearowaniu, szybciej sie w fire zabija, do tego maximus nie zle sie sprawdza i nie ma jakiegos super malego drop rate, podstawa to reaper's wraps bo inaczej grac sie nieda :)
Ciekawe jak zrobia dolaczanie do greater riftow w trakcie :P jak znam zycie bedzie z tym jakas drama :)
A zwykłe rifty będą dalej, czy tylko greater?
Będą będą, w zwykłych riftach zbierasz klucze do większych szczelin.
Kilgur- ogólnie krzyżowiec ssie bez setu i porządnego cdr :p ale zgodzę się, że reaper's wraps to podstawa, niezależnie od buildu czy zaawansowania postaci.
BloodPrince -> no zdecydowanie jak gearowalem swojego solo to we wszystkich czasy clearow na t1 mialem 2-3x dluzsze niz w fire, no i str + holy to mi chyba nigdy nie wypadlo :)
Nie wiem, czy Krzyżowiec na 70 lv ssie, ale wiem, że leveluje się tą klasą nieprawdopodobnie przyjemnie. Chyba najprzyjemniej ze wszystkich.
Pytanie co do barba i screena ->
Założylibyście te buciki? Nie mam drugiej części setu. Niby 2 cechy podświetlone na zielono, ale w małym stopniu, natomiast utrata wytrzymałości dość znaczna... Gram na udręce I, samiuśki początek endgejmu, więc ekwipunek ssie.
Ps. A gdybym zdobył dwie części tego setu, to warto byłoby to nosić?
reksio -> kazda klasa do gdzies tak 64-65 lvl to easy jest, a potem wchodza jakies mistyczne skalowanie mobow powered by blizztard. Najlepsze jest to ze wbijajac lvl monkiem mialem full gear z crafta 70 lvl z obnizonymi wymaganiami i po 66 lvl nie dawalem rady t1 robic, bo mnie zabijaly moby. Wygladalo to tak jakby moby skalowaly sie nie z lvl jaki mam ale z moimi statami na monku. Zalosne to bylo tak bardzo ze az mi slow brakuje i teraz najlepsze, jak sie wkur..... ginac na tym t1 z 5 razy, to poszedlem z ludzmi z gildi na t6 70 lvl i tam moglem 3-4 hity od bialego moba wytrzymac, poprostu zenada.
Malaga toż to jutro wtorek, Europa zawsze dostaje patche w środy, no chyba, że coś się zmieniło... jak wchodzę na klienta gry to mam tylko kraba.
Ta gra się mści na mnie. Na samiuśkim początku endgame'u miałem piękny plecak bombardiera. Jednak nic się na tej grze nie znałem i go zmieliłem, bo wyleciał nowy kołczan z lepszymi obrażeniami... Teraz wydałem 1-2k odłamków i wydropił KAŻDY możliwy kołczan, lecz nie ten którego potrzebuję. ;-;
To każdy tak ma nie przejmuj się :P
reksio
Zmień sobie u zaklinaczki regeneracje zdrowia/szybkość ruchu na coś z wytrzymałością i przedmiot powinien być lepszy od tego co aktualnie masz. Blackthorne to najłatwiejszy do zdobycia set, najczęściej go dropi więc niedługo powinieneś zdobyć kolejne części z zestawu. Pod koniec gry będziesz nim wręcz rzygał, tyle ich leci.
BloodPrince
Nie napisałem że jutro będzie w Europie, tylko że jutro premiera.
Tak swoją drogą Wartownicy DH dostali boost damage o 40% i zabawne jest to o tyle, że dopiero teraz pisze o tym Blizz - nie wiem czy od pierwszej iteracji PTR ta zmiana została zaimplementowana, bo odkąd pamiętam za każdym razem jak czytałem patch notesy kolejnych wersji PTR to nigdy nie było o tym wzmianki
Sentry
Weapon damage increased from 200% to 280%
Bezi no jak takie informacje padają to trudno się nie przejąć :p
Reksio porób split farmy na normalu i zdobądź ring of royal grandeur dobry na początku jak i czasem na końcu przygody z diablo i zmień 12% szybkości ruchu na witalność (chyba, że masz niski paragon to wtedy zmień regenerację).
Oj Malago, a co nas obchodzą amerykanie.
powinni, bo to znaczy tylko tyle że pacz u nas będzie dzień (?) później ?
inna sprawa, że mnie to już nie jara tak jak jeszcze miesiąc temu. Zwalili kompletnie legendarne klejnoty i odeszła ochota na granie
Dlatego nigdy nie gram długo w PTR. Żeby nie tracić ochoty na granie. Po każdym patchu się to zdarza, wolę nie przyśpieszać tego procesu.
Panowie, a jest jakaś fajna rozpiska jak rozdawać paragony dla DH?
W pierwszym dajesz szybkość ruchu, w drugim zależy od buildu. Pamiętaj żeby stosunek szansy na cios krytyczny i obrażeń na cios krytyczny wynosił coś około 1:10. To jest tak tylko mniej więcej, ale jak masz 30% szansy na cios krytyczny, a 500% obrażeń to znaczy, że coś masz nie tak z postacią. W trzecim dajesz w odporności, a w ostatnim życie na trafienie.
Dlatego nigdy nie gram długo w PTR. Żeby nie tracić ochoty na granie. Po każdym patchu się to zdarza, wolę nie przyśpieszać tego procesu.
o to chodzi, że nie grałem na PTR, po prostu śledziłem patch notes i straciłem cały zapał jak się okazało, że legendarne gemy będzie można upgrejdować do max 100 poziomu o ile dotrzesz do 100 poziomu Grifta... dla większości graczy będzie to raczej rank 35-40 max.
Jeszcze szybkie pytanie: paczki horadrimów ze split farmy mam otwierać na udręce czy nie ma to najmniejszej różnicy?
reksio podobno nie ma różnicy.
Jak jest z tym dropem legend...? Czym wyższy torment tym więcej legend dropi podobno. U mnie jest na odwrót. Kiedyś po 2-3 legendy na rifta leciały, a teraz 1 na kilka riftów to jest plus. Nic nie dropi, nic a nic.
Reksio nie ma różnicy.
Malaga grunt to odblokować drugi efekt w legendarnych gemach, a do tego nie potrzeba 100 poziomu szczeliny. Na tę chwilę grifty mają zepsute skalowanie, bo wątpię żeby Blizz chciał byśmy używali tylko furnace na strażnikach od 30 poziomu wzwyż.
dVk różnice w dropie widać na t6 jak potrafisz wyczyścić szczelinę w 10 minut z pełną grupą.
Furnace, Rimeheart, Fist of Az'Turasq - wszystko zostało "naprawione" (czyt. znerfione) więc nie będzie już takich sytuacji jakie były wcześniej.
Same secondary powers są ...takie meh... największa frajda byłaby przy ulepszaniu primary powers, które po kilku miesiącach mogłyby być naprawdę potężne. Secondary power wcale nie są mocne, bo ich wartość jest stała i się nie zwiększa. Rozumiem, że idea Griftów w wyobrażeniu Blizzarda to marchewka na patyku... masz 100 leveli, ale nawet z wymaksowanymi gemami dotrzesz raptem do 50 zakładając że wylosuje Ci się łatwy zestaw mobów
Teraz Blizz w swojej genialności zrobił tak, że jeśli rank Twojego gema jest wyższy niż poziom ukończonego Grifta to szanse na upgrade są znikome... każda kolejna różnica poziomów między gemem a Griftem zmniejsza to praktycznie do zera.
Oczywiście w drugą stronę nie ma najmniejszego problemu.
Dla przykładu jeśli rank Twojego gema to 2 a ukonczony poziom Grifta to 20 to bez problemu upgrejdujesz swoj klejnot o 3 poziomy (tyle może być jednorazowy max)
dVk. -> Czym wyższy torment tym więcej legend dropi podobno. U mnie jest na odwrót. Kiedyś po 2-3 legendy na rifta leciały, a teraz 1 na kilka riftów to jest plus. Nic nie dropi, nic a nic.
Drop legow zwieksza sie z tormentem, ale pod warunkiem ze na wyzszym tormencie utrzymasz to samo tepo zabijania mobkow/rarow. Dodatkowo leca legi ze skrzynek trupow etc ktore najprawdopodobniej nie sa wliczane do drop rate z mobkow, dodac do tego safty net ktory dorzuca legi w zaleznosci od czasu spedzonego bez dropu lega i robi sie burdel. Nie jednokrotnie mialem tak z 2-3 godzine i pozniej w goddzine wywalilo mi 15-20 :P
Coś podejrzewam, ze to jest licznik wypuszczenia patcha dla Jankesów.
Child of Pain - na pewno, ale nawet jak u nas maintenance potrwa do 15 czy 17 to (przynajmniej dla mnie ;)) nie ma dramatu, bo wczesniej i tak nie moglbym zagrac :)
Tylko sie zastanawiam kiedy to wyjdzie, za moich czasow patche do WoWa czy Diablo byly we wtorek u Jankesow a dla Europy w srodę. Ostatnio jakies jaja na battlenecie, w Hearthstone wypuscili tego samego dnia dla wszystkich pierwsze skrzydlo Nax.
boloks... http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14058735855
sezon w piatek sie zaczyna, mozna sie rozejsc...
Sezony mam w dupie - dawać patcha !
Akurat dobrze się złożyło, bo w Diablo 2 się już nasyciłem, zdobyłem co było do zdobycia i mogę wracać w glorii chwały do D3 :)
Nie rozumiem tych sezonów. Robić zupełnie nową postać i levelować od zera, żeby konkurować o miejsce w tabeli? Eeee... życia nie macie? :P
nie wiem czy wiecie, ale gro nowych ficzerow (leg gemy, leg itemy) wiaze sie wlasnie z sezonami... :P
edit: dobra, gemy tez sa niesezonowe.
a sezonowe itemy po zakończeniu sezonu przechodzą do puli niesezonowych.. :)
Blizz wie jak zachęcić unikalnym contentem... mamy przecież jeszcze achievementy i conquesty :P
OK, to kto sie pisze na postac sezonową? Samemu levelowac mi sie na 100% nie bedzie chciało, ale w towarzystwie pewnie mógłbym sie w to pobawic.
Mam tylko wizza na 70 lvlu, więc dla mnie startowanie od 0 nowymi klasami jest atrakcyjne :)
Ja w sumie Baraba mogę zrobić, normalnie bym tego pewnie nie robił ale w towarzystwie... ;)
yakuz -> nie wiem czy wiecie, ale gro nowych ficzerow (leg gemy, leg itemy) wiaze sie wlasnie z sezonami... :P
No powiem tylko ze te nowe legi musialyby byc mega op zeby przeskoczyc to co mi daje prawie 450 paragonow :P Jakby sezony byly bez paragonow i tylko po 70 lvl pasek dalej by szedl, a na koniec sezonu to xp na konto przekazane, to moglbym pograc, a tak niechce mi sie :P
Jakby sezony byly bez paragonow i tylko po 70 lvl pasek dalej by szedl, a na koniec sezonu to xp na konto przekazane
Przecież exp przechodzi na konto po zakończeniu sezonu. Co za różnica czy paragony będą czy nie?
Przywitam się, bo pierwszy raz się tutaj wpisuje :)
Matt, wysłałem do Ciebie zapro, byłoby miło gdybyście dodali mnie do klanu.
Też chętnie mogę zagrać na sezonach jeśli utworzy się jakaś grupa. Jak ktoś chce to mogę też zagrać bez sezonów bo mam jeszcze 3 klasy do odkrycia.
Też powysyłałem zaproszenia paru osobom. Jak można to prosiłbym i ja o inv do klanu. Tylko nie wiem, czy grać te sezony... :c Barbem albo WD jak coś.
Fajnie, że z okazji patcha klan się trochę ożywi. Sam też wracam do gry i będę grał barbarzyńcą cały sezon.
Na pewno będzie sporo okazji, by wspólnie pograć jak za premiery RoSa.
Przed startem sezonu pogram trochę starymi postaciami. Wizard dostanie więcej umiejętności ogniowych, w końcu będę mógł trochę pokombinować z buildem, bo do tej pory poza meteorem nic ciekawego na ogień nie było.
Jak uda mi się upolować kamień co boostuje pety, to pewnie wrócę na chwilę do WD.
Jednak główna atrakcja na którą czekam to sezon z barbarzyńcą.
Przecież exp przechodzi na konto po zakończeniu sezonu. Co za różnica czy paragony będą czy nie?
przechodzi tylko exp z paragonów. Exp z 1-70 nie przechodzi.
dVk ja bym brał barba, pozmieniali mu parę rzeczy i teraz ma sporo buildów do wyboru.
Co ci po marnych 486.5mil expa za wbicie do 70 levela? Biorąc pod uwagę ile expa potrzeba na wyższych paragonach?
http://i.stack.imgur.com/h13xm.png
Poza tym exp w pewnym sensie przechodzi z 1-70, bo przecież postać też przechodzi więc niczego nie tracisz. Gdybyś dostał exp za wbicie 1-70 + postać na 70lvl to byś dostał za dużo.
Zauważ, że im wyższy poziom tym więcej XP dostajesz za potwora. W czasie potrzebnym na wbicie 1-70 można wbić powiedzmy 10-20 wysokich paragonów.
Zresztą taka dyskusja nie ma sensu, bo granie w sezonach i tak jest nieopłacalne względem postaci niesezonowych. Potrzeba kilkudziesięciu godzin gry sezonowej by osiągnąć akceptowalną prędkość farmienia legend i XP, które można by przeznaczyć na grę zwykłymi postaciami i zyskać więcej złota, legend czy XP.
Poza tym exp w pewnym sensie przechodzi z 1-70, bo przecież postać też przechodzi więc niczego nie tracisz.
Tylko dotyczy to osób, które jeszcze nie wbiły 70 wszystkimi klasami. Ja mam tylko barba na 64 poziomie, reszta ma 70. Po zakończeniu sezonu po prostu usunę jednego z dwóch barbarzyńców zostawiając tego z wyższym poziomem i lepszym ekwipunkiem.
Bezi a na jaką cholerę Ci ta sama postać, którą już masz wymaksowaną jako niesezonową?
a co do tego ile na jakim lvl potrzeba expa to dochodzi też aspekt czasu - jestem w stanie wbić duuużo więcej expa w tym samym czasie co osoba levelująca swojego chara z 1 do 70 a później robiąca paragony.
Zdobywanie expa dopiero wyrównuje się gdy taki gracz wskoczy na T6. W przeciwnym razie tydzień/dwa/trzy (zależy jak często grasz) zajmie Ci dojście do T6 podczas gdy ktoś kto przez ten czas robi T6 jest w stanie wbić miliardy punktów doświadczenia. Ot subtelna różnica :)
Bezi2598 -> Przecież exp przechodzi na konto po zakończeniu sezonu. Co za różnica czy paragony będą czy nie?
Roznica jest zasadnicza wbicie 400 paragornow to jest moment kiedy postac ma full potencjal w dmg czyli 50 ptk w CC i 50 ptk w CHD to napierdalanie 2 miesiace po 10h dziennie, automatycznie faworyzuje to w rankingu nolifow :) Oni i tak zapewne beda lepsi w rankingu, bo wiecej im wyleci legow wiec wieksza szansa na lepszy sprzet, to po jaki ch... paragony jeszcze dodawac zeby ta przewage zwiekszac ?
Likfidator -> Zauważ, że im wyższy poziom tym więcej XP dostajesz za potwora. W czasie potrzebnym na wbicie 1-70 można wbić powiedzmy 10-20 wysokich paragonów.
Co to jest wysoki paragon dla ciebie ? bo ja musialbym chyba tydzien farmic na 20 lvl a mam dopiero cos kolo 430 paragonow
Gdyby sezony miały chociaż jakąś zwiększoną szansę na drop legend... i handel :p
Gdyby sezony miały chociaż jakąś zwiększoną szansę na drop legend... i handel :p
W tym trybie mają być przedmioty, które nie będą dostępne w innych trybach do zakończenia sezonu.
No i gdzie ten 2.1? Nie ma ani u nas, ani w Ameryce.
Edit:
Jednak już jest w USA. U nas pewnie będzie rano, albo w południe.
Edit2:
http://us.battle.net/d3/en/blog/15487814/patch-210-now-live-8-26-2014
Lista zmian. Ciekawe czy są jakieś zmiany w stosunku do ostatniej wersji PTR.
Jest także krótki film od Blizza wprowadzający to patcha. Jak ktoś nie wie co nowego to łapcie:
https://www.youtube.com/watch?v=xkQMVZgb-Ck
Ciekawe kiedy umożliwią download patcha, skoro waży 'jedynie' 11GB.
Edit: Jednak to błąd tooltipa, patch waży ~300MB ale modyfikuje ~12GB plików stąd ten rozmiar.
Pisali, że patch będzie mało ważył, ale będzie wymagał sporo zmian w plikach. Ma to potrwać około pół godziny.
New buttons have been added to salvage all normal, magic, or rare quality items in your inventory at once
Sacrifice
Has been redesigned
Now sacrifices a single dog at a time
The dog will now be thrown to you cursor location and detonates on impact
Weapon damage increased from 185% to 1090%
If you're wearing The Tall Man's Finger, the damage is tripled to 3270% weapon damage for sacrificing your dog
Ciekawe czy z Homunculusem powstanie z tego jakiś nowy build dla wd.
Nie mam Homunculusa, ale mam pierścień więc na pewno jutro to wypróbuję. Trzeba najpierw zobaczyć czy to jakieś sensowne obrażenia zadaje. Jak będzie ok to trzeba będzie zapolować na mojo u kadali.
Skill Rune - For the Master
Has been redesigned
All your dogs will now be sacrificed in a single cast for 1300% weapon damage each
Ciekawe czy ta runa zwiększa obrażenia dla ludzi z The Tall's Man Finger.
Chociaż podejrzewam, że z tamtym mojem i tak ta runa będzie najlepsza:
Each Zombie Dog you sacrifice has a 35% chance to resurrect as a new Zombie Dog.
Zaczęło pobierać patcha :D
Na EU oczywiście ;)
Edit:
Grać jednak można tak jak napisali, dopiero o 13.
sezonowa postac to moze cos ciekawego,ale zapewne dla osob ktore maja duzo czasu na gre.jesli sezon ma trwac tylko 3-4 m-ce,a ktos gra srednio po dwie godziny dziennie to sezon dla niego wiekszego sensu nie ma.gracze ktorzy moga grac o wiele dluzej maja czas I mozliwe ze cos z takiej postaci sezonowej wyciagna - ostatecznie I tak wielu graczy nie ma jeszcze upragnionego sprzetu a postac sezonowa raczej w tym nie pomoze
sezonowa postac to moze cos ciekawego,ale zapewne dla osob ktore maja duzo czasu na gre.
bo ja wiem? u mnie ostatnio z czasem krucho, ale powaznie mysle o postaci sezonowej, zeby pobawic sie w nowe achievementy ....choc prawde mowiac jeszcze ich listy nie widzialem i jesli by sie okazalo ze jest ich malo i sa mocno czasochlonne to pewnie odpuszcze.
Dziwna sprawa, wszedlem juz do gry, na launcherze od wczoraj nawet nie mialem informacji o patchu tylko stare preview.
Mi nawet w nie pobiera tego patcha a co mowa o grze.
edit: już wszystko ok, patch się pobiera. Trzeba było odpalić grę a nie sam luncher, wyskoczyło info o aktualizacji.
Matt -> stawiam na to ze blizz pojdzie po lini najmniejszego oporu i sezonowe postacie dostana te same achivmenty co sa teraz :)
Zaraz po 9:00 można było wbijać do gry.
Na vaulty trafiam co chwilę.
Tak potwierdzam, na forach już jęczą i narzekają na nowe problemy, więc patch już jest.
Mam pytanie: ile zajmuje Wam DIII?
Pytam bo kiedyś zrobiłem niewyobrażalny błąd i zmieniłem język po instalacji co skutkowało dociągnięciem kilku GB danych (szybkość ściągania nie ma znaczenia bo to mały pikuś). Zależy mi na gigabajtach danych bo DIII mam na SSDku i trzęsę się o każdego GB.
Kurde co za czasy 2 gry na dysku i nie ma miejsca.
PS. Właśnie sprawdziłem ile zajmuje sąsiedzka gra Battlefield 4 .... 51 GB!!!!1 O kur...mać
23,9 Gb
Ostatnio instalowałem Bf4, pograłem kilka godzin i stwierdziłem że wracam do 3. Całe szczęście że był to okres próbny.
piokos - a jak kiedys bylo ? Mialem 8.4 GB HDD i zeby zainstalowac Diablo 2 musialem usunac Commandosa 2 ;]
Reavek => z chęcią bym Ci pomógł ale jak instalowałem dodatek do BF4 to chwilowo przeniosłem pliki językowe GB/US na inny dysk co dało mi 10 GB miejsca. Teraz zapomniałem i odpaliłem aktualizację DIII i było trochę ponad 5 GB ściągaczki. Zrobiłem pauzę i część US wrzuciłem z powrotem, katalog z grą miałem 24 GB ale dalej mi chciało ściągać a katalog z grą nagle się skurczył do 21,5 GB. Mam jeszcze do zassania 1,5 GB a katolog już urósł do 25,5 GB. A jeszcze dziwniejsze jest to, że miejsce na dysku mi się nie zmniejsza (jak to miało miejsce jeszcze 15 minut temu, a ciągnie cały czas) :D
Pomieszanie z poplątaniem :)
Wiarołomca => pamiętne czasy, wtedy człowiek się bał o każde 10-20 megabajtów :)
Pani smukła Baleronowa :))) ----->
Jak to jest z legendarnymi gemami. Można jakoś zrobić dodatkowy socket w bizuterii czy trzeba poświęcić już raz rolnięte staty?
Wywaliłem pliki od angielskiego i zostało mi 18,5 GB, gra się uruchomiła i nic nie pobierał wiecej.
Falcao_82 => kurde to dziwne, mi w tej chwili zajmuje katalog z grą 25,43 GB. A tu mam główny katalog z danymi -------------->
Też masz tak?
No a ja jeszcze w pracy :P znajomy nagle napalil sie na sezony jak wiewiorka na orzeszki, chyba w pierwszym sezonie zagram, cikawe jak dlugo :)
Moje ma 18,3 :)
Szkoda, że mam tylko dwie postacie które mogą wyczyścić ryfta na udręce. Jedną już sobie kluczyk do głębokich załatwiłem - zaczęło się od poziomu 2, ale ten poszedł jak po maśle, następny będzie 6.
Eee... gdzie się zdobywa te legendarne, lewelujące kamienie, bo jeszcze ani jednego nie mam?
Mam wrażenie że mistyczka dostała ninja buffa na rerolle - poniżej 40 souli zrerollowałem dzisiaj: 50% crit dmg na gloves, +500 STR na belcie, bracerach, +6% crit na hełmie, +100 all resist na legginsach.
Nigdy w życiu nie zdarzyło mi się coś takiego.
Fart po prostu, bo ja dzisiaj sporo zmarnowałem dusz.
reksio
Z głębokich szczelin wypadają. Często po 2 nawet.