Dobra sprzedaż Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst na PC
Fejk, przecież na PC same piraty ino na kąsolę ludzie kupują. Huhuhu.
spoiler start
xD
spoiler stop
Heh, czytałem o konwersji nawet popularnych i dużych tytułów dokonywanych zaledwie przez 2-4 pracowników, także w zależności o kosztu portu, może się bardzo opłacać, a potem i tak wciskają kit, że długo pracowaliśmy i że była optymizacja, tymczasem kilku gości przesortowało w parę miechów.
@Cziczaki sam jesteś fejk, nie wszyscy mieszkają w Polsce, a nawet tu nie jedna osoba kupuje oryginały.
@Elessar1984
To raczej była ironia z jego strony, szpila w konsolowców, u których to jest jeden ze sztandarowych ostatnio argumentów "czemu PC ssie a konsole rządzą"
Co do newsa - w chwili ujawnienia, że Revolution będzie też na PC było jasne, że Full Burst musiał się przyjąć.
Mody - Full Burst chyba też ich w żaden sposób nie wspierał, więc żadna nowina. Wiem, że ludzie jakieś tam skórki (czysta kosmetyka, po prostu postać wyglądała inaczej, ciosy już miała te same) pododawali, ale to tyle.
@makmakpl Owszem. Teraz to już chyba żadna pudełkowa gra na PC nie pomija Steama.
To chyba trzeba gdzieś zapisać.
Dobrze czyli ile? Nienawidze wojenek konsola kontra pecety jednak nawet Skyrim o ile dobrze pamietam lepiej sprzedal sie na konsolach.
Child of Pain [8]
jednak nawet Skyrim o ile dobrze pamietam lepiej sprzedal sie na konsolach
Dlaczego "nawet"?
Gdyby Diablo III lepiej się sprzedało na konsolach, to można by pisać "nawet". Ale TES V?...
[9]
No tutaj sytuacja jest odwrotna, o ile na PC Skyrim ma przewagę modów to jednak w Diablo 3 na konsolach mozna spokojnie grac bez internetu. Oblivion czy Morrowind tez wyszly na konsole ale Skyrim przez mody czesto jest wymieniany jako raczej pecetowa gra no ale to element znowu wojenek co, co oznacza lepsza sprzedaz hitow na konsolach a wieksza suma dochodow z rynku na PC.
Child of Pain [11]
Skyrim przez mody czesto jest wymieniany jako raczej pecetowa gra
Pierwsze słyszę, żeby dzięki modom określać daną grę jako PeCetową.
@Child of Pain
Dobrze czyli ile?
Tylko Namco wie. Ale raczej zwróciło im koszty + coś zarobiło. Skoro nie podali dokładnej liczby to jakaś wielka w skali branży raczej nie jest. W zależności od poniesionych kosztów gra X zacznie zarabiać przy 300 000 (Divinity choćby,tutaj zdaje się, że nawet mniej wystarczyło) inna sprzeda 3 miliony i dalej będzie pod kreską.
No tutaj sytuacja jest odwrotna, o ile na PC Skyrim ma przewagę modów
To nic nie znaczy jeśli chodzi o sprzedaż. Kwestia modów nie jest przy promowaniu gier AAA praktycznie w ogóle poruszana.
to jednak w Diablo 3 na konsolach mozna spokojnie grac bez internetu
I też nie miało to specjalnego przełożenia na sprzedaż.
Storm jest jednym z gorszych portów, w jakie miałem (nie)przyjemność zagrać. Niemalże wszystko jest skopana - zaczynając na optymalizacji, a kończąc na netcodzie. Przyjemna gra w mutliplayerze jest nie realna, spowolnienia widoczne są na każdym kroku.