Torment: Tides of Numenera będzie można ukończyć bez walki
Czyli znowu dodajemy w mądrość, inteligencję i charyzmę ^^ Brakowało mi takiej gry.
Ostatnie exy na PC to coś pięknego. Za niedługo to komputery stacjonarne będzie się kupowało dla najlepszych ekskluzywnych tytułów. Dobre RPG-i tylko tutaj. ;)
opłacało się wspomóc tytuł na kikstarerze :) czekam z niecierpliwością :)
[Jestem niesłyszący]
Lubię gry akcji z emocjonalne walki, ale jeszcze bardziej lubię RPG, gdzie walka nie jest jedyna rozwiązania i można ukończyć w innym sposób, jak zechce gracz. :) Takie gry RPG to rzadkość! Wróciły stare, dobre czasy! ;)
Miło to słyszeć. I tak pewnie stoczę kilka niezłych walk, ale dobrze, że gracz będzie miał wybór. Pamiętam, że w PT niektóre mniej siłowe rozwiązania były naprawdę super premiowane :)
Liczę na Pillars of Eternity oraz Torment Tides of Numenera, mimo że na Divinity Original Sin się zawiodłem.
@drayko -> Dlaczego czujesz się zawiedziony wobec Divinity? Chodzi Ci o brak spolszczenia? :/
alien1121 [11]
Pewnie będzie za to osiągnięcie żeby przejść grę bez walki.
Oby nie było żadnych kretyńskich osiągnięć i innych bezsensownych arkadowych aczików.
@Irek22 -> Racja. Mnie interesuje tylko eksploracja ciekawa świata, wykonanie interesujące questy, poznać epicka fabuła i przeżyć niezapomniane przygody, odkrywanie sekretów. A nie gonić się za jakieś "punkty" bez sensu.
A w praktyce pewnie będzie wyglądało to tak, że trzeba będzie uciekać przed przeciwnikami... W Planescape też niby trzeba było walczyć tylko 3 razy, ale były takie fragmenty wręcz przepełnione walką i jeśli chcieliśmy jej uniknąć to musieliśmy uciekać. Tyle, że to nie ma sensu, bo zdobywamy mniej doświadczenia.