Czego oczekujemy od Rise of the Tomb Raider? Marzymy o nowych przygodach Lary Croft
Mniej fantasy i więcej treści ,bo ostatnia część to nie wiem co to było fabuła na poziomie klanu.
Wiem, ze jest napisane jakich wersji dotyczy ten artykul, ale czy to pewne ze gra wyjdzie tez na Xbox360 i PS3? Tworcy to gdzies potwierdzili?
[4] +1
Fajne zestawienie. Zgadzam się ze wszystkimi proponowanymi zmianami i sam dodaje:
- większy realizm rozgrywki. Wymagający przeciwnicy, czy chociażby implementacja systemu leczenia z MGS 3;
- brak banałów fabularnych.
Najważniejsza jednak wydaje się być eksploracja i połączona z nią różnorodność lokacji.
Od pierwszej czesci fabula TR krecila sie wokol artefaktow, mistycyzmu i magii, wiec ten aspekt w ogole mi nie przeszkadza, a wrecz przeciwnie. To, czego ja bym oczekiwal, to powrot do zagadek i usuniecie wiekszosci przeciwnikow. Z kazda czescia opuszczone swiatynie i bezludne wyspy sa coraz bardziej zaludnione. Ostatni TR nie byl zly, ale nie bylo tez nic godnego zapamietania, podczas gdy z pierwszych czesci pamietam mnostwo rzeczy, bo trzeba bylo niezle pokombinowac, zeby przejsc dalej.
co najmniej trzy akty rzucające nas w różne rejony świata
Fajnie, jak w klasycznych TR :)
A może wreszcie gra, która nie przechodzi się sama? Poprzednia część była tak banalna i przez to niewciągająca, że szybko odpuściłem.
"Świat zdążył już pokochać Nathana Drake’a, bezkompromisowego faceta, który wejdzie po skarby w każdą dziurę, a kiedy trzeba przyłoży z piąchy lub zostawi za sobą górę trupów poszatkowanych kulami z AK-47. Skoro jeden Nathan Drake już jest, to może dobrze by było, aby w Rise of the Tomb Raider pokazać główną bohaterkę w nieco odmienny sposób?"
Spoko ale na PC go nie ma, więc jestem zadowolony z tego jak wyglądała gra Tomb Raider i wolałbym aby kolejna część od niej nie odbiegała.
Przede wszystkim więcej zagadek na wyższym niż ostatnio poziomie trudności i więcej zwiedzania grobowców w osamotnieniu. Mniej strzelania niż ostatniej odsłonie. Ogólnie zgadzam się w 100% z postem nagytow.
Oprócz tego wszystkiego co zostało wymienione w powyższym tekście liczę na równie świetny polski dubbing co w ubiegłorocznej odsłonie serii.
Oby nie było polskiego Dubbingu bo znowu będę musiał kupować grę z ameryki.
gorn18 kolejny gimbus, żeby mieć angielski dubbing wcale nie trzeba było kupować w Ameryce. Ale fakt, jak ktoś nie potrafi czytać po polsku, to trudno od niego oczekiwać, żeby wszedł w opcje i zmienił język polski na angielski.
Wystarczy aby:
1. Niech nie tracą czasu na zbędne multi,
2. Może w końcu pojawiły by się grobowce (tombs),
3. Wywalić QTE na każdym kroku,
4. Wywalić 6 zmysł dla idiotów,
5. Ograniczyć znajdźki wsadzone na siłę.
Mniej skryptów, wrogów, qte, większe lokacje, zagadki, większy poziom trudności, zbieranie artefaktów. A tak dla hardcorow - konieczność pożywiania się, i apteczki lub bandaże.
Czy redakcja zapomniała lub nie wie, że na końcu gry gdy Lara patrzy na mapę to widzi miejsce zwane Croatoa? Miejsce gdzie żył lud który w jedną noc rozpłynął się w powietrzu i nic nie wiadomo, dodatkowo Lara zamierza zwiedzić to co zwiedzał czy tam chciał jej ojciec...
Czego można oczekiwać od nowej gry z serii Tomb Raider? Chyba tylko mniej Gears of War i więcej Tombów do Raiderowania... ;D
Wystarczy mi że powróci "stary" TR z zagadkami,huśtawkami,bujaniem na linie itd. Reszta może zostać.
@wcogram Zgadzam się w 80%. Odnośnie 2 punktu, były przecież opcjonalne grobowce, były małe i dość proste, lecz były. Zgadzam się, że mogli bardziej się przyłożyć do tego trybu, lecz nie przez zwiększenie ilości, gdyż i tak pchany fabułom wszystkich nie zwiedziłem, lecz przez większe rozbudowanie.
Więcej cut-scenek.
Więcej QTE.
Więcej aczików.
Mikropłatności na każdą broń i każdą akrobację.
Połączenia rozgrywki single z multi.
Romansów z osobnikami płci obojga.
I hord zombie.
...No i większych cycków.
A ze spraw okołowgrowych - bardziej restrykcyjne embargo na recenzje.
Liczę na więcej zagadek i zwiedzania grobowców/jaskiń.
Fajnie też by było gdybyśmy mieli swobodę działania jeśli chodzi o eksplorację terenu. Wcześniejsza część prowadziła nas za rączkę gdziekolwiek byśmy nie poszli. Walka z hordami przeciwników też do przyjemnych nie należała. Niech zrobią grę, w której gracz poczuje sie jak poszukiwacz przygód, a nie osoba która na początku szuka przygody, a przygoda zostaje zepchnięta na boczny plan, bo autorzy chcą nam wprowadzić element wzruszający czyli ratowanie upośledzonych przyjaciół, którzy nie potrafią sobie sami poradzić. No i też by się przydała Lara, która nie jest kuloodporna, bo to chyba jedyna rzecz jaka mnie raziła w tej grze.
Oczywiście poprzednia część bardzo mi się podobała żeby nie było :P
negatyw sie duzo myli widze ze nie zna sprawy...
TB 3 byl trudna gra a nie 1 i 2....
boobsFX, assFX, dla poprawnych politycznie kilka pomyslow na intratne zgodnie z potrzebami dlc *przyklejany penisFX* i *przyklejany zarostFX*
Oczekuję, aby była lepsza od poprzedniczki, która była bardzo dobra, lecz nie idealna :)
1. Liczę na ciekawą fabułę. Trailer mnie bardzo zaintrygował, jednak oglądając go po raz pierwszy miałam mieszane uczucia i myśl w stylu "co wy wydziwiacie, Lara u psychologa?". Ale później zdałam sobie sprawę, że może być naprawdę ciekawie! Z kolei nie dziwię się, że u niego wylądowała, skoro ostatnio dość szybko, za szybko (a chyba nawet niepotrzebnie...) stała się niezłą zabijaką.
2. Piękne, ciekawe lokacje oraz interesujące tajemnice do odkrycia.
3. Podobno ta część ma mieć również powiązania z survivalem. Ok, tylko mógłby być bardziej zauważalny, np. jeśli chodzi powiedzmy o pożywienie, to nie wystarczy na początku jeden jelonek, a potem można tak naprawdę jechać na niczym :D
4. To co wskazał autor, czyli większe wykorzystanie sprytu i zręczności, zamiast siły fizycznej. Tak naprawdę ta cała brutalność jednak nie pasowała do nowej odsłony Lary, czyli zwykłej dziewczyny dopiero rozpoczynającej swoje przygody. Ale co tu dużo mówić - jak ktoś widzi sens tylko w bieganiu przed siebie i rozwalaniu wszystkiego co popadnie, to zawsze to będzie robił... Jak dla mnie nacisk na ostrożność byłby dobrym rozwiązaniem :) Trudniejszy przeciwnik, większa nasza czujność? Jestem za.
Poprzedniczka była świetna, ale przez te minimalne niedociągnięcia dostała ode mnie 8,5.
Teraz oczekuję na 9.5!
Jedynka świetna, żeby nie było, ale zabicie jelonka a zaraz koszenie, masakrowanie, ubijanie po kilkunastu naraz przeciwników mało ma w sobie realizmu. Za szybko zrobił się z Lary doświadczony weteran wojen wszelakich. Ciekawi mnie, jak teraz wytłumaczą, że dziewucha musi się znowu uczyć tych samych rzeczy, bo nie sądzę, żeby wszystko, to, czego nauczyła się w jedynce, umiała w dwójce. Podobno gra ma być trzy razy większa od jedynki, więc na pewno będzie, co robić. No i mają być "konkretne" grobowce. Dodatkowo poproszę więcej animacji ubijania z ukrycia (zależne od której strony podejdziemy). Męczenie się Lary, co za tym idzie konieczność jedzenia i spania. Pełny cykl dobowy z realistycznym niebem a nie generowaną mapą. Porządne warunki pogodowe.
Oczekuję, że będzie to gra na tyle dobra, że dla niej kupię XO (no nie tylko dla niej oczywiście).
Zagadki, więcej elementów platformowych (mało ich w edycji 2013) więcej dzikich zwierząt i więcej pułapek :)
@Niektoinny, po co masz dla niej kupować X1 skoro 3 miesiące później będzie na pecetach ?
z 2013 to był strzał w dziesiątkę, świetna była czekam na następną część... ;-; Mam nadzieję że wyjdzie na xboxa ;-;
Gra jest na xboxach a w kwietniu na pecetach ;)