Gods Will Be Watching | PC
@GNOME -> Po prostu ma taki styl graficzny dla sztuka artystyczna. ;) Nie wszystkie gry muszą mieć realistyczne grafiki.
Nie idziemy ani do przodu, ani do tylu. Stoimy w miejscu juz od dawna przez konsole, a to, ze trzeba zmieniac sprzet to tylko i wylacznie iluzja i sztuczne zawyzanie wymagan. Jedyna gra ktora poszla do przodu (graficznie) Bylo Metro Last Light, tam wymagania byly adekwatne, a grafika przyprawiala o zachwyt( i nadal zachwyca, bijac inne wspolczesne tytuly). Co do tej gry, tutaj liczy sie pomysl i mechanika, jak dla mnie bardzo ciekawa. Grafika nie jest tu wazna i dobrze. Wole cos ciekawego na co bede czekac, niz slinic sie na cos co ma tylko grafike na przyzwoitym poziomie.
chyba komuś lekko odjebało bawiąc się w pikseloze
To wg was każdy twórca gier musi stawiać gry na np. CryEngine, żeby można było grać? To już pomysł, grywalność i fabuła nie są ważne? Śmieszą mnie tacy gracze. To tak samo, jakbyście chcieli, żeby wszyscy malarze używali jednego stylu. Nie jesteście świadomi tego, że licencje do nowych silników graficznych kosztują spore pieniądze, tak samo jak nie jesteście świadomi, że taki pixelart wymaga sporych umiejętności? Nawet mi was nie żal. Kupujcie gówna w stylu WatchDogs, dawajcie zarabiać takim producentom, a potem narzekajcie na denność produkcji, podczas gdy przed nosem umykają wam takie perełki, w które ja się zagrywam z przyjemnością. Dorośnijcie.
@woosterxxx ma rację. Trzeba spojrzeć na gry inaczej.
Owszem, patrzmy inaczej, ale po co wszędzie pchać piksele? Nie prościej i taniej byłoby zrobić tą grę w normalnym, rysunkowym stylu 2d? Nic by to jej nie odjęło. Ale niestety, w dzisiejszych czasach pikseloza = +10 do zajebistości i hajpu na grę. Żeby było jasne - sam do pikselozy nic nie mam, ale szlag mnie trafia jak widzę, że coraz więcej gier wychodzi w tym stylu. Ja rozumiem raz na jakiś czas, ale po cholerę to pchać do co drugiej gry?
@woosterxxx - Życzę tobie i sobie więcej gierek takich jak GWBW ;)
@pieterkov - Piksele coś w sobie mają. Autorzy pixel artu czują w tym coś magnetycznego. Imho ten sposób wyrazu jest kluczem do wyzwolenia w mózgu czegoś, co kształtował za ich pomocą już od młodego wieku, przez wiele lat - wyobraźnię.
Pokolenie 80 tylko tym się karmiło, i tak już niektórym zostało.
Grać w grę dla grafiki, to jak oglądać pornola dla fabuły. Takie jest moje zdanie :). Chętnie zagram, bo bardzo mi sie spodobała gra taka jak Papers, please i Game Dev Tycoon.
w jakim celu powstają jeszcze takiego gry? Kto w to będzie grał?
Jak tylko znajdę czas to z chęcią zagram. Gry takie jak ta, niosą większy "przekaz" niż wysoko budżetowe produkcje.
jaaaa pierd..... ile jeszcze takich gier powstanie? a moze nic nie wychodzi i gry-online musza cos dodawac tu? jeszcze troche to same jakies z komorki beda przerobki
PS coraz mniej gier jest , coraz pozniej wychodza , masakra nie ma w co grac
Podobal mi sie koment @BaTs`a, he. Czy niektorym tu odbilo. Gra jest pikselowata, ok. Ale jest bardzo dobra. Moim zdaniem. Po pierwsze Primo: Gods Will Be Watching to nie jest gra "przygodowe, science-fiction, point-and-click, 2D". Wg mnie i nie tylko jest to "survival, decyzyjna, turn based, 2D". Decyzyjna a nie strategiczna bo sa to po prostu twoje decyzje (postepowania). @Subikl gdy bys sie przypatrzyl rynkowi gier(ale nie na wystawie), lub poszukal czegos starszego, napewno bys znalazl i to nie jedna.
kurna..zapomnialem przede wszystkim dodac ze to gra indie, jak sami ja okreslaja autorzy. Jest to piec osob z siedziba w Hiszpanii. To pierwsza gra tej firmy, wiec nie ma co sie dziwic. Zas wydawca ma na swoim koncie kilka gier wlasnie indie, i dwie czesci Seriousa Sama. To nie jest Crytek Studios razem z Electronic Arts, czy nawet CD Projekt RED z Atari / Infogrames :)).
Świetna gra, żadna produkcja nie wciągnęła mnie ostatnio tak jak ta, gorąco polecam!