Przegląd Tygodnia - ofensywa Dragon Age, unikalny Gearbox
Co do Fortnite to wydaje mi się, że dużo lepszym porównaniem było by do Orcs Must Die niż Minecraft, system kładzenia tych pułapek prawie identyczny.
Mam nadzieję że na Hard albo jakimś Ultra Hard Dragon Age będzie wymuszał taktyczną walkę w sensie ciągłego używania różnych umiejętności drużyny w taki sposób w jaki AI samo nigdy sobie nie poradzi, bo na Normalu to wątpię że tak będzie...
DA:I mi nie bardzo podoba, mam tylko nadzieję, ze rozwój postaci będzie głęboki i znaczący (bez tego to zwykłe action adventure będzie).
@Hed
Warto kupić konsolę dla Dragons Dogma?
Fajnie że wspomnieliście o SMNC. Gra była naprawdę fajna, ale rzeczywiście umarła. Trochę przez p2w, trochę przez zaniedbanie twórców, którzy zajęli się Planetary Annihilation.
HED to że ludzie narzekają że świat jest korytarzowy nie chodzi o przejście miedzy sekcjami. Jak się przypatrzysz to nie możesz iść gdzie chcesz, po gameplayu można wywnioskować ze nie będziemy mieli 100% swobody. Czyli chodzi mi tu o wejście na jakaś górę czy coś w tym stylu, wszystko wygląda na mocno ograniczone więc świat jest korytarzowy, bo jak nie nazwać takiego świata po którym możemy poruszać się tylko i wyłącznie po ścieżkach to nie jest korytarzowy świat ?? oczywiście że jest.Więc uwaga jest słuszna, owszem otwarty świat poczujemy tylko przy większych otwartych lokacjach. Ale tam gdzie będą ścieżki itp: raczej obejdziemy się smakiem eksploracji. Droga na skróty w Inkwizycji będzie raczej obca tej grze, no i nie zapominaj Inkwizycja nie jest sandboxem jak mocno twórcy się z początku zapierali. Mimo iż potem przyznali że do dyspozycji dostaniemy duże otwarte lokację to ta otwartość też już wychodzi na jaw, wychodzi więc na to że nawet otwartość deklarowana przez samych twórców będzie mocno ograniczona samymi korytarzami.
Też mi się ten Dragon Age nie podoba. A różnica między grą korytarzową i niekorytarzową polega na tym czy istnieje możliwość odbicia w bok czy nie. W prezentacji Wiedźmina taka możliwość była, po prostu ze względu na prezentację chcieli ukończyć questa, pytanie czy taka swoboda istnieje w Dragon Age.
mastarops --> warto kupic dla dragons dogma ps3 gra naprawde swietna osobiscie bardziej wciagnela mnie niz skyrim duzo z niej niestety nie odkrylem bo na gry nie mam juz prawie czasu przez studia i prace ale po studiach mam zamiar wrocic do tej gry bo jest naprawde swietna
alien1121 - na urlopie jest, wraca w przyszłym tygodniu.
MaXXii - może masz rację, zobaczymy jak będzie w pełnej wersji. Sam średnio lubię takie strasznie otwarte przestrzenie. Pytanie brzmi, czy w Inkwizycji będzie można "podróżować po świecie" - wracać w jakieś miejsca, itp.
mastarops i rmb89 - trudno mi powiedzieć tak po prostu, że warto, bo Dragon's Dogma jest jednak trochę dziwaczna i ma parę pomysłów, które mogą irytować. Ale jak pisze rmb89, to świetna gra z boskim systemem walki (chociaż nie polecam na początek maga), fajnym pomysłem na drużynę i tryb online (można wypożyczać pomocników innych graczy) oraz z zamaszystym pomysłem na fabułę, który docenia się dopiero po przejściu (epilog trwa kilka dobrych godzin i składa się z paru "zakończeń"). No i spotkanie ze smokiem jest wow.
Co do Dragon Age: czy tylko mnie martwi to, że na tym gameplayu nie ma żadnego paska many, mimo że ogrywana postać to mag? Nie widać również, żeby postać piła jakieś miksturki odnawiające manę i po prostu spamuje czarami non stop. Trochę to martwi...
Dragon's Dogma jest dla mnie najlepszą z gier dla których kupiłem konsole, ma sporo zalet o ktorych już mówiono wyżej i według mnie tylko jedną wadę: punkty kontrolne które po wczytaniu potrafią cofnąć nas o kilka lub kilkanaście poziomów, choć od czasu do czasu gra coś zapisuje to jest bardziej taki zapychacz obrazu niż funkcja która ma coś robić (bynajmniej w moim przypadku to nie działa), dlatego lepiej przebić się przez trzy warstwy menu i zapisać samemu i w tedy mamy pewność że jak zapiszemy i wyjdziemy z gry, to następnym razem zaczniemy w tym samym miejsce.
sayah [10]
Co do Dragon Age: czy tylko mnie martwi to, że na tym gameplayu nie ma żadnego paska many, mimo że ogrywana postać to mag? Nie widać również, żeby postać piła jakieś miksturki odnawiające manę i po prostu spamuje czarami non stop. Trochę to martwi...
Skoro łucznik potrafi brać strzały... uj wie skąd, to mag tym bardziej jest w stanie czerpać manę/moc/energię uj wie, skąd. To chyba logiczne, nie?...
No to teraz czekamy na gre w stylu Wiedźmina i Dragon Age'a w mrocznej postaci ;)
dragon sragon, ponakich... promować tak nachalnie ten pomiot EA skoro wyszło Divinity i szykują się kolejne świetne produkcje z Kickstartera.
Co do korytarzy. Przykład Skyrim tam nie jesteś ograniczony do chodzenia jedną ścieżką wytyczoną przez autorów. Oczywiście mapa w końcu się kończy ale nie jesteś nachalnie atakowany niewidzialnymi ścianami. Klapki na oczy i do przodu.Dokładnie jak w 2 gdzie tylko jedna ścieżka prowadzi wszędzie a reszta to tło.
Po odejsciu Gonciarza Hed ratuje Gola
Świetny przegląd tygodnia. Dużo rzeczy zostało omówionych, nie mogło zabraknąć też suchych żartów Hed'a , tak trzymać. :)