Microsoft jednak nie rezygnuje z Games for Windows Live
Oni naprawdę chcą dalej się babrać w tą porażkę genetyczną? Ta usługa nie oferuje nic co by mogło by gracze do niej przeciągnąć. No chyba że pewne gry z XBOX 260 i XBOX One będą wymagać tego czegoś.
A już chciałem pisać do supportu MS aby usunęli my wszystkie gry PC'towe z profilu na Xboxa Live, które zaśmiecają mi Xboxową bibliotekę. A tu guzik.
Ja do dzisiaj nie mogę się zalogować do tej usługi, bo jakiś błąd mi wyskakuje. Pamiętam jak się wkurzyłem, gdy kupiłem gears of war i nie mogłem gry zapisywać, bo games for windows live nie chciał działać, tak samo nie mogę podłączyć dark souls do neta, bo nie mogę się zalogować. Ta usługa to porażka.
O NIEEE!!!! Mam konto na STEAM, Uplay, Origin, GOG.com, Desura, Battle.net, a teraz jeszcze TO!!!! ZA DUŻO TO NIEZDROWO!!! :P Korzystać z tej marnie usługi czy całkowicie zrezygnacji z parę fajnych tytułów? Oto jest pytanie.
Pierdzielenie o Szopenie. Od ok. roku pojawiają się informacje, że GfW Live przestanie istnieć, a M$ wydaje oświadczenie w tej sprawie na tydzień przed rzekomym zamknięciem tej usługi... Bez komentarza.
Tam naprawdę pracują totalni ignoranci. Zamysły co do X1 - dzięki graczom - okazały się kompletną klapą. Exy na X1 to śmiech na sali. GfW Live to porażka (co dobitnie pokazała rezygnacja wielu twórców/gier z tego czegoś). Microsoft.
michaloxs [3]
Ja do dzisiaj nie mogę się zalogować do tej usługi, bo jakiś błąd mi wyskakuje. Pamiętam jak się wkurzyłem, gdy kupiłem gears of war i nie mogłem gry zapisywać, bo games for windows live nie chciał działać
Witam w klubie. Od siebie dodam jeszcze Lost Planet i Kane & Lynch.
Cii.. *Sunset Overdrive*
Nie zamykają GFWL-a? Przez to cholerstwo nie mogłem ostatnio komfortowo wrócić do GTA IV.
Pamętam do dziadostwo przez to nie mogłem pograć ani w GTA ani w Batmana. Nie wiem po co to ma ciągle być jeżeli tak to za przeproszeniem pier**ole tą platforme i nie będę od nich żadnych gier kupywał koniec żegnam...
a niech sobie będzie, przynajmniej da się bezproblemowo pograć w stare gry wymagające gfwl.
@Irek22 -> Są po prostu totalnie hipokryci i obłudnicy. A takich ludzie nie lubię. Królestwo Boże nie ma miejsca dla takich ludzi, dopóki nie nawrócą się na poważnie.
Niech oni dalej zajmą się system operacyjny, ulepszenie DirectX (wzrost wydajności), Microsoft Office i niektóre gry (np. Age of Empires), a GfWl zostawią go w spokoju, bo to ich straty czasu, godności i pieniędzy (i naszej).
Miałem przykra przygoda z GfWl i miałem nadzieję, że zniknie z rynku na rzecz STEAM jako lepsza i poprawiona usługa, choć nie idealna. Ale widać, że nic z tego.
Żeby odpalić Gears of War musiałem zmieniać datę w komputerowym kalendarzu, przy innych grach zwykle pół godziny pierdzielenia się z logowaniem i aktualizacjami, ah ten microsoft... zna się na rzeczy.
I bardzo dobrze. GfWL to według mnie bardzo dobra usługa, jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłem w przeciwieństwie do takiego syfiastego Steama. Niech wspierają to dalej i rozwijają.
OMG i znowu z tym czymś się użerać -.-. Mam nadzieję że Rockstar czy Rocksteady nie wpadnie na Genius Idea by dać swoje nowe gierki na GfWL tak jak było z GTA IV i Batmanami Arkham Asylum i City...
[11] Wyczuwam dużą nutę ironii a wręcz sarkazmu ;>.
Plotki? Myślałem że to oficjalne informacje. W praktyce to o tyle dobrze, żo jest tych kilka gier, które nie zostały przeniesione na Steamworks więc byłby problem z graniem w nie gdyby GfWL wyłączyli. Nawet jeśli tej usługi nie znoszę i takie gry staram się omijać.
Czy to jakiś żart? Tyle gier juz przeszlo na Steam works wiec nie widze sensu w trzymaniu tego poza calkowitym przebudowaniem systemu.
[12]
Jakbys nie znal kesika.
-> kesik - a kiedy ostatnio odpaliłeś ten system? Rok temu? 2 lata temu? Ostatnią dobrą grą, która wyszła z tym systemem to było Dark Souls z bodajże sierpnia 2012. Nowych tytułów też nie będzie. W praktyce chciałbym, żeby wszyscy developerzy przeszli na Steama, nie trzeba by było trzymać tego GfWL na dysku.
[12] Nie. Kęsik po prostu tak ma. Twardnieje mu za każdym razem, jak wyskakuje, że wbił aczika.
Najgorsza usługa tego typu jaką widziałem. Jak komuś się to coś podoba to musi mieć poważne problemy ze sobą.
" nie wytrzymala konkurencji" bzdura
prawda jest taka za GFWL byl tragiczny i uporny pod kazdym wzgledem, gdyby lepiej wszystko zaprojektowali to by byl pewnie nie daleko od stema jest chodzi o popularnosc
bylo to tak zle ze nie raz odechciewalo sie grac w gre zeby nie meczyc sie z logowaniem i rejestrowaniem na GFWL
@up
W sumie to akurat jest prawda. Może uderzyła im woda sodowa do głowy i po sukcesie xbox360 myśleli, wydawcy gier na pc będą się pchać do ich usługi. Origin i uplay też są dosyć upierdliwe ale zarówno EA jak i Ubi ciągle korzystają z własnej usługi. Może gdyby Microsoft wydawał więcej tytułów eksluzywnych z 360 na pc to inaczej by to wyglądało. Tak to ostatnie Halo wydali normalnie na steamie.
Usługa tragiczna i problematyczna, ale przynajmniej nieprzeniesione gry nadal będą działały. Żałuję trochę, że nie kupiłem na promocji Origin "F1 Race Stars", bo gra właśnie korzysta z GfWL, a twórcy nie zapowiedzieli jej przeniesienia. Choć z drugiej strony to może był znak. Jeszcze bym się mordował tak jak przy GTA IV.
LOL!!! Teraz jak już większość producentów zrezygnowała z GFW oni dementują "plotki". Rychło w czas. Dobrze, że ktoś tam ogarnia sprawę. :P
Dziękuję bardzo za taką usługę: ''może będzie, albo nie będzie.'' Śmiech na sali!
Paradoks: ażeby pograć w oryginalne gry, trzeba będzie wkrótce sięgać po cracki. Żenujące...!
Firma ma zamiar nadal wspierać graczy korzystających z PC, zarówno teraz, jak i przez przyszłe lata.
Taa, chyba utrudniać im życie.
Prima Aprilis to chyba w kwietniu był.
Informacje o kasowaniu Live są od dawna, a oni je dementują teraz, na tydzień z okładem przed rzekomym zamknięciem. Rotfl.
Mam konto na STEAM, Uplay, Origin, GOG.com, Desura, Battle.net, a teraz jeszcze TO! zapomniałeś o żałosnym Social Clubie, ogólnie dziwna sprawa tyle gier przeszło na steamwoks inne miały przejść w niedalekiej przyszłości , pozostaję pytanie jaki wydawca będzie chciał się łączyć z tak niestabilnym systemem i niekompetentnym usługodawcą, nawet jak tego nie zamkną to i tak już jest koniec
eglume [27]
nawet jak tego nie zamkną to i tak już jest koniec
Problem w tym, że jeżeli tego szitu nie zamkną, to kilka gier, którego jeszcze tego nie zrobiły, nie przejdzie na Steam (bo o legalnych patchach likwidujących jakiekolwiek DRM nie wspominam, gdyż to nierealne) i nadal będą wymagać aktywacji/połączenia z tym gównem. Jedynym sensownym wyjściem wydaje się w tej sytuacji korzystanie przy takich produkcjach z cracków, mimo (!) posiadania (!!) oryginalnej (!!!) wersji.
to po kiego pieprzyli od roku, że od 1 lipca 2014 usługa umiera... :/ ja się cieszę, że usługa będzie nadal egzystować, bo wielu twórców nie ma zamiaru przenosić swoich gier na steam, albo robi to za przeproszeniem, zajebiście nieudolnie... Taki street fighter IV leży i kwiczy na steamie, jest kompletnie niegrywalny, lag jest gigantyczny, podobne jaja jak z sfxtekken przez pierwsze pół roku gdzie grać się nie dało, Blazblue z kolei zostało przeniesione ale nie dość, że trzeba kupować po raz drugi grę, bo twórcy nie przewidzieli akceptacji kluczy z Live jak w przypadku bioshocka, batmana czy Super Streeta IV, to jeszcze wykastrowali multiplayera!! Nie ma niczego, więc to jest absurd i kpina w tym momencie, ja się cieszę że Gfwl pozostaje (jakim gównem by nie było, ale potrzebne do multiplayera) bo zapłaciłem za pewne tytuły i usługi i żądam poprawnego działania, 1 lipca umarło by wiele gier z których czerpię przyjemność i często do nich zaglądam pobawić się trochę online i na które wydałem pieniądze (gearsy, sfxtekk, battlestation pacific, blazblue, lost planety), więc wymagam żeby produkt działał tak jak powinien, a wyżej wymienione tytuły nie znajdą się na steamie, zatem cieszy mnie że Gfwl pozostaje bo mam dostęp nadal do wielu gier
Ale co za problem mieć offlinowy profil gfl? Nie mówię,że lubię to badziewie, ale do singla sieci nie wymaga. Chyba, że się mylę.
O ile pamietam, to nigdy nie bylo mowy o zamknieciu calego GFWL, tylko Marketplace'u.
Live moze sobie zostac, sporo starych gier z niego korzysta. Niech tylko poprawia stabilnosc i uproszcza caly mechanizm.
Do 'Matysiak G", nie wystarczy mieć profilu offline, bo gry zwyczajnie się nie chcą zaktywować, przy nowej instalacji, a jak gra nie przejdzie aktywacji, to zostaje tylko crack.
W jaki sposób gry nie chcą się aktywować? Nie działa po prostu klucz?
Nie miałem nigdy takiej sytuacji, często grałem na profilu offline rezygnując z multiplayera. Można wtedy pominąć wpisywanie klucza.
Bo nie mogą się po prostu połączyć z serwerem GFWL, klucze są poprawne, a limity aktywacji nieprzekroczone, dzieje się tak od 01.06.2014, czyli od teoretycznej daty zamknięcia GFWL, w grach takich jak Dirt 3, GTA IV, czy GTA EFLC, a także innych opartych na GFWL, nie jest to typowy problem z Windows Live Sign-In Assistant.
Z resztą z tego co wiem to wiele osób ma ten sam problem.