E3 2014 - Wirtualny zawrót głowy z rewolucyjnym Project Morpheus
Zainteresujcie się jeszcze CMoar - nasze Polskie google, które są dostępne na targach E3 :)
Jakby ktoś się zastanawiał o czym mówił Hed to ta folia nazywa się One Way Vision.
Taki sprzęt świetnie się nadaje i może zostać łatwo stosunkowo wykorzystany do gier typy Soul Suspect np., w których moglibyśmy się przechadzać pomiędzy innymi postaciami a to, że nie ma czujników, które przekładają nasze ruchy na ich reakcję nie stanowiłoby problemu.
Zobaczymy, jak to się przyjmie.
Panowie, to jest mój pierwszy komentarz w życiu tutaj, a zaglądam często. Z dwóch powodów, bo świetne materiały i miłe wspomnienia ze stroną - wygrałem figurkę Normandii z ME3 :)
Chciałem powiedzieć, powtórzyć nawet - wasze materiały są świetne! genialne! Mówicie ciekawie o tej nowince, jesteście zabawi, sytuacyjny żart itd. brawo brawo.
i to jedna z rzeczy, które w Was lubię
Druga.
To to że jesteście w LA i tam na miejscu montujecie to tak profesjonalnie.
Stawiam Was wyżej niż ign, gamespot, za wiedzę i styl!
Pozdro!
Skąd wiecie że wróciliście do świata rzeczywistego. Morze dalej w nim jesteście.
Naprawdę ciekawie to wygląda :) zastanawia mnie tylko, czy znalazłoby to zastosowanie w jakiś większych produkcjach, żeby kupno tego sprzętu naprawdę się opłaciło + jak długo będzie można z niego korzystać.
Co do tych rąk... Nie wierze, że nie słyszeliście o tym projekcie na kickstarterze (Control VR): [link]
Dorzucam jeszcze filmik: [link]
@edit Nie można wrzucać linków?
SabaruPL [ 28 ]
>Morze< w przypadku Heda z pewnością coś w tym jest. ;p
Btw. słabo z doznaniami (immersją) Na Dela powinien dmuchać wentylator, a Hed powinien się znaleźć w akwarium. ;p
xsas -> hmmm... w sumie to na mnie właśnie dmuchał wentylator. Im szybciej się jechało, tym bardziej go rozkręcali ;)
I niestety moje obawy, że od tej wirtualnej rzeczywistości wszyscy się porzygamy, zaczynają się coraz bardziej potwierdzać. Martwi mnie jeszcze jedna kwestia - czy taka bliskość ekranu od oczu, nie będzie psuła wzroku ?! Wszędzie mówią, że odległość oczu od ekranu powinna wynosić minimum 40 cm, a tam mamy ekran tuż przed oczami. Póki co mam wzrok chyba dobry i nie zamierzam go psuć.
Projekty tego typu mają ogromny potencjał, ale przed twórcami wiele problemów do rozwiązania!
Testowałem kiedyś Occulusa i powiem szczerze, że jawi mi się to tylko jaka ciekawostka.