Star Citizen - tryb Arena Commander już dostepny
Tak przeglądam sklep na oficjalnej stronie i nie mam pojęcia co musiałbym kupić żeby móc zagrać :)
Może mi ktoś wyjaśnić? Oczywiście chce mieć możliwość żeby sobie polatać, a nie tylko pochodzić po hangarze :P
EyeMaze - potrzebujesz dwóch rzeczy:
1. Ship Package, czyli jeden z zestawów fura plus dodatki (hangar, trochę kredytów, etc.) plus oczywiście pełna gra kiedy się pojawi)
https://robertsspaceindustries.com/pledge/single-ship-packages
2. Arena Commander Pass, czyli przepustkę do tego modułu alfy:
https://robertsspaceindustries.com/store/403-arena-commander-pass
Czyli da się to zrobić za 35 dolców - 30 za podstawową Aurorę i piątaka za przepustkę.
Czyli da się to zrobić za 35 dolców - 30 za podstawową Aurorę i piątaka za przepustkę.
35 dolców za coś, co w ogóle nie wyszło i nie wiadomo, czy jak wyjdzie, to nie będzie kupą :D :D (a zapowiada się, że kupą będzie :D)
Reksio idz do budy i nie myśl tyle o kupach bo widac, ze myślenie Cie troche boli :)
nie przyczepiłbym sie do Twojej wypociny gdybys napisał IMO lub "moim zdaniem" to bedzie kupa, bo ja nie widze zeby sie "zapowiadała", zapowiada sie nadejscie dziecka...:)
Latanie bardzo przyjemnie zrobione, nawet sterowanie samą myszą i klawiaturą jest intuicyjne. Obsługa poszczególnych systemów statku może wydawać się z początku skomplikowana ale po chwili ogarnia się bez większych problemów. Domyśle sterowanie mogłoby być trochę bardziej przemyślane. Fizyka Newtonowska nieźle odwzorowana, statek można w ciekawy sposób wprowadzić w dryf. Ogólnie widać, że jeszcze mają trochę kroków optymalizacyjnych do zrobienia bo w stosunku do modułu hangaru ograniczyli trochę jakość tekstur, pewnie później będą optymalizować. Sporo ciągnie z proca przy więcej niż 7 AI, także dobry proc to podstawa, a samo AI na prawdę potrafi dać w kość i przy większej ilości przeciwników robi się ciekawie. Oczywiście zdarzają się błędy, sam miałem 2 crashe gry, ale ogólnie polecam każdemu kto jest fanem space simów. Gra na moim configu chodzi 35-50 fps na High.
reksio [4]
Konkurencja czyli Elite Dangerous za betę chce średnio ok. 120$ więc propozycja SC jest znacznie ciekawsza.
reksio [4]
No i co ci do tego, przecież nikt cię nie zmusza i nikogo innego, a jak kupisz taki np. battleshit 4 to kasa też w błoto, z tym, że nie dostaniesz żadnego zwrotu, będą ci kazać z tym syfem sobie radzić samemu i będą łatać 2 lata, mamić cię jak idiotę, bo też takie zdanie o tobie mają, ale nie powiedzą wprost, tyle z twojego opisu wynika, że niby gra pewniak, a też kupa i kasy nie ma...
Zero poczucia prędkości, masy i bezwładności, a co za tym idzie zero poczucia pędu i inercji.Mam wrażenie poruszania się papierowym samolotem w kisielu.Sterowanie nie jest intuicyjne.Sterowanie jest arkadowe i po 15 minutach opanuje je nawet 7 latek.Fakt, że najlepszą opcją jest mysz + 3rd person view niestety mówi sam za siebie.Gameplay jest na poziomie darmowej gierki z miniclipa, to zwyczajne ciułanie fragów na przygłupim AI ograniczające się do point'n'click za pomocą myszki.Jeśli komuś strzeliłoby do głowy wydać na to 35$ to już lepiej zainstalować f2p "Star Conflict" Gaijinu.
Dla mnie dyskusja ED vs SC właściwie przestała mieć sens.ED będzie spacesimową Armą, SC spacesimowym CODem.W sumie zaczynam dochodzić do wniosku, że to może nawet lepiej dla gatunku jeśli te gry będą się bardziej uzupełniać niż ze sobą konkurować.Cena ED? Mimo wszystko produkt Brabena oferuje obecnie znacznie więcej niż SC.Z drugiej strony jestem w premium becie ED i prawie nie gram.Ta gra jak dla mnie nie zasługuje na obrzydzanie jej sobie beta/alfa testami, a jeśli ktoś myśli o kupnie to radze jednak wstrzymać się do release, a przynajmniej do standart bety.
Im dłużej gram tym bardziej podzielam zdanie smc77. Coś jest nie tak z tą inercją, a w mojej Aurorze straszne drgania są przy ostrych skrętach i dziwnie zachowuje się statek (telepie nim). Co jak co, ale to pre-alpha. Zobaczymy co będzie dalej, muszą poprawić jeszcze sporo rzeczy. HUD trochę przejaskrawiony a na mapce ciężko ocenić położenie wroga i bez skanera pokazującego strzałkami pozycję namierzonego wroga ciężko by było się na tej mapce odnaleźć.
Gibsonn-> Aha, no tak, bo ja pisałem za Ciebie. Każda moja wypowiedź pochodzi z mojej głowy, toteż nie sądzę, bym musiał ciągle wstawiać IMO. Ale jak widać, Twój mózg nie potrafi tego pojąć. :)
A hejtujcie sobie ile chcecie: gameplay dogfightu pokazuje jedno: gra jest śliczna, gameplay crapowaty, w dodatku w przestrzeni o metrażu łazienki.
reksio [10]
Ciężko aby pre-alpha spełniała jakiekolwiek wymagania. Mimo to gra działa świetnie, takie rzeczy jak fizyka poruszania się statków jest we wczesnej fazie i twórcy na forum już pisali, że zdają sobie sprawę z tego, że nie wszystko jest tak jak należy. Teraz od graczy zależy to w jakim kierunku to pójdzie. Tak się tworzy gry, nie wszystko jest idealne od początku.
Gra jest świetna!! Ja razem z moim chłopakiem gramy już w nią na komputerze :)
wplab(kropka)pl/SC:ArenaCommander Bierzcie i się bawcie z nami :)