Watch_Dogs – Ubisoft obiecuje poprawki dla pecetowej wersji gry
Jak widać moderowanie na tym portalu stoi na bardzo wysokim poziomie.
Wielokrotnie zgłaszany użytkownik za spoilery psujące rozgrywkę nie został zbanowany, ba jego poprzednia wypowiedź nie została nawet usunięta.
Jednak za obrazę bozi, czy innej platformy lecą bany.
Tfu!
Tylko Ubisoft tak potrafi. Wystawia grę na pokazie E3 2012 na PC, gra wygląda lepiej, chodzi lepiej na sprzęcie który w tamtych czasach był na topie czyli gdzieś ten GTX 560-590, że jakościowo powstaje z myślą o PC a na koniec końcu dowiadujemy się, że gra jest portem.....Brawo!....
szok47---> Idź się utop w rzece kretynie wielkie dzięki. A moderatorzy jak zwykle śpią zaprawdę wielki profesjonalny serwis.
[1] Tobie to powinni bana walnąć, irytujesz już mnie człowieku... Aż tak ci żal tyłek ściska że sobie pograć nie możesz? Mam nadzieję ze za ten spoiler polecisz raz na zawsze z tego forum.
[2] Otóż to ;(.
[3] E durr, że wygląda gorzej stwierdzasz po tym porównaniu na TVGRY.PL i każdym portalu gdzie są foty z dwóch różnych pór dnia? Gdzie jest inne oświetlenie na jednym i inne na drugim screenie? Bardzo profesjonalne te porównania nie ma co... Full profeska...
[4] Typ był zgłaszany a moderatorzy nic nie robią, tak samo jak taki ogame obraża wszem i wobec każdego jest to samo.
Co do samego newsa żeby nie było zbytniego offtopa, liczę że będzie poprawka tak dobra by uciszyć hater'ów.
szok47 twój stary posunął koze i tak powstałeś ty, dziękuje dobranoc
szok47 - mógłbyś przynajmniej napisać, że będzie spoiler... brak mi słów
Że ona jest negatywną postacią to już było wiadome od momentu gdy tylko ją zobaczymy w pierwszych misjach. Dziwne zachowanie itp ;)
Nie rozumiem uwag dotyczących spadków wydajności. Posiadam procek i7 920 podkręcony do 3,8Ghz oraz kartę HD 7970.Po załączeniu frapsa, obserwuję w grze 50-60fps , tylko podczas jazdy fps spada do 30 ale nigdy nie zauważyłem klatkowania !. Podkreślam że tekstury mam ustawione na ultra, antyaliasing na SMAA oraz HBAO wysokie, Vsync wyłączone. Uciekanie policji - rewelka. Jedyna opcja która tragicznie psuje rozrywkę, to model jazdy - masakra !. Projektanci WD chyba nie grali w GTA !!.Mam nadzieję że ubi to poprawi ten element
Czasami żałuję, że już nie składam literek, choć w WD raczej nie zagram to i niewiele straciłem. Oczywiście koleś powinien dostać za to bana - przynajmniej czasowego na początek.
Ludzie model jazdy był do przewidzenia, przecież oni nie mieli wcześniej do czynienia z autami. W Batman Arkham Knight od Rocksteady oczekujecie lepszego?:F Po kilku h idzie się przyzwyczaić tylko dziwne jest to, że obijamy się naszym autem to jesteśmy w stanie przejechać jeszcze te 10 min, a NPC rozwalają się już przy pierwszym przygmoceniu w blokadę albo na krzyżówce.
@2
przecież tutaj nie ma żadnej moderacji, wyzwiska i wycieczki osobiste są w każdym temacie dłuższym niż 10 postów. Zero reakcji
Ludzie model jazdy był do przewidzenia, przecież oni nie mieli wcześniej do czynienia z autami.
A Drivera to niby kto robił?
Czego wy oczekujecie, że 24h ktoś będzie siedział i czatował czy czasem ktoś w temacie jakimś nie spoileruje, nierealne.
Realne natomiast by było:
- wreszcie dodano opcję automatyzacji, każdy post z przyciskiem raport, automatyczne chowanie postu po 5 raportach, ale z możliwością zobaczenia po kliknięciu
- raporty od razu idą na konto, do weryfikacji moda w gotowym systemie, potem adekwatna kara
- moderatorzy społecznościowi, m.in. np. ci co tu narzekają na modów mogliby sami nimi być, przy tak dużym serwisie to dobre wyjście
- nieuchronność kary, niby ten gościu co tutaj był już zgłaszany, takie typki powinny mieć szybkiego bana bez żadnego odwołania, odechce się zakładać kont, a konta będą padać jak muchy
Aż dziw bierze, że na tak dużej stronie, moderacja jest tak żałosna i nie ma żadnych automatycznych oraz społecznościowych systemów, które przy tej wielkości serwisu powinny być w standardzie.
Tymczasem mamy biedny wątek na forum od zgłaszania ręcznego, na które to głoszenia i tak nikt lub rzadko kiedy reaguje, 2014 rok, po prostu kpina.
Nie wiem jak u was, ale ja nie mogę przejść napisów końcowych :D, Po obejrzeniu tych napisów końcowych tak jak by obraz się zawiesza na krajobrazie miasta Chicago i tyle. Nawet nie ma przycisku kontynuuj.
- wreszcie dodano opcję automatyzacji, każdy post z przyciskiem raport, automatyczne chowanie postu po 5 raportach, ale z możliwością zobaczenia po kliknięciu
Pierwsze co robię jak zobaczę ukryty post to go otwieram i czytam co w nim jest. Przecież to bardziej przyciąga niż zapobiega.
Wtf ta gra wygląda sama słabo na max detalach a tu jeszcze dają komentarze że potrzebna jest 3gb karta graficzna ^^ ja się pytam do czego do jakich fajerwerków to nawet BF 4 nie potrzebuje 3 gb ramu w GPU a daje grafe kosmiczną. Powinni się przyznać że zrobili shit i tyle. Nie trzeba było tyle obiecywać i chwalić się grą tak jak to robi Valve.
A Drivera to niby kto robił?
hmm faktycznie...Ja w niego nie grałem, bo jakoś nie ciągnęło mnie do tej serii, ale skoro mieli już kiedyś do czynienia z autami to niestety tutaj duży minus.
Bezi2598 [22]
No lol, bym ci musiał odpisać nie regulaminowo, jak tak się zachowujesz to twoja sprawa, co lepiej jak nic nie będzie?
Lepiej jakby szybko takie posty były usuwane. No ale to jest niemożliwe skoro na forum jest tylko jeden moderator.
mati150_92 [23]
a tu jeszcze dają komentarze że potrzebna jest 3gb karta graficzna
Tektury ultra + AA + inne, oni tu nie piszą o high, tylko o wszystkim na maksa.
patrzac na cyrki ze stopniowym pogarszaniem oprawy wraz ze zblizajaca sie premiera nalezalo sie tego spodziewac.
machneli prezentacje na E3 na uber PC, nakrecili naiwniakow, zgarneli preordery. pozniej zabrali sie za wersje konsolowe, ktorych mimo sloganow o architekturze PC i latwosci programowania jeszcze nie ogarniaja dobrze i zderzyli sie ze sciana. pozniej zrobili na szybkiego port na blaszaki dodajac pare efektow. nie wyglada to "porownywalnie" do E3, dziala nienajlepiej i do tego ma pelno bugow (wystarczy poszukac filmikow na YT).
ogolnie rzecz biorac dobrze ze nie nakrecilem sie na ta gre i nie kupilem biletu na hype train. poczekam i moze po paru miesiacach bedzie nadawala sie do normalnej gry.
juz boje sie o The Division...
Na razie zacząłem i jakoś nie chce mi się dalej grać...
Bardziej zainteresowałaby mnie wiadomość, że pracują nad patchem, który doda do gry model jazdy i fizykę. Gra do tej pory działała płynnie (50-60 fps), ale co z tego?
Niedługo będzie tak, że klienci będą "Beta testerami" za naszą kasę. Kto by kiedyś pomyślał, żeby sprzedawać pełnowartościowy produkt zabugowany? Gothic 3 niestety mocno oberwał a teraz nagle po kolei każda gra tak wygląda.
Niema nic głupszego niż zmniejszanie rozdzielczości obrazu w grze, rozdzielczość obrazu powinna zawsze być taka sama jak maksymalna rozdzielczość ekranu, nawet minimalnie mniejsza rozdzielczość sprawi, że obraz będzie rozmazany i w efekcie gra będzie wyglądała obrzydliwie.
Takie porady z ust producenta gry jak zmniejszanie rozdzielczości obrazu są śmieszne. Widać, że koleś kompletnie nie zna się na tym.
No wiadomo, im wyższa rozdzielczość natywna monitoria tym gorsza jak będzie się obniżało. W pewnym stopniu ma rację, gdyż mniej szczegółów na ekranie tym wyższa wydajność. Jednak obecnie to się mało sprawdza jak optymalizacja leży.
Jednak jak ktoś się dziwi, że gra wymaga wyższych wymagań w przeciwieństwie do battlefield to tak: BF jest korytarzową grą a WD jest otwartą . Jednak nie powinny być aż tak wysokie.
Właśnie skończyłe Fabułę Watch Dogs i tak z 50 % pobocznych misji i już mi starczy. Przejść i zapomnieć. Nie mam ochoty jakoś do niej wracać jak np do GTA. A te spóźnione patche i obiecanki macanki mogą sobie w Ubi wsadzić.
laki2217 - BF tez jest na swoj sposob otwarty ;). Korytarzowy to jest COD
Ale tak sie juz dzieje, wiele gier sprzedaje sie w Early Access ktore sa na b. wczesnym poziomie prac jak Carma czy Flatout badz DayZ - nim te gry wyjda to troche czasu minie, ograsz 50% nieukonczonej gry, gdy wyjdzie pelniak - nie bedzie ci sie chcialo grac.
@kaszanka9 no ja właśnie mówię o max detalach czyli ultra po prostu ja nie wiem jak można się tłumaczyć w tak bezczelny sposób
@truskolodz
A ja mam wręcz przeciwnie. Mam już 30%, a jestem dopiero w 1 akcie. Gra mnie wciągnęła chyba jeszcze bardziej niż Asassin's Creed (a to u mnie niemal niemożliwe). No, ale niedługo sesja, więc pewnie i tak nie zrobię z marszu 100%.
@Murabura
O The Division możesz być spokojny, bo jednak tam oni prezentowali dużo silnika graficznego, a wiadomo, że jeśli stawia się nacisk na prezentację silnika, a nie gry, to silnik nie będzie szedł w dół (dlatego tam martwię się o jakość rozgrywki, bo to jest wciąż jedna wielka niewiadoma dla mnie czy się nie znudzi po kilku godzinach i nie będzie irytować). W przypadku Watch Dogs prezentowano grę, a nie silnik (oczywiście poza tymi trailerami na zlecenie Nvidii). Po prostu ludzie zrobili sobie straszny Hype ze względu na niesamowitą grafikę (po raz kolejny nie wiadomo czemu zawód, bo grafika jest super, ale przecież dla większości to ona jest najważniejsza i musi być jak na E3, mimo że może ze 2 osoby z narzekających odpaliłoby ją tak, aby dało się grać bez pokazu slajdów...), a silnik mimo zapewnień, że jest nowy i nowej nazwy jest w moim odczuciu delikatnie przebudowanym silnikiem Anvil Next znanym z Assassin's Creed.
@kaszanka9
Niech siedzą na trzy zmiany i moderują. Wszystko idzie ogarnąć, wprowadzić system, który po kilku raportach/minusach ukryje kompletnie treść dla userów i zraportuje to do moderacji, która ostatecznie zdecyduje co z postem zrobić. Dla userów widniałaby informacja z treścią, że jest post, ale przez to i tamto jest tymczasowo ukryty. Dodać faktycznie modów z pośród userów, ogarnąć im specjalne prawa różniące się od tych zarabiających modów, którzy nadzorowaliby też pracę tych modów-userów. Modzi mieliby swój system, z ostatnimi wpisami i na bieżąco kontrolowali nowe treści z całego serwisu. Zakazać cytowania postów, zrobić tylko odnoszenie się do @użytkownika. Oczywiście pozostają inne kwestie itd.
Może jak połatają grę skuszę się na nią. Póki co jestem negatywnie nastawiony do tej produkcji
Co do tego, ze to niemożliwe zeby ktos siedział i na bierząco kasował posty. Jakoś gdy ktos nie pochlebnie napisze coś na szanowną partie rządzącą czy ukochanego premiera to posty są kasowane w mgnieniu oka i lecą banany.
No ale zaraz wbije Soul i zaznaczyć, ze on nie jest moderatorem tylko kimśtam i, ze powinniśmy sie cieszyc, ze to forum w ogole istnieje bo jest tylko małym dodatkiem do serwisu i generuje 0.000001% wejść i robią nam łaskę, ze w ogole możemy tu pisać :)
A co do Watch Dogs to Ubi jest strasznie żałosne. Tu by sie jakiś pozew zbiorowy przydał i niech oddawana hajsy.
Przedstawiciel Ubisoftu polecił także graczom, którzy doświadczają problemów z płynnością rozgrywki na szybkich komputerach, by zmniejszyli poziom jakości tekstur, anti-aliasingu oraz rozdzielczość ekranu.
Dawno takiej beki nie miałem xdd
Klatkuje ?- zmniejsz rozdzielczość i detale
Nie działa ?- nie włączaj
gra na maxa wygląda jak gra sprzed 4 lat ^^ na tych przerywnikach filmowych. Jedynie ładnie wygląda nocą, ale tylko ładnie. Fabuła strasznie pompatyczna, no i takich już były setki. Model jazdy-wszyscy widzą jaki jest. Fizyka nie istnieje. Jeden + to ten telefon, ale to gry nie zrobi. Zrobili port... który wymagania ma takie, że aż dech zapiera a wygląda- jak dla mnie słabo. w wymaganiach minimalnych było podane ze potrzebuje directx 11 ^^ a można spokojnie na 10- eh te lenistwo.
Niestety ja się najarałem tym zwiastunem z E3 i dlatego teraz ta gra to dla mnie gniot. Czuje się po prostu oszukany, a preordera będę dawać tylko na gry blizzarda, Rockstara i CDproject Red.
GTA 4 wygląda ładniej, ma lepszą fabułę, model jazdy, strzelania, grafika po modach wygląda lepiej niz gta v no ale może tylko się czepiam :)
Ja wogóle w te gre nie moge grać! wiec lepiej niech coś zrobią, bo jak nie to oleje to proste.
Czyli przyszłe radeony i GF za 500zł i 4GB vram już nie będą takim złym pomysłem?
Dla mnie to jest śmiech na sali że gra na PC ultra i PS4 wygląda identycznie, poza oczywistą rozdzielczością, która na telewizorze i przy bardzo dobrze zrobiony upscalingu, nie odgrywa istotnej roli.
https://www.youtube.com/watch?v=Hq8NZJ02Oww
Ale na pecetach sporo mocniejszych od PS4, ciężko utrzymać stałe 30 klatek nawet w zmniejszonych detalach. Skoro tak chodzi gra crossgenowa, to już współczuje pecetowcom premiery nowego Assassyna.
optymalizacja to kpina . specjalnie to zrobili żeby konsole "nowej generacji " nie odstawały bo wszyscy wiedza ze to technologiczny crap szczególnie xbox one ;)
@Ogame_fan - Dokładnie tak jak mówisz, właśnie dlatego gra się na konsolach. Na PS4 nie uświadczyłem żadnych bugów ani problemów w WD.
Ogame_fan-->Zależy od UBI, czwórka była b.dobrze zoptymalizowana, III miała paskudny problem z FPS w Bostonie, jak będzie w nowym AC, zobaczymy. Far Cry 3 był technicznie świetny i działał b. ładnie, generalnie UBI nie jest deweloperem co do którego można mieć pewność że zrobi coś dobrze.
@Ogame i Jenot - aż tak dobrze nie jest, widziałem zarówno w akcji grę na PS4 jak i PC i wida jak na dłoni, że Ultra jest ładniejsze. Gra na PS4 ma bugi - okazjonalne z grafiką (przebicia tekstur i spadki fpsach, choć na szczęscie dość rzadkie w porównaniu do PCtów) ale i poważniejsze, jak problem z 90% freezem na loadingu save'a i gubieniem przediomótw w sesjach MP i paru innych pierdołach. Ja przeszedłem na PC bez problemów z FPSami i większych z grą, ale mój brat gra na PS4 i również kolorowo z tą grą nie jest. Gra wygląda na konsoli ok, ale żeby była taka płynna i bezproblemowa rozgrywka to nie powiedział bym. Optymalizacja i bugi to bolączka gier ostatnimi czasy. I to nie tylko u Ubi. Tragedia. Pomijając już, taką samą architekturę konsol i PCtów, to ta gra powinna latać na wszystkim ładnie, a tak nie jest.
W tym jak i wielu innych przypadkach zadziwiająca jest moc marketingu.Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że coś nie tak będzie z grą a mimo to ludzi kupują. Gdzie tu tkwi hak ??
Na chwilę obecną nie tknę "tego" puki czegoś ubisyf nie zrobi.
widziałem zarówno w akcji grę na PS4 jak i PC
Ja też u siebie na kompie grałem (z sygnaturki) gdzie gra spada czasem do 15 klatek bez żadnego powodu.
Gram na PS4 i żadnych problemów nie ma.
i wida jak na dłoni, że Ultra jest ładniejsze.
Nie jest, co widać na filmikach, oraz i samo DF (mekka pecetowców) to potwierdza.
Chcesz wmówić że filmiki o to co widziałem kłamie ;>
Gra na PS4 ma bugi - okazjonalne z grafiką (przebicia tekstur
Tego nie spotkałem, masz jakieś filmiki na poparcie tego?
spadki fpsach
DF ma też filmik z frameratem, na xone spada dość często (ale nieznacznie) na PS4 płynniutko.
Sam u siebie miałem drop raz, jak mi próbowało wrzucić kogoś do gry, ale to bardziej lag był.
ale i poważniejsze, jak problem z 90% freezem na loadingu save'a i gubieniem przediomótw w sesjach MP i paru innych pierdołach.
Tego też nie doświadczyłem i nawet o tym nie słyszałem.
ale mój brat gra na PS4 i również kolorowo z tą grą nie jest
No to albo Cię brat kantuje albo jest jedynym pechowcem który ma takie problemy.
Gra wygląda na konsoli ok, ale żeby była taka płynna i bezproblemowa rozgrywka to nie powiedział bym.
Powtarzasz się i piszesz kłamstwa.
to ta gra powinna latać na wszystkim ładnie, a tak nie jest.
No właśnie sęk w tym że na konsolach lata.
Na PS4 jest stałe 30 klatek, na xone spadają się czasem spadki do 28/29.
Nie jest, co widać na filmikach, oraz i samo DF (mekka pecetowców) to potwierdza.
^^ Digital Foundry pokazuje tragizm tzw. "optymalizacji" na PC ;-) GeForce 780 Ti (karta za 2500 zł) nie jest w stanie zapewnić stałych 60 klatek na sekundę, Radeon R9 w tych samych ustawieniach ledwie zipie w 29 klatkach (z częstymi spadkami). Cena tej karty - równie zabójcza. O reszcie sprzętu na jakim to testowali nawet nie wspominam - włos się jeży ile taki blaszak kosztuje.
Wszystko to przy crossgenowym porcie - to co będzie jak zaczną wychodzić gry tylko na next geny ? Rydwany blaszakowców za grube hajsiwo zdechną w przedbiegach ? A tyle było "śmichów-chichów" jakie to Ps4/Xone "suabe" ;-). I że 30 klatek "rock solid" to takie dno ;-). Teraz pewnie niejeden blacharz chciałby w ogóle pograć z takim framerate ;-)
Oczywiście wiadomo, że to nie wina tylko i wyłącznie PC - to przede wszystkim UBI dało ciała po całości (nie pierwszy raz zresztą). Crossgenowy port (jak się okazuje jednak port - a czy to nie wersja PC miała być natywna ?), premiera przesunięta pół roku, żeby "doszlifować szczegóły". No to ładnie doszlifowali :) Tak szczerze to na miejscu pecetowców nie siedziałbym tak spokojnie i grzecznie czekał na patch, który może wyjdzie niedługo, a może nie, może coś tam naprawi a może nie, tylko żądał zwrotu kasy. Walczył o swoje.
Bo to faktycznie już skandal. Zwłaszcza, że przesuwano premierę. Jedno wiem - jeśli kiedyś to w ogóle kupię (mocno przecenione), to wersje PC będę omijał z daleka ;-)
w wymaganiach minimalnych było podane ze potrzebuje directx 11 ^^ a można spokojnie na 10- eh te lenistwo.
Tak "granie" w 1-2 klatkach (albo i mniej) na sek jest mocarne.
@Ogame problem z save'ami dotknął sporo osób. Graliśmy w weekend i tak z 90% gierki zrobione. Da się to obejść, ale Ubi skopało sprawę bo to wyjątkowo wkurwiający błąd techniczny http://forums.ubi.com/showthread.php/882580-Console-Game-stuck-on-loading-screen
Więc braciak nie jest jedynym pechowcem.
U mnie na kompie z sygnaturki śmiga bez dropów, to czemu u ciebie są spadki do 15 fpsów? (Gram na najnowszych sterach). Na PS4 grafika wygląda poprawnie, ale to raczej takie Medium/High, na PC w Ultra jest najładniej i to widać. Choć jak się gra na TV to upscaling robi swoje, a poza tym ktoś kto jest normalnym graczem nie "graficznym onanistą" to nie będzie na nią jechał, ale przecież różnice są jak grałeś na kompie to to widzisz. Gra na PS4 chodzi płynniej ale do ideału to jej brakuje (albo ja przywykłem już do 60 fpsów w górę...)
A Ty znowu swoje, dalem filmik wyzej i miedzy PC ultra i PS4 nie ma roznic oprocz rozdzielczosci, ktora na TV nje robi roznicy, te same detale, te same efekty i te same tekstury.
Ba, sam Morin wziety w ogien pytan przez pecetowa brac, przyznal na twitterze ze grze na PS4 do ultra brakuje tylko efektu reya nvidii. Tyle.
Wystarczy wejść na forum Ubisoftu i poczytać jakie problemy ma konsolowa wersja, a nie pisać "nie słyszałem" lub "nie wiem", ewentualnie "kłamiesz". Ale nie wejdziesz, bo jeszcze będziesz musiał odszczekać to co piszesz...
Jeśli masz kompa takiego jak w sygnaturce to raz, że gratuluję bezsensowności zakupu, a dwa jeszcze nie widziałem, by jakakolwiek gra dobrze działała na quad-gpu. Skalowanie praktycznie zerowe od dwóch wzwyż. Więc strzelam, że albo masz coś z trolla, że wpisujesz w sygnaturkę coś tak bezsensownego czego nie posiadasz, albo po prostu komputer ktoś Ci składał w warzywniaku.
Co do takiej samej jakości kłamiesz w żywe oczy - wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem to co jest na DF i odnaleźć plik XML z ustawieniami. Zmień w pecetowej wersji na ustawienia konsolowe i potem jeszcze raz powiedz, że to to samo.
Opierasz się jedynie na teście DF (tak jak lordpilot), a w sieci jest cała masa testów, które pokazują, że choć gra jest słabo zoptymalizowana, to nie aż tak, żeby mieć po 30 FPS na R9 290X. Tyle to można było mieć na Catalystach 14.4, ale niemożliwe jest by tyle było na 14.6 zrobionych pod tą grę i wypuszczonych w dniu jej premiery. Jeśli znasz się w ogóle na PC (w co wybitnie wątpię, no ale w waszym świecie to nie jest jakaś większa nowina) wiesz, że sterowniki się aktualizuje.
A już uruchomienie w 900p, z którym PS4 radzi sobie w całych 30 FPS rozwiązuje wszystkie problemy na PC, bo pamięć nie ma być jak zapchana. A to właśnie o zapychanie pamięci chodzi.
Ogame_fan-->Masz rację, ale ta cała "console superiority" jest wynikiem opierdalingu dewelopera, a nie technicznej wyższości konsol.
Na tym przykładzie oceniać tą generację jest IMO pocieszne.
Ja tam nie narzekam na płynność, na ultra chodzi spoko, ale graficznie faktycznie na kolana nie powala w zestawieniu ze zwiastunem sprzed dwóch lat.
Wystarczy wejść na forum Ubisoftu i poczytać jakie problemy ma konsolowa wersja
No ile ma tych problemów, bo zaraz się okaże że gra jest całkowicie niegrywalna.
U mnie problem z zapisaem/online nie wystąpił, przeczytałem podlinkowany artykuł i ok, coś tam faktycznie jest.
Ale bzdur pokroju błędnych tekstur, zacinania się gry czy dramatycznych spadków nie ma, nawet na forum ubi cicho na ten temat.
Jeśli masz kompa takiego jak w sygnaturce to raz, że gratuluję bezsensowności zakupu
Nie każdy kupuje komputer specjalnie do gier. Poza tym jako redaktorzyna powinieneś wiedzieć że sli 'sklejek' skaluje się znacznie lepiej niż quad sli pojedynczych kart.
a dwa jeszcze nie widziałem, by jakakolwiek gra dobrze działała na quad-gpu
Grę odpalałem na jednej karcie.
Skalowanie praktycznie zerowe od dwóch wzwyż.
A tu już piszesz bzdury, wszystko zależy od tego na ilu ekranach ma być renderowana grafika.
Więc strzelam, że albo masz coś z trolla, że wpisujesz w sygnaturkę coś tak bezsensownego czego nie posiadasz, albo po prostu komputer ktoś Ci składał w warzywniaku.
No to trzy razy spudłowałeś, a wystarczyło najpierw pomyśleć. Ludzie, nie każdy kupuje komputer żeby grać w gierki, a jest wręcz przeciwnie.
Co do takiej samej jakości kłamiesz w żywe oczy - wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem to co jest na DF i odnaleźć plik XML z ustawieniami.
No tylko że plik który odpowiada zmienia tylko sposób renderowania głębi i poprawia problem z memory leakiem, sama gra nie generuje wtedy lepszych tekstur czy dodaje więcej detali.
Zmień w pecetowej wersji na ustawienia konsolowe i potem jeszcze raz powiedz, że to to samo.
Zaokrąglając po chłopsku, tak to jest to samo. Więcej porównań masz na forum ubi, gafie i innych.
Opierasz się jedynie na teście DF (tak jak lordpilot), a w sieci jest cała masa testów, które pokazują, że choć gra jest słabo zoptymalizowana, to nie aż tak, żeby mieć po 30 FPS na R9 290X.
WOW bedzie więcej niż 30 fpsów na karcie za ponad 2k? GENIALNA OPTYMA!
Jeśli znasz się w ogóle na PC (w co wybitnie wątpię, no ale w waszym świecie to nie jest jakaś większa nowina) wiesz, że sterowniki się aktualizuje.
Oj chłopcze, w jakim moim świecie? Coś brałeś? Starasz się udawać mądrego ale Ci nie wychodzi, więc chcesz mnie obrazić. Nie ładnie.
A już uruchomienie w 900p, z którym PS4 radzi sobie w całych 30 FPS rozwiązuje wszystkie problemy na PC, bo pamięć nie ma być jak zapchana.
A to też jest głupota że tak zacytuje Twoje słowa Wystarczy wejść na forum Ubisoftu i poczytać jakie problemy ma pecetowa wersja (...) Ale nie wejdziesz, bo jeszcze będziesz musiał odszczekać to co piszesz...
Wiem że trochę głupio wyszło ale już nie płacz, to tylko wstęp przed kolejnymi super zoptymalizowanymi grami. Chyba że spałeś podczas poprzedniej generacji i nie pamiętasz zagrywek ubi.
I nie staraj się chłopaku zaklasyfikować mnie do jakiejś podgrupy, zapewne bardziej wspieram rynek pecetowy niż połowa ludzi która się tutaj wpisała. Łącznie z Tobą. Pisze po prostu jak jest i jak to wygląda.
Chcesz merytorycznej dyskusji, to skończ uwagi ad persona i poprzyj swoje 'mądrości' konkretnymi dowodami i argumentami.
Edit A sorry to Ty Adrian, przypomniałem sobie że coś tu śmierdzi i gdzieś ktoś pisał podobne bzdury. Nie dam się wplątać w Twoje idiotyczne dysputy o niczym. Ciesz się że dostajesz jako gracz pecetowy ochłapy. Mi jak graczowi pecetowemu to nie odpowiada koniec dyskusji. Ciężko dyskutować z kimś kto marszczy do każdej nowej edycji karty graficznej.
Masz rację, ale ta cała "console superiority" jest wynikiem opierdalingu dewelopera, a nie technicznej wyższości konsol.
Piona, oczywiście że tak. Nie twierdzę że komputery nie dają rady, ewidentnie ubi dało ciała i olało sprawę wypuszczając kiepski port.
@Ogame
Nie każdy kupuje komputer specjalnie do gier.
^^ Dla redaktora serwisu PC Centre może być to trudne do zrozumienia, tak tylko podpowiadam żebyś się nie wdawał w jałowe dysputy z betonem, bo takiemu przez myśl nie przejdzie: "Jak to ? Forso srajo, kupujo kompa za gruby szmal i na nim nie grajo" ? :)
No i tradycyjnie - urocze jest jak młodzieniec urodzony pod koniec lat 80-tych zaczyna "pouczać" starych dziadków jak złożyć sobie kompa :). Robić wyceny, przeliczać, zaglądać niekulturalnie do portfela (nie swojego). Tutaj już trzeba króciutko - sorry młody, ale ja na PC grałem jak ty jeszcze waliłeś kupy w pampersa, także zachowaj swoje "mundrosci" dla siebie :)
ps. Testy z DF nagle słabe ;/ ? Niemiarodajne ? W sieci jest masa (w domyśle: lepszych ) testów ? Super - zalinkuj chociaż do pięciu pierwszych z brzegu, chętnie obadam. Może te całe tłumy pecetowców klnących na UBI na czym świat stoi się myli, a optymalizacja tak naprawdę jest super :)
lordpilot
Ano jak na redaktora jakiegoś (nawet tak podrzędnego) portalu dla pecetowców, kumulacja głupoty przechodzi wszelkie pojęcie.
Możemy chyba dojść to porozumienia, że w kwestii podejścia niektórych wydawców do multiplatformowych gier AAA robionych w pośpiechu przez programistów szturchanych przez garniturowców nic się nie zmieniło ;)
Bart2233
Wcześniej zastanawiałem się dlaczego wersja pecetowa nie została opóźniona, wychodzi na to że chcieli wrzucić wszystko na raz (w byle jakim stanie) ponieważ sama gra nie jest taka wspaniała na jaką ją malowali, dlatego opóźnienie i pierwsze recki mogłyby zniechęcić potencjalnych klientów pecetowych edycji.
Poza tym ta (gra pomijając problemy techniczne i na prędko zrobiony port) jest bardzo niedopracowana.
NPC nie jeżdżą na motorach
Brak patroli policji
Karetki i straż jest tylko do ozdoby
W wiadomościach przeważnie leci news z początku rozdziału mimo że od dawna jest nieaktualny
Koszmarnie wykonane hydranty, zniszczenia latarni, słupów
Postać blokuje się gdzie popadnie
NPC chodzą w jednym kierunku zawracają, idą i znowu zawracają
Częste zacinanie się skryptów
Jak się zabije npca w łódce to nie można jej później ukraść
Rubberband AI podczas pościgów
i wiele wiele innych.
Widać że gra przerosła plany twórców i przed nimi jeszcze sporo nauki. Wiele z tych błędów nie było w sandboxach z ery PS2.
Skoro gra jest slaba po przesunieciu jej o pare miesiecy, to jaki poziom krapu prezentowala ze "wystarcza 2 miesiace w Los Santos, teraz czas na Chicago"
"Nie tylko wygląda on gorzej od tego co zobaczyliśmy na pierwszym pokazie tytułu sprzed dwóch lat, ale także jest źle zoptymalizowany i mimo braku olśniewających fajerwerków graficznych potrafi rzucić wyzwanie nawet komputerom z wyższej półki."
I takie zdanie będzie zapamiętane. Redakcja, która testowała grę na PS4, bo tylko taką dostała. A koronnym dowodem jest film E3 vs ...
Dobry portal jak już wielokrotnie pisałem PEGI18. I to w zasadzie chyba maksymalna granica wieku dla forumowiczów.