Wyniki badań polskich graczy na Digital Dragons 2014 - profil i zwyczaje polskiego gracza
Wielkość grupy testowej jest podana na pierwszym obrazku. Oczy szeroko otwarte, panie komentujący!
EIDT - na drugim i czwartym zresztą też.
To N=846 oznacza ilość przebadanych osób? Trochę mało reprezentatywne...
Dodaliśmy ramkę z oficjalnym opisem metody przeprowadzenia badania. Znajdziecie tam również liczbę ankietowanych.
Badoink - W tych późniejszych wynikach są większe grupy, niż 846 osób, ale tak generalnie przyjmuje się, że w badaniach opinii publicznej reprezentatywna próba dla CAŁEGO KRAJU to nieco ponad 1000 osób, więc zdecydowanie nie jest źle.
"Ile czasu gramy?"
No właśnie ile? Wyników liczbowych na to pytanie nie widzę, a sama odpowiedź jest trochę zbyt ogólnikowa.
Czy zamierzacie podać wszystkie liczby z wyników badań??
Kilka lat temu pisałem o badaniach, jakie robiły niemieckie branże, wiek przeciętnego gracza w tym tego "hardcorowego" sukcesywnie rośnie. I jakby na przekór wszystkim badaniom, właśnie ta grupa wiekowa, nie dostaje "prasówki" na odpowiednim poziomie...ciekawe:P
Nie pytano o szczegółowe dane godzinowe, więc nie ma z czego ich podać. Bardziej chodzi tu o to, kiedy gramy i ile czasu (całe godziny/kilkanaście minut) poświęcamy wówczas na zabawę.
<sarkazm> Czyli potwierdzilo sie to co wszyscy przegladajacy to forum wiedza od dawna. Typowy gracz w Polsce to gimbus ktory sciaga z torentow gry na swojego starego PC i zadajacy pytanie "czy mi pujdzie?" i hejtujacy konsole bo jej nie ma.
Jeszacze najsmieszenijszy jest to ze wszystkie gimby jaraja sie grafika z Łacz dogs i Krajzysami a zlom maja jeszcze z pierwszej komuni.
HA HA ha ONE 111 ONE
</sarkazm>
@REDmartinesartrr ---> Nie zdziwię się, jak w Polsce za parę lat najwięcej graczy będzie z przedziału wieku 25-35. Czemu tak będzie? Są to osoby wychowane na grach, więc dla nich to jest nieodłączna część życia niczym papierosy itd. plus większość tych osób pochodzi z wyżu demograficznego, więc siłą rzeczy pod względem ilości ta grupa wiekowa jest bardzo liczna. Niż demograficzny w Polsce już się zaczął jakiś czas temu, więc nie ważne jak mocno młodzi będą zaangażowani w gry, to za jakiś czas osób z przedziałów wiekowych 15-25 będzie po prostu mniej.
Co do "prasówki" masz absolutną rację. Gdzie są miesięczniki pokroju Secret Service?
Czasy SS i ogólnej "prasówki" dawno i bezpowrotnie minęły, branża się zmieniła i to bardzo - oczywiście nastawiona jest na wyciągnięcie jak największej ilości kasy z graczy. Patrząc na to ile ludzi gra w jakieś gówna przeglądarkowe i równie denne gry Mobilne i F2P, nie ma się co dziwić że tak łatwo wyciągnąć strumień kasy od współczesnych "graczy" półdebili....:/
Dlaczego na ostatnim obrazku ewidentny telefon dotykowy z palcem jest podpisany jako gra na konsolę, natomiast kontroler z kablem jako gra na smartfon lub tablet? A tak swoją drogą, to w legendzie, również na ostatnim obrazku (pomarańczowy punkt) jest napisane: "raz lud dwa na miesiąc" <--- literówka. Badania bezapelacyjnie ciekawe. Pozdrawiam!
Ktoś nie wie jak się badania przeprowadza. Pytania ułożone na kolanie przez gimnazjalistę.
ps. stawianie 'graczy' tabletowych, smartfonowych i przeglądarkowych na równi z prawdziwymi graczami. Top lel.
sekret_mnicha [2] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13232482&N=1#post0-13232483
Wielkość grupy testowej jest podana na pierwszym obrazku. Oczy szeroko otwarte, panie komentujący!
A pan wielki KŁAMCA, raz, że podmieniliście wszystkie obrazki, nie było tam żadnych liczb, po za tym takie coś powinno być w tekście, dwa, że musieliście dodać ramkę z danymi jak widać...
Ale skoro już dodaliście tą informację, to przykro mi, nie winię was, ale grupa ponad 3300 ludzi jest bardzo mało reprezentatywna...
w punkcie 3, to te grupy wiekowe możnaby podpisać, mam się domyślać jaki przedział reprezentuje dana kolumna?
edit. ledwo napisałem, już poprawione.