Wiki poświęcone Dark Souls:
http://darksouls.wikidot.com/
http://darksoulswiki.wikispaces.com/
http://darksouls2.wikidot.com/
Dobre kanały poświęcone głównie Dark Souls:
http://www.youtube.com/user/VaatiVidya
http://www.youtube.com/user/Epicnamebro
http://www.youtube.com/user/Vageta311
http://www.youtube.com/user/HellkiteDrake
http://pl.twitch.tv/lobosjr
http://pl.twitch.tv/santzo84
http://pl.twitch.tv/elajjaz
http://pl.twitch.tv/vageta311
Subreddit:
http://www.reddit.com/r/darksouls
http://www.reddit.com/r/darksouls2
Poprzednie części:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12318373&N=1 #1
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12356684&N=1 #2
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12700071&N=1 #3
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12763540&N=1 #4
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13017483&N=1 #5
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13162204&N=1 #6
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13196808&N=1 #7
Spoilery ukrywamy, inaczej posty będą zwijane!
Więcej na temat plotek dotyczących następcy Demon's Souls na PS4:
- http://www.reddit.com/r/DarkSouls2/comments/24k0fs/rumour_project_beast_from_software_ps4_looks_like/
- https://www.youtube.com/watch?v=1M2Y-R18Mo0
- https://www.youtube.com/watch?v=FIzpZuq7h2Y
Piersi.
Może tytuł wątku nie powinien się skupiać na DS2? Rozmawiamy tu też przecież o DS1 i DeS.
wie ktoś ile muszę mieć siły żeby w końcu skutecznie korzystać z miecza z drangleic ?
W końcu ktoś ujął to jak należy czyli "Project Beast-Duchowy SPADKOBIERCA" :).
BTW Dołączam do pytania Johy.
A ja ponownie zapytam odnośnie lokacji cardinal Tower? (tam gdzie musimy się uporać z 3 strażniczkami)
Obok ogniska za pęknięta ściana przy której urzeduje szurniety kowal jest z lewej strony brama
jak tam mogę się dostać?
Znowu to samo pytanie: czy liczysz TYLKO red phantomow czy takze pharros/grave/belfry? I nie mowie o blue phantomach, ktorych mechanika TEZ jest inna.
To chyba oczywiste, że tutaj liczę tylko red phantomów, którzy przyszli do mnie. Dlateego de facto powinienem dzielić to nie przez 110 tylko przez ~80, bo reszta to były lokacje gdzie invade po prostu z zasady nie mógł nastąpić (bo pvpowałem lub co-opowałem). Ale to tylko dla przybliżenia problemu wyliczenie, więc bez większej różnicy.
ty stwierdzasz, ze brak graczy w tym miejscu to wina "pecha"
Że co?
Przecież to ty uważasz, że to "statystyka-pech", a ja od początku uważam, że jest "coś nie tak".
Od początku mówię, że jest zjebany ten jak to ująłem "silnik".
Ty ten "silnik" teraz ładnie ubrałeś w słowa:
1. wymagany item (czyt. kalkulacja warto/nie warto),
2. wymagane zgranie z MK (czyt. mnóstwo nieudanych summonów),
3. wymagane kampienie w jednej lokacji (czyt. nuda),
4. brak jako takiej nagrody (czyt. brak motywacji),
5. istnienie ciekawszych spotów dla pragnących pvp (czyt. poza masochistami nikt tu nie zostanie).
Jak to nie jest "zjebany silnik" to już nie wiem co nim może być. W szczególności pkt. 2 to idealnie to o co mi chodzi. Naprawienie tego problemu (a da się to zrobić na dziesiątki sposobów) sprawiłoby, że pozostałe straciłyby na znaczeniu, chociaż niewątpliwie też są istotne.
Primo - to juz nie silnik a po prostu balans. Tzw. risk-reward. A balans lokacji w DS2 lezy i to ostro, zreszta nie tylko pod wzgledem inwazji ale rowniez progressu w grze czy zdobywania sprzetu (chcesz zrobic postac pod dwuraka? shit out of luck - pierwszy dwurak jest kilka godzin od startu).
Zreszta nawet naprawienie 2 niewiele pomoze bo 3, 4, 5 sa wystarczajacym powodem aby nie siedziec w tej syfiastej lokacji. Jesli chcesz "famic noobow" to mozesz to robic skuteczniej w covenantach. Jesli chcesz zabawe w kotka i mysze - robisz to gdzie indziej bo tu nie ma miejsca. A MK to taki gimmick, ktory wiekszosc osob (ktore dodatkowo WIEDZA o tym - a gwaratuje ci, ze 99,9% graczy nie ma pojecia o tym ze inwazja w kings passage = MK, zreszta sam zaliczales sie do niedawna do nich) ma wyjebane - zobaczy, pobawi sie kilka razy, pojdzie gdzie indziej.
Cholera Panowie pomóżcie ciągle nie mogę znaleśc rozwiązania z postu 7
Przeglądając filmiki z tej lokacji wszyscy mają odkryte ognisko "cele banitów" jak tam trafić ?
Cholera Panowie pomóżcie ciągle nie mogę znaleśc rozwiązania z postu 7
Przeglądając filmiki z tej lokacji wszyscy mają odkryte ognisko "cele banitów" jak tam trafić ?
Musisz dopłynąć do tej lokacji statkiem z No Man’s Wharf.
Ale co do Project Beast to też ucieszyłbym się też z nowej 'podserii' souls (beast souls?) jeszcze od Sony i Miyazakiego, zawsze.
Najważniejsze że coś się w temacie nowej soulsowej gry ruszyło. E3 za miesiąc, ewentualnie TGS we wrześniu.
Koleś edytował swój 'wyciek' na 4chanie i wspomina coś o broni palnej.
[12]
Ogolnie (nawet na screenach) przypomina to troche "wiktorianski londyn". Zobaczymy co i jak na E3 pewnie.
[13]
Jest tak jak piszesz, jak dla mnie mógłby być fajny setting.
Tutaj to co napisał:
he walked around
fought enemies
i can describe a giant mindflayer type enemy
a character placing a shining magic sword into a pedestal at the base of a statue
a huge pyromancy fireball
shotguns
there was text "This is a nightmare."
Nie jest tego dużo, ale zawsze coś.
ciekawe czy miyazaki czytal cos o cthulhu :D
[10], [11] - albo minąć "szurniętego kowala", uśpić dwa pieski, wejść drabiną na mury zamku, minąć białego rycerza i dojść do cel, w których jest de facto pierwsze ognisko tej lokacji.
[16]
KLAMIESZ! Piersze ognisko jest w wieży! To, ktore podales jest ostatnie!
No to jest kolejne potwierdzenie, pan insider Ahsan Rasheed który pisze na neoGAFie jako jako 'thuway' potwierdza nowe 'soulsy'. Na E3 ma być wszystko pokazane.
“Ugh just found out some things I can’t talk about :(. Next gen Deus Ex shown off at E3 though, supposedly.”
He also said that Mass Effect 4 would be there but “It’s not going to be called Mass Effect 4 – its going to be Mass Effect: _ _ _ _ _ _ _”. Note those seven spaces and try to figure out what it’ll be called.
But that’s not all. “Oh and Uncharted was internally shown alongside the ‘Project Beast’ leak that surfaced.” Project Beast is supposedly a PS4-exclusive title developed by From Software of Dark Souls fame in association with Sony. It’s also billed to appear at E3.
As for the next Uncharted, Rasheed says there will be “Gameplay trailer at E3, it looks unbelievable.”
Insane? You bet, but again, don’t treat it as confirmed till it actually happens. That being said, GamingBolt expects a ton of reveals to occur at the conference and even in the week’s prior. So stay tuned for more details and information.
Warto wspomnieć że ten pan swego czasu zdradził zapowiedź Dark Souls 2, Uncharted 3, Last of Us na PS4 i parę innych gier. On też wspominał że nowa gra od Miyazakiego i sony to będzie 'bestia'.
Także Project Beast jest pewniakiem.
No to jeszcze miesiąc! Yeah!
Teraz pewnie hype train już cały załadowany
[17] - to w wieży jest cziterskie :P Pierwsze, do jakiego dochodzi się w NORMALNY sposob, jest to w celach :P
I chyba nawet na liście ognisk jest na pierwszym miejscu :D
Jak wyglądają te widełki wspólnych lvli w jakich można przywoływać graczy? +/= 20?
[21]
Nikt dokladnie nie wie. Na pewno zalezy to od soul memory a nie soul level (SL200 moze przywolac SL800) ale calosc jest nadal testowana. Ostatnio ktos odkryl ze jest duzo malutkich widelek (w stylu 10k-20k, 20-30,... 40-50, 50-70, 70-90... 130-150 itd), okazuje sie tez ze wymaksowany sprzet (+10) daje ci "kare" +50k do soul memory itp. Najlepiej po prostu miec soul memory w okolicy tego z kim chcesz sie polaczyc. A dokladnie jak to dziala - wuj wie.
EDIT:
aha ponad 12 lub 15mil SM (2 rozne wersje) sa ostatnie widelki - do nieskonczonosci.
@Toshi_ - tak ten, ta wiki podaje, że potrzebuje 25pkt siły, ja mam już ze 40 i dalej gra sapie ze potrzebuje więcej.
@cyniczny - w grze widzę tylko takie info: "wymagana cecha - siła". Nic więcej poza bajeczką o tym że był przekazywany z dziada, pradziada, bla bla...
Ale że wiki podaje zaraz obok 20 DEX to już waćpan nie zauważył? To są wymagania w grze-->
Bodajże nawet jest zaznaczona na czerwono statystyka, której wymagań nie spełniasz.
Bez karmienia łyżeczką się widzę nie obejdzie. Bronie wymagają nie tylko siły - w tym przypadku Drangleic Sword wymaga 20 DEXa i to jest zapewne to czego ci brakuje.
dodatkowo mozna nawet kliknac SELECT i najechac na ikonke, jesli nie wiesz co ona oznacza...
Dzięki za rady, jeszcze dzisiaj to obadam. Pewnie macie racje bo niespecjalnie skupiałem się na rozwijaniu zręczności.
Jako że nie wiem już w co ładować punkty, zacząłem się bawić nieco magią i czegoś tu nie ogarniam. W jaki sposób wy kręcicie jakiś mega dmg, zabijacie bossów w kilka sekund itp.? Ja mam 55 INT, różdżkę Amany +10 (skalowanie S) i próbując sobie różnych możliwości na Dragonriderach w Drangleic największy dmg udało mi się osiągnąć kryształową włócznią - i było to... porażające 600 z hakiem. A ktoś w wątku pisał, że zabił Dragonridera zanim ten zdążył do niego dobiec.
Więc w czym rzecz? Chodzi o hexy, które są ponoć OP?
Jestem z siebie dumny. Dzisiaj postanowiłem znów pójść na pursuera. Zdjąłem wszystko z siebie, buławę +5 wziąłem w dwie łapy i jazda. Padł przy pierwszym podejściu. Teraz ładuje w zręczność zeby chodzić z Drangleic greatsword. Opłaca sie inwestować w ten mieczyk?
@29 nie bardzo, początkowo wymaga dość dużo str/dex, do upgradu potrzebujesz Twinkling Titanite których dość długo nie znajdziesz, najlepiej początkowo opłaca się grać bronią którą szybko wzmocnisz na +10 (lokacja są tak ułożone, że broń na +10 można mieć już w bell keepers czyli bardzo szybko)
[28]
Niektorzy przeciwnicy maja odpornosc na dany damage type. Chociazby Mirror Knight jest odporny na blyskawice a Veldstadt na dark magic. Na dragonriderow greater resonant soul bije za okolo 1300, blyskawice chyba tez wbijaja cale 1500-1600.
[29]
Nie. Sa lepsze miecze, a najlepszym dwurakiem jest claymore.
Przecież pursuer to banau jest.
Zacząłem sobie grać na kolejny raz, tym razem na PS3, może kolejny calak wpadnie.
Jakoś po wycieku PB napaliłem się na DS2, chociaż jak skończe to z przyjemnością przejde któryś raz DeS.
Asmo--> A jak ze statami? Nie wiem czy to 55 INT to nie za dużo i czy np. 30/30 INT i FTH byłoby wystarczające do używania wszystkich rodzajów magii?
chyba 50 fth/int trzeba miec na wszystkie (-10 wymagan ze spices i do tego +5 za odpowiedniego ringa, ew okolo +2 za odpowiednia czapkę). Zazwyczaj buduje sie albo int albo fth (jeli chesz uzywac zaklecia/miracle) ew 30/30 jesli chcesz robic hexera. Ja mam chyba 20-25int/55fth czy cos kolo tego
50 att, 55 int, 30 fth i skutecznie naparzam wszystkimi zaklęciami, jakie mi wpadną w łapska ;D
ALE! Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad podciągnięciem siły/vitality, bo TYLE fajnych pancerzy leży mi w plecaku i rdzewieje a ja biegam w jakichś szmatkach (Lion Mage set) i dostaję baty od czegokolwiek, co jest w stanie się zbliżyć. Jest sens w ogóle?
[35]
Jak tam sunlight spear, juz uzywales czy 55 (albo 60?) fth jest jednak zaporowe? :P
Sens jest - de facto mozesz celowac w "endgame" havela. Ja osobiscie wychodze z zalozenia "git gud" i po prostu rolluje. Jak cos mnie trafi to kaplica, wiec nie daje sie trafic. A sam biegalem w LLewelyn Armor + hexer hood. Fashion souls :P
Sunlight spear nawet jeszcze nie mam, bo oddałem dopiero 11 medali i wydaje mi się, że nie mam dość cierpliwości, żeby jeszcze 20 razy czekać aż ktoś mnie przyzwie żeby iść na jakiegoś bossa.
ALE sądzę, że 50 faith to jeszcze nie jest zaporowo (zwłaszcza, jeśli jednak nie zdecyduję się na rozwój pod cięższe pancerze :P). Do tego zawsze jeszcze można zmniejszyć wymagania zaklęcia.
Gdzie przenosi się krasnal sprzedawca po odwiedzeniu lokacji "Przystań Niczyja" ? Nie mogę go teraz znaleść
harvest valley
Elo, da się wyłączyć podpowiedzi graczy nie wychodząc jednocześnie z online? Postawi taki kretyn swoją wiadomość i nie mogę iluzorycznej ściany usunąć.
Nie da się. O ile to nie troll message to zostaje ci mashować A/X i po iluś próbach powinno zaskoczyć. Wkurwiające w każdym razie, metoda z jedynki była dużo lepsza.
No właśnie to nie troll, bo jest mi to miejsce znane i wiem, że tam jest ognisko za ścianą. Debil chciał "pomóc", a teraz wszyscy nie mogą się dostać. To samo tutaj przed dźwignią --->
Ogólnie w jedynce tych wiadomości było mniej i chyba bardziej rzeczowe były, powinien być pomarańczowy rysik (gdzieś schowany u jakiegoś handlarza jak w 1) bo teraz każdy deb... hollow może z nudów coś napisać.
Wyjście i wejście do gry czasem pomaga. Ale ogólnie pomysł ze zmianą otwierania illusory walls z ciosu na X to jakiś debil wymyślił.
[42]
Uhhh... dzwignia jest chyba nieaktywna w tej chwili (winda jest na dole). Inaczej z tego co pamietam mozna trojkatem przelaczac sie miedzy dzwignia/podpowiedzia.
Jak ja nienawidze tej gry !!!! *gleboki oddech* za 30min kolejne podejscie do bossa :]
[44]
Zapomniałem się, tę windę trzeba najpierw odblokować, wcześniej nie wyświetla się w ogóle żadna interakcja. Ale wypowiedź o iluzorycznych ścianach cały czas aktualna.
Czy mając udźwig ponad 70% jest jakakolwiek różnica pomiędzy 71% a 100%? Chodzi mi nie tyle o przewroty, bo to i tak jeden pies z takim obciążeniem, ale o szybkość regeneracji staminy.
Jest różnica. Przy 70% equip load masz bodajże 50% wolniejszą regenerację staminy, przy 100% - 100% wolniejszą.
W końcu zrobiłem respeca. Z mojego czystego niczym dziewica orleańska melee STR buildu zrobiłem sobie takiego nieco archetypowego Dark Knighta (nie mylić z Black Knightem). Siły i dexa na tyle by używać Dark Claymore +10 (zamiennie z Roaring Halberd, póki nie uzbieram dragon bones by dobić do +5 to damage ma średni - ale wygląda zajebiście!), jakieś 20 VIG (czołem Asmo) żeby poczuć dreszczyk glass cannon i 30/30 INT/FTH - HEXY! Hexy są zadziwiająco fajne i mocno biją. Podoba mi się ten build.
A i jeszcze jedno. Bicie smoka po męsku:
https://www.youtube.com/watch?v=PehXn69SU8U
Bicie smoka po męsku looks so fakin EZ :). Tylko ja nie kumam czemu na filmikach w necie ten smok taki ospały jest, pomiędzy atakami 5 sekund stoi i nic nie robi. U mnie nie robi prawie w ogóle przerw, a co drugi atak to lot w górę. Jakbym z innym smokiem walczył ;).
Tylko ja nie kumam czemu na filmikach w necie ten smok taki ospały jest, pomiędzy atakami 5 sekund stoi i nic nie robi.
Na filmikach to wszystko wygląda łatwo i przyjemnie. A smok się akurat zachowuje normalnie. Atak z góry triggeruje się kiedy jest się bardzo blisko niego, albo pod nim. Koleś na filmiku celowo wychodzi mu przed pysk żeby sprowokować inne ataki.
No, ja tak samo robiłem i jak mu stałem przed pyskiem to i tak leciał w górę 9 na 10 razy.
Dużo rzeczy wygląda prosto, to tez: https://www.youtube.com/watch?v=z_mO7s56AH8
;)
Nie wiem czy widzieliscie ale na yt wczoraj wpadłem na speedrun DS2. Gość całą grę zrobił w 1.5h, ani jednego zgona. Chore :p I pomyśleć, ze ja po zabiciu skeleton lorda mam 14h na liczniku :p
Staaaaare ;).
Czekam na speedruna <1h po nagu bez broni i bez zgona.
[53]
Mam wrazenie, ze bez jakiegos wiekszego glitcha (np. w shrine of winter) nie zejda ponizej 1,5h (+-10 minut powiedzmy).
Jak wygląda sprawa trofeów związanych z Luciatel i Benhardtem? Z kobietką nie ma problemów, bo wszystkich 4 bossów zabiliśmy przy pierwszym podejściu. Z drugim NPCem pokonaliśmy gromadkę szkieletorów w Zatoce, ale przy Lustrzanym Rycerzu padł mi 2 razy. Oczywiście dałem się zabić i przy 3 próbie Benhardt przeżył. Czy to oznacza zaliczenie tego bossa?
Nie rozumiem. Zginales on przezyl ale bossa pokonales czy co? Musisz przezyc i ty i przydupas. A benhart IMO jest "easy mode". Masz jeszcze magus and congregation w tseldora (chyba najlatwiejszy boss w grze) i chyba giant lord pod koniec gry. W razie czego mozesz uzyc ascetic i pokonac tego samego bossa na NG+ - tez liczy sie.
@Asmodeusz
Najpierw zginął, więc dałem się zabić, żeby nie zaliczyć bossa bez niego. Podobnie było przy 2 podejściu i dopiero za 3 razem pokonałem Lustrzanego Rycerza i NPC przeżył. Pytałem, czy te pierwsze zgony Benhardta mają jakiś wpływ na trofeum, skoro później przeżył pokonanie bossa.
Ah. Nie, nie maja. "zaliczony" :)
Gargulce na NG++, melee only - kawał dobrej walki
Ha!
Grats :) Mnie od miesiąca brakuje 2 trofików, muszę w końcu usiąść do NG++ na dłużej niż godzinę kiedyś :)
Właczylem sobie z ciekawości czarodzieja od nowa i...poczułem sie jakbym grał na cheatach. W późniejszych etapach wizz tez jest taki op?
Trochę mniej, bo padasz na 1 strzał, a żeby zabić potrzebujesz 2-3, czyli na odwrót niż na początku.
To ciekawe, bo ja na początku gry czystym sorcem miałem mało (sztuk!) zaklęć, których musiałem rzucić 2-3, żeby coś położyć i często (z przyczyn "ekonomicznych") musiałem dobijać mieczem. Z resztą dalej to robię (SL150) a w przypadku niektórych wrogów staram się w ogóle nie rzucać czarów i oszczędzać je na grubszą zwierzynę.
SL1 na NG a SL150 na NG to przepaść. Mnie chodziło o NG+ i NG++ :).
Na NG to bossy pod koniec były na 2-3 strzały (szczególnie przed nerfem soul geysera).
Co trzeba zrobić, aby spalić w ognisku Bonfire Ascetic? Próbowałem kilka razy w 2 miejscach i dostaję komunikat, że " Spalenie przedmiotu teraz jest niemożliwe"?
Witam, zastanawiam się nad zakupem Dark Souls 2, ale jedna rzecz mnie martwi. Czy w tę grę jest jakikolwiek sens grania na klawiaturze i myszce czy raczej bez pada nie ma co się do niej w ogóle zabierać? :) Oglądałem ostatnio parę gameplay'ów i chętnie bym zagrał, ale nie mam obecnie żadnego pada i nie chciałbym go w sumie kupować, jeżeli nie jest to konieczne.
Z góry dzięki za pomoc :)
Nie kminie czegoś.Zebrałem wszystkie postacie w majuli, a coś musiało się zbugować i żadne osiągnięcie nie wyskakuje
[69]
Napisz kogo masz.
Hmmm to rzeczywiscie cos sie musialo jebnac :/
Opłaca sie inwestować w Uchicatane? Mam buławę na +7 narazie.
Mace to broń pod STR, Uchi pod DEX. Kryształową kulę mam w naprawie.
[68] - dzisiaj zatłukłem dwóch ostatnich (opcjonalnych) bossów i pewnie zabiorę się za NG+. Pada nie posiadam.
Tyle chyba wystarczy :P
A jeśli nie - jak najbardziej TYM razem da się bezboleśnie grać na klawiaturze i myszce. Co prawda jest parę upierdliwych rozwiązań (np. przewijanie itemów/czarów scrollem - używanie do tego krzyżaka na padzie jakoś mi bardziej odpowiada) i niektóre funkcje warto sobie przebindować, ale na padzie też nie jest wszystko idealnie. Kumpel na przykład nie jest w stanie wykonać jakiegośtam ataku, który wymaga jednoczesnego naciśnięcia klawisza "w przód" i heavy attacku. Na padzie po prostu mu to nie zaskakuje. Na samej klawiaturze+myszy też tego nie zrobisz, bo heavy attack (przynajmniej domyślnie) wymaga dwukrotnego kliknięcia prawym klawiszem.
Żeby wykonać ten atak trzeba połączyć klawisz ruchu na klawiaturze i bumper od heavy attacku na padzie... Ergonomia? Niezbyt...
W lokacji Żelazna Warownia zdobyłem klucz "gasnący żar" do czego służy ? tak samo w tej lokacji jest kupiec sprzedający jakieś fragmenty drzew? gdzie i jak mogę je użyć ?
Oraz gdzie przenosi się Straid po przywróceniu mu ludzkiej postaci w lokacji Zaginiona Twierdza?
>>> Love&Pain... [ gry online level: 59 - Generał ]
1 - pojdz z tym przedmiotem do kowala w Ostatniej Bastylii (czy jak to sie tam po polsku nazywa)
2 - mowisz o tych 'monetach'"? Sluza do ''mowienia'' do kogos w sesji multiplayer. Slysza wtedy poszczegolne zwroty
3 - nigdzie, zostaje tam gdzie byl
Ostatnia Twierdza= Zaginiona Bastylia
Po dłuższej przerwie przysiadłem dziś do NG++ celem dotarcia do DC i zdobycia dwóch ostatnich brakujacych trofików. Żaden ze mnie speed runner, ale poszło nawet całkiem sprawnie: 4 godziny i 4 duże dusze + platynka w końcu do kolekcji :). Ładnie wygląda obok platynek z DkS i DeS ;).
Co do runa to skipowałem co się dało, parę razy zginąłem na mobkach próbując ich ominąć, ze dwa czy trzy razy się zgubiłem na chwilę (wszystko z pamięci grane), na bossie zginąłem raz - uwaga - pokonali mnie PM'n'C :))).
NG++ ogólnie niczym niestety nie zaskoczyło - wyglądało identycznie jak NG+, jedyna różnica to więcej HP u mobków/bossów i ich mocniejsze ataki. Jedyny plus tego był taki, że niektórych bossów w końcu widziałem dłużej niż 3 sekundy, np. po raz pierwszy obejrzałem sobie "jabbę" i jego piękną paszczę.
Niestety, po tym runie i zdobyciu platyny nie mam ochoty na więcej póki co. Pora na dłuższą przerwę, przeplataną ewentualnie sporadycznym PvP. Z niecierpliwością czekam na E3 i ewentualne oficjalne ogłoszenie PB jako kolejnego soulsa. A i jakiś DLC do DkS2 po wakacjach by się przydał.
Koledzy, mam kilka pytań. Wiem, że pewnie gdzieś w tym wątku są odpowiedzi, ale nie za bardzo mam czas i ożywię trochę temat;p.
1. Jest gdzieś lista czarów, uroków, cudów, itd które są potrzebne w grze? Robię osiągnięcia i czy wystarczy je tylko kupić?
2. Jak "Zwiększyć populację Majuli"?
3. Ten kowal, któremu dajemy żar. Wiem, że po pewnej ilości dusz u niego zostawionej daje nam sztabkę tytanitu. Czy to ten przedmiot do osiągnięcia?
Tu masz szczegółowy poradnik do wszystkich osiągnięć. Są tam fajne tabelki z zaklęciami.
http://ps3trophies.com/forums/showwiki.php?title=PS3-Trophy-Guides:Dark-Souls-II-Trophy-Guide
Czy zaklęcia znajdziesz, kupisz czy dostaniesz nie ma znaczenia. Tylko żeby zdobyć wszystkie trzeba niestety dojść aż do połowy NG++.
Ten kowal, któremu dajemy żar. Wiem, że po pewnej ilości dusz u niego zostawionej daje nam sztabkę tytanitu. Czy to ten przedmiot do osiągnięcia?
Tak, o to chodzi.
@up
Dzięki, widzę trochę z tym zabawy...
Teraz zbieram słoneczne medale dla mojego Przymierza.
Wiem, że na I rangę potrzebuję 10
Na II rangę już 20
I na III rangę 30
Teraz moje pytanie. Wystarczy jak jednorazowo nafarmię 30, czy za potrzebuję jednak 60?
Wyciekł krótki gameplay "Project beast": https://www.youtube.com/watch?v=w0YvHBxv-3Y
Śmierdzi soulsami na kilometr, niech mi ktoś kupi PS4 :(
Już widze że ta część wniesie sporo nowego do serii. Nie wiem czy w 4 część soulsów chciałbym grać w tej samej niezmienionej formule.. a tak to widze jakis powiew świeżości co jeszcze bardziej zacheca mnie do sprawdzenia co oni tam wykombinowali. No i dobrze to wygląda, może to jakis nowy silnik b nie wygląda jak standardowe soulsy a to juz kolejny plus.
Super, od początku wiedziałem że to Soulsy, ale teraz to 100% pewności. Tylko czekać do e3 i filmik w lepszej jakości.
No to PS4 będzie miało świetnego exa jeśli potwierdzi się że SCE japan nad tym siedzi. A jeszcze 2 miechy temu pikusp pisał że nie ma szans na nowe soulsy na PS4.
No i dobrze to wygląda, może to jakis nowy silnik b nie wygląda jak standardowe soulsy a to juz kolejny plus.
Wygląda jak Dark Souls 2... na trailerach.
A ten powiew świeżości to gdzie? Strzelby? IMO na 101% gra będzie dalej w tej samej formule co poprzedniczki.
^ ja widze dużo drobnych szczególików ktore robią robote. Nawet gdyby forumuła została w większości niezmieniona to czy to źle ? Pozostaje czekac na e3
No więc zrobiłem sobie mały research po tematach i wiele wskazuje na nową 'podserie' serii souls.
Kilka faktów, Demon's Souls nosiło kodową nazwę 'Project Demon'. Dark Souls nosiło nazwę kodową 'Project Dark' http://www.wired.com/images_blogs/gamelife/2010/09/TGS-7806.jpg
Idąc tropem poprzednich nazw kodowych Project Beast to Beasts Souls (?), co potwierdzają głosy jeszcze z 2012 roku, kiedy mówiono że Miyazaki odsuwa się od Dark Souls 2 żeby wraz z Sony Japan pracować nad całkowicie nowym tytułem.
Filmiki dają jasno do zrozumienia (animacja, to wielkie bydle, mgła etc.) że to na pewno coś co ma bardzo wiele wspólnego z serią 'dusz'.
Dodatkowo jako bonus, rok temu na E3 jeden z panów z FS wysypał się że pracują nad grą na next gena i że ma to być druga część Demon's Souls (aż dziwne że o tym nikt nie pisał)
https://www.youtube.com/watch?v=6TMZyj7B734&feature=youtu.be od 8.30
A ten powiew świeżości to gdzie? Strzelby? IMO na 101% gra będzie dalej w tej samej formule co poprzedniczki.
W nosie mam te powiewy świeżości, jak sobie pomyślę jak wyszedł na tym Rainbow Six, Splinter Cell, Hitman czy Silent Hill to mi się płakać chce :P Wole Soulsy takie jakie są, z drobnymi zmianami. Wystarczy mi że znowu wraca Miyazaki - to dla mnie największy powiew świeżości.
Dodatkowo jako bonus, rok temu na E3 jeden z panów z FS wysypał się że pracują nad grą na next gena i że ma to być druga część Demon's Souls (aż dziwne że o tym nikt nie pisał)
Wogole nikt o tym nie pisal. Wcale. Tylko non-stop trabimy i w tym watku i w innych ze Sony ma prawa do Demons Souls i na pewno cos zrobia z nimi - przeciez byloby glupie miec prawa do TAKIEJ marki i nie wykorzystac ich.
Wystarczy mi że znowu wraca Miyazaki - to dla mnie największy powiew świeżości.
Yup. Klimat sie wylewa z ekranu. To co widzialem jest 100x bardziej "mhroczne" niz DS2.
Wogole nikt o tym nie pisal. Wcale. Tylko non-stop trabimy i w tym watku i w innych ze Sony ma prawa do Demons Souls i na pewno cos zrobia z nimi - przeciez byloby glupie miec prawa do TAKIEJ marki i nie wykorzystac ich.
LOL, sam o tym też pisałem że Sony ma prawa i na pewno je wykorzysta(i w tym wątku i w innych), ale chodzi o to że FS wypaliło na zeszłym E3 że pracuje nad soulsami na next geny. To że każdy to 'wie' to wiadomo, tylko że nigdzie nie widziałem żeby ktoś pisał że FS to poniekąd potwierdziło.
AFAIK byla mowa o nowym projekcie a nie nowych soulsach. A cala reszta to byly domysly, chociaz nibylo ciezko zgadnac cos ie swieci.
Taki zbiór ciekawostek i małe śledztwo. Nie ma wiele nowego ale taki fajny zbiór informacji fajnie podkręca hajp.
https://www.youtube.com/watch?v=HcjmioTofm8&feature=youtu.be
No to doczekaliśmy się DLC do Dark Souls 2. Kupować season pass odrazu czy poczekać?
I odrazu pytanie do ludzi lubiących lore itp. Wydawało mi się że już wiem wszystko na ten temat, ale czy kiedykolwiek było powiedziane gdzieś, że Vendrick miał aż 4 korony? Skąd oni to wzieli? Troche mi to DLC wydaje się naciągane...
I odrazu pytanie do ludzi lubiących lore itp. Wydawało mi się że już wiem wszystko na ten temat, ale czy kiedykolwiek było powiedziane gdzieś, że Vendrick miał aż 4 korony? Skąd oni to wzieli? Troche mi to DLC wydaje się naciągane...
W lore nic nie wiadomo bo jest tak pociete, ze sie w pale nie miesci. To co mowilem - Namco pewnie wymusilo na FROM wyciecie czesci gry i wrzucenie w DLC. Sam prawdopodobnie go nie kupie - sorki, ale zrobienie "trylogii" DLC to kurestwo i tyle.
EDIT:
no, chyba ze bedzie za free w co szczerze watpie
Lore ma sens jak się poskłada go do kupy, tak było w Dark Souls 1 i tak samo jest w Dark Souls 2. Z wycięciem fragmentu gry to całkiem możliwe i również się zgodzę, że pocięcie DLC na trzy części to chamstwo. Chyba, że poszczególne "epizody" będą miały wielkość DLC z Artoriasem z jedynki, wtedy mogę się jeszcze jakoś z tym pogodzić. Na Steam jest już Season Pass za 20 euro.
Lore w tej grze nie ma wiekszego sensu. Juz bylo wielu co "skladalo go do kupy" a nikt nie jest w stanie odpowiedziec na JEDNO podstawowe pytanie: czy Drangleic to Lordran? A od tej odpowiedzi zalezy duzo kolejnych domyslow.
Na Steam jest już Season Pass za 20 euro.
No to niech sie jebia. Moze kupie w znizce, w tej chwili mam to gdzies. Widac bylo ze DS2 nie dorasta do piet DS1/DeS a teraz Namco odwalilo "capcom stajla".
Drangleic TO Lordran. Jest cała masa na to dowodów, np. dodatkowe dusze z NG+ na to wskazują. Old Dead One - Nito, Old King's Soul - Gwyn, Old Paledrake Soul - Seath, Old Witch Soul - Witch of Izalith, a Nashandra to fragment Manusa (To akurat jest powiedziane niemal że wprost, wystarczy poczytać dialogi i opisy przedmiotów). No ale pewnie i tak znajdzie się ktoś kto powie, że "To nie prawda bo FROM tak nie powiedziało"... Więc nie mam zamiaru się o to kłócić.
Drangleic TO Lordran.
To ty tak sadzisz. Jest drugie tyle dowodow na to, ze Drangleic to NIE JEST Lordran. I na tym mozemy skonczyc rozmowy o lore.
Dusze nic nie znacza - czesc jest dodana na sile (jako fanservice) i nie ma wiekszego sensu. I nic nie stoi na przeszkodzie, aby dusze mozna bylo przeniesc zza morza.
Ciekawe jak obszerne będą te DLC, ale czytając opisy coś mi się wydaje, że nie będą to zbyt duże dodatki. Nowym contentem nie pogardzę, ale z drugiej strony 3 DLC miesiąc po miesiącu... to już średnio mi się widzi, wolałbym jeden duży i spójny dodatek jak w jedynce.
Bo w to, że będą one na poziomie Artorias of the Abyss (pod względem nowej zawartości) nie wierzę.
Własnie wgrałem sobie DSa II, macie jakieś ogólne porady dotyczące drugiej części? ;)
Nie daj się zabić :).
No i co z tym "Project Beast", miało być coś @E3... chcę mieć real powód by kupić w końcu PS4...! Diablo 3 + RoS i Wiedźmin 3 to nadal za mało, potrzebuję kropki nad "i"...! ;)
[102]
E3 jeszcze nie bylo
prezentacja SONY 10tego o 3 w nocy
No i co z tym "Project Beast", miało być coś @E3... chcę mieć real powód by kupić w końcu PS4...! Diablo 3 + RoS i Wiedźmin 3 to nadal za mało, potrzebuję kropki nad "i"...! ;)
Jeszcze 37 godzin i będzie wszystko jasne, ja trzymam kciuki i czekam na PB. Coś jest na rzeczy i obstawiam że już po jutrze zobaczymy więcej gry :)
Bloodborne klimatem zapowiada się miażdząco.
Pytanie jak z mechaniką i czy będzie MGŁA :).
107
Bedzie bedzie, bylo na gameplay leaku i screenach. Poza tym koles co odpowiada za te przecieki, mowil ze przed walka z tym dużym bydlakiem, byla mgla.
Takie ciekawostki wrzuce tez tutaj
- Spring 2015 release window
- They started work on this right after finishing Artorias of the Abyss, targeting Sony’s new hardware
- The world and story is completely new, and the setting takes full advantage of the PS4′s capabilities
- They’re targeting 30fps at 1080p
- The keywords for the game is “blood” and “beast” (czyli cos jak dusza i demon z DeS)
- There will be melee and long range weapons (guns) this time
- Character customization is confirmed (super, ale to bylo oczywiste:))
- There will be no map display in the game (swietnie!)
- He wants combat to not just focus on action but also the strategic element
- The combat in the game is designed to feel like a life or death struggle (czyli standard soulsow)
- There will be online elements of some sort, and it will involve players “discovering” together
-Bloodborne is more aggressive than Demon's Souls
-The city is called 'Biarnhem' ?
-City is very densely layered. 'More complex than Thief'
-Combat is much more aggressive
-They dual wielded in the demo: Firearm and what they call a 'Sawcleaver' one in each hand.
-Firearms are a close-range weapon, to stun enemies, create counter-attack opportunities.
-Sawcleaver was transformable, and many weapons will be.
-'You cannot play this the same way as Demon's Souls' - Have to be more aggressive
-Targetting the same level of difficulty as Demon's Souls.
Widzę, że DS II troszkę zbugowany jest. W pierwszej lokacji obok sarkofagu co zmienia płeć chodzą sobie jakieś dwa wielkie yeti, w sumie to chodziły bo nie wiadomo czemu po tym jak im uciekłem i chwile poczekałem nagle dostałem 2 k dusz a oba monstra zniknęły. :P
Nie wiem może się utopiły...
Edit:
Zużyłem pierwszą pochodnię i nie mam opcji rozpalenia jej przy ognisku. Co zrobić aby po raz kolejny ją zapalić?
[111] Znaleźć nową. Każda dodaje 5 minut do czasu palenia.
Myślałem, że można za każdym razem nową przy ognisku odpalić, dzięki.
Jak w drugiej części stoi sprawa z obciążeniem? Pamiętam, że w jedynce powyżej 50% mobilność praktycznie nie istniała chyba, że się odpowiedni pierścień założyło. W przypadku dwójki jest tak samo? Powyżej 50% czy 70% da się grać?
W jedynce udało mi się utworzyć stosunkowo szybką postać w całej zbroi Havela plus halabarda czarnego rycerza i się tak zastanawiam czy da radę coś podobnego w dwójce powtórzyć.
Do 70% masz fast rolla, ale teraz szybkość turlania zmienia się płynnie, więc np. fast roll przy 30% obciążenia będzie nieco szybszy niż przy 69% (ale to są bardzo małe różnice).
Nie tylko szybszy, ale i dłuższy. A różnice są całkiem odczuwalne.
A przy okazji czy rozwijanie ADP kiedy agility osiągnie 100 (czyli chyba przy 20 ADP) ma jeszcze wpływ na rollowanie?
[116] teoretycznie tak, dostajesz więcej invulnerability frames, tutaj szczegóły http://darksouls2.wikidot.com/agility
w praktyce wątpię aby te 3 klatki robiły widoczną różnicę
mi przez całą grę spokojnie wystarczał unik przy obciążeniu ok. 68-69%
Heh wczoraj po pokonaniu pierwszego bossa chciałem napisać, że gra jest stosunkowo łatwa i bez większych problemów idzie się do przodu. Wtedy jednak natrafiłem na Pursuera i to było spotkanie jak ze ścianą. :P
spoiler start
Ile ja się namęczyłem zanim wpadłem na to aby użyć tych pieprzonych balist. Bez nich to bym się z nim bawił jeszcze przez kilka dni, on był po prostu zbyt szybki.
spoiler stop
Okej mamy 2 nowe nieoficjalne (króciutkie) gameplaye Bloodborne. Wygląda na to że system dusz wraca.
Wygląda słodko!
Dodatkowo kilka informacji:
"If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."
Journalist: "Will Bloodborne have an easier mode for new players?"
Miyazaki: "No."
They said the Virus(bloodborned) has progressions.
Monsters bleed where you slice them.
If you hit an enemy's torch they get set on fire.
You are a hunter. They ran into another hunter NPC and you can help him or hurt him like Solair.
Multilayer will be like dark souls.
W które statystyki pakować grając rycerzem w Dark Souls? Wiem, że wszystkie są ważne, ale które rozwijać na początku?
W jedynce? Endurance, Strenght/Dexterity (w zależności w jaką broń celujesz), Vitality. I jako "rycerz" (bez magii) resztę możesz olać.
Journalist: "Will Bloodborne have an easier mode for new players?"
Miyazaki: "No."
Bez zbednego pierdolenia "a moze tak, a moze jednak". Mam nadzieje, ze to "no" bedzie wiazace i dotrzyma do premiery :)
Jeszcze jedno. Warto rozwalać wszystkie skrzynki i beczki? Wypadają z nich jakieś rzeczy?
BTW Jak na razie 2h gry za mną, ale trzeba przyznać, że gra mimo bugów i tylu niedoróbek jest tak świetnie skonstruowana. Do tego to przenikanie innych graczy i zostawiane przez nich wiadomości. Czuję, że sporo czasu spędzę w tym świecie.
Czasami itemy wypadają, ale rzadko i do tego zawsze z tych samych, więc nie ma sensu biegać wszędzie i rozwalać każdą beczkę licząc na losowe dropy. Do tego uważaj z tymi beczkami - niektóre eksplodują...
[123]
Jesli to Dark Souls 1 to NIE rozwalaj beczek bronią - turlaj się przez nie. Podziekujesz mi kiedys.
"If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."
Gdzie ja położyłem te dwa tysiące złotych....
No i jest mały leak na temat daty premiery 31/03/2015.
Bez zbednego pierdolenia "a moze tak, a moze jednak". Mam nadzieje, ze to "no" bedzie wiazace i dotrzyma do premiery :)
No dokładnie. Znając Miyazakiego i resztę ekipy, oraz sam wewnętrzny hajp skośnych garniturowców w sony, na pewno będzie dobrze, a przede wszystkim świeżo i w końcu mhrocznie. Na dodatek zapowiadał to jeden z największych fanbojów soulsów - Shuhei Yoshida, on już tam raczej przypilnuje żeby wszystko grało.
Standardowo trochę spamu newsami:
"The enemies are strong and fierce, and if you wait passively to respond, you're going to be eaten and killed. So, in order to get out of a fix, you need to actively advance. When I say 'active' you might think that it means the player characters are stronger and the enemies are weaker than in Demon's Souls, but that's not the case."
Czyli mniej kampienia za tarczą, większa dynamika i wytrącanie wrogów bronią palną.
"I don't think there will be any dragons. However, since just fighting humanoid enemies will get boring, there are other creatures. There are some creatures that not only fit the game's atmosphere, but are very much something our team would come up with, so please look forward to them."
Mam dwa małe pytania. Mianowicie biegam teraz z halabardą w ekwipunku mam jeszcze Old Knight Halberd. Warto, którąś z nich ulepszać i wymienić dopiero na black knight halberd lub Mastodon Halberd czy lepiej zmienić jak najszybciej na coś innego?
Powiedzcie mi tylko czy dobrze myślę względem soul memory. Jeśli wyfarmię za dużo dusz na dany etap rozgrywka multi praktycznie przestanie dla mnie istnieć, tak?
Sprowadza się to do tego, że właściwie farmić dusz nie warto gdyż szybko staniemy się lepsi od innych graczy.
I koniec z darmowym humanity.
Swoją drogą, przyzywanie zabija cały sens walki z bossami. Samotnie męczyłem się trochę z Old Dragonslayerem, musiałem dopiero trochę pokombinować, zdjąć część zbroi aby uzyskać fast rolla i wtedy w końcu się udało.
Później zostawiłem znak i zostałem przyzwany do innego świata, oprócz mnie była jeszcze inna zjawa. W trójkę nie było najmniejszych problemów z pokonaniem owego jegomościa a gospodarz świata nie musiał się nawet wiele napocić.
Mianowicie biegam teraz z halabardą w ekwipunku mam jeszcze Old Knight Halberd. Warto, którąś z nich ulepszać i wymienić dopiero na black knight halberd lub Mastodon Halberd czy lepiej zmienić jak najszybciej na coś innego?
To zależy tylko od Ciebie, czy pasuje Ci moveset tej broni i czy obrażenia są przyzwoite. Na początku gry opłaca się chodzić z buławą albo Drangleic Sword. A ogólnie to polecam czytać poprzednie wpisy w wątku, bo sporo pytań się powtarza.
Powiedzcie mi tylko czy dobrze myślę względem soul memory. Jeśli wyfarmię za dużo dusz na dany etap rozgrywka multi praktycznie przestanie dla mnie istnieć, tak?
Sprowadza się to do tego, że właściwie farmić dusz nie warto gdyż szybko staniemy się lepsi od innych graczy.
I koniec z darmowym humanity.
Będziesz musiał się po prostu przenieść na trudniejszą lokację, gdzie będzie więcej osób z podobnym do Twojego Soul Memory. Oczywiście jeżeli będziesz chciał grać w jolly cooperation. Zadałem podobne pytanie w [21], poniżej masz odpowiedź.
[128]
Bron nie ma az takiego znaczenia jesli dobrze Ci sie jej uzywa. Mozesz ulepszac, pozostale bronie to raczej przy totalnym dopracowaniu szczegolow od NG+ albo PVP, tylko nie ulepszaj mnostwa broni naraz, w pewnym momencie moze zabraknac Titanite a dopiero z czasem mozna je kupowac w duzej ilosci.
Hmm walka byla moze troche wymagajaca jak na poczatek, ja po prostu probowalem az mi lepiej wychodzilo unikanie atakow. Przywolywanie innych chyba zwieksza ilosc zycia bossa co moze byc zgubne jesli przywolamy kogos kiepskiego?
Juz sciagneli z yotube, jest jakis mirror? EDIT [132] Ten link to chyba mirror z tematu na neogafie[130].
No niech mi ktoś teraz powie że to nie jest ręka Miyazaki-sana i to nie są nowe soulsy, to ubije, poczekam na respa i ubije znowu! SUPER!
Wielkie dzięki za porady.
Hmm walka byla moze troche wymagajaca jak na poczatek, ja po prostu probowalem az mi lepiej wychodzilo unikanie atakow. Przywolywanie innych chyba zwieksza ilosc zycia bossa co moze byc zgubne jesli przywolamy kogos kiepskiego?
Kwestia ogarnięcia jego ruchów no i szybkość uników, przynajmniej dla mnie miały ogromne znaczenie.
Na razie jestem na początku i jeszcze dużo bossów przede mną ale jak dotąd walki w coopie wydają mi się strasznie łatwe. Nie wiem jak będzie dalej.
Bo walki w co-opie są bardzo łatwe i wg mnie zabija to całą zabawę i satysfakcję z pokonania bossa. Poza tym rzadko kiedy przyzwiesz sobie do pomocy nooba, raczej swoją pomoc oferują gracze, którzy mają dobrze danego bossa opanowane i mogą go spokojnie wysolować jak ty będziesz stał z boku i nie przeszkadzał (w sensie nie dał się zabić).
No ale co kto lubi.
Jeszcze co do Old Dragonslayera: jest to jeden z najprostszych bossów kiedy odkryjesz, że:
spoiler start
będąc bardzo blisko i chodząc dookoła niego przeciwnie do ruchy wskazówek zegara żaden jego atak (oprócz aoe, wtedy trzeba się odsunąć) nie jest w stanie cię trafić :P
spoiler stop
A soul memory się w ogóle nie przejmuj chyba że grasz typowo pod multi.
no, z perspektywy czasu stwierdzam ze pokonywanie bossow w coopie to byl debilizm, przez to ds2 podobalo mi sie o wiele mniej niz jedynka, ale co kto lubi
Bicie bossów w co-opie to easy mode, no ale z drugiej strony pomaganie innym graczom sprawiało mi frajdę, więc dla każdego coś miłego :). Niemniej ta opcja powinna się imho pojawiać dopiero gdy ktoś zginie 10+ razy na danym bossie. Żeby wymusić na graczach próbowanie samemu.
Co do Bloodborne to trailery / filmiki z gry wyglądają niesamowicie klimatycznie i miodnie. Na początku żałowałem, że nie będzie to "fantasy", ale klimat rodem z Tower of Latria + Sanitarium + postapokaliptyczny świat z różnej maści kreaturami wygląda i zapowiada się po prostu obłędnie. Zima 2015 zapowiada się cudnie, trzeci Wiesiek, potem Bloodborne... jeszcze jakby Dead Nation 2 wyszło... marzenie ;).
@meelosh
No w końcu wpadłem na taką taktykę ale w między czasie trochę poginąłem. :P
Za to jestem dumny z siebie, że jak na razie bez pomocy poradników sam wpadam na sposoby jak radzić sobie z przeciwnikami. Fakt ginę wiele razy ale większa satysfakcja ze zwycięstwa. ;)
Sam też nie chcę przyzywać kogokolwiek do pomocy, do dziś sobie pluję w twarz, że Orsteina i Smougha w jedynce nie pokonałem samodzielnie.
A pomaganie innym rzeczywiście sprawia frajdę.
Tia, pomaganie to co innego. Ja pomagałem głównie farmiąc rank dla przymierza, ale szczerze mówiąc czasami można naprawdę się załamać patrząc co te ludzie robią :D
Ciekawe jaki będzie efekt finalny, wszyscy wiemy, że From lubi ubarwiać materiały dostępne przed premierą ;)
141
Było było, ale przez Ciebie znowu to obejrzałem 5 razy ;P
142
No niby tak, tylko że teraz nie robi tego tylko FS.
Nic nie odda tej satysfakcji z ubitego bossa. Męczyłem się trochę z Taurus Demonem bo nie wiedziałem na początku, że tuż przy wejściu jest
spoiler start
drabina, która znacznie ułatwia eliminację bossa
spoiler stop
Niemniej cieszę się, że mam go już za sobą.
BTW Bossowie również ożywają gdy odpoczywamy przy ognisku?
@144: Nie, dopiero po przejściu gry są od nowa. Wyjątkiem jest użycie Bonfire Ascetics przy danym ognisku (DkS2 only).
[141]>no nie, znów to robią, wydają najlepszą grę generacji, i potem każdy inny tytuł już nie będzie dawał takiej frajdy, na ps3 miałem tak Demon's, a tu wyciągnęli z niego najlepsze elementy (szybka walka, klimat Latrii) doprawili zajedwabistym settingiem, lepiej sam bym sobie tego nie wymarzył.
Witam
Jak przypisać z opcji klawiatura + mysz na PC atak wyskoku ??
Chodzi mi o Dark Souls 1 - Zainstalowałem oba fixy (grafika i myszka).
Po pierwsze - Nie działa klawisz end, czyli domyślnie menu. Gram na laptopie jeśli ma to jakieś znaczenie.
Po drugie - W grze widzę normalnie kursor myszy, mój bohater się nie obraca, latam kursorem po całym ekranie ale nie wiem jak skierować postać tam gdzie chcę.
Co robić, poza zakupem pada? Już raz to wywaliłem z dysku w cholerę, nie chcę tracić niezłej podobno gry przez niechlujstwo twórców.
Edit: Błąd, pominąłem najważniejszą część posta.
Proponuję przejrzeć jeszcze raz pliki konfiguracyjne, czy mouse capture nie jest włączony. No a END można spokojnie przebindować na coś innego, jeśli nie działa :)
może jednaka ktoś wie jak się ustawia cios z wyskoku na PC ? (150)
Na co wpływa równowaga w przypadku DS2? Po ubraniu pierścienia zwiększającego tą wartość nie widzę jakieś specjalnej różnicy.
Określa twoją odporność na stagger. Jeśli latasz w jakiejś cięższej zbroi to pierścień może nie dawać wyraźnych efektów.
Biegam teraz w pancerzu Havela. Stagger to efekt braku kontroli nad postacią po silnym ciosie tak?
Tak. Jak latasz w jakichś szmatkach to nawet głupia strzała z łuku może cię staggerować.
Ale Havel, paaanie. Nie wiem czy ta zbroja ma najwyższy poise w grze, ale na pewno jest w ścisłej czołówce, noszenie pierścienia nie ma w tym przypadku żadnego sensu.
Aha czyli w przypadku takich ciężkich pancerzy inwestowanie w to nie ma większego sensu. Dzięki za wytłumaczenie. ;)
Małe pytanko odnośnie coopa.
Czy będąc przyzwanym fantomem można się w jakiś sposób leczyć?
Jako invader nie możemy używać estusów i gemów.
Przyzwani przez członka Rat Covenant możemy używać estusów. Jak to wygląda w coopie, kiedy jesteśmy białym/złotym fantomem?
edit:
[160] -> gracias
Do tej pory głównie grałem pvp, właśnie jestem na NG+ i przymierzam się do platynki więc trzeba będzie trochę pofarmić sunlight medals.
Jak dasz znak na ziemi i zostaniesz przyzwany do co-opa to tak, MOZNA uzywac flaszek i wszystkiego co Cie leczy :)
Gram teraz trochę pvp i nie ogarniam tego co się dzieje. Jak co niektórzy osiągają tak kosmiczny dps? Przed chwilą mając ful hp w zbroi Havela gostek robiąc mi backstaba zdjął mnie na hita sztyletem. Są jakieś myki na super dps, o których ja nie wiem czy jak?
No i te lagi, ludzie to potrafią jakoś wykorzystywać? Kilka razy oddaliłem się od invadera o jakieś 10 metrów aż tu nagle pokazał mi się za plecami robiąc mi BS-a...
PC czy konsola? DS1 czy DS2?
W DS2 sztylety (i kazda bron "thrust") moze byc polaczona z Leo ringiem co gwarantuje wiekszy damage jako counter (nie wiem czy tyczy sie to tez backstabow).
Przed chwilą mając ful hp w zbroi Havela gostek robiąc mi backstaba zdjął mnie na hita sztyletem. Są jakieś myki na super dps, o których ja nie wiem czy jak?
Mundane Dagger +10 i build pod mundane. One shot kill jak wejdzie backstab.
edit
@162 Old leo Ring nie działa na backstaby, tylko counter.
slowo klucz: PC
mogl byc cheater
[164]
dzieki za info z Leo Ringiem, nie bylem pewien
ale dagger 1shotowac przez havela? Ummm... niemozliwe? AFAIK nawet grand lance (ktora ma chyba jeden z najwiekszych backstabow) nie one-shotuje... no, wazne tez ile vitality na tej postaci bylo
a na przyszlosc: zaloz Gower's Ring - chroni przed backstabami
Co do życia mam 27 punktów zainwestowanych.
a na przyszlosc: zaloz Gower's Ring - chroni przed backstabami
O dzięki, na pewno się przyda teraz gdy rozgryzam walkę pvp.
[166]
W najblizszym patchu zostanie on znerfiony. Teraz chroni calkowicie przed uderzeniami w plecy (backstaby i zwykle), po patchu bedzie tylko zmniejszal obrazenia.
Widzę że nowy patch wprowadza spore zmiany w balansie - dużo broni dostaje buffa, Large Club ( i kilka innych) nerfa, tak samo nerf dla Great Resonant Soul. Będzie ciekawie. Co prawda nie rozwiąże to głównych problemów, ale może być ciekawie.
No i R2 Lucerne będzie przebijał tarcze!
A w ramach oczekiwania na DLCki gram sobie w MH Freedon Unite na iOS. Muszę przyznać że Capcom się postarała i port wyszedł naprawdę świetny, nawet sterowanie ekranowe jest wygodne. Polecam każdemu kto nigdy w MH nie grał a ma jakis iOS device. :)
edit
ale dagger 1shotowac przez havela? Ummm... niemozliwe?
Jakoś zrozumiałem że to atakujący był w Havelu. My bad. Z drugiej strony nie wiem czy to możliwe, Mundane Daggery robią absurdalny damage.
Jak wygląda sprawa wersji językowych gier zakupionych w sklepie Sony? Mam gry w polskiej wersji na płytach, mam w angielskiej ściągnięte ze sklepu na dysk i w tym przypadku niejasności nie ma. A w przypadku, gdy do polskiego Dark Souls 2 dokupić chcę DLC, to w sklepie Sony coś takiego można zrobić? Widać ofertę season pass na komplet DLC, ale nie wiem jak wygląda sprawa zgodności wersji językowych.
Hahaha
z tego co czytam nowy patch calkowicie zjebal faith buildy pod lightning - ilosc castow blyskawic wynosi teraz 30% tego co wczesniej (zamiast 12 masz 4, zamiast 11 masz 3) i do tego blyski robia mniejszy damage.
-----
According to Japan,
Lightning spear at 5 Int, 99 Faith with the dragon chime at +5
Lightning spear 633 before, 555 after
Great lightning spear 836 before, 648 after
Sunlight spear 1131 before, 925 after
-----
Speaking of Faith builds, Lightning Defender's Greatsword +5 now has B scaling in Faith instead of S.
-----
Just to demonstrate how silly this nerf was.
I just did a full respec to Socrery. My stats are generally the same except now I have around 45 int instead of 45 faith.
With my faith build, post nerf, with 2 copies of Lightning Spear, I got 3 casts each, or 6 in total. It was taking 2 casts for the enemy immediately after the second bonfire to kill, meaning I could kill 3 in total. It was 2 casts for the turtle tank guys on the platforms too.
That means with Faith I could kill 3 guys total, for 2 full spell slots.
Now I've got those two slots fulled with 2 copies of Great Soul Arrow, which gives me 30 casts in total. Those same guys take 4 casts each of GSA to kill, meaning they do approximately half the damage of Lightning Spear, but you get 5 times more casts. The cast speed is much faster too.
-----
At least they didn't nerf my bow and only let me carry 20 arrows at a time.
@Asmodeusz
Faktycznie wiele się zmieniło dla postaci walczących błyskawicami. Mam właśnie zamiar po przejściu gry bez zgonów i zdobyciu pierścienia ukrywającego wszystko w lewej ręce, przejść DS2 bez odpoczywania, aby zdobyć do kompletu pierścień ukrywający wszystko w prawej ręce. Błyskawice do tego celu wydawały się idealne, bo duża ilość i wysokie obrażenia pozwalały pokonać wielu przeciwników bez ciągłego zjadania roślin. Obecnie 99 zielsk w zapasie może okazać się ilością niewystarczjącą, aby walczyć przeważnie zaklęciami a inną broń traktować jak uzupełnienie. Przebudowałem trochę postać, zmieniając część wiary na siłę więc i bez błyskawic jakoś dam radę, ale się trochę pokomplikowało (zresztą to chyba dobrze).
Za to Wielki Królewski Miecz, jak na broń o wadze 6 ma teraz bardzo fajne obrażenia i jeszcze krwawienie, a Buława Homunculusa powoduje takie szkody jak Claymore.
[171]
Hexy nadal sa w wiekszosci nietkniete a sa rownie dobre. Tylko w kilku przypadkach byly slabsze niz blyski. Pyromancja i magia tez w wiekszosci nietknieta.
Na muve jest "już" pecetowy season pass - 79,99 zł.
Teraz mam dylemat, chciałem to kupić, ale jednak spodziewałem się niższej ceny. W każdym razie w ciemno nie kupię, poczekam do wtorku na pierwsze recenzje.
A wy kupujecie to DLC na premierę?
Na pewno nie na premiere a prawdopodobnie wogole nie kupie. Chyba ze w reckach (po wszystkich trzech czesciach) okaze sie, ze sa one mega zajebiste - w stylu Artorias+++.
Hm, w sumie chyba nawet lepiej kupić jak już wyjdą wszystkie i przejść za jednym zamachem niż się rozdrabniać.
Inna sprawa, że w obecnych warunkach pogodowych nawet nie mam specjalnie ochoty na granie, a mój komp tym bardziej :P
Jak sprawdzić, czy dodatki do DS2 dostępne w sklepie PS3 są w polskiej wersji językowej? Grę mam w takiej właśnie wersji i wolałbym, aby całość już taka była, poza tym nie wiem czy mieszanie różnych wersji językowych nie spowoduje problemów. Opis dlc na stronie jest w języku polskim i to podobno oznacza, że i sama gra taka będzie, ale czy na pewno?
DS2 był oryginalnie z językiem polskim (wersje kupione na PSN również, bo Sony ma to ujednolicone). Nie widze powodu dla którego z DLC miałoby byc inaczej.
Wie ktoś może jak przyzwać kogoś kto nie ma DLC kupionego? Znaczy ja mam a mój znajomy jeszcze nie. Całą gre przeszliśmy razem i osobno po kilka razy i chcieliśmy DLC też przejść, ale za chiny nie wiemy gdzie mam szukać jego znaku.
I jak wrażenia z pierwszego DLC? Bo ja dopiero na początku sierpnia będę mógł pograć, póki co zostają mi reviewsy w necie, a tym nie do końca można ufać ;).
[181] - "Use the dragon claw at the new altar beyond the Rotten’s arena and you’ll be brought to the new area. If you drop a summon sign here but don’t own the DLC, you can still be summoned in as a phantom."
A ty pewnie masz szukać tych znaków już w obszarze z DLC.
Jak tam DLC?
Wczoraj obejrzalem sobie streamy z niego i... meh. Krotkie, bossowie IMO zalosni (recykling pelna geba), nowe przedmioty takie sobie, nowe zaklecia... lol. Nie po to znerfili TWOP w DS1 aby w DS2 dac go spowrotem. Cytujac gamefaqs: "Team B = quantity over quality".
Jeszcze nie grałem, bo dopiero dzisiaj ukazało sie na EU PSN... Cudów się nie spodziewam, za pełną cenę bym nie wziął, ale że cały season pass kosztował mnie 50zł to można spróbować.
A żeby nieco podrasować sobie gameplay respecowałem postać na hex/dex (więcej dex niż hex, sloty mam tylko na GRS i Dark Weapon) i mam zamiar przejść całe DLC bez tarczy i z Washing Pole/dual Falchions. Git gud casul, right?
edit
Jeszcze się nie ma na PSN... ponoc po 15-16... ja pier...
Ja mam ciągle dylemat czy warto kupować DLC bo ostatnio odpalam DS 2 sporadycznie, niemniej zawsze się przy soulsach dobrze bawię.
Wstępne wrażenia - bardzo ładna i klimatyczna miejscówka, jedna z lepszych w całym DS2. Niestety "Team B" nadal uważa że trudność wyraża się ilością przeciwników w jednym miejscu i za pierwszym lepszym rogiem spotykamy ich sześciu w tym trzech łuczników, ale przynajmniej tym razem w przeciwieństwie do np. Drakekeepers podlegają oni prawom gry i nie spamują ataków jakby stamina ich nie dotyczyła. Zawsze jakiś plus. Później zobaczę jak to dalej wygląda.
Dopiero zaczynam swoja przygodę z druga częścią DS,jestem w lokacji z 3 boss-ami na raz -Bastylia ,póki co nie pokonałem ich jeszcze i mam kilka pytań :
1.Zdobyłem wcześniej rękawice i czar fireball,nie wiem jak przypisać czar do reki ,w ognisku nie mogę,pojawia się napis ze brak miejsca.Jak to zrobić?
2.Początkowa klasa jaka wybrałem to wanderer ,inwestuje poki co w witalność(23),siłę(25) i zręczność (16). W co najlepiej inwestować ,jeśli chce zrobić wytrzymałego wojownika nie koniecznie wladajacego magia na wysokim poziomie,wystarczą mi jakieś podstawowe czary ofensywne i jakiś leczący
3.Mam rysik/kamien przyzwania (mały i duży) jeśli napiszę coś na ziemi jako nieumarły i ktoś mnie wezwie ,pomogę mu to gdy wracam czasem jestem człowiekiem a czasem nie od czego to zależy ,i co mam zrobić by przed walką np.z bossem móc kogoś przyzwać do pomocy?
4.Jak wykuć z duszy jakąś broń lepszą ?póki co żaden kowal nie oferuje chyba takiej opcji
Wiem że to trochę chaotycznie napisałem ,jeśli ktoś się połapie w tym to niech odpowie z góry dzięki.
1. Musisz mieć dostępne sloty czarów - czyli odpowiednio wysoki parametr attunement. http://darksouls.wikia.com/wiki/Attunement_(Dark_Souls_II)
Wtedy "wsadzasz" tam czar, a rzucasz je płomieniem piromancji - który zamiast ataku ma właśnie rzut czaru.
2. Musisz zdecydować czy chcesz używać broni szybkich czy ciężkich - w przypadku tych pierwszych (katany, szable itd) rozwijaj DEX, w przypadku drugich (wielkie miecze, młoty itp) STR. Upewnij się czy spełniasz kryteria używanych broni, bo większość broni posiada wymogi dotyczące ZARÓWNO siły jak i zręczności. Do tego wiadomo - trochę vigoru, trochę vitality, trochę endurance - żeby zbalanasować postać defensywnie.
3. To bug - domyślnie nie powinieneś wracać do formy człowieka. Żeby kogoś przyzwać musisz być 100% człowiekiem (czyli użyć human effigy), wtedy będziesz widział znaki przyzwania innych ludzi na ziemi. Kiedy jesteś nieumarłym znaki pozostają niewidoczne.
4. Są 2 postaci w grze które "handlują" duszami - są one jednak nieco ukryte - podpowiem że jedna z nich jest właśnie w Lost Bastille, żeby do niego 'dotrzeć' trzeba jednak najpierw coś zrobić. Jak potrzebujesz pomocy wygoogluj "Straid", ale pewnie sam to rozgryziesz.
[188]
Faktycznie, lokacja jest calkiem fajna, chyba jedna z najlepszych w DS2 jesli chodzi o design poziomu. Wyglad tez spoko. Ah i jest jeszcze jeden fajny przeciwnik-inwazja :)
1. Każdy czar potrzebuje slotów (niektóre 1, inne po dwa, trzy sloty), za ilość slotów odpowiada stat Attunement. Zwiększając go dostajesz kolejne sloty, pierwszy na poziomie 10. Potem co kilka poziomów tego statu dostajesz kolejny slot.
2. Jeśli chcesz miec wytrzymałą postać to w Endurance i Vigor (tak do 30 oba), Vitality aby utrzymywać sie z ciężkim ekwipunkiem w okolicach 50-70%. Siła/Dex w zalezności od prefenrencji broni, ale na początku możesz ją utrzymywać tylko na poziomie której wymaga uzywana broń. INT/Faith w zależności od tego jakie chcesz czary.
3. Jeśli zostaniesz przyzwany do kogos i wykonasz tam swoje zadanie (zazwyczaj pokonanie bossa) to po powrocie do własnego świata będziesz miał przywrócone człowieczeństwo. Nie pamiętam czy działa to tylko przy przyzwaniu dużym rysikiem czy przy obu. Jesli chcesz kogoś przyzwać do siebie do walki z bossem to musisz miec formę człowieka i uzyć znaku który ten ktoś zostawił na ziemi.
4. Pierwszy NPC który zamienia dusze bossów na broń jest w Lost Bastille, kolejny pojawia się później.
To bug - domyślnie nie powinieneś wracać do formy człowieka.
Bug to ponoć był w odwrotną stronę. Po któryms patchu działa już tak że dostajesz człowieczeństwo.
Amadeusz,Cyniczny Rewolwerowiec - dziękuje za odpowiedz ,wiem już więcej niż przed godziną.Straid-a wygooglowałem -czyli rozumiem z tego co napisane jest że daje mu dusze bossa+walutę i otrzymuje miecz(tak w skrócie)?
Co do punktu 3 -to chodziło mi o to czy mogę zostawić jakiś znak by ludzie dołączali się do mnie by mi pomóc w walce np.z bossem ? A nie odwrotnie.
Rozumiem,nie może być za łatwo :) Nie raz bardzo łatwo znaleźć znak przyzwania(Pursuer lub Dragonslayer), a np. z tym na statku(wybaczcie nie pamiętam imienia) czy tymi 3 bossami co mam teraz nie ma nikogo"żywego" (oprócz sztucznych npc )
A jeszcze powiedzcie mi jedno czy jeśli znajdę kogoś z egzemplarzem DS2 i umowie się z nim by wstawił znak przed bossem by mi pomóc to czy będę mógł go wezwać czy jest to obwarowane jakimiś warunkami do spełnienia?
Co do wymiany dusz - dokładnie.
Nie możesz zostawić znaku żeby ktoś automatycznie do Ciebie dołączył - sam musisz odnaleźć czyjś summoning sign i go "aktywować".
Jesli chodzi o bronie z dusz bossów to dokładnie tak wygląda. Kupujesz po prostu daną broń (lub czar) płacąc dusza bossa i walutą.
Odnośnie znaku to nie, ty musisz przyzywać ludzi via znaki które oni zostawili. Przynajmniej jesli chodzi o coop. Jesli chcesz PVP to Brotherhood of Blood i Dragon Covenant oferują znaki które możesz zostawić i wtedy inni moga wzywac ciebe.
A jeszcze powiedzcie mi jedno czy jeśli znajdę kogoś z egzemplarzem DS2 i umowie się z nim by wstawił znak przed bossem by mi pomóc to czy będę mógł go wezwać czy jest to obwarowane jakimiś warunkami do spełnienia?
Bezpośrednio znajomego przyzwać nie możesz. DS2 wprowadził tez niestety debilizm pod tytułem Soul Memory, czyli "widzą się" (i mogą przyzwać) się jedynie postacie które są w tych samych widełkach Soul Memory (+/- 2-3 przedziały). A Soul Memory to wszystkie dusze jakie zgromadziłeś - nie ważne czy wydałeś je na sprzęt, poziomy czy po prostu straciłeś. Znajomy więc musi mieć podobny Soul Memory - to raz. Dwa, że mozna "ułatwić" przyzwanie kolegi używając pierścienia który sprzedaje kocica w Majuli. W pierścieniu tym ustawia się bóstwo i ludzi którzy uzywają pierścienia z tym samym bóstwem "widzą się" lepiej (znaczy ich znaki mają priorytet).
edit
Jesli grasz na PC to pamiętam że do DS1 był mod który sprawiał że znajomi z listy Steam mieli większa szansę odnalezienia się w grze. Może do "dwójki" tez taki jest.
spoiler start
Nosz k... tyle się męczyłem z tymi rycerzami-duchami i dopiero na sam koniec skumałem że należy te ich "ciała" niszczyć i wtedy przybierają cielesną formę i normalny damage wchodzi. Całkiem pomysłowe i zaskoczyło mnie zupełnie. Na plus.
spoiler stop
Po kilku kolejnych godzinach DLC nadal na plus. Design jest świetny, zarówno pod względem gameplayu jak i wizualnym. Sporo pułapek, aczkolwiek większość z nich oczywista już z daleka - choć to pewnie wynik mojego doświadczenia w serii. Z drugiej strony pomimo oczywistości i tak kilka razy zjebałem. Dużo poukrywanych przełączników i powiązanych przejść. Ogólnie na duży plus, czuję się jak w Demon's Souls, a nie w DS2. Pod względem itemów póki co marnie. Zobaczymy jak bossowie wyglądają.
@199, good to read :)
Dajcie znać jak z czasem potrzebnym na przejście DLC i czy gracie na NG czy NG+(+) :)