Call of Duty: Advanced Warfare - gra ukaże się także na X360 i PS3. Dodatki pojawią się najpierw na konsolach Microsoftu
no cóż muszą zarabiać na czym tylko sie da - powinni jeszcze zrobic na PSX i Androida
Myślę, że dobrym pomysłem będzie wypuszczenie tej gry jeszcze na Wii.
Moim zdaniem, dobrym pomysłem byłoby, jakby podzielili zespoły, które robiłyby dwie części gry na raz. Dzięki temu Kotlet of Duty mógłby wychodzić co pół roku, a nie co rok. Dzięki temu wszyscy byliby najedzeni i więcej szeleszczących i pachnących pienionszkuff trafiłoby do portfelików tych kucharzy z Defectivision.
Zaś moim zdaniem fajnie by było gdyby CoD wychodził by dwa razy w roku, wtedy gracze CoD'a by się ucieszyli a developerzy mieli by jeszcze więcej kasy z DLC jak i CoD'ów.
Teraz trzy studia zajmują się robieniem Call Of Duty: Infinity Ward, Treyarch i Sledgehammer Games które robi właśnie tą cześć. Ten trzyletni cykl produkcyjny ma się niby przełożyć na jakość gier... tia...
Swoją drogą strasznie dziwnie patrzy się na te screeny Call Of Duty, które wyglądają jak normalna next-geneowa gra, a nie zacofane o 5 lat truchło.
Miałem nadzieję na prawdziwego next-genowego coda. A tu taka niespodzianka..... eh kolejny cod na silniku z przed 8 lat.
Jedno trzeba przyznac, pomimo starozytnego silnika, nowe cody wygladaja lepiej niz gry CI na CE3.
Black Ops pod inna nazwa? Czemu nie poszli w rok 2134? Obawiaja sie ze blasterki to nie to samo co bronie na kulki (bullets)? Po samej nazwie juz czuc ze pachnie to futuryzmem ala GRAW
Ogame - To zwykly obrazek podciagniety w edytorze graficznym. Przeciez MW3 tak nie wygladalo choc to oficialny skrin z gry...
http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2011/09/MW3_MP_GIGNResistance.jpg
KMM
Ale co ma MW3 do nowszych odsłon? To że gra jedzie na tym samym silniku, nie oznacza że oprawa zostaje identyczna.
Nadal upieram się że Sniper 2 ma beznadziejne tekstury, modele postaci, detale. Jedyne co tam jest to wszechobecny blur którym po 30 minut można się wyrzygać.
Takie BO2/Ghost po prostu wygląda lepiej. O rozgrywce nie ma co mówić, Sniper to gameplayowy nie wypał, któremu CE3 nie pomógł. Dlatego narzekania na silnik sam w sobie, zawsze mnie będą bawić.
Oni nie zrobią nowego silnika graficznego, gdyż są to koszty. Dla nich nie liczy się gracz tylko pieniądze. Gdyby nie ich księgowi, może być coś innego wyszło. Moim zdaniem twórcy mogą mieć pomysły na "Next-genową" grę, ale budżet nie pozwala. Dlatego nadal będziemy grać na starym silniku, chociaż po MW2 zrezygnowałem. Dopóki nie zrobią na nowym silniku (Czyli kilkanaście części przed nami) to nie kupie.
Ogame_fan - Masz jakies jeszcze inne przyklady gdzie silnik nie pomogl? Co innego wykorzystywac juz 10 lat silnik i znac go na pamiec (tworzenie czegokolwiek po takim czasie obcowania z edytorami powinna pozwolic na plynniejsze-szybsze tworzenie gry, map i innych rzeczy) i go "poprawiac" a co innego, dac malemu studiu ktora wybila sie na 1 ciut lepszej grze niz crap, nowoczesny silnik i masz tego efekty...
Jakos biedniejsi ukraincy potrafili zrobic w 2010r gre Metro (wdodatku na wlasnym silniku) ktora wyglada lepiej niz ostatnie 5 CODow razem wziete wraz z nextgenowym Ghostem. Nie mowiac ze LL nadal podnioslo poprzeczke - nie maja 5xDLC do gry, nie maja multi, nie sa studiem w USA czy innym bogatym kraju a zrobili lepsza gre niz oni za 200 mln z czego wiekszosc to marketing by przypomniec graczom slowa "call of duty" na 3 miesiace przed premiera
Moim zdaniem twórcy mogą mieć pomysły na "Next-genową" grę, ale budżet nie pozwala.
Wątpię. Myślę, że mają wystarczającą ilość kasy by stworzyć nowy silnik, ale po co? Nie ważne czy silnik jest nextgenowy czy z lat 90 bo nowy Cod i tak sprzeda się bardzo dobrze...
Moim zdaniem twórcy mogą mieć pomysły na "Next-genową" grę, ale budżet nie pozwala.
No przecież seria tak słabo się sprzedaje. Twórcy siedzą całe dni w studiu i harują, a potem nie mają co do gara włożyć. Z budżetem ledwo wyrabiają, bo wrzucanie tylu innowacyjnych rzeczy co rok do każdej części jest dla nich strasznie kosztowne. Boję się o przyszłość marki.
"Skończyły się pomysły na kolejne części? No to trzeba zacząć kopiować pomysły od innych" - pomyśleli w Activision...
Grafika rodem z nowego Wolfenstein czyli proceki7 nadal na topie, dziwne to to, skoro taka gra ma iść na PS3 i 360 to gdzie oni zamierzają upchać te wodotryski na starych konsolach. Graficznie miodnie to wygląda, ale Battlefield4 to to nie jest. Powiem wam ile CoD ma GB - 50/GB hahaah żart, zresztą teraz każda gra taka będzie, ci co chcieli 1080p to się nie dziwić, że tyle GB będzie. za niedługo wychodzą płyty DVD czterokrotnie pojemniejsze od BLueRay, więc będzie jak znalazł i technologia 4k oj się będzie wtedy działo.
KMM
No ale wiesz ze Metro to zaden przyklad sukcesu, biorac pod uwage sprzedaz i perypetie zwiazane z tworcami, dlc do LL troche wyszlo, byly one dosc srednie.
Ja pisze jedno a Ty drugie, jeszcze raz przeczytaj moj post i swoj.
dac malemu studiu ktora wybila sie na 1 ciut lepszej grze niz crap, nowoczesny silnik i masz tego efekty...
Nikt niczego CI nie dal, jakis idiota pomyslal ze CE3 na pudelku bedzie idealna forma reklamy, a to ze programisci maja dwie lewe rece, o tym juz nikt nie pomyslal. Ciekaw jestem jak przez ten rok ogarneli silnik do EF.
Jakos biedniejsi ukraincy potrafili zrobic w 2010r gre Metro (wdodatku na wlasnym silniku) ktora wyglada lepiej niz ostatnie 5 CODow razem wziete wraz z nextgenowym Ghostem.
No i w przeciwienstwie do ACTI pewnie nadal są biednymi ukrainami.
Zgadzam się - " Call Of Duty: Elysium " :D
Powiem szczerze - mimo, że nie lubię tych z Acti to trochę już mi brakuje tych świetnie oskryptowanych scen i tego patosu, trochę brak mi CoD-a. Jestem w szoku, co ja piszę :)
Kolejny raz "NG" ograniczany przez past gen jest... Do tego znajac życie grafika taka sama jak w pierdyliardzie poprzednich CoD'ów a i tak wymagania 2x "skoczą" (wziąłem w cudzysłów bo wiadomo że to marketing i wymagania nijak sie mają do rzeczywistości) a owa grafika i tak będzie taka sama, to już UBI ze swoim AC nie podnosi co roku tak mocno wymagań :D. To samo Ghost, rewelacji nie ma a wymagania takie jakby to gra super ultra next genowa była... Obym się mylił, choć pewnie to co napisałem okaże się prawdą, wystarczy spojrzeć na CoD'y MW-MW3, potem Black Opsy itd.
[17] Nie tylko ACTI tak myśli, niestety powielanie pomysłów to bolączka dzisiejszych gier, kiedyś tak nie było widać że branża się wypaliła i jedyne co im pozostaje to marketing by swoje gnioty sprzedać oraz uber grafika (która tak naprawdę uber nie jest) ;>.
W sumie już zaczęło mi się podobać to że odwalają tą samą kupę co roku, przynajmniej jest jeden developer i jedna gra z której zawsze w pracy idzie się pośmiać.
Moim zdaniem zapowiada się ciekawie. Tak liczyłem na nowy silnik ale cieszy mnie to że mimo starego silnika, tematu którego znamy na wylot, skryptów gra potrafi zaskoczyć i jest wypełniona akcją po brzegi przez co czasami trudno się od niej oderwać. Kolejnym ważnym punktem jest to że np. BF4 którego wielbię za multi miał świetną grafikę ale to kampanii dla jednego gracza w ogóle nie pomogło. Wniosek? Grafika to nie wszystko. I mega podoba mi się projekt okładki, niby nic wyjątkowego a jednak według mnie najlepsza okładka ze wszystkich COD'ów. Osobiście trzymam kciuki.
[25]
Od jakiegos czasu sa dwie firmy robily CoD-a a teraz sa juz trzy wiec kiepsko z twoja teoria.
@Child of Pain
W sumie było 5.
IW,
Treyarch,
Sledgehammer,
Neversoft,
Raven soft.
Obecnie samodzielnie są:
IW,
Treyarch,
Sledgehammer,
Neversoft zostaje wcielone do IW.
Raven nadal wspomaga i robi za wyrobników.
wcogram -> Są dwa niewątpliwie i jednoznacznie pozytywne akcenty w tym wszystkim(mówię o "polityce" Activision). Pierwszy z nich - przynajmniej nie niszczą swoich studiów jak EA, i drugi - ich produkty wychodzą rok w rok jak w zegarku, dopracowane i bez żadnej obsuwy. Także są solidni. Tylko ten silnik i fakt, że jak chce się być kucharzem to trzeba być w tym dobrym. :).
Zobaczymy czy w końcu będzie ten nowy silnik,oby tak.
wątpię, że zrobią nowy silnik. pewnie ulepszą znowu ten co jest, a i tak ludzie będą kupować grę.