Nowa dwuwymiarowa odsłona serii Prince of Persia w produkcji?
Przy Assassinie wydawanym rokrocznie trudno znaleźć Ubi miejsce dla nowych odsłon Księcia, ponadto 2 ostatnie odsłony nie okazały się sukcesami i nie ma opcji o ich bezpośrednich kontynuacjach, więc taki los marki nie powinien za bardzo dziwić, niestety. Osobiście chciałbym zobaczyć kolejną odsłonę przygód Księcia w klimatach trylogii Piasków Czasu, ale taka dwuwymiarowa odskocznia może też będzie udana, silnik wydaje się bardzo fajny, w Raymanie się sprawdził, Child of Light też wygląda fajnie, więc generalnie jestem pozytywnie nastawiony do tej wiadomości. Chyba, że wyjdzie casualowy shit w mega kolorowej oprawia a'la PoP z 2009, wtedy będę całkowicie zawiedziony.
Uwielbiam ten słodziutki, ociekający najczystszym miodem ból dupy związany z Prince of Persia z 2008 roku.
Gra była niesamowicie wręcz klimatyczna, prześliczna i arcygrywalna, ale oczywiście większość ludzi zjechała ją za brak możliwości realnego zginięcia (twierdzą to przy tym najczęściej te same osoby które w trylogię Piasków Czasu grają jak upośledzone manualnie kaleki) i nadal krytykują ją najprawdopodobniej dla samej zasady (coś jak psioczenie na Vistę po tylu latach :P).
A nowy Książę, nawet jeśli dwuwymiarowy tylko, to zawsze świetny news - poza tym bardzo ucieszę się jeśli autentycznie gra będzie śmigać na tym frameworku Ubi, będzie można znowu liczyć na cieszące oko animacje postaci.
Prince z 2008 jak to już wspomniał Night Prowler - był świetny, jeśli chodzi o oprawę wizualną i w sumie.. całą resztę też miał bardzo dobrą. Prince z 2010 nawet u mnie nie zagościł bo to była jakaś pomyłka niestety.
Trochę martwi że robią wersję 2D.. czyli to będzie jakiś arcade a nie normalna dystrybucja zapewne.. a szkoda bo chciałbym jakiegoś porządnego nowego Księcia, zamiast kolejnego Assasyna :/
Jak ja bym chciał kontynuację właśnie tego PoPa z 2008, baśniowa szata i muzyka, samo menu było tak piękne, że można było się popłakać...
PoP 2008 arcygrywalny? Ja miałem trudności z dotarciem do końca bo wszystkie tereny oprócz kolorków były wtórne i schematyczne idź/oczyść/zbieraj duperele/przegnaj bossa (podobne uczucia miałem co do pierwszego assassins creeda gdzie pomiędzy głównymi misjami był nonstop recykling tych samych zadań). Do tego spartolony system walki QTE będący prekursorem tego w Ryse. Do tego prawdziwe zakończenie gry jako DLC (które nie ukazało się na PC)
Starą trylogie przechodziłem już wiele razy ale wiem że tego czegoś nie tknę już nigdy,
Racja, PoP z 2008 był świetny! Kto nie lubi gry wymagającej wciskania jednego przycisku w kółko ten trąba!
Nowa gra 2d to w sumie dobry pomysł. Gdyby chcieli zrobić 3d to pewnie wyszłyby popłuczyny po AC który i tak jest popłuczynami po poprzednich PoP.
Moze kolejna czesc bedzie zrobiona na silniku Rayman origins - UbiArt?
>>> lollol695/ Martius
Pogloski chodza, ze wlasnie engine z Rayman Legends ma zostac uzyty:
http://www.videogamer.com/xbox360/prince_of_persia/news/new_prince_of_persia_in_development_using_rayman_legends_engine_report.html
>>> Martius_GW
Edytowales widze. A wczesniej sie zarzekales, ze ASW nie pracuje z Ubisoftem i, ze pewnie maja wlasne narzedzia ;D. To KTO tego newsa nie przeczytal ;D?
<<<---
pop z 2008 nuda tragiczna
[9]
Pomylił mi się newsy, chciałem napisać komentarz pod innym o Bloodrayne. W sumie nie wiem po co wrzucasz tego skoro praktycznie to samo zostało wspominane tutaj, potencjalne użycie silnika od Raymana też.