RollerCoaster Tycoon 4 | PC
Nooo nareszcie ! Na to czekałem :) Nie liczę na mega przepiękną grafikę, lecz o ten klimat, który był od początku serii, powodzenia chłopaki ;) A właśnie - w tym artykule macie niestety kilka błędów z nazwami :/ Oto jeden z nich: "Tytuł powstał dzięki firmie Artari..." Zespół nazywa się ATARI a nie ARTARI ;)
Jak będzie w 3D i podobna do Rollercoaster Tycoon 3 to na pewno kupię. W Rollercoaster Tycoon 3 gram aż do dziś. Świetna seria.
Aby była lokalizacja PL :O
Ciekawe czy będzie można zrobić podziemne metro tak jak RT3. No i ciekawe jak to graficznie będzie się prezentowało, oby ładnie.
Gra ma być pod koniec roku, a nawet nie widzieliśmy żadnych screenów. Oj. Uwielbiam Rollercoaster Tycoon 3, ale obawiam się, że tym razem otrzymamy kaszankę. Obym się mylił, bo kocham lunaparki :)
Grafikę 3D Przeboleje ale fajnie by było jakby zrobili Awarie I zwiekszyli realizm tak jak w RC 1 i 2 by te kolejki czasem wybuchały a nie tak jak w 3 że wago walnie ze 120 na liczniku w inny wagon i tylko się odbije :P
Grafika w 3D. Ja się cieszę. Ale z tego powodu pewnie polecą niesłuszne hejty od osób, które nawet nie zagrają. :(
Mam nadzieję, że nie będzie Always Online DRM. Nie oczekuję najlepszej gry. 2 pierwsze były najlepszymi grami świata, 3 została poprawiona we wszystkim, i nikt jej aż tak nie lubił, nie wiem czemu. Teraz, kiedy nie będzie gry robił Chris Sawyer ( nazywany potocznie czarodziejem ) mam złe przeczucia.
Produkcja stawia przede wszystkim na zabawę wieloosobową, w tym współpracę między graczami, i aspekty społecznościowe
Czyli znowu przy offline będzie 1/4 gry a żeby pograć normalnie to trza przez neta -_-
I literówka jest w tekście.
---------------------------------------
szyszka
RCT3 też był w 3D przecież.
bizon1807 [10]
Przecież wiem. Ale na forach spotykam się z narzekaniem na gry ekonomiczne w 3D, bo są w 3D. Jedynym argumentem takich osób często jest rzekomy brak magii.
3D może być ale przede wszystkim OPTYMALIZACJA gdy park osiąga większa liczbę gości w RCT3 nie da się grać mimo maszyny z najwyższej pułki grywalność spada do 18 klatek i zamuła byle by nad tym problemem posiedzieli zamim wypuszczą tą grę
szyszka
Mnie się tam bardzo RCT3 podobał. Za to gry ekonomiczne w 2D jakoś mnie nie do końca przekonują, owszem są też dobre tytuły ale jednak wolę wszystko sobie dokładnie pooglądać tak jak w RCT3.
iniemamocny3
Ja mam I3-2120 3.3 GHz, 6 GB RAM i Nvidie GTX 650 i zaczyna się ciąć dopiero przy 3/4 całkowitego zabudowania dostępnego miejsca więc dzisiaj gdy ludzie mają karty po 4 GB i 8 GB RAMu to już optymalizacja w RCT3 nie stanowi problemu.
Oby tylko dodali leprzy system zniszczen tak jak w 1 i 2 bo ten w 3 to katorga
Dla mnie jedynka i dowojka sa nie do pobicia. W te gralem setki godzin ale gdy wyszla czesc 3 to juz tak mnie nie wciagnela. Zobacze co tym razem wyjdzie, szczerze to nawet nie wiedzialem ze robia nawa czesc.
Grafika w grze różni się ogromnie od zaprezentowanych grafik na tym portalu (podpisanych screen z gry). Przypomina mi mocno wyglądem RCT3 który powstał 11lat temu sic! Co za postęp przez te lata!
Dodam grafikę do wpisu, po lewej mamy nowy rollercoaster tyccon world, środek to screen prosto z gry który jest na tym portalu, po prawej zaś rollercoaster tycoon 3
Stary spokojnie. Trailer jest sprzed roku. Jak się grą nie interesujesź i nie czytasz o niej to weź się ucisz poczekaj do bety która wyjdzie za ok tydzień.
Skoro trailer jest sprzed roku to dlaczego dopiero teraz pokazują? I dlaczego rok temu gra wyglądała słabiej niż RCT3? Obawiam, że najlepsze na co możemy liczyć to naprędce odgrzewany kotlet
Trailer sprzed roku który opublikowano niedawno ? Wyraźnie na nim widać króciutkie gameplay'e które wyglądają jak RCT3 (niektórzy twierdzą że gorzej) to raczej nie jest zachęcające.
Czy jest już beta o której piszesz xyztoja skoro tak bardzo się znasz i interesujesz ;p
Do bety jednak poczekamy.
Dear RollerCoaster Tycoon World Fans,
We have heard you, and we concur; the trailer did not show the final game and the game everyone should expect from the RCT franchise. In this blog, we’d like to clarify our intention for showing the trailer and reassure you, our most passionate fans, that making RCTW great is our top priority. We would also like to talk more about the progress being made in the game and what we’re doing next.
TRAILER!
Let’s start with a bit of an explanation: The game is currently in what we are calling a pre-alpha stage – features and graphics are still being coded. Since the switchover of our development team this past Fall, we have focused on core functionality and “under-the-hood” engine work. This is why there has not been significant visual progress on the title. Engine work is critical to the overall stability of a game, and it requires significant labor and time to get right. We knew in the Fall we still had a lot of work to do to achieve the core engine we wanted – one that could support a game like RCTW. Now, however, we are able to finally continue working on the higher level functionality and visuals.
Our intention in releasing our pre-alpha gameplay as a trailer was to show that there is progress being made. RollerCoaster Tycoon has meant so much to so many people over the years, and it’s entirely your prerogative to feel protective of the franchise, just as it’s ours to assure you that it’s in good hands. Our hope in releasing the trailer in its current state was to offer some reassurance that gameplay and features were coming along.
UPGRADED ENGINE! BETTER GRAPHICS!
Regarding the current state of game graphics, we have been exploring prototypes for a while and are happy to announce we will be upgrading to the Unity 5 Engine. We hope to be able to share the results of the upgrade by this summer. We hope to take full advantage of the many new environmental, lighting, and shadow improvements as well as many other features in our original Unity 4.6-based engine to create a game that looks great. Our early results are extremely promising. We know that today these words must ring hollow, but trust that we are doing everything we can to make the game look excellent.
MORE REALISM!
In response to requests and comments from our fans, we can confirm that our teams will be adjusting the art in the game to make it not only higher definition (taking advantage of our engine upgrade) but more believable/realistic overall, while still keeping the charm of RCT. We want the rides to feel like they can be found in real life. Even though some of the rides may never actually exist, we want them to look like they could, and are constructed with real materials. Along with this, we are also taking a pass on our Americana theme to make sure those rides are closer to those you may find today when visiting your favorite amusement park. We will let you know as we make progress along this development path. We also know that once our robust user-generated content systems launch you will be able to make the scenery, rides, etc. that you want and we plan to fully support that.
TIMING!
We will not release the game until we know that it is truly ready. If the game needs to be “put back into the oven,” then we will do it. We have waited for more than 10 years for the next great edition of RCT, and we plan to take the franchise to new heights with RCTW. We will take the time required to achieve that goal. We will communicate on the expected release of RCTW later this year. The team needs the time to craft the experience that so many of you have been waiting so patiently for.
WHAT’S NEXT?
As always, what matters to us is your feedback and we want to continue to hear from you during the course of development. We have high expectations and standards for delivering RCTW as well as a desire to keep this open dialogue with our community going as development progresses. There will be lots more new content released with many visual upgrades, and as the game progresses we will share them. As we have said previously, there will be Alphas, Betas, hands-on previews at gaming events, developer chats, blogs, and more. We look forward to your feedback to make sure we are headed in the right direction. This game is too important to too many people for us not to do it right.
Please let us know what you think in our comments section! Also, if you haven’t already, please join the community on Steam and add RCTW to your Wishlist.
Thank you!
RCT Team
ention in releasing our pre-alpha gameplay as a trailer was to show that there is progress being made. RollerCoaster Tycoon has meant so much to so many people over the years, and it’s entirely your prerogative to feel protective of the franchise, just as it’s ours to assure you that it’s in good hands. Our hope in releasing the trailer in its current state was to offer some reassurance that gameplay and features were coming along.
UPGRADED ENGINE! BETTER GRAPHICS!
Regarding the current state of game graphics, we have been exploring prototypes for a while and are happy to announce we will be upgrading to the Unity 5 Engine. We hope to be able to share the results of the upgrade by this summer. We hope to take full advantage of the many new environmental, lighting, and shadow improvements as well as many other features in our original Unity 4.6-based engine to create a game that looks great. Our early results are extremely promising. We know that today these words must ring hollow, but trust that we are doing everything we can to make the game look excellent.
MORE REALISM!
In response to requests and comments from our fans, we can confirm that our teams will be adjusting the art in the game to make it not only higher definition (taking advantage of our engine upgrade) but more believable/realistic overall, while still keeping the charm of RCT. We want the rides to feel like they can be found in real life. Even though some of the rides may never actually exist, we want them to look like they could, and are constructed with real materials. Along with this, we are also taking a pass on our Americana theme to make sure those rides are closer to those you may find today when visiting your favorite amusement park. We will let you know as we make progress along this development path. We also know that once our robust user-generated content systems launch you will be able to make the scenery, rides, etc. that you want and we plan to fully support that.
TIMING!
We will not release the game until we know that it is truly ready. If the game needs to be “put back into the oven,” then we will do it. We have waited for more than 10 years for the next great edition of RCT, and we plan to take the franchise to new heights with RCTW. We will take the time required to achieve that goal. We will communicate on the expected release of RCTW later this year. The team needs the time to craft the experience that so many of you have been waiting so patiently for.
WHAT’S NEXT?
As always, what matters to us is your feedback and we want to continue to hear from you during the course of development. We have high expectations and standards for delivering RCTW as well as a desire to keep this open dialogue with our community going as development progresses. There will be lots more new content released with many visual upgrades, and as the game progresses we will share them. As we have said previously, there will be Alphas, Betas, hands-on previews at gaming events, developer chats, blogs, and more. We look forward to your feedback to make sure we are headed in the right direction. This game is too important to too many people for us not to do it right.
Please let us know what you think in our comments section! Also, if you haven’t already, please join the community on Steam and add RCTW to your Wishlist.
Thank you!
RCT Team
Patrzcie nowe screeny zgry ( piękna grafika kolejki) http://www.rollercoastertycoon.com/rollercoaster-tycoon-world-production-blog-7/
Nowy post z produkcji gry http://www.rollercoastertycoon.com/rollercoaster-tycoon-world-production-blog-9/
Ciekawe, czy grę będzie można kupić tylko przez Steam czy także z muve lub gram. Jak na razie istnieje jedynie pierwsza możliwość.
Do premiery jeszcze czas, a że jest to duża produkcja a nie jakaś popierdółka to może się nawet ukazać w pudełku.
Czy GOL mógłby przestać zmieniać ciągle datę premiery gry i po prostu napisać coś w stylu jak twórcy? Albo zostawić to pole w spokoju? Nie rozumiem takiego zachowania - nie wiadomo, kiedy gra wychodzi, ale wypisujecie głupoty ludziom.
46 euro za RCTW? Chyba oszaleli... Cena niewiele niższa od GTA5, Wiedźmina, czy paru innych tytułów AAA, które tej ceny naprawdę są warte...
A co w tym dziwnego? Moim zdaniem powinni dać normalną/standardową cenę, czyli E49.99. To pełnoprawny, rozbudowany (według zapewnień twórców) tytuł. Czego się spodziewałeś?
No chyba, że wyjdzie z tego jakiś mobilny potworek, bo na początku tak kombinowali. Jednak wtedy cena szybko spadnie.
Na początku gra miała być dostępna jedynie w dystrybucji cyfrowej, jednak po zmianie planów być może wyjdzie i wersja pudełkowa, wtedy kupisz sobie w kraju znacznie taniej.
Niezły przeskok z datą premiery - z marca na czerwiec. A podobno Early 2016 miała być premiera, ciekawe co z tego wyjdzie
Czyli zapowiada się...kaszanka. Nie kupuję tej gry, ale z winy twórców.
Śmieszna sprawa, że producentem Planet Coaster jest ta sama firma co gry Rollercoaster Tycoon 3. A producentem Rollercoaster World jest kto inny. Przypadek? :)
Niestety RCT World na razie mnie zawiodło, wierzę że gra się rozwinie i życzę jej jak najlepiej, ale co wyjdzie zobaczymy. Na szczęście jest jeszcze Planet Coaster, który może się udać, jednak w niego nie miałem okazji jeszcze zagrać więc nie wydaję opinii na jego temat.
Słaba ta gra i wygląda na wersje alfa. Nędzna grafika, słaba fabuła, okropne spolszczenie, zacina i się wiesza, muzyka lipna.
ja jako gracz okazjonalny grałem w wiele gier ale tę grę będę grał pierwszy raz gdyby był fanem tej serii to bym tą grę ocenił na 3.5 no ale jak zagram to ocenie