MotoGP 14 | PC
No już myślałem, że się nigdy nie doczekam MotoGP 14 w encyklopedii :D Dzięki autorze że w końcu uzupełniłeś ją o ten tytuł, bo zawsze mam tak, że wszystkie nowości śledzę tutaj. Ale już widzę trochę błędów w tekście i braki w galerii (fotek jest już mnóstwo z gry), ale liczę na Waszą szybką poprawę! :)
Nie będzie, patrząc po filmikach odgrzewany kotlet ze słabą grafiką, która mydli oczy na powtórkach :/
LoL crossgen a ma wymagania jak końcówka Current gen.
Dla mnie wystarczy, ze bedzie tak dobre, jak MotoGP 13.
Drogi GOLu, nie ufajcie Steamowi który zerżnął wymagania do tej gry z durnego włoskiego serwisu. To jest nie prawda! Na filmikach Milestonu w których na końcu widać pudełka poszczególnych wersji gry, na odwrocie wersji PC rekomendowane wymagania podane przez Milestone to: Intel i5 a nie i7, 4GB RAM i to się zgadza, ale nie GTX 780 tylko GTX 560, więc to jest gigantyczna różnica. Proszę o poprawę tych wymagań i nie wprowadzanie graczy w błąd :)
Co do gry, mam zdanie podobne jak Goozys, jak będzie równie dobre co MotoGP 13 to dla mnie będzie super.
Nie, ma dużo niższe. Mam już swoje pudełko w rękach i wymagany jest np GTX 560, Intel i5, tak więc GOL wprowadza w błąd :) Spokojna głowa, można grać na mniej wydajnym sprzęcie :)
Nawet i5 + GTX 560 to przegięcie według mnie. Dlaczego ta gra ma takie wymagania ? - przez to, że na kombinezonie widać lepiej sponsorów czy dokładniejszy wydech ? Bądź "święcące" owiewki motoru ? Według mnie wymagania chamsko zawyżone przez producenta.
W sumie coś w tym jest, mało tego według Frapsa w MotoGP 13 miałem ok 70 FPS (bez V-Sync oczywiście), natomiast tutaj mam ok 100 na full, więc to takie dziwne, bo niby lepiej wygląda, niby większe wymagania a mój komp to bardziej ogarnia od MGP 13, hmm...
Takk....takie wymagania...:D Ja mam 2 GB Ram, Grafika GeForce GT 630 2 GB, Procek AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ 2.31 GHz i gierka śmiga aż miło,więc te wymagania to troszke nieporozumienie ;)
karta grafiki 2 GB (GeForce GTX 780 lub lepsza)
A poza TITANEM to jest w ogóle jakaś karta lepsza od GTX 780? Bo 790 chyba jeszcze nie ma ;)
Nie wiem, ale u mnie totalnie zamula. Kiepska optymalizacja. A mam AMD Phenom II x4 965 BE 3.4 GHz, 8 GB RAM DRR3 oraz Geforce GTX 750. Bez włączonej synchronizacji pionowej i w rozdzielczości 1680x1050 mam max 19 klatek/s i tyle klatek/s mam w rozdzielczości 640x480. Coś jest nie halo. Daję 1.0 za "świetną optymalizację".
Nie wiem dlaczego tak, szkoda. Ja mam bez problemu dużo powyżej 60FPS (według frpasa bynajmniej) na Intelu Core i5 3470 3,2GHz, 8GM RAM i GeForce GTX 760 2GB. Również mam wyłączoną synchronizację pionową, rozdzielczość 1080p. Spróbuj wyłączyć w opcjach przed uruchomieniem gry "AFX", na forum Steam ktoś napisał że to pomaga osobom którym gra przymula.
Rossifumi wszystkie "wodotryski" gry mam wyłączone. Ale jeśli gra w rozdzielczości 640x480 działa z prędkością ślimaka ( nie przekracza 20 fps ), no to coś jest nie halo. Coś jest z rozmiarami tekstur. Mimo, że mam 1 GB VRAM, to powinno chodzić minimum 25 klatek. Być może to wina sterownika graficznego nvidia. Nie wiem, nie mam pojęcia. Jeśli po aktualizacji sterownika w niedalekiej przyszłości nie zmieni się to, no to pożegnam się z grą.
Faktycznie dziwna sprawa, ale przekopałem forum na Steam i jest kilka osób które mają ten sam problem. Być może jest to jakaś wada techniczna gry (została ona zgłoszona przez graczy na Steam do Milestone'u), no bo tak jak mówisz, nie powinno być takich problemów, zwłaszcza przy tak niskiej rozdzielczości. Jeśli chodzi o sterownik, to mam ten najnowszy który podstawia Nvidia, choć jeśli kilka innych osób na Steam ma podobny problem to wątpię żeby to była wina sterownika. Szkoda. Sama gra jest bardzo fajna, przyjemnie się ściga itp., ale niestety niszczą ją różnego rodzaju bugi i problemy natury technicznej do których naprawy włochom się nie pali :(
Rossifimi wiesz, co, że coś jest z pełnoekranowym wejściem gry, bo uruchomiłem w trybie okienkowym i ustawiłem na rozdzielczość 1680x1050 i wziełem na full detale i działa mi w 45-50 klatkach na sekunde. :-) Trochę to dziwne. Mam nadzieje, że to naprawią. Aż tak źle się nie gra w trybie okienkowym, bo rozdzielczość rozciąga okno na cały ekran monitora, ale naprawdę mogliby to naprawić. Teraz daję ocenę 7.0, za grywalność i niestety poważny bug ( tryb pełnoekranowy ).
Najlepsza część serii, w końcu można dostrzec zmiany na lepsze, model jazdy jak i oprawa graficzna + odgłosy motorów, które już nie brzmią jak naloty komara w nocy ;)
Naprawdę trzeba trochę pojeździć żeby to dostrzec, wykonanie modeli motorów wyglądają naprawdę nieźle, otoczenie też lepsze od poprzednich części jest parę nowych efektów. Nawet jak wybierzemy tor mokry to po paru okrążeniach wysycha, przy wyprzedzaniu zawodnika, który stoi na wysokim miejscu rozgląda się za nami, ruchy nóg przy zmianie biegów jak i rąk, jest naprawdę parę smaczków, które nieźle wyglądają i współgrają ze sobą.
Jedyny poważny minus to brak aliasingu nie wiem jakim cudem mogli to pominąć przy wersji PC, całe szczęście, że grę można odpalić w trybie 4K i z odświeżaniem 60 fps, wszelkich zmian dokonujemy w configu gry, a nie z menu. Mam nadzieje, że twórcy już pracują nad odpowiednim patchem, aha co do działania gry ja nie dostrzegłem żadnych problemów.
Jedyny problem jaki mam z tą grą to jak zmienić ustawienia graficzne i jak ją wyłączyć bo cały czas robię to przez menedżer zadań.
AppData\Roaming\Milestone\MotoGP14\Config - w configu dokonujemy zmian, można poszukać na internecie. np zmienić rozdzielczosc do 4K, pamietac po wszelkich zmianach jakie dokonamy klikamy prawym przyciskiem myszy na configu i dajemy do odczytu bo inaczej gra zapisze defultowe ustawienia..
MAM PYTANIE DO ZNAWCÓWZASTANAWIAM SIE NAD ZAKUPEM ALE NIE WIEM CZY MI ODPALI NA WINDOWSIE XP?Z GORY DZIĘKI POZDRO
Przede wszystkim to jest bardzo dobra część jednak kolejna odsłona i znowu błędy jeśli chodzi o style jazdy zawodników głowa motocyklisty powinna się wychylać jeszcze bardziej za owiewkę maszyny tak jak na obrazku tu akurat Jorge Lorenzo http://www.mcnews.com.au/wp-content/gallery/motogp-2015-sepang-test-two-gallery-f/MotoGP-2015-Sepang-Test-Jorge-Lorenzo-6.jpg?2afd43 kolejna sprawa dłonie na kierwonicy kompleteni nie pracuja tzn zawodnik nie naciska dzwgni hamulca podczas hamowania i sprzęgła w demie w zasadzie filmiku motogp 13 z udziałem lorenzo twórcy to zaimplementowali http://www.play3.de/wp-content/gallery/motogp-13-29042013/motogp-13-6.jpg potem po premierze motogp 13 tego nie było zmieniły sie style jazdy nie dodali tych które zaimplemntowali w wersji pokazowej kolejna sprawa wyjscia z zakrętów animacja powinna być taka jak na obrazku http://www.iberita.com/wp-content/uploads/2013/10/lorenzo.jpg
zawodnik jest wychylony za maszyne prostuje ją i dociska tył dzieki temu zadek tak nie tańczy i nie ma takich dużych uślizgów nie wiem Milestone powinno zaprosic zawodnikow na sesje motion capture dzieki temu kazda animacja stylu jazdy kazdego zawodnika bedzie inna i będzie taka jak w realu taka jak w realu. I na koniec dodam że podczas upadku powinna byc minigierka itp jak zawodnik biegnie do maszyny próbuje ją podnieśc i odpalic i ewentualnie ruszyć tak jak było to w SBK2001 no i karygodnym jest to że nie ma ceremonii podium no to jest poprostu podstawa co to za wyscig jak nie ma cereminii podium.