Testujemy czołgi w War Thunder - realistyczna alternatywa dla World of Tanks
więcej razy słowo "gra" w lidzie nie mogło być umieszczone? Czyta się to jakby ktoś z podstawówki zadanie domowe pisał...
Hah moja wina. Tak skupilem sie na wywalaniu innych powtorzen, ze tutaj puscilem combo-breaker. Jutro bedzie poprawione :)
"Od tej pory po naciśnięciu odpowiedniego klawisza kamera uniesie się ponad naszą maszynę, a my będziemy mogli wybrać obszar, na który spadnie nawałnica ognia." - to "udogodnienie" dyskwalifikuje tą grę jak dla mnie.
W mojej opinii ten cały "większy realizm" nie jest tym czego oczekują gracze by się dobrze bawić.
WT:GF pozostanie grą niszową, albo nawet ciekawostką jednego sezonu.
Wielu ludzi narzekających na WoT po zagraniu w WT:GF zawyje nawet mocniejszym głosem.
x68 a widzisz wielu moich znajomych , którzy grali nawet kilka lat w WoT już mówi że WT:GF jest o wiele, wiele lepsze od tej pierwszej . Więc grą niszową za chwilę niestety ale to będzie WoT i chwała za to bo to jedna wielka kupa . A stwierdzenia że WT:GF jest lepsze to nie pojedyncze przypadki tylko praktycznie wszyscy z mojego klanu którzy już grają w zamkniętą betę tak twierdzi .
Arcade jest gówniane, realistic jest mniej gówniane ale dalej meh, fajnie się gra jedynie w simulation. Szkoda, że Gaijina obchodzą te debilne tryby, gdzie strzela się do krzaka przez gęsty las, bo jest na nim czerwony marker. Trochę słabo, że simulation będzie świecił pustkami, bo ludzie się boją samej nazwy.
Co do konkurencji z WoT to jasne, że jej nie pokona, bo ludzie mają jakąś zajawkę na to, że jak coś ma w nazwie "realistyczne" nawet jeżeli jest tak wielce daleko od realizmu to zakładają, że nie ma bata, nie można się w tym dobrze bawić. Lepiej nakurwiać w pudełeczka z HP, to jest dopiero fun!
Czy przejmie czy nie pewno będzie jak z dota 2 i lolem oba konkurują ale lol jednak ugruntował swoja pozycje i ciężko kobyłę z tronu ściągnąć. Ale w odróżnienia od lola wot ssie swoją mechaniką. A co do Wt gf wczoraj w końcu pomłóciłem sobie w betę i jestem wniebowzięty. Od feelingu pojazdów po strzelanie fakt że fizyka jest nieco do naprawy. Ale i tak chcę już mieć czołgi w otwartej becie ;].
Zadam bardzo głupie pytanie - jak włączyć taki celownik "snajperski" widniejący na screenach? Niby zoom jest pod PPM, ale to tylko lekkie zbliżenie jak w samolotach. Otóż gra mnie strasznie wnerwia, ponieważ zostaje zdjęty z kolosalnych odległości nie widząc nawet skąd do mnie strzelają. Z tego powodu ostatnie kilka bitew rozegrałem tak, jak do tego rosyjskie czołgi został stworzone - rozpędzałem T-28 do maksymalnych prędkości szarżując za linię wroga i wychodząc lufa w lufę z oponentem, nie rzadko taranując na czas przeładowania - ofiarami najczęściej padali użytkownicy kamperskich Stug'ów, ale i kilka czołgów też padło :D
[8]
Domyslnie kiedys byl pod V (przy ustawieniach uproszczonych).
Zbalansować się nie da samolotów i czołgów, czołgi z tamtego okresu były prawie bezbronne w starciu z samolotami. Co innego jak dodadzą działa AA w ręce graczy lub po prostu te sterowane przez sztuczną inteligencję nie będa już tak słabe na niskich pułapach lub choć w okolicy gdzie czołg się ukrywa. Generelnie wolał bym tą pierwszą opcję i miarowe kroczenie WT w stronę czegoś takiego jak Battleground Europe gdzie gracz mógł grac nawet ciężarówką dowożącą amunicje na front i też czerpał z tego frajde oraz inne korzyści w grze.
[10]
Sa dziala AA sterowane przez graczy, ale na razie tylko jeden model dla kazdej nacji + ich skutecznosc jest taka sobie (jak ktos leci prosto i powoli to trafisz, ale wystarczy ze daje nura i mozesz zapomniec)
Póki co najlepszy symulator jazy to ten w Heroes&Generals. Ucieczka na rowerze we dwóch (jeden na ramie) przed czołgiem i obrzucanie go granatami jest da best.
Nieprawda. Są już w sumie 3 wozy AA, dodali w ostatniej aktualizacji
https://warthunder.com/pl/news/276-Wojska-Ldowe---Nowe-maszyny-wkroczyy-do-obrony-przeciwlotniczej--pl
Ano sa 3, nawet w tekscie masz drzewka technologiczne. Czy 2 czy 3 nadal nie zmienia faktu, ze sa prawie bezuzyteczne.
Kurde, szkoda że nie zdążyłem załapać kodu do testów. Mam nadzieje że dadzą otwartą bete na wakacje to będzie się grało.
ja i tak bardziej czekam na wersje z wspolczesnymi czolgami od innnej firmy
Rottensun z tego co kojarze już kiedyś z tobą dyskutowałem , jesteś dziewczyną z tego co pamiętam , i co , czołgami też jeździłaś że tak się znasz na realizmie ? Bo akurat ja mam chociaż praktykę z wojska . A ty co masz ? Pewnie znowu okres .
coolweed. Ostatnie dwa zdania Twojej ostatniej wypowiedzi nominowane do cytatu roku :)
Gdzie jeździłeś czołgiem (mam na myśli jw)?
obracanie się w miejscu zajmuje sporo czasu, zaś cofanie pod górkę nie jest zazwyczaj najlepszym pomysłem: większość maszyn poruszając się na biegu wstecznym nie będzie w stanie podjechać pod strome wzniesienia.
Francuskich czołgów to chyba nie dotyczy?
Zbalansowanie samolotów i czołgów będzie prawdopodobnie największym wyzwaniem dla twórców gry.
Jeśli ma być realistycznie to nie może być zbalansowane tylko takie, jak było w rzeczywistości.
[21]
Jeśli ma być realistycznie to nie może być zbalansowane tylko takie, jak było w rzeczywistości.
W rzeczywistosci ruskie LaGGi spotykaly messery i dostawaly od nich regularne cięgi - w tej grze ruskie LaGGi (z 41? roku) spotykaja glownie samoloty przedwojenne/z poczatku wojny. Tak samo, jak niemieckie Me262 spotykajace sabre czy migi (chetnie poczytam o starciach me262 z ktoryms z nich - zapodaj lekture prosze). I tyle jesli chodzi o "realizm". Tak wiec "jakis" sposob balansowania, nie w pelni zgodny z historia jednak jest.
I podobnie wyglada balansowanie pomiedzy wojskami naziemnymi/samolotami. Mozna zbalansowac tiery i pomiedzy tierami. Mozna zbalansowac ilosc respawnow czolgu na jeden samolot. I kupe innych rzeczy.
Sporo grałem w World of Tanks , ale po któryś patchach wraz z tym ze zmianami kamuflażu przestałem grać i sprzedałem konto. Gram przez dłuższy czas też w Warthundera, doszły wojska lądowe czekałem na otwartą betę,
chciałem porównać jak wypadną czołgi w warthunderze, no i gram. Wszystkie niedoskonałości dot. fizyki itp. można troszeczkę na to przymknąć oko to ma czas do dopracowania. Dla mie dużym plusem jest to że w zależności jak trafimy wrogi czołg możemy go i to we wszystkich trybach rozgrywki zniszczyć za pierwszym oddanym strzale co mi się bardzo , ale to bardzo podoba, o wiele bardziej realniej niż w World of Tanks, gdzie trzeba było nawet przy zajechaniu od tyłu i waleniu w tył czołgu ściągać wieloma strzałami jego hp.
Warthunder jako jednostki powietrzne jest bardziej realistyczne od World of Warplanes firmy Wargaming no i myślę że jest też w tym lepsze od World of Tanks i miejmy nadzieję że będzie i to jak najdłużej i samych poprawek
BO GRĘ JEST ŁATWO POPSUĆ JAKIMIŚ BENZENSOWNYMI PATCHAMI !
A NAJGORSZE JAK KTOŚ KIERUJE SIĘ ZAROBKIEM I TYLKO ZAROBKIEM.
CoolWeed - daj spokój, dziewczyna jest z Chin, a wiadomo, że azjaci są poj... znaczy mają inną mentalność. ;)
powinni naprawic wota a nie robic inne gry np: wprowadzic opcje nie mieszania tierow bo to bez sensu raz gramy 3 tierem na 6 a raz odwrotnie w pierwszym przypadku nic sie nie uczymy bo jestesmy za mocni a w drugim za slabi wiec tez nic sie nie nauczymy... a opcje bedzie mozna klikac badz tez nie nie mowie wam ze macie grac jak ja chce... swoja droga mialbym z 30% wiecej zwyciestw :D
poprawic bagi szczegolnie 3 flaga jak jest na 100 to juz druzyna wygrala nie wazne ze przeciwnik ma 95 i zachwile tez bedzie mial 100 to jest wlasnie bez sensu i remisy wychodza brzez ta wlasnie bzdure kolejne to poprawienie baga w ktorym to lewa badz prawa strona czolgu podnosi sie do gory i juz mamy pograne kolejny bag ktory bym naprawil to zablokowal bym wjezdzanie w kamienie i budowle i tylko po tym co wymienilem gra z slabej 7 stala by sie mocna 8...