Dark Souls II – prawdopodobne ustawienia graficzne w wersji PC
Dosyć to optymistyczne, ale i tak zawód w porównaniu do pierwszej prezentacji DS2 z zeszłego roku..
screen z konfiguracji wyglada na wiarygodny zarowno jesli chodzi o styl jak i konkretne opcje ale trzeba czekac na potwierdzenie i/lub premiere.
co do jakosci oprawy to wyzsze rozdzielczosci i 60fps - na wiecej nie licze bo nie tak dawno z galerii na steam usunieto screeny pokazujace jakosc graficzna z prezentacji na E3 jak dobrze pamietam. oby tylko optymalizacja nie lezala i nie bylo obszarow takich jak np Blighttown, ktore zarowno na konsolach jak i na PC klatkowaly (nie wiem czy jakis fix na piecach sie nie pojawil bo gralem na x360).
nie moge sie doczekac 25 :) staram sie omijac wszelkiego rodzaju materialy zeby nie psuc sobie zabawy ale strasznie mnie kusi. chyba obejrze "licze na glicze" bo tam raczej wielkich spoilerow nie bedzie...
Co do zachowania przeciwników - faktycznie, nie wygląda to zbyt elegancko, ale to celowy zabieg twórców. Każdy mob ma określony zakres ruchu i nie będzie gonić gracza bez końca. Fakt, że postacie dystansowe mogą to wykorzystywać na swoją korzyść to już inna bajka.
podobno jutro (moze nawet dzisiaj z racji daty wyslania posta) ma zostac ujawniony gameplay z wersji PC:
http://www.reddit.com/r/DarkSouls2/comments/22ge27/dark_souls_ii_pc_footage_coming_tomorrow/
@JunioRx91x
From twierdzi ze wlozylo sporo pracy w dopracowanie sterowania myszka i klawiatura ale wg mnie nie zrobia tego w stopniu rownie dobrym lub przewyzszajacym pad. w wiekszosci gier wole m&k ale w przypadku serii Souls lepszego kontrolera jak pad (dobry pad. np kablowy od x360 lub przez wireless receiver) wg mnie nie ma. jedyne co wydaje sie bardziej pasujace do myszki to manualne celowanie lukiem i w DS 2 czarami (czego nie bylo do tej pory, tylko lock on).
@Taku88
dokladnie. przeciwnicy maja swoj wachlarz ruchow i nauczenie sie ich oraz wykorzystanie na wlasna korzysc to jedna z podstaw gry.
do tego maja oni swoj "posterunek" i jesli za bardzo sie od niego oddala to zaczynaja powoli do niego wracac. pewnie to ograniczenie silnika ale tez i male ulatwienie bo jesli przeciwnicy mogliby nas gonic w nieskonczonosc to ciekawosc w eksploracji bylaby bardzo surowo karana a nie o to przeciez chodzi.jesli przeciwnik jest za silny to opcja ucieczki nie sprawia ze gra cos traci ze swojej wymagajacej natury.
do tego kiting wystepuje w grach juz od dawna.
My body is ready.
Klawa rozgrzana i gotowa do działania.
I po co - przeciez znowu odbijesz sie od gry po paru godzinach, i bedziesz tylko marudzil, ze "nie tego sie spodziewales".
I po co - przeciez znowu odbijesz sie od gry po paru godzinach, i bedziesz tylko marudzil, ze "nie tego sie spodziewales".
Nope. Teraz już wiem czego się spodziewać. Jedynka skończona i nawet mnie w pewnym monecie cholernie wciągnęła i dzięki temu strasznie napaliłem się na DSII.
przesluchalem sobie podcast zasugerowany na reddit i mozna powiedziec krotko - warto czekac. wyglada lepiej, dziala lepiej, laduje sie szybciej itd. ktos chcialby posluchac to podaje link:
http://v.giantbomb.com/podcast/Giant_Bombcast_04_08_2014-04-07-2014-3128964076.mp3
czesc o Dark Souls 2 na PC zaczyna sie w 21:15.
Niedawno From Software potwierdziło że wersja PC będzie różnić się głównie większą ilośćią FPS i wyższą rozdzielczośćią + dodatkowe efekty (AA, DoF itp.). Po prostu nie potrafią zrobić czegoś co wygląda dobrze i dziala płynnie.
Mam nadzieje że sterowanie będzie lepsze niż w 1 bo tam bez pada grało się naprawdę ciężko
Jest już footage PC. https://www.youtube.com/watch?v=L3xXtdg6tN0
http://www.giantbomb.com/videos/quick-look-dark-souls-ii-pc/2300-8726/
Oczywiście tego co chciałem, żeby poprawili w pierwszej kolejności to nie poprawili... te oczojebne przyciski z pada w menusach... Domyślne sterowanie wygląda strasznie dziwne. Shift + LPM by coś tam, Ctrl + PPM by coś tam... Zdawało mi się, że mieli poprawić sterowanie na klawie i myszce a nie jeszcze bardziej zepsuć.
Kurcze, spodziewałem się że będzie lepiej wyglądać, ale i tak pewnie jeszcze raz pogra tym razem offline.
Dzięki za linki Kęsik. Nie jest tak źle, chociaż szkoda braku tego dynamicznego oświetlenia. Jednak ja jestem teraz nieco pocieszony, a jak jeszcze niedługo wejdą mody to może być zacnie:)
No to teraz tylko czekać aż moderzy zaczyna bawić się i ta wersja, nie zdziwię się jak pierwsza rzeczą jaka zrobią to poprawia tekstury tak jak w pierwszej części
Dwa dodatkowe materiały, pierwszy trwa godzinę i ukazuje opcje graficzne orz obsługę K+M
https://www.youtube.com/watch?v=t2xPah553Ew
https://www.youtube.com/watch?v=rnfBS5qMemw
Gra ma problemy z frameratem na konsolach. Wątpię, by nie miała problemów na PC. To From Software. Ci kolesie PC widzieli na zdjęciach w internecie ;p
https://www.youtube.com/watch?v=Hht46rZBscc#t=32
Czyli jednak nawet PC nie dostał grafiki deklarowanej na zwiastunach gry. Szkoda, mogłaby być to naprawdę jeszcze bardziej klimatyczna produkcja.
Czyli jak zwykle. Robienie z gęby cholewy przez developera. Zmodowana jedynka wygląda o wiele lepiej. Różnica pomiędzy PC a PS3 to tylko lepszej jakości tekstury i cienie większej rozdzielczości, przynajmniej tam gdzie występują, a z tych filmów widzę że to rzadkość :)
Mam nadzieję że modować to się da i ktoś ulituje się, tak jak poprzednio, nad graczami i poprawi to za co biorą pieniądze graficy i programiści z From Software.
Mnie grafika wisi..Kazda z tej serii miala fajna grafike.Jedynie zalezy mi na normalnej optymalizacji oraz na sterowaniu,nic wiecej mi nie trzeba do spelnienia
Czego Dev nie potrafi zrobic, fani maja szanse usprawnic. A tak na serio, to czego sie spodziewaliscie po wersji PC? Redefinicja na miare TR? Gra dostanie zwyczajnie to co zawsze dostaje sie na PC - rozdzialka, texty, lepszy framerate. Skoro taka zamknieta gra, z kilkoma przeciwnikami na ekranie, bez masy filtrow, ogromnych otwartych terenow nie potrafi dzialac plynnie, jako juz 3 gra z serii Souls to cos z devem jest nie tak. Bo to troche dziwne, popatrzec na GTAV i DS2 na konsoli i miec wrazenie ze DS chodzi naprawde kiepsko patrzac na inne tytuly choc wcale nie jest to jakas ubermega zaawansowana gra