Odpowiedź Nvidii na Mantle AMD już dostępna
To do tej pory Nvidia robila co ?? Jak nagle mozna miec poprawe o 60 % ?? Ja rozumiem Mantle nowy pomysl i nowe sterowniki, a nvidia co poprostu odgapila od AMD. Pytam sie na serio, bo to dziwnie wyglada.
BTW - ktory DX jest w siodemce ??
Ksanth [1]
Jak to co robili to samo co m$, gówno, a na te 60% nie patrz, poczekaj na niezależne testy, bo niby miało być do dx11, a tu się nagle okazuje, że dx11 ale w gtx 7xx i w kilku grach i to nie zawsze...
Wykresy jak zwykle zmanipulowane, tu akurat nikt nie świeci.
[4] Niezależne testy masz tutaj:
http://www.tomshardware.com/news/nvidia-geforce-337.50-driver-benchmarks,26473.html
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=388074&page=19 - w tym temacie ludzie wrzucają swoje wyniki
a tu się nagle okazuje, że dx11 ale w gtx 7xx i w kilku grach i to nie zawsze...
Przy każdych sterownikach piszą, że usprawnienia są tylko dla najnowszej serii kart i podają kilka gier, które sami testują, ale usprawnienia są ogólne dla wszystkich kart i wielu innych gier, których nie testowali.
Jak na razie bardzo dobrze to wygląda.
niech dadzą mi poprawe fps w dayz, a nie jakiejś gównianej fifie, czy bf4..
co do [1] +1
Jak można ni z gruchy ni z pitruchy nagle zrobić coś co daje 60% ulepszenia płynności?? Niemożna tego było zrobić wcześniej? Widać że obie firmy zacofują technologię żeby wykusić z ludzi pieniądze, jakby chcieli to by mogli już dać fotorealistyczną grafikę na swoich kartach z 60fps, no ale money money. Oni już mają wszystko zrobione na kilka alt do przodu tylko wypuszczają i kit wciskają że coś nowego odkryli.
No proszę, zamiast zmieniać karty, można zmieniać sterowniki ;) Swoją drogą skok jest naprawdę znaczący więc jak zawsze optymalizacja to podstawa.
Niemożna tego było zrobić wcześniej? Widać że obie firmy zacofują technologię żeby wykusić z ludzi pieniądze
+1000
Oni już mają wszystko zrobione na kilka alt do przodu tylko wypuszczają i kit wciskają że coś nowego odkryli.
+1000
Ale pamiętajcie, za pół roku kolejny przełom - nowe grzałki w "nowej" technologii za skromne 4 tysie i nowe demo dymu, które standardowo nigdy nie znajdzie się w grach. Oto przykład jak korporacja trzyma graczy za jajka, teraz możecie czuć się wydymani.
alpha_lyr - To prawda, że korporacje wstrzymują patenty żeby zarabiać jak najdłużej na obecnych i nie dotyczy to jedynie przemysłu gier.
Ty się tak nie ciesz, bo to w takim samym stopniu dotyczy konsol.
Powiedz mi w jakim, bo jak dla mnie bredzisz. Kupuję konsolę i dziękuję, nie martwię się o żadne pierdoły tego typu. Jak mnie śmieszy zawsze, gdy PCtowcy odwracają kota ogonem.
Mógłbyś chociaż przyznać, że w tym wypadku to firmy was dymają bez mydła ile wlezie, a nie ładujesz ludziom brednie do głowy.
Powiedz mi w jakim, bo jak dla mnie bredzisz.
Proszę bardzo. Jakby teraz Nvidia i AMD wypuściła coś naprawdę rewolucyjnego, to MS i Sony byłoby zmuszone wrzucić do swoich konsol lepszy sprzęt, żeby nie było, że za 2-3 lata byłby to przestarzały sprzęt. No i zmusiło by to deweloperów do robienia ładniejszych gier, a sytuacja z pogorszeniem grafiki z Watch Dogs, żeby na konsolach i na słabych PC działała, pewnie nawet by się nie zdarzyła.
Proszę bardzo. Jakby teraz Nvidia i AMD wypuściła coś naprawdę rewolucyjnego, to MS i Sony byłoby zmuszone wrzucić do swoich konsol lepszy sprzęt, żeby nie było, że za 2-3 lata byłby to przestarzały sprzęt.
Obiektywnie patrząc, to konsole JUŻ są przestarzałe na tym etapie i jakoś nikt z tego tytułu larum nie podnosi. Idąc tym tokiem myślenia, to obecna generacja powinna pojawić się wcześniej, bo już wtedy przecież Nvidia zaatakowała z nowymi i wydajnymi kartami. Dlaczego zatem nie zmieniono sprzętu?
a sytuacja z pogorszeniem grafiki z Watch Dogs, żeby na konsolach i na słabych PC działała, pewnie nawet by się nie zdarzyła.
Nawet jeszcze nie wiadomo jaki jest finalny produkt jeśli chodzi o WD. Jakoś Infamous daje radę, a WD cierpi tylko na multiplatformowości, co wcale nie oznacza że nie zobaczymy gameplaya z E3.
Obiektywnie patrząc, to konsole JUŻ są przestarzałe na tym etapie i jakoś nikt z tego tytułu larum nie podnosi. Idąc tym tokiem myślenia, to obecna generacja powinna pojawić się wcześniej, bo już wtedy przecież Nvidia zaatakowała z nowymi i wydajnymi kartami. Dlaczego zatem nie zmieniono sprzętu?
Jak to zaatakowała nowym sprzętem? Przecież wcześniej było powiedziane, że sztucznie hamują rozwój technologiczny żeby się nachapać. Jeżeli tak jest, to także dotyka to konsol. Tylko to chciałem alpha lyrowi udowodnić, nic więcej.
Bezi2598 a ty co prorokiem jesteś skąd wiesz że Watch Dogs będzie działał na słabych PC ? gorsza grafika to będzie ale na konsolach starej generacji co do PC podane są wymagania gry które są dość wysokie więc nie sądzę żeby ta gra żle wyglądała i tymbardziej działała dobrze na słabych Pecetach.
Jak to zaatakowała nowym sprzętem?
Chodziło mi o wypuszczenie nowych kart, kiedy PC przeskoczył konsolę :) I wtedy konsol nikt nie zmieniał. A grafika była lepsza na PC niż na konsoli i jakoś nie przeszkadzało to konsolom nadal rządzić. Tym razem też nie będzie inaczej. Nvidia może robić co chce. Faktem jest, że nikt nie będzie specjalnie zmieniał konsol tylko dlatego, bo Nvidia wypuściła coś podobnego do Mantle. Zwyczajnie się to nie opłaca i to oznacza dla M$ i Sony stratę i to sporą. Nie tylko kasy, ale i straty w oczach graczy.
Bezi2598 a ty co prorokiem jesteś skąd wiesz że Watch Dogs będzie działał na słabych PC ? gorsza grafika to będzie ale na konsolach starej generacji co do PC podane są wymagania gry które są dość wysokie więc nie sądzę żeby ta gra żle wyglądała i tymbardziej działała dobrze na słabych Pecetach.
To by już coś pokazali, a nie tylko słowa puste. Raczej nie ma się co spodziewać grafiki jak z E3. No i chyba widziałeś inne wymagania, bo przecież były dosyć niskie, te co ostatnio podawali.
Czyli te sterowniki nic nie zmienią w wydajności w moim GTX 660 OC? Tylko dla kart z serii 7xx?
[8] A czy ktos ci każe kupować nową grafę? Ja 3 lata od 2011 pocisnąłem na GTX 560 a pamietam że już w 2012 były bodajże GTX 660 i nawet teraz na GTX 560 (2 komp) gry działają rewelacyjnie... Więc skończ już tak hate'ować PC'ty bo już nie wspomnę jak Rockstar wydmał jak to nazwałeś graczy przy GTA V gdzie problemy były z grą na konsolach wyprodukowany w roku 2007/2008 (modele z nowym chłodzeniem i bez RROD'a ) i wyjaśniając śmiesznymi tłumaczeniami... I przynajmniej nie musimy jako PC'towcy czekać 10 lat na nową gernerację by pograć w full hd i 60 fpsach ;>, tylko wymieniamy sprzęt kiedy chcemy i na jaki chcemy ;>. Pozdro!
[11] +1
[10] Zacznijmy od tego że sprzedaż napędza marketing, a patrząc na reklamy w TV to niedługo wcisną ludziom preparat na nieśmiertelność, identycznie jest ze sprzętami elektronicznymi i podzespołami komputerowymi... Pojawi się w grafice DX 12 i już ludzie lecą kupować (zryta mentalnośc ludzi) mimo że nawet nie ma gier z wykorzystaniem tego DX (to tylko czysto teoretycznie, nie hate'uje DX 12).
[19] Zapewne tak, niestety ;<.
[16] Wystarczy spojrzeć że Thief działa i to całkiem dobrze na starym 9600 GT :) https://www.youtube.com/watch?v=vnZfQcDmIuk więc wymagania podawane przez twórców można sobie wsadzić na szafę między zakurzone księgi i niech się kurzą razem z nimi ;>.
Jutro jak wrócę z pracy to sprawdzę te stery i przetestuję na jakiejś w miarę wymagającej grze.
czytam ten wątek http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=388074, jestem już na 21 stronie:
Ktoś o nicku "MAD5", w najnowszym Thief ma takie wyniki:
- 335.23 WHQL : min 42, max 103, avg 70 (FPS)
- 337.50 Beta: min 56, max 113, avg 90 (FPS)
Ktoś o nicku "nizzen", w Battlefield 3 ("roof of hotel sharki map. Looking towards the city") ma takie wyniki:
- 335.23 WHQL : 93 FPS
- 337.50 Beta : 125 FPS
Ciekawe jak to spece od Nvidii osiągnęli? Może w kompilatorze machnęli O3 zamiast O2 (tak sobie gdybam)?
[8]
Pewnie tak wydymani, jak właściciele konsoli Xbox One, która dopiero po dłuższym czasie od premiery otrzyma DirectX 12, tworzone przy współpracy z... Nvidią. No ale tak, sztuczne ograniczanie technologii dotyczy tylko PC :D
Podoba mi się subtelna manipulacja wynikami na przedstawionych wykresach: najniższa wartość na osi y to nie 0 tylko 0,9 dzięki czemu różnica na poziomie 7-12% wygląda jak 25% lub więcej.
zyciejakwmadrycie - chyba juz 3ci titan wychodzi a nie ma co go obslugiwac. Nawet pierwszy model nie potrafil udzwignac BF3 w FDH na Ultra w 60fps badz 120fps a przeciez to byla najpotezniejsza karta... Wsadzilem w kompa, zainstalowalem BF3 swiezego, swieze sterowniki, ustawienia max i lipa - zwracam jutro karte, szkoda czasu na zabawe, jesli cos kosztowalo 1000€ ma dzialac od razu a nie po paru dniach szukania, czytania, optymalizowania i ustawiania
freak_man ---> obyś miał racje z tymi wymaganiami WD ale pamiętaj że thief to zupełnie inna półka to że ta gra chodzi na 9600 nie oznacza że z WD będzie tak samo bo jak wiadomo UBI nie grzeszy optymalizacją swoich gier.
testowane na moim GTX680 w BF4 i muszę przyznać że gra faktycznie szybciej się wczytuje oraz że trochę fps przybyło na przykład na mapie szanghaj jak budynek się zawalił i wszędzie był kurz to miałem dropy do 45 fps a teraz nie zauważyłem żeby spadało poniżej 52, a na innych mapach było płynnie i jest dalej płynnie średnio 70fps wyciągam