Batman: Arkham Knight - sandbox w ogromnym Gotham i grywalny Batmobil
Po zapowiedzi jestem jeszcze bardziej spokojny o jakość gry. Jak dla mnie to nie jest mocny kandydat na Grę Roku 2014, to jest 100% pewny faworyt na Grę Roku! Już nie mogę się doczekać. Szykuje się najlepsza odsłona serii. A i jeszcze gra na Screenach ( tak prawi Rocksteady) wygląda tak samo jak w realu. Więc mój apetyt rośnie z każdym nowym Scrrenem oraz zapowiedzią. Czekam!!!
W końcu Batmobil. Tylko nie podoba mi się zmiana wizerunku marki. Nie lubiłem Batmanów Nolana, więc przejście w Arkham Knight na jego styl nie bardzo mi się uśmiecha.
Czy tylko mnie nie jara rozrastanie się tych gier? Wszystko 5x 10x większe. Jak dotychczas jedyne gry w których szczerze cieszył mnie teren to GTA V i Fallout New Vegas. Teren w Arkham City tylko denerwuje bo trzeba się więcej nalatać żeby dotrzeć dotrzeć do celu, a nie oferuje za wiele, pod tym względem dużo bardziej mi pasowało liniowe Arkham Asylum.
Nie podoba mi się to, że Harley Quinn jest taka chudziutka, przydałoby się jej trochę mięśnia jak w komiksie. :)
@panTicTac, powiedz że zartujesz? Biorąc pod uwagę ile jest dużych, i świetnie zapowiadających się premier w tym roku TO twój post można odebrać tylko jako fanbojstwo, bo tak na prawdę nie widzieliśmy jeszcze nic, wiemy również nie wiele jeżeli chodzi o nowego Batmana.
@erton
Nie tylko Ciebie. Mam to samo. Dziwna to konieczność, że każda kolejna gra z serii MUSI być większa od poprzedniej. A ja tracę tylko czas po bujanie się po pustawych lokacjach rozciąganych na siłę. Tutaj rozmiar częściowo usprawiedliwia pojawienie się batmobilu, ale od szybkiej jazdy, gdzie nie ma czasu dokładnie przyjrzeć się otoczeniu wolę mniejsze scenerie naszpikowane detalami, tak jak w grach typu Gothic/Risen, gdzie dosłownie co 2 metry znajduje się jakiś ciekawy obiekt/npc. Odbiegając od tematu wolałbym, aby nowy TES od Bethesdy był mniejszy, za to wypełniony większymi miastami w większej ich liczbie. Developerzy rozciągają gry tylko po to, żeby wrzucić na drodze gracza setki przeciwników. Idę drogą raz, potem korzystam z fast travel, bo nie ma już tam po co wracać.
erton, Vroo +1
Arkham Asylum było IMO niemalże perfekcyjne, w Arkham City od połowy już leciałem na pałę byle tylko główny wątek skończyć. Origins w ogóle odpuściłem, a tą część pewnie kupię dopiero jak stanieje, no chyba że okaże się jakąś mega rewelacją.
W ogóle nie przepadam za sandboksami i nie rozumiem tego szału na nie.
Brak Jokera jednak wadzi, ale może chociaż jakiś minimalny Jokerowski smaczek się znajdzie (trzymam kciuki!)! :)
O tą gierkę nie ma co się bać. Mam nadzieję że Rocksteady zakończy trylogie (nie biore pod uwage origins oczywiście) w dobrym stylu. Oczekiwania po prawej.
Bardzo jestem ciekawy co Rocksteady uda się jeszcze wycisnąć z wiekowego Unreal Engine 3. Z tego co czytałem to deweloper koncentruje się na stworzeniu nie jak największego obszarowo miasta tylko maksymalnie bogatego w zawartość i tętniącego życiem, czyli krótko mówiąc można się spodziewać potężnego tonażu znajdziek wszelkiej maści i zbirów na każdym rogu ulicy. Cieszy mnie wiadomość o braku trybu multiplayer bo jak widać pierwszym dwum odsłonom serii w żadnym stopniu to nie zaszkodziło a wręcz przeciwnie, Rocksteady rzuciło wszystkie siły na tryb kampanii a efekt tej decyzji był piorunujący. Po ujawnieniu tych wszystkich informacji nie ulega wątpliwość że nadchodzi najlepsza odsłona serii Arkham szkoda tylko że ostatnia nad którą pracuje Rocksteady.
Nie wiem dlaczego tak się wszyscy podniecają tym batmobilem. Przecież to nie tak, że zaimplementują całościowy system jazdy. Musieliby wprowadzić inne pojazdy, fizykę, zniszczenia. Musieliby zrobić system jak w GTA/NFS a wiadomo, że to za dużo roboty i kosztów do gry,w której i tak skaczesz huśtając się na linkach. Tak więc zakładam, że owo "wprowadzenie batmobila" ograniczy się jedynie do "efektowego" poruszania się pomiędzy punktami/częściami miasta. Być może dorzucą jeszcze jakieś umiejętności, ostrzał z batmobilu zaparkowanego w niedalekiej uliczce, albo poziom na którym będzie można się faktycznie przejechać bat mobilem a punktu A do punktu B.
Podoba mi się kierunek rozwoju w tym Batmanie;)
Już widze tą kolekcjonerke z Batmobilem :p. Czekam na jakiś gameplay zeby zobaczyć jak to w ruchu wygląda i mam nadzieję że wymagania na pc nie będą za wysokie.
No ta teoria o nowym nemezis jest interesujaca, ale watpie by tak bylo ;d szkoda ze ludzi nie bedzie..mogliby to zrobic na zakonczenie serii
Dla mnie Arkham Origins to zdecydowanie najlepsza odsłona batmana, i naprawdę nie rozumiem tego ciągłego ujadania, jaka ta część to nie wypał. Fabuła i klimat to majstersztyk, świetne były też przerywniki filmowe. Natomiast Arkham City tak mnie wynudziło że ledwo dobrnąłem do końca.
@panTicTac miałem coś takiego napisać, ale skoro już mnie ubiegłeś;) Batman to, jak dla mnie jedna z bardziej ludzkich postaci uniwersum Marvella.
"Oprawa godna nowej generacji". Dobry żart. :D Nie okłamujmy się, będzie tak samo jak Call of Duty Ghosts. Niby gra nowej generacji... ale engine starej generacji. Skoku jakościowego nie będzie, bo go być nie może. Unreal Engine 3 jest sto lat za murzynami, nie wspominając o Frostbite, UE4 czy Snowdrop. :D Ale wiadomo... Fanów serii namawiać nie trzeba, a nowych graczy trza zachęcić "grafiką nowej generacji", dzieci w końcu łatwo się nabiorą. Gra, podobnie jak wspomniany CoD będzie jak roz*ebana dz*wka, jedną nogą niby już w nowej generacji ale drugą nadal w starej.
Co do wyroczni:
spoiler start
Przeciez widzimy sie z nia w Arkham Origins - tyle, ze jeszcze nie byla wyrocznia.
spoiler stop