Battlefield 4: Wojna na Morzu ukaże sie pod koniec marca. Mamy nowe screeny
deweloper zatroszczy się o kolejny tryb gry - Atak na Lotniskowiec (Carrier Assault). Będzie to unowocześniony Titan Assault z Battlefielda 2142, w którym jedna drużyna musi zdetonować reaktor lotniskowca, a druga bronić go za wszelką cenę.
Naprawdę kolosalna różnica w stosunku do obrony/detonacji przekaźników.
...tytuł ukaże się pod koniec bieżącego miesiąca dla użytkowników usługi Premium. Niestety nie określono dokładnego terminu... ---->
Tak patrzę na ten screen z poduszkowcem i zastanawiam się jak ten koleś strzela z tej broni trzymając za magazynek i uchwyt przedni...
dj_sasek - w 4 jest wciaz 2 letni blad z BF3 - podczas killcama, widzisz goscia ktory strzela go czegos/kogos a przy okazji laduje bron :>
Valzar - jest kolosalna bo Rush opiera sie na zasadzie bronisz/atakujesz, tutaj bedzie jak w CTF - obie strony aktwyne w atakowaniu i bronieniu lotniskowca a nie tylko 1 i czeka na odliczenie ticketow badz odpalenie mcoma
Sciemniali tylko z tym ze zatrzymali prace na DLC
Czemu mam wrażenie, że to będzie wyglądać tak, że respi się kilka łodzi, kilka osób je bierze - ty nie masz, to płyń wpław albo czekaj z 5 minut na respawn.
[5] Obrona to obrona. Gdzie ty widzisz różnicę pomiędzy obroną przekaźnika a reaktora? Tak samo jak "front" przesuwa się podczas zdobycia przekaźników tak samo tutaj wysadzenie reaktora przebiega etapami.
Co do kwestii kuponów w Szturmie to jest to największy idiotyzm w serii Battlefield bo niestety jest tak jak napisałeś: full kampa i odliczanie kuponów, aż frajerom (atakującym) się one skończą.
Wiesz na czym polega CTF? Jak sama nazwa mówi: capture the flag - obie drużyny wykonują to samo zadanie: wynieść z bazy wroga jego flage i przynieść ją do swojej bazy równocześnie nie tracąc własnej flagi.
@MonekPL
Nie tylko. Łodzie zabierają zazwyczaj uber snajperzy i płyną nimi na wysepki. Łudź się zrespi jak nie zostanie zniszczona.
Ładnie cisną z dodatkami, muszą się wyrobić do października bo wtedy koniec wsparcia dla BF4 nowej generacji shoterów E-sportowych.
Ta gra powinna być wydana w 2014 roku.
Atak na Lotniskowiec (Carrier Assault). Będzie to unowocześniony Titan Assault z Battlefielda 2142, w którym jedna drużyna musi zdetonować reaktor lotniskowca, a druga bronić go za wszelką cenę.
Ile razy czytałem o trybie Titan Assault gracze wyrażali się o nim w superlatywach. Może w końcu skuszę się na BF4?
Jak by tego nie nazwać Assault Mode to Assault Mode.
Kto ma dobrą pamięć? Ten tryb pojawił się pierwszy raz w Unreal Tournament 2004 czy w Battlefield 1942?
Valzar - Rush byl dobry od samego poczatku czyli BC1, w BF3 byl to moj ulubiony tryb gdzie spedzialem na nim 95% czasu bo Conq mnie niebawil, w BF4 niestety Rush jest niegrywalny wiec pozostaje Conq Large.
Nie gralem w 2142 ale z tego co widzialem na filmiku Titan Mode i pamietam to bylo to cos jak CTF tylko ze zamiast flagi sa reaktory wiec 2 ekipy, ale w BF4 bedzie raczej "jedna drużyna musi zdetonować reaktor lotniskowca, a druga bronić go za wszelką cenę." czyli nie tak sobie to wyobrazalem.
Przyznaje ci racje
Jesli ci chodzi o tryb atakujacy i broniacy z kilkoma fazami to byl on juz w UT99 :)
[12] Ale Titan Mode to właśnie Assault Mode tylko z nową nazwą: dwie drużyny dostają do wykonania sprzeczne ze sobą zadanie, które dzieli się i wykonuje etapami.
Szturm też można zaliczyć do wariacji na temat Assault Mode tylko że to taki "bida" Assault Mode bo wszystkie etapy są takie same i polegają na wysadzeniu przekaźników.
W przypadku Carrier Assault będzie tak jak z Titian Mode czy "czystym" Assault Mode z UT.
Przykładowo:
1. Przejąć barki desantowe i dopłynąć do lotniskowca (bo tylko barka może do niego wpłynąć)
2. Zdobyć kody otwierające dostęp do sekcji zasilania (w tym systemy chłodzące)
3. Wyłączyć systemy chłodzące reaktora (4 sztuki)
4. Udać się do reaktora i podłożyć ładunki.
5. Krótki limit czasowy na ucieczkę z lotniskowca, który za chwilę wybuchnie.
Ciekawe? Tak. Czy to nowość? Nie. Co nie jest jednak dziwne bo co można było wymyślić to już wymyślono, a BF nie jest grą do której można wrzucić każdy możliwy tryb.
dj_sasek - on nie trzyma broni za magazynek. Prawa ręka jest na spuście, a lewa na uchwycie.
@Valzar
W BF4 będzie walką w wąskich korytarzykach gdzie przewagę będzie miał zmasowany spawn granatów drużyny broniącej z masą snajper-kamperów po stronie atakującej.
Do tego dodaj źle zaprojektowane mapy jak to ma miejsce w trybie rush.
Ciekawie czy jeszcze kiedyś zobaczymy mapy specjalnie przygotowane pod określone tryby rozgrywki (ostatnio w BC2).
Valzar - podobny trybik byl w starym MOH z 2010r, liczylem ze kiedys dojdzie do tego ze Rush bedzie wlasnie polegal na zrobieniu jakiegos ciaglu zadan by dostac sie do glownej siedziby wroga niz podloz i czekaj. Akurat w MOH to bylo dosc ciekawie zrobione nie mowiac juz ze wszystkie takie baretki pojawialy sie w rogu a nie nad naszym celownikiem jak to w BF3/4, ale naszczescie w 4 mozna wszystkie info o unlockach i baretkach wylaczyc i gra sie lepiej bez zbednych informacji, dostajesz baretke bo dales 3 gosciom ammo
https://www.youtube.com/watch?v=9YjHEFygFrg
https://www.youtube.com/watch?v=ILky7NVD7E4
Rush w takim wykonaniu ma sens bo przedstawia jakies dzialania bojowe a nie szywne wysadzanie mcomow...
[15] W BF4 będzie walką w wąskich korytarzykach gdzie przewagę będzie miał zmasowany spawn granatów drużyny broniącej z masą snajper-kamperów po stronie atakującej.
Jacy gracze taka rozgrywka. Ja do dzisiaj pamiętam jeden mecz z Heavy Metal. Mój team: snajperzy na lewym wzgórzu, snajperzy na prawym wzgórzu, czołgi wuj wie gdzie i ja +3 którzy próbują przejmować punkty. Szybki rajd quadem, punkt przejęty, 10 sekund później punkt stracony bo co zrobimy w 4 przeciwko 12?
Do tego dodaj źle zaprojektowane mapy jak to ma miejsce w trybie rush.
Toteż napisałem: w BF nie sprawdza się nic oprócz Dominacji. Nie gram Szturmów bo zawsze jest tak samo: bronię - wygrywam, atakuję - przegrywam.
Tak naprawdę to wystarczy jeden zgrany zespół aby zawsze wygrywać bo 95% osób gra solo. To samo jest z samolotami. Wystarczy jeden ogarnięty pilot i jego strona ma już wygrany mecz.
A czy przypadkiem tryb Tytana z BF2142 nie wyglądał tak, że trzeba było bronić swojego Tytana i jednocześnie atakować wrogiego? Nie grałem ale wiem, że trzeba było przejmować silosy rakietowe jak flagi w CQ - te co jakiś czas wystrzeliwały pociski we wrogiego Tytana i uszkadzały jego pole siłowe. Stąd spodziewałbym się dwóch lotniskowców a nie jednego jak mówicie. Na wysepkach będą odpowiedniki silosów, tylko co to będzie? Przecież pola siłowego lotniskowiec raczej nie będzie miał.
A do autora newsa: nowy gadżet to nie pociski przeciwlotnicze a miny przeciwlotnicze. Z kolei premiera nastąpi prawdopodobnie 18 marca.
Asasyn363 [14]
Broń która jest na screenie to Beretta ARX160 http://i.imgur.com/hLfm3mu.jpg, spust jest za magazynkiem, a broń na screenie ma dodany uchwyt przedni. Tutaj większy obrazek: http://i.imgur.com/1PY1AOL.png?1
Na obrazku broń jest bez kolby.
A ja bym chciał zobaczyć sequel Battlefielda 2142. Wielu jechało po tej odsłonie, a mi z kolei bardzo się podobała. Przydało by się coś świeżego, a nie ciągle współczesność.
Jacy gracze taka rozgrywka.
Raczej jaka mapa, bo na innych tego problemu nie ma. Z reszta na PC sa servery bez granatow czy bazooki na 24/7 Locker wiec kazdy bedzie zadowolony. Ciasne mapy nigdy nie byly strona BF ale trzeba jakims sposobem fanow CODa przyciagnac stad - popularna mapa z BF3 - no wtf, Metro a jest 5 lepszych... I super granie
Osobiście Metra nienawidzę. Ta mapa jest dla mnie niegrywalna, za to Kanały w TDM uwielbiam. Zresztą ja i tak 90% czasu grałem i gram na mapach z Close Quarters ze względu na brak balansu pomiędzy piechotą a pojazdami jeżdżącymi (o latajacych nawet nie ma co wspominać).
Poduszkowce... :D Kurczę, chyba wreszcie kupię tego Battlefielda 4. Strasznie kusi.
Zresztą ja i tak 90% czasu grałem i gram na mapach z Close Quarters ze względu na brak balansu pomiędzy piechotą a pojazdami jeżdżącymi
Czyli jak rozumiem irytuje Cię, że zdejmujesz z RPG jakieś 50%? Chciałbyś, żeby czołg strzelając również zabierał Ci te 50% przy strzale?
Oh wait! To są pojazdy!CQ było cienkie właśnie przez mapy (jak i 90% dodatków do BF3).
Dobrze, że wracają jednak odkryte przestrzenie i masa dobrych map się pojawiła.
W sumie w rzeczywistości pojazdy też nie mają przewagi nad piechotą... Ojć, a nie...
Strasznie kusi.
Jesli w grze bedzie poprawny model jazdy a nie jego brak co widac IDEALNIE juz 3 rok z rzedy na Gulfie, od BF3 do BF4 - wjedziesz na koleiny i lipa, jazda LAVem z boostem to jest jakis Test Drive Offroad...
Legrooch - mapki z Aftermath byly dobre, niby miejskie w duzej mierze ale nie ciasno jak Metro, Bazaar. Tematycznie Armored Kill byl ok gdyby nie ta wielkosc map bo byly poprostu za duzo i glownie dla Engiow
jeżeli będzie się dało grać piechotą to już czuję jak będe ściagał frajerów z dalekich odległości prosto w główkę hahaha
brak balansu pomiędzy piechotą a pojazdami jeżdżącymi ? Co Ty byś chciał rozwalać czołg pewnie 1 granatem, moim zdaniem jest bardzo dobry balans, 2 dobrych typów z RPG spokojnie zdejmą każdy naziemny pojazd, samemu też się da ale wymaga to większego skupienia ;) I do tego dochodzi C4.
[25] Czyli jak rozumiem irytuje Cię, że zdejmujesz z RPG jakieś 50%?
50%? Jak masz farta i czołg bez pancerza. Czołg jest Bestią (ciekawe czy ktoś skojarzy) z olbrzymią siłą ognia i totalnie niezbalansowaną odpornością na pociski RPG. A ponieważ czołgów nie starczy dla każdego to niby czym chcesz go zniszczyć skoro RPG to kpina (+ śmiesznie mała ilość amunicji jaką możesz mieć przy sobie)?
Chciałbyś, żeby czołg strzelając również zabierał Ci te 50% przy strzale?
Co to za logika z (.)? Skoro czołg oddaje jego prawdziwy potencjał to dlaczego RPG już nie?
[29] Co Ty byś chciał rozwalać czołg pewnie 1 granatem, moim zdaniem jest bardzo dobry balans,
I kolejny. Jako taki balans pojazd vs piechota to jest w BF4.
2 dobrych typów z RPG spokojnie zdejmą każdy naziemny pojazd,
A 2 dobrych typów z Javelinem kontroluje całą mapę. Problem jednak w tym że 80% grających w BF to idioci, którzy zamiast pomagać w walce i obserwować co się dzieje to są i robią wuj wie co (w szczególności dotyczy to zwiadowców bawiących się w snajperów, niektórzy to chyba nawet nie wiedzą do czego służy SOFLAM).
I do tego dochodzi C4
Czy każda klasa ma C4? Nie. To dlaczego ja muszę właśnie taką grać?
Niestety ale BF został przewidziany na teamplay, który w tej grze praktycznie nie istnieje. Prawie kadży gra solo i wykonuje ale nie cele misji tylko swoje własne.
Na PS4 niestety przez lagi spowodowane pustością europejskich serwerów i na siłe wrzucają się na US conq jest niegrywalny poki co, pozostaje rush który jest bardzo dobry i nie wiem dlaczego niektórzy piszą że w BF3 był lepszy bo ja różnicy nie zauważam wogole :P Dodatki dodatkami ale niech wreszcie dodadzą opcje tworzenia drużyny przed wejściem do gry bo to bardzo uciążliwe że jeśli chcę pograć ze znajomymi to musze odświeżać serwer co chwile z nadzieją że będzie wolne miejsce