Tegoroczne Call of Duty stworzy Sledgehammer Games. Seria przechodzi na 3-letni cykl produkcyjny
Z pewnością pomoże to dopracować produkt, ale o innowacyjności bym zapomniał. Infinity Ward to tylko pokłosie tego co zostało z ludzi, odpowiedzialnych za wcześniejsze, najlepsze odsłony serii CoD. Według mnie każde z tych 3 studiów nie odróżniają się niczym na tle innych, ich gry będą... po prostu będą. Bez szału, zwykłe strzelanki jakich wiele.
Miejmy nadzieje , ze jakoś odświeża tę serie, a zacząć trzeba od zmiany silnika graficznego! Bo ile juz mozna na tym wysluzonym UE 3?
A już myślałem, że CoDa będą wypuszczać co trzy lata. Tak powinni zrobić! :/ O ja naiwny.... Co rok ta sama śpiewka. Szykujmy się na odgrzewany kotlet....
johndoe997 --> CoD bazuje na IW engine, które jest rozwinięciem id Tech 3, które było w Quake III Arena z 1999 roku.
To na pewno wyjdzie serii na dobre, ale nie spodziewałbym się nowego silnika w tym roku.
No więc COD ma 3 studia, miliony sprzedanych kopii(nawet mimo średnich ocen), więc teraz chyba wypadałoby zrobić nowy silnik graficzny?
Co do rozgrywki to już nie wiem jakie usprawnienia można wymyślić w tym gatunku. Może skorzystajmy z tego co już było: klimat drugiej wojny, apteczki, długa kampania.
@johndoe997 stekacie o ten nowy silnik i stekacie..... masakra. Dobra wyjdzie wam w nowy silniku po czym po 3 godzinach gry zaczniesz narzekac ze to jest wciaz odgrzewany kotlet. Plusem starego silnika jest to ze na starych maszynach mozna pograc (tak jak w moim przypadku). Mietolicie o ten silnik z czego probowali zadowolic graczy i wydali to gowno ostatnie gdzie wymagane bylo 6gb ramu i dx11 co tak naprawde huja tam korzystalo z tego.
Nad COD'em pracuje 5 zespołów.
IW,
NeverSoft,
Rave
Sledgehammer
Treyarch
Ciekawie czy dadzą rade w 3 lata zrobić nex gen.
Może tym razem będzie coś w II wojnie światowej. Mam dość nowożytnych czasów :/
Może tym razem będzie coś w II wojnie światowej
Mam dość nowożytnych czasów :/
Chybia miałeś czasy współczesne na myśli? Chyba że celowałeś z IIWŚ w XIII wiek.
W co wy wierzycie, teraz niby jest 2 letni, a jakoś tego nie widać, kotlet ten sam co roku, przecież oni co roku robią kopiuj wklej bez względu na studio.
"Są doskonałym wyborem, by wesprzeć nas przy nowym podejściu do serii, przynosząc jej świeże pomysły i kreatywność oraz podnosząc poprzeczkę dla wszystkich next-genowych gier.”"
"Zmiana da naszym projektantom więcej czasu na zaplanowanie każdej gry i wdrożenie innowacji. Twórcom zawartości pozwoli w większym stopniu skupić się na DLC i mikro-DLC"
-_-''
Kaszanka +1, w ciagu 2 lat da sie prowadzic wiele nowosci do gry, jakos mniejsze studia sobie radza lepiej mimo braku milionow na koncie i milionow graczy online - jak na narzedzia ktorymi operuja prawie juz 10 lat, przerasta ich zrobienie czegos wiecej niz kampania + 10 map multi (strzelam) + podmiana tekstur/modeli. Masa stuffu wyladowala w koszu, potem biora te skrawki, finiszuja mapy i mamy DLC, baa jak kazde DLC do tej gry od BO2 na 5 map, 1 jest rimejkiem ze starszej gry z CODa - to jest ewidente wypalenie albo naprawde lenistwo za ktore jeszcze biora dobra kase...
BF powstaje w odstepnie 2 letnim, i nawet jak sie popatrzy na nowe elementy BF4 ktory tak naprawde to jest tym BF3,5 to nawet te 0,5 robi duza roznice miedzy BF3 a BF4 - jesli popatrzymy na CODa, w kazdego grasz tak samo, tylko bronie maja inny wyglad a reszta mechaniki bez zmian.
w skrocie:
- CoD dalej co roku z tym ze cykl 3 letni
- tworcy maja wiecej czasu na tworzenie DLC
- prawdopodobnie nic sie nie zmieni = odgrzewane kotlety, ktore i tak kupuja legiony naiwniakow/fanboyow
jestem zmeczony ta seria a raczej jej realiami. Modern Warfare bylo naprawde dobre, powiew swiezosci po klimatach WWII ale ile juz mozna? kazda z wydanych w ostatnich latach gier z cyklu to powiedzmy +/- 30 lat od 2000 roku (1970-2030).
z tesknoty do WWII odswiezylem sobie ostatnio Return to Castle Wolfenstein (wiem, wiem duzo fikcji ;). moze jeszcze pogram w poprzednie CoD, MoH czy Deadly Dozen, w ktore malo gralem.
Lepsze to, niż jakby każde studio miało robić co roku nowe Call of Duty i w listopadzie jednocześnie by wychodziły 3 części na raz :/ Skoro są 3 studia, to niech każde zajmie się inną epoką chociaż. Jedno będzie tworzyć CoDa w klimatach II wojny światowej, drugie - czasy współczesne, a trzecie - science fiction. Przynajmniej CZYMŚ by się różniły te tytuły :P Jakie by nie były - i tak nie kupię już żadnego.
Zmiana da naszym projektantom więcej czasu na zaplanowanie każdej gry i wdrożenie innowacji. Twórcom zawartości pozwoli w większym stopniu skupić się na DLC i mikro-DLC, które stały się sposobem na osiąganie dużych zysków i angażowanie w gry.
Genialne, czyli teraz będą mieli więcej czasu na robienie DLC do gier, czyli będą wyciągać jeszcze więcej kasy, bo tych DLC będzie więcej, a nie będą wcale lepsze jakościowo rzecz jasna.
Cóż zobaczymy jak to wyjdzie
Nowy Cod od Trearch? Może sie udać BO I oraz II pokazały delikatną zmianę w rozgrywce Call of Duty mimo kroku wstecz (Ghost) tutaj może być i jednam a może nawet...dwa?
Raczej pozwoli im generować kolejne miliardy po to podjęto taka decyzję a nie aby wprowadzać jakieś rewolucyjne zmiany.
hmm, a może każdy z tych deweloperów będzie odpowiedzialny za inny przedział czasowy
InfintyWorld: Konflikty współczesne
Treyarch: Niedaleka przszłość
Sledgehammer Games: II Wojna Światowa
Jeśli tak by było i Sledgehammer Games rzeczywiście by tworzyło grę w realiach IIWŚ, to ja już nie mogę się doczekać tego COD'a