Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Poradnik porawdopodobnie tworzony na bazie wersji angielskiej. Kilka misji można zakończyć na sposoby rozwijające "zrozumienie" historii świata - jako przykład misja "Haart ma swoje powody".
Witam, Przeszedłem misje Wyboista droga do Portmeyron i nie wiem jak zacząć następną misje... czy coś po tej misji powinno się odblokować np. jakiś most czy coś w tym rodzaju? Jedyne co mogę zrobić to polecieć do Kuźni żywiołów., tam pokonuje wszystkich po za żywiołakami powietrza i nie wiem co zrobić dalej;/
Manjak1987 ---> jeżeli dobrze pamiętam to:
https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-x-legacy/&PART=3100
Manjak1987 odblokowują się drzwi na 3 poziomie zamku i quest w kuźni żywiołów.
Pogadać z elfem (od jednej z grup dostaniesz kryształ ziemii) - pokonujesz bosa żywiołów ziemi i wracasz na zamek..
Jak go zrobisz powinien zniknąć strażnik i wóz z mostu ( może nie zniknąć - jeden z wielu bugów tej gry) to trzeba skorzystać z podwózki konno (drzwi za koniami w sorpigal) i możesz dojechać do seaheven
Soul - już macie błędy w poradniku ! :D hasło to swordfich po angielsku np ;) czy np. dlaczego miecz wojownika jest w 1 akcie jak dopiero w drugim się da go dopiero zrobić ( i nie wspomina o 2 innych questach z tej jaskini - a zabicie bossa za wcześnie może zablokować jeden z nich) ;)
Masakra z tymi bugami, najpierw musiałem edytować plik tekstowy aby uruchomić gryfa, później nie zniknął mi strażnik na moście, więc musiałem wynająć transport, a teraz zniknął mi portret jednego z bohaterów :/
Dzięki za odpowiedź, już zabieram się za misie;)
btw. jestem fanem M&M 7 i cały czas drzemie we mnie wiara, że po paru łatkach gra będzie b.dobra;)
Diablo, już odpowiadam. Questy które można wziąć w 1 akcie zostają przypisywane do rozdziału 1 aktu bo wtedy je otrzymujesz. Tak to ustaliliśmy bo np Zaginione Owieczki przewija się przez akt 1, 2 i 3 to postanowiliśmy przypisywać w poradniku do jak najwcześniejszego. Co do Swordfich to też źle napisałeś. Miało być Swordfish. Ale teraz to widzę i zaraz poprawię literówkę ;). Dzięki za uwagę. Co do zabicia bossa, to ja go zabiłem najpierw, potem wziąłem zadanie na odzyskanie łuku i nie zablokowało mi to zadania. Co do innych questów w tej jaskini to pojawią się przy opisie tychże questów. Tutaj pojawią się wzmianki.
By go wykonać musisz udać się na zachód od miasta Morska Ostoja. Teren będzie nosił nazwę „Spustoszone Ziemie” i będzie to obszar pustynny. Lokacja, do której zmierzasz nazywa się „Skała Czaszki”(1) i jest niedaleko od miejsca upadku Meteorytu w zadaniu „Upadła Gwiazda”.
Gdzie to wtf jest?
Logan Schodzisz trochę na południe od Morskiej przystani, przez most (za nim jest karczma w terenie gdzie możesz zakupić 20 prowiantu), a następnie idziesz na zachód obok Karthalu. Przechodzisz przez kawałek gaju halloth. Po chwili powinna pojawić się pustynia. Resztę masz na mapce. Wystarczy byś odkrył trochę mapy tam, a potem dopasował. Czyli bardziej południowy zachód od Morskiej Przystani. Można też powiedzieć że na południe od Grani(miasta piratów).
Dałem główną mapę z zaznaczoną przystanią i Skałą Czaszki do swojego postu. Mam nadzieję że pomogłem :)
Dzięki, to dalej niż mi się wydawało, dlatego nie dotarłem. Pozamiatała mnie grupka za mostem więc zostawiłem tą część na później myśląc że gra mnie poziomem trudności przed tym kierunkiem stopuje.
witam mam problem z misją/quest problemy z żywiołakami porozmawiałem z Levem i dalej pisze mi żeby dowiedziec sie czym sie zajmowały elfy moze mi ktos pomuc
Rozmawiasz z nim na dachu czy w pokoju wraz z Morganem? Jeśli w pokoju to musisz iść na dach tak jest to zaznaczone numerem 1 na mapce.
https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-x-legacy/&PART=3100
W poradniku jest napisane, że moc zwiększa obrażenia zadawane w walce wręcz oraz maksymalne zdrowie o 1 co punkt, a magia obrażenia od magii oraz maksymalną manę o 1 co punkt - a to nieprawda, przynajmniej w mojej wersji gry. Po podświetleniu w grze w/w atrybutów jest napisane, że wartości zwiększone są o 0, czy to może jest jakiś błąd?
Xanas10 rozmawiam z nim na dachu i pisze mi żebym sie dowiedział czym zajmowały sie elfy i nie moge z nim poleciec do kuźni
To jeden z bugów w grze. Da się to obejść chyba tylko edytując jeden z plików w grze.
a wie ktos co to z plik
Kopiując z sąsiedniego wątku:
tam gdzie masz zainstalowna gre Might and Magic X Legacy\Might and Magic X Legacy_Data\StreamingAssets\Dialog
plik levdialog.xml otworzcie go znajdzcie 4 takie linijki i usuncie je
<condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" />
gra idzie ale w chyba seve/y poszły sie rypac
Mam pytanie w zadaniu polowanie na Montbarda dostalem sie do 3 poziomu zaginionego miasta mam klucz a nie moge otwozyc drzwi, wie ktos czy to moze jakis bug jest ?
Poradnik mówi że Montbard jest na drugim poziomie, a nie na trzecim. :). Jeśli się pomyliłeś to może masz nie ten klucz. Przeszukaj cały 2 poziom, a na pewno znajdziesz odpowiedni klucz
Siema W 3 rozdziale dostałem zad. "Klucz do kanałów" Mam znależć sposób na zdobycie klucza od kapitana czarnej straży Therona Jaki to sposób?? :D
idziesz do dzielnicy Slumsy. tam odszukujesz tawernę, wchodzisz. Pijesz z Theronem, on ma słaba głowę, pada nieprzytomny, zabierasz klucz. :)
dzięki stary:) A powiesz mi może dlaczego nie mogę otwierać ukrytych ścian z 2 wielkimi zębatkami
pomocy jakie jest chasło 2 poziomu do skała czszki
hasło to "miecznik"
dzięki tak jak napisałeś chasło jest włściwe a propos a co do kolegi wyżej to trzeba mieć postać z wysoką mocą żeby otwierać przejścia typu zębatki i inne znaki na ścianach
wszystkie inne otwieram tylko tych z 2 dużymi zębatkami nie mogę a co do mocy to krasnolud i ork maja po ok. 90
Witam, mam problem, mianowicie w akcie pierwszym, po pokonaniu bandytów i Nag w Latarni, ide do Maximusa, ale misji nie mam. Wszystkie misje oprócz, prochów, miecza i złapaniu tych 3 typów ( 1 już jest) są zrobione, ale misji nadal nie mam, a w poradniku jak byk pisze iż po zrobieniu w kryjówce, i latarni questów, maximus będzie miał dla nas misje.
Po pokonaniu pająków, Nag w latarni, oraz Bandytów Maximus powinien dać ci zadanie Wyboista droga do Portmeyron. Może zapomniałeś zapalić światło w Latarni lub zabrać księgi u Rozbójników?
Nie mam go, i tak dałem księge, a nie moge wyjść z Latarni jak nie zapale światła, więc zrobiłem to. Jakieś inne pomysły?
Super ale jak zacząć drugi rozdział?? Jak się dostać do morskiej ostoi czy chociaż na dach Portmeyron!!!
Salim, drugi rozdział się zaczyna gdy kończysz misję "Wyboista droga... ". Wejście na dach jest na 3 piętrze i jest to pokazane w zadaniu "Kłopoty z Żywiołami"
otwiera ktoś te kuferki z zagadkami? bo ja nie ogarniam na cały świat tylko 3 otworzyłem
Kryształowy pająk - pokonałem go niewiarygodnie łatwo dzięki zaklęciu cyklon. Cyklon sam szuka wroga więc nie trzeba stać naprzeciw. Stałem po skosie, rzuciłem zaklęcie, po trzech turach znowu, aż do pokonania bydlaka. Jedyne obrażenia były po wejściu do komnaty. Pająk cały czas siedział w kącie i dążył do zwarcia reagował.
Miało być nie dążył do zwarcia
z tym pająkiem żaden problem najgorzej jest tam wejść bo do nas dość boleśnie strzela ale jak już wejdziemy do jego pokoju to praktycznie po walce bo śmiesznie małe obr. zadaje
Xanas znalazłeś całą zakazaną sagę dla Umberto??
Jeszcze nie. Jak znajdę to na pewno sie tu pojawią lokacje z mapkami jak do Obelisków.
@szpieg65 Po wyjściu z morskiej przystani musisz iść od razu w prawo przez wodę i potem przez teleporty. Niezbędne będzie błogosławieństwo wody i powietrza. Po drodze będzie sporo żywiołaków ognia, cyklopów i gryfów.
Mi kryształowy pająk też nie sprawił problemów. Ja rzuciłem 2 zaklęcia odporności na dane szkoły magii i tarczę i dopiero w 3 turze dostałem śmieszne obrażenia. Problemem było raczej to że pająk nie chciał wyjść z legowiska i trzeba było tam wejść.
Szkoda, że gra nie jest już wyzwaniem po około 25 lvlu lub nawet wcześniej.
Ciekawy jestem czy ktoś używa łuczników / kuszników ? Śmieszny dmg mają i żałuję że 1 postaci rozwinąłem tą umiejętność bardziej niż pozostałym dając tylko po 1 pkt.
Co do zagadek to naprawdę sporej liczby z nich nie potrafiłem rozszyfrować, ale nie chciałem zostawiać skrzyń zamkniętych za sobą więc w pliku loca.xml znajdziecie wszystkie odpowiedzi na zagadki :)
Ja mam taki problem, przy zadaniu z kluczem w karthalu.
Pije z tym Theronem juz kolejną kolejkę (nie wiem czy wystarczajaco, bo to chyba nie dziala jak najtrudniejsze sekrety, ze sie klika 2min i sie wkoncu otworzy) i nic, nie chce sie upic, tylko rozmowa wraca do wyboru osoby z grupy. cos tam bredzi "ze sie nie nadaje do picia" :)
być może odpowiednia statystyka jest potrzebna do picia z Theronem ja wybrałem krasnoluda z dość dużą Mocą i Witalnoscią
Ja wybrałem postać z żywotnością ok 90 i zadziałało za pierwszym razem.
jak mam wejść do zatopionego statku jak nie mam błogosławieństwa shalassa????!!
do KORZENI potrzebna MOC
do ZĘBATEK -PRZEZNACZENIE
do KOŁA - MAGIA
To teraz ja mam pytanie...
Muszę zdobyć shard of light na quest kużni bohaterów. Podobno jest w posiadłości Falgara. Jak dostać się na poziom drugi? Poradnik o tym nie mówi... Na poziomie pierwszym są dwie dźwignie, pootwierałem wszystkie drzwi z wyjątkiem tych prowadzących na poziom 2 :(
@askorek - sam sobie odpowiedziałeś.
@Logan - dźwignie są 3 o ile dobrze pamiętam. Ostatnia jest przy zejściu do kanałów. Trzeba znaleźć kombinację 3 dźwigni żeby otworzyć drzwi (ja jej już nie pamiętam).
A ja mam takie pytanie. Jakie macie pomysly na druzyne bo ja sie zdecydowalem na 3 magow + tancerz ostrzy i gram na poziomie trudnym. To bylaby ciekawa dyskusja o taktyce. Jak np. podchodzicie do sytuacji kiedy atakuja was jednoczesnie z 3 stron? Jest tak na 2 poziomie w zaginionym miescie. Jaki pomysly pokonania kreatur w jaskiniach albo tych dysponujacych regenracja a dopornych na czary ziemi (na trucizne).
W poradniku piszecie zeby pieniadze wydawac na mikstury. Ale na poziomie trudnym mikstury nie sa wcale takie tanie. Kilka walk i mozna sie pozbyc calego zapasu nie mowiac o pieniadzach. Moze inaczej jest na latwym. Na razie zaoszczedzielm troche bez kupowania zadnej ale widze ze czasem many brakuje - jak sobie z tym radzicie?
Aha musicie koniecznie zmodyfikowac pordnik bo tam sa nieaktualne dane. Grajac na trudnym nie ma zwiekszenia zycia i many poprzez zwiekszanie mocy i magii. Kransnoludy maja o 1 punkt zycia na poziom wiecej a nie 2, kazdy punkt witalnosci daje 3 punkty zycia, a kazdy ducha 3 many. Jesli to nie sa dane z bety to znaczy ze roznica miedzy obydwoma poziomami trudnosci jest kolosalna! Sa to dwie zupelnie rozne gry. No bo jak porownac postac np. z +40 punktami witalnosci. Jedna dostala tutaj +120 punktow zycia, krasnolud +160 a wg. poradnika powinno (a moze jest) +280 punktow zycia!
Nie wiem czemu komentarz zniknal. Chodzi mi o aktualizacje poradnika. W mojej grze (poziom wojownik) moc i magia nie dodaja punktow zycia/many a za punkty witalnosci i ducha dostaje sie po 3 odpowiednie punkty a nie po 7! To samo przy tworzeniu postaci, ludzie maja +4 dodatkowe punkty umiejetnosci a nie 8.
@up ja też dostawałem po 3 pkt, a nie 7 jak jest napisane. Mimo to jak napisałeś złota miałem na końcu gry > 500 tys. Ja mogę polecić od siebie inwestowanie w sztylety do poziomu arcymistrza (moc + szansa na traf. krytyczne) + przedmioty na odbicie obrażeń jak i dodatkowe ataki z przedmiotów. Taka postać zabija szybko większość wrogów. do tego mag z magią pierwotną i wzmacniaczami magii i wali kryty po 1,1k.
Witam. mam male pytanko bo mam problem z uzyskaniem poziomu arcymistrza topora i byzdyganu. wyskakuje mi komentarz ze moja postac wymaga awansu do otrzymania tego tytulu. Wszystkie punkty mam przydzielone na max. Z gory dziekuje za pomoc
Od jakiej ilości przeznaczenia można otwierać zebatki? Wie ktoś jak włożyć ten dysk do posągu w przekletych ruinach? Wydaje mi się ze trzeba pierw zebrac zakrwawione list, ale znalazłem tylko 3, wydaje mi sie ze 4 jest za ukrytą ścianą, ale nie moge otworzyć bo jest zębatka a nikt w mojej druzynie nie ma wystarczajaco przeznaczenia
Z tego co pamiętam to 4 są na ziemi. Przeszukaj wszystko jeszcze raz (poobracaj się w miejscu a nie tylko ruszaj do przodu)
Kuna, dzięki za spostrzeżenia. Akurat pierwsze rozdziały jak i 1 akt był tworzony w oparciu o wersję early i na pewno do końca tygodnia zostanie to poprawione.
mmag musisz wykonać promocje danej klasy żeby mieć arcymistrza... zapewne masz orka barbarzyńce z buzdyganem więc musisz przekształcić go w orka podżegacza wojny to samo z innymi klasami
askorek ja miałem 30 przez. ale miałem też najemnika Bonesa z Grani który zwiększa szanse na rozbrojenie o 25% a co do dysku to ja miałem cały dysk i wszystkie zakrwawione strony ale nie było opcji interakcji z ołtarzem bo to jest chyba jedna z misji na promotora
DigerS serdeczne dzieki za wskazowke moze w koncu rusze do przodu:) no i moj biedny krasnal z toporem:)
W poradniku rozdział "Wyboista droga do Portmeyron"
W opisie pierwszego poziomu czytam - "mając miecz, możesz wrócić do latarni i oddać go prawowitemu właścicielowi" szkopuł w tym, że w opisanym miejscu nie znalazłem żadnego miecza.
Na tym samym poziomie na mapce poziomu prawa strona zaznaczono sekretne pomieszczenie (pierwsze od góry). W żaden sposób nie mogę się tam dostać. Drzwi nie istnieją, na ścianie nie ma znacznika (a jedna z postaci ma percepcje powyżej 20 ponadto używam czaru ujawnienia sekretów). Na zagranicznych forach w solucjach także o tym, jak i o mieczu nic nie ma - ale zagraniczne solucje są znacznie uboższe na razie od naszej, czas niestety jak zwykle to zmieni.
Witam,
Mam problem z uzyskaniem zadania od Maximusa "wyboista droga do Portmeyron". Załatwiłem bandytów i nagi w latarni, odhaczyło mi zadania jako wykonane, ale kiedy wróciłem do Maximusa nie dostałem opcji dialogowej z nowym zadaniem.
Czy ktoś podpowie mi jak rozwiązać problem?
Mr.Kalgan dzięki za spostrzeżenie. Tego zdania o mieczu nie powinno tam być musiał się niefortunnie przekopiować z zadania "Miecz łowcy Nagród". Co do tego pomieszczenia to jest on dostępny tylko od drugiej strony. W akcie 2 będziesz mógł zejść do lokacji "Zapomniane Miasto" i tam z poziomu 4 jest wejście do zamku, do tego pomieszczenia. Jest ono zrobione na potrzeby zadania : "Zakazana Saga" która tez pojawi sie jutro.
Uwaga! Odkryłem jak można zamienić kolejność postaci w drużynie gracza. Otóż po otworzeniu menu przedmiotów, ksiązki czy umiejętności można za pomocą myszki przesuwać obrazki graczy na taką kolejność jaka nam odpowiada :)
Skejven23456
Widziałem w postach, że miałeś podobny problem, co ja (brak zadania "wyboista droga..."od Maximusa pomimo ukończenia obu wymaganych zadań). Poradziłeś sobie z tym jakoś? Ewentualnie ponawiam prośbę do wszystkich o pomoc w znalezieniu rozwiązania
Wydaje mi sie że to bład gry. Ja czegoś takiego nie miałem .Zabrałem książkę u rozbójników, włączyłem latarnię i już miałem. 5 razy przechodziłem 1 akt i wszystko było dobrze. Może próba reinstallu, albo napisanie do supportu jak to naprawić?
Rozwiazanie braku misji moze byc takie, iz fabula nie idzie dalej poniewaz jej elementem jest wykonanie misji dla kaplanki ze swiatyni z Sorpigalu. Pierwszy raz jak gralem to po pokonaniu bandytow caly dungeon byl pusty a sekrety odkrywalem dzieki magii ciemnosci. Potem wzielem te misje (jest elementem glownego watku?) i poszedlem do konca i mimo ze ksiegi juz nie bylo musialem kliknac na piedestale wtedy bylo ok. Najgorzej jednak bylo z odchaczeniem opcji lotu do Kuzni. Meczyle sie z tym troche a potem sie okazlo ze to glupie zabezpieczenie gry. Zeby opcja byla aktywna musi byc Uplay w trybie online. Dziala w Polskiej wersji jezykowej.
Zwroccie uwage na to ze w niektorych sklepikach/swiatyniach/u kupcow znajduje sie kilka postaci. Przelaczacie sie miedzy nimi klikajac portrety u gory ekranu. Np. misje zabrania ksiegi u zbojcow daje kaplanka ale ta druga z Sorpigalu a nie pierwsza. Pisze bo dosc latwo przeoczyc jak sie gra niedlugo. Poniewaz ork polecal wykonanie zadanai dla kaplanki wydaje mi sie ze stanowi ona jednak element watku glownego.
Ja zrobisz tylko latarnię morską i wrócisz do orka to ci powie że przed wyruszeniem dalej musisz pomóc kapłance bo ona potrzebuje pomocy. Bez zrobienia tych dwóch questów: "Ciemność w latarni" i "Rozbójnicy" nie ruszysz dalej.
Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję jeszcze raz zagrać. Może tym razem będzie już ok.
Nic w tym poradniku o małych podziemiach. OK cyklop czy smok cienia - fajne skrzynki z reliktami w I akcie, ale już Przeklęte Ruiny zasługują na jakąś wzmiankę, zwłaszcza, że jak pisze Diablo wlezie się gdzieś poza kolejnością i można nie ukończyć gry, przynajmniej dobrze jest widzieć, czy nie narusza się owego sztywnego skryptu klepiąc widma czy Ghule.
Kalgan każdy Dungeon ma swoją funkcję w tej grze. Przeklęte Ruiny są lokacja dla prestiżu Paladyna i własnie w tym queście są opisane. Więc zanim powiesz że czegoś nie ma proszę o przeczytanie całości. :)
tak samo co do nie ukończenia gry. Przeszedłem kilka rzeczy nie w kolejności i nie miałem żadnych problemów z jej ukończeniem.
ja też nie miałem żadnych problemów a ukończyłem grę 2 razy i przechodziłem lokacje w różnej kolejności
Może to niewłaściwy wątek ale prosze o szczerą opinię fanów M&M. Czy warto poświecić na to pieniądze, lub co gorsza czas? Jest to warte zachodu, czy lepiej odpuścić?
prosze pomocy mam 2 ulepszenia arcy mistrz magi ognia i arcy mistrz magi swiatla swiatla jest u ORNY ognia u ERIKI nie moge zaakceptowac tego poniewasz napis jest przezroczysty podobnie jak z lotem do kuzni trzeba bylo usunac 4 linki i dzialalo a tu nie wiem co zrobic pomozcie prosze
Xanas10
No dobrze, a zatem jak wyczyściłem w pierwszym akcie smoka ciemności, cyklopa tudzież jakieś okropne monstrum w tych ruinach to już nie zrobię promocji ? Wolałbym to wiedzieć bo jestem w 1/3 gry i mogę zacząć od początku.
Vader
Nie jestem w stanie wysoko ocenić tej gry, czekałem na cos zupełnie innego i to przez wiele, wiele lat. Niemniej zakupu nie żałuje.
To tak jakby Martin zamiast kolejnego tomu Pieśni Lodu wydał zbiór opowiadań o mitologii żelaznych wysp w dodatku ze staroangielskim zaśpiewem.
Kalgan - całkiem możliwe, na pewno jest tak w przypadku shield guarda i zabicia cyklopa. Szkoda że poradnik udaje że ta gra jest pozbawiona bugów, informacje o nich zaoszczędziłyby sporo czasu...
Logan, napisalbym o bugach gdybym się na takie natknął. Jako że się nie natknąłem to nie napisałem. W promocji na paladyna nie masz w zadaniach zabijać nic. Masz tylko znaleźć 3 fragmenty dysku, a potem 4 kartki. Jak wybijesz pierw moby to nic sie nie stanie,
Ja nie przechodziłem z poradnikiem i żadnego buga z przejściem żadnego questa nie miałem. :).
gumkin, co do grzebania w plikach nie wiem. A masz klasy prestiżowe zrobione u tych postaci?
Xanas10
No dobrze, to jak zabiłem cyklopa, to da radę uratować krasnoludy z jego menu ?
Kalgan jeśli jest tam w misji podpunkt: "Zabij Davrosa" to pewnie nie. Ale z takimi pretensjami to na stronę ubisoftu ponieważ jestem pewien że poprawią wszystkie bugi za jakiś czas. Ja jedyne bugi na jakie sie natknąłem że facet mi mówił że uczy eksperta a czył mistrzostwa ;p
Kalgan - są dwa rodzaje jaskiń :)
niebezpieczne - te możesz czyścić do skutku bez szans na zwalenie czegokolwiek
i imienne - te są powiązane z questami
a loch cyklopa od questu jest późno - dopiero jak masz możliwość przechodzenia przez portale
Xanas - ale nawet zakładając że faktycznie nie trafiłeś na żadne bugi to chociażby czytając ten wątek wiesz że istnieją. Czy w takiej sytuacji wspomnisz coś o nich w poradniku żeby gracze się nie męczyli? Czy może GOL na to nie pozwala?
Gromopierd (ten nick xd) Właśnie nie, ciągle mam to samo. Sprawdziłem nawet, poszedłem do obu wcześniejszych lokacji, wyszytko zrobione. Nawet zagrałem od nowa, też to samo.... Poprostu niewiem. Mam nadzieje że ktoś pomoże i te 100zł nie pójdzie w piach.
Skejven23456 i CAŁA RESZTA co mi pomagała.
W kwestii zadania od Maximusa. Wczoraj grałem od początku i zrobiłem wszystko tak samo jak poprzednio. Tym razem zadanie mi się pojawiło. Myślę, że był to jakiś bug w grze lub jakiś drobny, trudny do ocenienia detal w grze, który decyduje, że może się coś takiego pojawić (kolejność różnych zadań pobocznych?). Co do pytania o to czy warto kupić tą grę...Osobiście jestem fanem tego typu gier, więc M&MX podoba mi się mimo to, że z gry wywala mnie średnio raz na godzinę. Robię częściej "sejwy" i czekam na łatki. Pozdrawiam
Mam pytanko , przeszedłem misje kłopoty z żywiołami polazlem do zamku do tego ważniaka dał mi misje Poszukiwanie Kilbura o chyba piracki rozejm. Chyba powinienem sie udac do morskiej przystani ale na moscie stoi ten ludek imperialny gwardzista i mówi ze droga zamknieta i ze nie przejde ze wogole ze nie da rady nic zrobi z tym bo jeszcze sprzataja ;( co robic dalej ??
Według tego co mówią ludzie to możesz pojechać fast travelem z Sorpigalu bo to podobno bug gry który niektórzy maja, inni nie. Normalnie to koleżka z mostu powinien zniknąć
Ktoś wie może jak rozwiązać problem z questem na Strażnika Tarczy? Jaskinie cyklopa wyczyściłem jeszcze przed pobraniem tego q, teraz jaskinia jest czysta i nie można ukończyć zadania.
Dzieki Xanas za rade
Mazi88 - to jest właśnie kolejny bug, niestety nie ukończysz już tego questu, musiałbyś zaczynać grę od nowa.
W poradniku jest napisane, że siarkę ("Klątwa") można kupić u alchemika w Morskiej Ostoi, ale nie ma on jej w swojej ofercie, przynajmniej u mnie...
O co chodzi z tymi aniołkami, jak sie kolo nich przechodzi to się świecą.
Mam nadzieję że to jakiś alternatywny sposób na pokonanie mamucha bo ja ni w ząb go nie mogę tknąć
Kirtas nie, to jest potrzebne do odpalenia latarni po walce. Do walki to nic nie ma.
Vlad alchemik (ten krasnolud co jest mistrzem kuszy) powinien ci dać nową opcje dialogową. Nie będzie tego w zakładce: "handluj"
wyobrazcie sobie że pokonałem smoka , cyklopa i te widma a w zadaniu "polowanie na monthbarda" nie potrafie przejść takiego momentu gdzie otwieram drzwi i wychodzi pełno komendantów straży i mnichów , masakra zawsze mnie rozwalą jest ich za dużo -mam 17 poziom .pozostało czekać na trailer lub cheaty Gra ma zle dostosowane poziomy trudności
Stań w przejściu tak by atakowali cie tylko z dwóch stron i odpalaj cały czas regenke, wojownikami zabijaj magów, magami wojowników i powinno pójść bez problemu.
Kirtas
Nie czekaj, aż Mamusi podejdzie o Ciebie, ale podejdź do niego. Następnie tak manewruj, aby nigdy atak przeciwnika nie wypadł, kiedy za plecami masz krawędź, giniesz nie od ciosu, ale od tego, że strącił Cię z latarni.
Ja pokonałem go na 7 poziomie (po bandytach i niestety, cyklopie)
a ja nie zabiłem ani cyklopa ani smoka,zrobiłem pomniejsze i podstawowe questy:rozbójnicy,latarnia,zamek.Na szczycie zamku stoi gostek z gryfem,który mówi mi że jak będę gotowy to możemy lecieć,ale kwestia potwierdzająca to jest szara,nieaktywna,na moście stoi gwardzista,który mówi że niestety po napadzie na kupców droga musi być uprzątnięta,na przystani do statku wsiąść nie można bo jest zakaz podróży,to samo w stajni Sorpigal,zakaz podróżowania,przy latarni pisze że muszę mieć błogosławieństwo Shalassy żeby przejść,to samo kawałek dalej w kniei przy kryjówce rozbójników-nie mam pojęcia co dalej,jak się wydostać z pierwszych lokacji.Do tego momentu nie miałem żadnych błędów w grze
OldDorsaj - masz buga -
Dla wszystkich z problemem wejscia do kuzni przeznaczenia
tam gdzie masz zainstalowna gre Might and Magic X Legacy\Might and Magic X Legacy_Data\StreamingAssets\Dialog
plik levdialog.xml otworzcie go znajdzcie 4 takie linijki i usuncie je
<condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" />
Dziala jak ktoś niewiem czym ten plik otworzyc polecam notepad++
jak później nie zniknie ten strażnik z mostu do 2 miasta będziesz się mógł dostać tylko powozem (drzwi za końmi w Sorpigal dlatego zostaw sobie w zapasie kilkaset sztuk złota) :)
Pomoże ktoś - utknąłem w 2 poziomie zapomnianego miasta. Wyczyściłem prawie wszystko dostępne (z wyjątkiem zejścia do poziomu chyba 4 - to najniżej położone) i mam dwoje zamkniętych drzwi - te przy zejściu do poziomu 4 i te najważniejsze - w centrum - żebby przejść dalej. Wszystkie kostki odwiedziłem - tak jak na mapce - wszystkie skrzynki otworzyłem - i jak napisałem wcześniej pozostała do ubicia grupka (2 szkielety - 2 strażnicy i dwaj magowie) - poza tym wszystko wyczyszczone. A po prawej stronie mi pisze tylko że mam jakiś srebrny klucz - którym ani jednych - ani drugich nie mogę otworzyć.
DiabloManiak--->wczoraj w nocy znalazłem to na innym forum.Niestety u mnie to nie działa.Tak jak u niektórych gra po uruchomieniu jest totalnie skaszaniona,próbowałem kasować,zmieniać DISABLE na ENABLE-zawsze to samo.Jedynie po wpisaniu zamiast DISABLED-HIDDEN,wtedy gra jest OK,ale kwestia po prostu znika.Może jest jakaś komenda Która to odblokowuje,ale nic na ten temat nie znalazłem.
kkmirek, sam sobie odpowiedziałeś. Jak pokonasz tych co pojawiają się 2 magów, 2 strażników i 2 łuczników (koło jednego z wyjść) i tam będzie skrzynka za 2 strażnikami. W tej skrzynce znajdziesz klucz do montbarda
Dzięki za odpowiedź.
PS. Gram w polską wersję gry to droższe wydanie i na początek takie 3 uwagi do poradnika:
1. Mając maga i ekspercki poziom magii ognia i ziemi nie jestem w stanie przesunąć ani unieruchomić tych tzw dużych potworków (więc ani cyklopa - ani minotaura - ani smoka cienia których do tej pory spotkałem).
2. Mistrz magii ognia znajduje się jeszcze w Morskiej ostoi - chyba slamsy - czy coś podobnie.
3. Przy grze na łatwiejszym poziomie - za punkt witalności dostaję 3 pkt HP - z przerażeniem więc myślę o przeciwnikach co zadają po 300 obrażeń obszarowo - bo magowie popadają jak muchy - a tylko oni raczej dobrze leczą współtowarzyszy. Nawet nie chcę myśleć co będzie na wysokim poziomie trudności.
A po co masz ich przesuwać czy unieruchamiać, zanim dojdą do ciebie to padną. Zauważ, ze pierwsza zadaje cios postać podświetlona, zatem wchodź do jaskini MAGIEM.
Momentami to czytam te wiadomości jak by były o innej grze. Na 15 poziomie próbowałem powalczyć z cyklopem. Mam w dróżynie 3 magów i elfa łucznika (myślałem że percepcja i przeznaczenie z pułapkami i tajnymi skrytkami pomogą). Elf z łukiem ekspert z 15 biegłośi daje cyklopowi po 20 - 25 obrażeń. Mag ludzki - prawie bez wartości na razie - zainwestowałem w magię pierwotną i wzmacniacz po 15 - i medytację ekspert (podobno to się ma sprawdzać na wysokich poziomach - ale na razie to porażka. krasnolud - mistrz magi ognia i ekspert światła - ogniem daje po nawet 100 obrażeń - ale 2 razy - bo potem już tylko ta zbroja z światła żeby wogóle atak przeżyła drużyna. Ork mag daje ziemią lub wodą po ok 50 - 70 obrażeń - ale tylko 2 razy - bo potem - regeneracja - ale w następnej rundzie ponownie - bo sama regeneracja (15 w magii zieni - ekspert) to za mało do odnowy HP. Cyklop po 2 rundach jest koło mnie tracąc ok no w porywie z 400 HP. A jak jest koło mnie - jeśli mag i ork nie leczą i zabezpieczają - to w 1 - 2 rundy po mnie - a jak leczą - to może z 4 - 5 rund. A cyklop ma jeszcze z 2/3 HP. I wszystko to na tym łatwiejszym poziomie. Witalnoąć mam u magów na 12 - a magię i ducha na 30. Nawet jak dam więcej w witalność np z 10 punktów - to tylko 30 HP więcej - praktycznie to nic nie zmienia.
Gra jest źle zbalansowana i tyle. Broń dystansowa jest totalnie bezużyteczna, tak samo jak postacie tankujące.
Ja mam obecnie bodajże 27lvl i gra jest już bardzo łatwa (poziom warrior). Najgorzej było właśnie w okolicach lvl 15.
To co robi mój Blade Master to jest rzeź, a to co robi mój Paladyn to jest nieporozumienie, jest po prostu beznadziejny, nie wiem może od razu trzeba było go rozwijać w magii światła, a nie walce wręcz bo do tej się nie nadaje. Czary jak regeneration, święta zbroja, czy jak jej tam, liquid membrane są przegięte jeśli chodzi o defensywę, bardzo przydatne są czary sleep i purge z dark magic.
Jakbym miał robić nową drużynę to na pewno byłoby to 2x Bladedancer (chociaż ponoć Scout rozwinięty w Axe/DW też robi niesamowity dmg) + 1x Mage (Air(GM)+Water(M)+Dark(E)+Primordial(E))+ 1x Runepriest (Light(GM) + Earth(GM) + może Fire (M)).
Tak Blade Master jest naprawdę uber, jeszcze mu dałem dwa miecze z efektem na kilku przeciwników i w zasadzei sam może walczyć, bo wszystkich zabija.
A czy ktoś kto rozwinął na AM magię pierwotną - jakie z niej kożyści mogą być ? Bo do poziomu experta to porażka.
Olddorsaj - chwytaj http://przeklej.org/file/ASx3RB/LevDialog.xml
i wrzuć to w Might and Magic X Legacy\Might and Magic X Legacy_Data\StreamingAssets\Dialog
U mnie nie było źle. Jak grałem 1 raz to pierw moim najlepszy dmgerem był kapłan run na magi ognia, a tankiem najemnik na miecz i tarcze. Potem większy dmg robił grasant na włócznie i o dziwo tank. W pewnym momencie na 20 lvlu tank sam wysolował mi smoka cienia w jaskini (miałem relikty z uplaya). I w pewnym momencie to on był moim głównym tankiem i dmgerem bo nigdy nie chybiał, a z kryta walił po 150+.
Na około 30 poziomie na dmegerów wyszedł znów kapłan run( runa ognia overpower) i grasant co walił krytyki po 200+. Ogólnie rozbiłem to tak by od leczenia był tylko Druid wiec reszta tłukła Druid walił regeneracje i harmonię na przemian.
kkmirek z tego co zauważyłem to chyba najprzydatniejszymi szkołami jest światła, ognia i ziemi. No ale to moje zdanie. W grze miałem cięższe i lżejsze momenty, ale nigdy nie miałem tak ze nie mogłem przejść głównej fabuły.
Moim zdaniem na każdy problem jest pomysl. Pamietam ze pokonywałem cyklopa i smoka rozwijając maga ciemności i uzywajac czaru uśpienie pod koniec tury. Potem miałem problemy z atakującymi z roznych stron przeciwnikami to się nauczyłem zajmować pozycje taktyczna a nawet pewnym kosztem ustawiac przeciwnikow (odrzucenie, zamrozenie). Kolejnym stopniem trudności były kreatury z regeneracja. I tu w końcu sobie poradzielem uzywajac "ciemnej reki" - czar ze szkoły magii ciemności. Tutaj po prostu trzeba myslec i to daje satysfakcje. Nic np. nie piszecie o szkole magii powietrza. Na początku slaba (mag uzywal ognia) ale potem x X pioruny na X przeciwnikow (im więcej tym lepszy damage). To można było przewidzieć czytają opisy czarow. Bardzo ważne jest w tej grze blokowanie. Praktycznie kazda postac może taka umiejetnosc posiadac. Znaczaco obniza to damage.
Druzyna to - 1(Krasnolud Mag&Wojownik) 2 (Mistrz Ostrzy) 3 (Szamanka) 4 (Mag) . Jest to trudna na początku ale druzyna uniwersalna dajaca możliwość wyszkolenie postaci we wszystkich szkołach magii na arcymistrza o co mi chodzilo. 1 nie daje dużego damage ale dużo leczy, wskrzesza 2 korzysta z dwóch mieczy z efektami na grupe 3 daje protekcje i ma b. dobra bron dwureczna artefakt 4 obecnie czary wiatru, uzdrawianie swiatla oraz super sztylet z podwojnym atakiem, do tego artefaktyczne zbroje tak rozlozene ze praktycznie kazda postac ma po 30 obrony i co najmniej 30-40 uniki oraz protekcje od efektow w naszyjnikach lub artefaktach, przed kazda walka rzuczamy protekcje, skore używam efektow obniżenia zbroi, zatrucia, zmiejszania liczby atakow (czary wody - szamanka). Mysle ze wlasnie na tym ta gra polega. Można sobie czytac w okienku w lewym gornym rogu jak postacie zadaja obrażenia. Aha - można wybierac kogo się atakuje naprzeciwko klikając na stworka - odkryłem niedawno :)
DiabloManiak----->działa,wielkie dzięki,potem sprawdzę co robiłem źle,bo kasowałem te 4 linijki tak jak kazali,potem razem ze znakami w których było to zawarte i zawsze kaszana potem-w każdym razie to od Ciebie działa-mam nadzieję,że też można będzie się pozbyć tego gostka na moście później
OldDorsaj - u mnie nie zniknął ale od czego są powozy ;-)
Grasz jeszcze w l2? :)
Bosa na latarni morskiej, łatwo pokonać ustawiając się plecami do kolumny, wtedy nas nie strąci z wieży. U mnie drużyna wygląda tak i większych trudności nie mam.
1. Krasnolud (ciężka zbroja, topór, tarcza) rozwijam Witalność i Moc
2. Elf (dwa miecze, średni pancerz) rozwijam Moc
3. Ork (dwuręczna maczuga, średni pancerz) rozwijam Moc
4. Człowiek Mag (wszystkie szkoły magii po jednym punkcie, w dalszej perspektywie do arcymistrza Magie Powietrza) rozwijam Duch i Magia.
Krasnolud często bierze na siebie większość obrażeń (używa Wyzwanie), Elf i Ork mają zadanie ofensywne, a Mag w zależności od sytuacji używa Regeneracji, Niebiańskiej Zbroi, bądź zaklęcia ofensywnego pod konkretnego przeciwnika.
Sayeer, a mnie strącił mimo iż miałem za plecami kolumnę. Po prostu przesunął mnie w bok xd
Jeśli kasujecie cos w plikach to nie ma się co dziwic ze potem gra się krzaczy. Trzeba to robic z uwaga. Jak już pisałem podświetlenie opcji jest kwestia zabezpieczenia gry i trzeba być online w uplau w tym momencie. Niebianska zbroja w walcez głodnymi ghoulami niewiele daje gdyż potrafią oni zabic od razu, dlatego polecam inna taktykę. Rozumiem ze gracie na latwym w takim razie moje uwagi sa nieadekwatne. Na latwym można grac byle jak i tak się ukończy gre.
Momentami to czytam te wiadomości jak by były o innej grze
Ja też nadziwić się nie mogę.
Gram drużyną : Paladyn rozwijany do walki wręcz + światło, Duelist, wiadomo, Człowiek Mag - ładuję głównie w ogień i Druid.
Cyklopa i Smoka Cienia zczyściłem na 6 poziomie !!!! Potwory dochodzą co najmniej 4 rundy (może i więcej) Mag ognia zadający na ekspercie po 80-110 dmg był w zasadzie wystarczający. Ileż taki cyklop ma życia ?
Mamusi załatwił mnie kilka razy i kompletnie nie rozumiałem dlaczego bo byłem już na 8 czy nawet 9 poziomie. Dzięki podręcznikowi zrozumiałem, że spycha mnie, a wtedy był łatwiejszy niż połknięcie karmelka. Widma łącznie z jakąś Ephanią są niemowlakami (pod warunkiem, ze mag ognia dba o ochronę przed paraliżem, czar tani i dostępny).
Minotaury i tym podobne monstra także nic nie znaczą. Jedyne monstrum z którym mam problemy to elitarne szkielety miotające oszczepami, te przeklęte ruiny zczyściłem na parterze ale promocji na paladyna zrobić nie mogę bo już dwukrotnie odchodziłem jak niepyszny z piętra. Ale cyklopy, mantykory toż po półtuzinie na raz.
Co do drużyny, to nieco odstaje druid, ale paladyn zrobił eksperta światła, czyli zaczął leczyć dopiero na 13 poziomie a jakiegoś kapłana mieć trzeba (duelist też leczy, ale szkoda mu rozwijać magię i duchowość)
Obecnie teoretycznie kończę 2 rozdział, bo spotkałem Kilburna, ale jeszcze parę questów zostało niezrobione.
Acha gram na łatwiejszym poziomie !!!
Mam krótkie pytanie:
Czy jest możliwość przejścia gry bez magii wody :( ? widziałem sporo lokacji do których nie mogę przejść bo jest woda ...
albo jaki sposób jest na ominiecie tego ?
wody nie przechodzisz magią wody, a błogosławieństwem boga wody z zadania: "Kuźnia bohaterów".
DiabloManiak--->nie,już od dawna nie mam czasu na gry online,szczerze to na zwykłe też nie,ale dla MM musiałem zrobić wyjątek-wcześniej tylko kilka dni grałem w Skyrima i Fallouta 3,a tak normalnie to tylko dla rozrywki HoMM 3 i Diablo 2,które mam stale zainstalowane :)
Ogólnie rzecz ujmując ta gra nie jest wybitna, fani serii moga sie troche zawiesc, ze za krotka, latwa, dobrym teamem to az sie przelatuje calosc :)
Jest jakis sposob, zeby po przejsciu gry glownego watka i wyladowaniu na rynku w Karthalu, wejsc ponownie do Straznicy i dalej ...?
A 2 rzecz, czy potwory na swiecie i w jaskiniach sie odnawiaja po jakims czasie, zeby wymaxowac wszystkie postacie :)
A co mogę zrobić, gdy wykonałem quest z Latarnią Morską i wróciłem do Maximusa, ale on nie ma dla mnie żadnego następnego questu? Po prostu nie ma czegoś takiego w opcjach rozmowy z Maximusem. Czy to jest jakiś błąd w grze, czy po prostu coś zostało przeoczone przeze mnie?
Sprawdz wszystko. Moze z kims nie gadales? A tak na marginesie. Gdzie ewentualnie mozna zamiescic modyfikacje do gry. Zbalansowalem umiejetnosci postaci i przydzielane punkty dajac wiecej wyboru w rece gracza poniewaz ustawienie druzyny w szeregu implikuje koniecznosc np. posiadania mozliwosci bloku przez maga a protekcje na ataki fizyczne wlasciwie nie istnieja poza zbroja swiatla slaba moim zdaniem bo osobiscie wole wiekszy dps kosztem obrony. Znowu absurdalne jest ze krasnolud mag nie moze uzywac toporow a tylko buzdygany. Itp.
mariuszaerur1
Już o tym było. Kolejne zadanie otrzymasz po zakończeniu questu z bandytami który zleci ci kapłanka po prawej w świątyni.
Xanas10
Poradnik Skała Czaszki (Miecz łowcy)
W środku(2) zastaniesz całą zgraję Kapłanek, Dowódców oraz Kenshi. Możesz od razu skierować się do przejścia na kolejny poziom(3) lub też wykopać klucz do skrzyni ze skrabem. Uważaj jednak, gdyż gdy tylko otworzysz kufer na tym poziomie to zrespisz z ośmiu przeciwników i będziesz miał ciężką przeprawę do przejścia.
PS literówka SKARBEM a nie SKRABEM chyba, że w skrzyni jest krab ze skarbem czyli jakby skarabeusz.
JAKI KLUCZ ???? Gdzie ???? Skrzynia ze skarbem jest, otwiera się normalnie, śmiecie wewnątrz, nijakiej zgrai nie uświadczyłem. Nie ta skrzynia ?
Hasło miecznik - wporzo, skąd poszukiwacz ma to wiedzieć ? Acha, z poradnika, a skąd autor poradnika ? Acha, ze skryptu. Nie no, fajna gra.
Na drugim poziomie znajduje okruch powietrza do kuźni ale obie drogi do miecza nieprzejezdne. Trzeba mieć błogosławieństwo wody ? Faktycznie trochę tam błota, jeśli tak warto o tym w podręczniku napisać ? A może po prostu błąd gry - w takim razie podręcznik powinien zamieścić informacje, gdzie domagać się zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
Witam,
A co z tą kużnią elfów ? ZAblokowałem się w grze całkowicie. Wszystkich powybijałem oprócz cyklopa, smoka ciemności i widm które pilnują wejścia i mogę tylko gryfami dolecieć w zasadzie do tej kużni i zatrzymałem się na żywiole ziemi którego nie mogę zabić pomimo starań, czy da się jakoś przejść do innych questów czy trzeba ten porządek zrobić w świątyni żywiołów ?
artchmiel --->żywiołak ziemi jest banalny jeśli masz magów w drużynie,rzuć też na początku odporność na paraliż itp-taki tani scroll,potem zbroję i regenerację...jeśli zrobiłeś drużynę wojowników to masz przes...., nie tylko z nim ale w całej grze
Nie wiem co jest grane. Na cyklopa nie działa "podmuch wiatru", a widma nic sobie nie robią z zaklęcia chroniącego przed paraliżem...
skobrymm
Cyklop za wielki, podmuchem nie odrzucisz, ale u licha ma tylko 320 życia (smok cienia niecałe 400). Jeśli szyjesz do niego z łuku/kuszy po 20 dmg to na rundę zadajesz 80 dmg (przy czym tylko mag ognia jednym strzałem zada tyle) Masz około 4-6 rund zanim do Ciebie dojdzie. JAKIE TU SĄ PROBLEMY ?
Natomiast widma paraliżujące pomimo ochronnego czaru ze szkoły ognia - musi babol.
xanas10
Gdy będziesz miał już ten kawałek powietrza wróć się do kuźni i znajdź barierę powietrza. Przed nią będą stały dwa żywiołaki Powietrza- elity. Wejście jest na 3 piętrze (nazwa z gry). Żeby w ogóle można było tam wejść, potrzeba złotego klucza który jest w jednej ze skrzyń. Następnie otwierasz drzwi nimi na środku lokacji i następujesz na dwie płyty wewnątrz.
Litości, u mnie nie ma bariery ani klucza, do komnaty mogę wejść kiedy już zdobyłem okruch (w poradniku nie piszesz gdzie on a szyk zdań sugeruje coś o okruchu ziemi ????)
Tymczasem był w skale czaszki. Ale ja już nic nie wiem, Haarta spotykam w Przeklętych Ruinach, zamki rozpływają się w powietrzu, drzewa zmieniają w trójkąty a z wypowiedzi innych wynika, że każdy gra w inną grę.
Czemu pominąłeś zagadki Kilburna i nie dałeś nic o niebezpiecznych jaskiniach ?
Cyklop za wielki, podmuchem nie odrzucisz, ale u licha ma tylko 320 życia (smok cienia niecałe 400)
Aż taka różnica między poziomami trudnośći?
Na warriorze u mnie cyklop ma 2250hp, a smok cienia 2190hp.
I nie wiem jak silne party trzeba byłoby mieć żeby do Ciebie nie doszedł.
@ Mr Kalgan: Chodzi właśnie o to, że u kapłanki Rosalie w świątyni byłem już wielokrotnie po wykonaniu jej zadania, a Maximus jak nie ma nowego questu, tak i nie ma. Przypuszczam więc, że konieczna jest jakaś modyfikacja plików gry. Zwłaszcza, że również i Jassad w karczmie- pomimo posiadania już przeze mnie ponad 10 opisów w bestiariuszu- nie wypłaca obiecanego wynagrodzenia ani też nie zleca nowych opisów.
Mr. Kalgan oczywiście, bo u ciebie drzwi do korytarza gdzie jest bariera do komnaty światła i powietrza były otwarte od początku prawda? :) no to chyba fakt, mamy inną wersję gry.
A co do Kilburna, to oczywiście odpowiedzi do jego zagadek są. Można do tego użyć opcji "szukaj". "Ctrl + f" w rozdziale Akt II - Morska Ostoja "Mapa i Questy". Nie wiem gdzie ty masz coś o okruchu ziemi. Jeśli podczas pierwszej wizyty otworzyłeś sobie przejście do tych komnat, to oczywiście będą one otwarte do końca gry :)
Mr.Kalgan: smoka cieni i cyklopa zmiotles na 6 poziomie ? kolega chyba sie nacpal.
Cyklopa i Smoka można na hardzie pokonać korzystając z czaru ciemności - uśpienia. Nie umiecie tego to jak chcecie pokonać 2 cyklopy naraz w jedym z testow na arcymistrza? Pisalem już o tym. Znikajace grafiki nie maja zadnego wpływu na lokacje te zawsze sa i można korzystać z minimapy. Tam tez widać które pola wymagają blogoslawienstwa wody. Na potwory z regeneracja dobre jest czar reki ze szkoły ciemności zdejmujący rzucane czary z creatur - tez o tym pisałem. W druzynie musicie mieć co najmniej dwóch magow moim zdaniem, jeśli lucznicy to w miejsce wojownikow. Powinniscie korzystać z magii swiatla (leczenie), ognia (dobry damage na początku gry), ziemi (zbroja, regeneracja), powietrza (dobry damage w późniejszej części gry) oraz do manipulacji jak kto woli pierwotna na magow, ciemności do kombinowania i kontroli. Jak wojownik koniecznie dwie bronie jedna postac i dwureczna druga postac. W moim przypadku mag run i szamanka pelnia role hybrydowe. Pieniadze oszczedzac na najlepsze bronie u sklepikarzy i tylko na to.
Charakterystyka druzyny - mag run tarcza + artefaktyczny buzdygan (2xatak), mistrz ostrzy - 2 miecze, jeden z efektem korozji, drugi zadający obrażenia all po ataku oba kupione w Przystani, Szamanka - artefaktyczny dwureczny topor (dodałem jej obsluge toporow ale musialem wyszkolić żeby nie ponawiać gry inna postacia), Mag - podwojny atak nozem - kupiony w grani z fire damagem, czary kontroli mag run - leczenie, wskrzeszenie, mistrz ostrzy okrzyki, czasem regeneracja, szamanka - wody i ziemi (obniżenie ataku, regeneracja, pancerz), mag - swiatla (leczenie) i ciemności (efekty) magiczny damage mag run glownie fire, mistrz ostrzy oczywiście nie ma, szamanka trucizna i na razie tylko sopel wody, mag na poaczatku fire a teraz tylko powietrzetornada, blyskawicie, burze oraz pierwotna na magow. To jest druzyna uniwersalna, uzupelniajaca się roznymi efektami ale trudna w prowadzeniu. Trzeba wiedzieć co i w jakiej kolejności robic. Przed trudnymi walkami protekcje, caly czas kontrola efektow i many. Pozdrawiam i zycze udanej gry :)
Jeśli postacie sa slabe to na mapie macie rozne kapliczki i protekcje - korzystajcie z tego. Przeciwnikow można tez odrzucać (poza olbrzymami) oraz zamrazac lub splatywac. Koniecznie obnizac ich zbroje (okrzyk lub czar ze szkoły pierwotnej - nawet lepszy bo obszarowy), nie dawac się okrazyc, ustawić odpowiednio druzyne jak się da, czasem sa walki generowane tak ze druzyna jest okrazona lub wypadają fale potworow, zniszczyć jedna strone żeby mieć wolne plecy, w przypadku efektow wylaczajacych z gry konieczne!! protekcje i leczenie w czasie walki! i koniecznie rozwinąć przynajmniej po 1 bloku dla każdej postaci sa dostępne dla tarczy, wloczni, broni dwuręcznych i walki 2 broniami. Dzieki blokowi znacznie obniżamy otrzymywane obrażenia!!!! Nie zauwazyliscie jak trudno pokonać przeciwnikow którzy dobrze blokują? I grac na hardzie. Gra na latwym nie ma sensu (automatycznie ocena gry leci -3).
Xanas10
Nie, nie od początku, drzwi do komnat są zamknięte dopóki nie wejdę w posiadanie odpowiedniego okrucha.
Ale to ciekawe co piszesz o różnych wersjach, rozbieżności w opisach gier jest tu dużo, u jednych są mosty koło latarni, u Ciebie wykopujesz jakieś klucze do skrzyń, kilka osób twierdzi, ze nie spotkało bugów w grze.
Pora to usystematyzować.
Pozwól, że zadam Ci pytanie, na podstawie jakiej gry pisałeś solucję ? Była to wersja polska czy angielska, nabyta elektronicznie czy pudełkowa, z bonusem hełmu czy dodatkowymi podziemiami, grasz na platformie uplaya czy steam, offline czy online.
Przychodzi mi bowiem do głowy myśl, ze po pierwsze namieszano przy polonizacji (podobnie jak Cenega przy VII) ponadto implementacja poszczególnych bonusów miesza w mechanice gry.
kuna11
Lokacje i owszem są po zniknięciu, ale u mnie, często, próba wejścia do znikniętej lokacji (a bywa po sprawiedliwości, ze i do niezniknietej) kończy się zwisem gry - czarny ekran wczytywania.
Angielska/polska (2,5 razy przechodziłem by odpalić wszystkie questy na prestiżówki) , na uplay i online. Btw ja nie miałem bugów ;)
A jeśli chodzi o klucz to o ile dobrze pamiętam to stań tyłem do wejścia na 2 poziom skały( ciągle na 1 poziomie) i tam w rogu powinien być klucz do wykopania. A skrzynia do niego jest w lewym górnym rogu mapy. (mówię z głowy bo gry już nie posiadam).
A co do drzwi do korytarza to ja dalej będę się upierał że w mojej wersji trzeba było mieć klucz i stanąć na dwóch płytach by w ogóle dojść do bariery okruchu powietrza. ;p Drzwi (bariery) do komnat oczywiście są zamknięte póki nie wejdzie się w posiadanie okruchu, ale drzwi prowadzące do korytarza który prowadzi do bariery(drzwi) trzeba otworzyć inaczej ;p. W naszej dyskusji to raczej chodzi o niezrozumienie bo dla mnie barierą są te drzwi z wizerunkiem okruchu, a drzwi to normalne drzwi.
Z tego co kojarzę koło latarni jest zawalony most który można przejść jak ma się błogosławieństwo boga wody ;p
XanasX
Nie napisałeś czy wersja elektroniczna czy pudełkowa.
Ja swojej pudełkowej nie mogę odpalić online, uplay ponownie wyświetla komunikat, ze chce pobrać grę, kiedy klikam na tak wyświetla komunikat o niemożliwości zapisu na dysk i proponuje grę ofline.
Skrzynia jest u mnie tam gdzie piszesz, nie trzeba do niej klucza a jej otwarcie nie powoduje przybycia potworów.
snOwi/Kyahn
Tyle życia ma cyklop w mojej grze 336. Grając na Hard będzie miał ok 400 (jeśli Diablo ma rację, że zwyżka jest 20% bo nie sprawdziłem)
Witam
Mam problem z zadaniem w kuźni dotyczącym okruchy ognia - mianowicie jedna z ruchomych płyt się przesuwa zanim się do niej zbliżę. Próbowałem też kombinację z poradnika i ciągle to samo.
Właśnie w pojedynkach bezpośrednich robiąc quest na arcymistrzostwo kuszy natłukłem z 4 cyklopy, obrażenia które zadawały były żałosne.
spróbuj takiej kombinacji livbird. Moja mi działała, ale możliwe że jest kilka możliwych kombinacji:
http://www.youtube.com/watch?v=3JCkAJ5X340
a dla ciebie kalgan:
http://www.youtube.com/watch?v=o8KBjBcn70c 5:25. Jak widać gdy otworzy skrzynie to znika mu klucz, a potem jak sam widzisz pojawia sie pełno Nag. Mam nadzieje że to zakończy juz dyskusję odnośnie tej skrzynki :)
Tyle życia ma cyklop w mojej grze 336. Grając na Hard będzie miał ok 400 (jeśli Diablo ma rację, że zwyżka jest 20% bo nie sprawdziłem)
Jak wrócę do domu to zrobię screena i Ci wkleję, u mnie ma 2250hp, inaczej to by padał w ciągu jednej max 2 tur, a tak nie jest.
Cyklopów jest więcej w grze, nie tylko ten jeden z jaskini na samym początku.
Xanas10
Pojedynek z kilkoma Kensei i chyba 2 kapłankami miałem po wejściu, a później jeszcze z dwa stworki. Nie było respawnu potworów po otworzeniu skrzynki. Co do klucza to nie polemizuję, nie przypominam sobie bym wszedł w jego posiadanie i cokolwiek wykopywał, ale może nie zwróciłem na to uwagi.
Natomiast filmik pokazuje coś mnie zastanawiającego, autor ma wyraźne problemy w walce która trwa około 25 minut, używa czarów leczących, ale nie ochronnych. Jest na 18 poziomie. Ja tam byłem na 15 (18/19 mam obecnie), najmniejszych problemów w walce, obrażenia zadaję znacznie większe (OGNIEM) - którego mimo posiadania w teamie rozwiniętego runepreista - facet nie używa. Dziwnie też rozwija team - percepcja ? Ja tam walę tankom w moc i vitalność, magom w magie i duchowość. Używanie maga ognia do leczenia to jakaś aberracja.
A i jeszcze jedno, zauważyłem, ze żywiołak ziemi nie jest w czasie walki w stanie podejść do mnie, jest idealnym celem i nawet nie używam magii, zestrzeliwuję mobki. Błąd gry, czy tak mają ?
Ja mam wrażenie jak czytam Twoje posty, że między poziomami Adventurer i Warrior jest kolosalna różnica a nie te "20%" w hp. Ciekawe jak wyglądają inne statystyki (odporności, blok, obrażenia itp). Jakbyś mógł to wklej screena np Cyklopa ja za kilka godzin też wkleję i porównamy.
@ Kuna11: Prowadzę bardzo podobną drużynę do Twojej:
Poziom trudności: Wojownik
Mistrz Ostrzy - 2x miecz (25 punktów biegłości), unik (tak samo), ekspert walki dwiema brońmi;
Kapłan Run - buzdrygan + tarcza (jedno i drugie na poziomie eksperta), mistrz magii ognia (Ognista Tarcza [ten czar kocha przeciwników, którzy atakują po 8 razy na rundę, a tych w grze nie brakuje] + Płomienna Determinacja) i światła (dla wzmocnienia Niebiańskiej Tarczy);
Wolny Mag - mistrzyni magii powietrza i ciemności (Oczyszczenie, Sen, Groza, Agonia),ekspert magii pierwotnej (Identyfikacja) i Wzmacniaczy Magii (dla Kostura Gromu);
Szaman - mistrz magii wody (Płynna Membrana), ziemi (Pryśnięcie Kwasu, Kamienna Skóra i Trująca Chmura, Regeneracja też się czasem przydaje) i włóczni , ekspert broni dwuręcznej (łącznie 3 dodatkowe próby bloku i przebicie 50% pancerza);
i w moim odczuciu jest to najprostsza w prowadzeniu drużyna ze wszystkich jakie do tej pory stworzyłem. Cała walka w zasadzie sprowadza się do rzucenia czarów ochronnych, zredukowania pancerza co silniejszych przeciwników (Pryśnięcie Kwasu + Rozbicie) i naciskania klawisza ataku (od czasu do czasu dochodzi jeszcze ściąganie niepożądanych efektów z drużyny i przeciwników). Niewielki problem stanowią jedynie wrodzy magowie namiętnie korzystający z Oczyszczenia.
Względem różnicy w hp cyklopa na poszczególnych poziomach trudności, to są to kolejno: 1500 (awanturnik) i 2250 (wojownik). Reszta statystyk pozostaje nie zmieniona. Generalnie różnica pomiędzy oboma poziomami trudności w kwestii walki sprowadza się do ilości hp przeciwników (normalni +50%, elity +20%, bossowie +10%) i otrzymywanych przez nas obrażeń (+20%).
U mnie mostu koło latarni nie ma
folkien86
popatrz na obrazek post 147. W jakiej wersji gry cyklop ma 336 hp a w jakiej 1500 ?
Moja wersja gry to 1.3-12253
A tu Hart w Przeklętych Ruinach
Uparł się i chociaż quest z nim już skończony nadal nawiedza przyjaznego ducha.
Kiepska jakość tych screenów, aby je zamieścić muszę pomniejszyć w paincie do 40%.
Mr.Kalgan
Masz starszą wersję gry. Aktualna to 1.3.1-14561 (jest jeszcze nieoficjalny patch poprawiający m.in. błąd w zadaniu "Bestiariusz Jassada", w wyniku którego nie dostajemy za nie nagrody). Dodam, że lista znalezionych błędów w Twojej wersji gry jest dłuższa niż cała ta dyskusja (za mała ilość hp potworów, potwory nie zadające obrażeń, błędy w wyświetlaniu grafiki itd.). A jako bonus dodaje Cyklopa-Awanturnika w niemal pełnej krasie (niestety, tylko taki zapis gry mi pozostał z niższego poziomu trudności).
Mr.Kalgan---->wczoraj w nocy drużyną złożoną z 3 magów i bladedancera,na około 13 poziomie,udało mi się zabić cyklopa za 12 czy 13-tym razem,nie wiem jakim cudem on tyle do Ciebie dochodził,przy mojej drużynie był w 2 turach-ach,i jestem niemal pewien że wybrałem niższy stopień trudności...więc mam wrażenie,że gramy w inną grę po Twoich postach :)
Oczywiście, ze gramy w inna grę jak wykazał to Folkien86, ale moja nie chce się zaktualizować.
Odinstalowałem grę i przeprowadzam ponowną instalację. Zobaczymy co się zdarzy.
Po reinstalce też mam hp cyklopa 1500. Mam to zacząć raz jeszcze.
Folkien86 - jak pobrać i zainstalować ten nieoficjalny patch.
Mr.Kalgan: patch znajdziesz tutaj: [link]
Instalacja sprowadza się do rozpakowania archiwum do folderu gry (warto wcześniej zrobić kopię zapasową podmienianych plików).
Jest problem z linkiem, może naprowadź mnie jak szukać strony
ZNALAZŁEM, ale nie działa na innej wersji niż steam i ponoć działa z wersją niemiecką.
Wydaje mi się, że znalazłeś niewłaściwy patch (zwróć uwagę na datę publikacji). Ten, o którym pisałem dostępny jest pod tym adresem: forums ubi com/showthread.php/832655-Unofficial-Patch?s=6f4b654dbc4ed889ebe0b80dbf70af96 (wstaw kropki w miejsce spacji)
A zatem znów w Sorprigal. Potworki trochę silniejsze, mapa lepiej oznaczona, ale jest nowa ciekawostka - w starciu face to face mogę używać zarówno broni białej jak i kusz czy łuków. Poprzednio było logiczniej, no jak to, taki pająk skacze mi do twarzy a ja napinam cięciwę kuszy ???
Nadal kłopoty z uplayem (teraz nie może sprawdzić spójności plików). Kiepsko to widzę.
Acha ludzie już nie mają 8 punktów na starcie tylko 4 (o dwa więcej od innych ras), punkt w witalność daje od 3 do 4 HP (zależnie od rasy). Drogi podręczniczku, nadal jesteś kłamczuszkiem.
Wyłącz sobie synchronizację z Cloud, bo może ci popsuć save'y. Ta synchronizacja jest totalnie zwalona w tej grze.
Witam. W dalszym ciągu nie ma rozwiązania problemu z questem na Strażnika Tarczy? Niestety odkąd nie mogę dokończyć tego q przestałem grać w tę grę, jakoś odechciało się grać, gdy nie mogę awansować postaci :<
Mazi88: wczoraj zapowiedzieli patch, który ma (między innymi) rozwiązać ten problem.
A czy ten nieoficjalny patch może spowodować, że u komendanta Maximusa pojawi się quest z zamkiem? Nadmieniam raz jeszcze, że wykonałem już i zadanie kapłanki Rosalie dotyczące bandytów, ale to nie pomogło.
Dzięki Folkien86 za informację. A wiadomo już kiedy ten patch ma wyjść?
mariuszartur1: Tego akurat nie poprawia. Najlepiej wrzuć save'a na jakiś serwer hostingowy, to spróbuję się przyjrzeć bliżej Twojemu problemowi (w razie czego ścieżka do save'ów to C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\3f1ee34c-9965-4027-8517-2fc8ef526fd3\401).
Mazi88: na razie podali tylko, co zmieni w grze.
Ale ta gra mnie wkur....
Prawie dotarłem do końca, walczę z obstawą Erebosa (4 bezimiennych). Skończyły mi się drinki na usuwanie blokowania czarów, skończyły mi się scrolle dispel magic, nie mam itemów dających odporność na blokadę castowania... Jednym słowem jestem w dupie, po paru godzinach prób chyba dam spokój tej grze.
No, nie ma lekko. Jadę od początku. I ni z tego ni z owego u Krzyżowca zanikła możliwość oddawania strzał z kuszy. Kuszę ma, nieuszkodzoną, ale ikonki walki nie ma - tylko puste pole po którego wciśnięciu nic się nie dzieje.
Na dany moment udało mi się rozwiązać wspomniany problem przez samodzielną edycję pliku, ale nigdy nie wiadomo, co jeszcze wyskoczy w dalszej części gry.
Pomóżcie mi proszę, jestem pod koniec aktu pierwszego. Został mi miecz do zrobienia i polecieć Gryfem, ale nijak nie mogę dostać się do Morskiej Przystani. Na moście nadal stoi gostek z wozem, a przewoźnik z powozem (tam przy koniach) też mówi, że jest zbyt niebezpiecznie i mnie nie zawiezie... Wiem, że to bugi (z levem też miałam), ale nie wiem jak sie tego pozbyć...
Mr.Kalgan--->właśnie o tym pisałem na początku,że mi poznikały ikonki ataku-a rozwiązanie jest banalne.Po prostu wejdź do umiejętności danej postaci i przeciągnij ikonkę ataku z powrotem na pasek,tak samo jak czary czy potki
whiteblossom: z tego co napisałeś wnoszę, że nie byłeś jeszcze w Kuźni Żywiołów (popraw mnie jeśli się mylę), a musisz się tam udać, by odblokować drogę do Morskiej Przystani.
Patch mimo naprawy bugów ma też dodać trzy nowe dungeony. Fajnie, szkoda tylko że trochę długo trzeba na niego czekać, bo w zasadzie dzisiaj chyba skończę grę i nie wiem czy do niej będzie mi się chciało jeszcze wracać.
OldDorsaj
Dziękuję, zacząłem od początku. W poprzedniej wersji nic takiego się nie zdarzało, choć aktualna jest ciekawa. Istotnie otwarcie co trzeciej skrzynki owocuje pojawiającymi się znikąd potworami.
Ale są i zmiany graficzne - np. pojawił się drogowskaz po wyjściu z Sorpigalu, i nie jest to zmiana na lepsze bo utrudnia przejście. Most koło latarni stoi ale ma inną fakturę niż ten mirażowy z poprzedniej wersji, tamten był gładki, ten widać, że uszkodzony.
Zdrożały potki, kupowałem niebieskie po 20 a czerwone po 15 !!! teraz po 50. Ostra inflacja. Strach co będzie po kolejnym patchu.
Nie wiadomo.
Te ceny które podałeś to i tak są niskie, na warriorze wszystko kosztuje x2, a kasy wcale więcej nie ma.
Do poziomu ok 18 jest straszny problem z kasą. Ja nawet 1 potki many czy hp nie kupiłem, bo na inne rzeczy bym nie miał. Później natomiast masz tyle pieniędzy, że nie ma na co ich wydawać.
Coś porobiło się z sekretnymi przejściami. W kryjówce złodziei usiłuję otworzyć skrytkę i po przeprowadzeniu 40 prób skapitulowałem. CO JEST ?
Może uzależnili to od percepcji (mam najwyżej 8 ale jestem na 5 poziomie). Mam horrendalnego pecha, czy po prostu niektóre sekrety stały się nieotwieralne ?
Miałem pecha, otworzyłem.
Zauważyłem natomiast, że należy uważać z czarami obszarowymi. Jeśli kulą ognia zniszczę 2 przeciwników, to doświadczenie dostanę tylko za jednego.
zębatka - percepcja
gałęzie (pęknięcia?) - siła
takie dziwne kółeczko - magia
Tak to wygląda jeśli idzie o otwieranie sekretów i tak musisz mieć później odpowiednią ilość danej statystyki bo inaczej możesz próbować i próbować a i tak nie otworzysz. Mój rekord to ponad 200 prób na jednych drzwiach, dałem sobie później spokój i wróciłem po nauczeniu czaru podnoszącego percepcję.
Tego buga z czarami aoe i exp nie zauważyłem, ale też nie zwracałem na to uwagi.
Mr.Kalgan: Gdybyś wybrał wyższy poziom trudności, to przez pół gry byłoby cię stać co najwyżej na wytrenowanie umiejętności (ty zarabiasz mniej, a wszystkie ceny w sklepach idą w górę [potiony +100%, nauczenie się umiejętności/czaru +10% itd.], już nie wspominając, że uszkodzona broń zadaje o 75% mniej obrażeń (na Awanturniku o 10% mniej).
Co do sekretów to nie zapominaj, że są ich trzy typy, każdy powiązany z inną statystyką (Pęknięcie - Moc, Zębatki - Percepcja, Koło - Magia). Niektóre sekrety wymagają nawet 58 punktów w korespondującej statystyce (można obniżyć te wymagania o 25% z pomocą odpowiedniego najemnika).
Co do buga z xp, to pierwsze słyszę. Jesteś pewien, że to nie problem z combat logiem? (Czasami nie nadąża za walką i nie wyświetla wszystkich informacji).
Pewien nie jestem, ale komunikat dotyczy jednego przeciwnika, trzeba poeksperymentować.
Natomiast pomimo wpisania już tuzina stworów do bestiariusza, zadanie Jareda (?) jest nieaktywne (użyłem nieoficjalnego patcha i może popsuł a nie naprawił ?)
W tej wersji z przeciwników leci co najmniej 3x tyle śmieci, w sumie daje to i większy przyrost kasy (nadal gram na niższym poziomie). No dobrze, Luke i Mamushi w grobie, wbiłem na 9 poziom i zobaczymy co ciekawego dalej. Co do bestiariusza to przywrócę pliki z backupu przed patchem, może to coś pomoże.
Bestiariuszem się nie martw, on to liczy jakoś inaczej, bossów chyba nie wlicza, a i mobki zwykłe i elitarne traktowane są jako jeden. W każdym razie te 50 stworów potrzebne do ukończenia i tak uzbierasz.
Co do bestiariusza, to najprawdopodobniej zaliczane są tylko pełne wpisy dotyczące potworów (czyli trzeba zabić siedem potworów danego rodzaju, aby wpis został zaliczony do questa). Przywrócenie plików sprawi jedynie, że nie dostaniesz nagrody za to zadanie (jeśli nie masz w drużynie postaci z biegłością w sztyletach, to możesz się tym nie przejmować).
Ta gra póki co to dramat - 3 raz jej zaczynał nie będę bo mi się znowu save-y zwaliły i już nic nie pomaga, od aktu 2 co 5 minut mnie wywala do Windowsa bo mam Win7 32 bityo ile nie jestem w dungeonie, przejść sie dalej nie da trzeba na około, a Cyklopa zabiłem bez większych problemów więc też pewnie coś nie tak, jedyne wyzwanie było z tym co sie cały czas leczy - Marnikora czy jak jej tam. Gra fajna ale przez bugi to syf totalny coś takiego wydawać i jeszcze nie robić patcha od razu. Nie wracam już do tego wole sobie w Wizardry 8 pograć po raz 3
ja się uparłem na "zębatki" i mimo słabej percepcji udało mi się otworzyć może za 30 próbą-dałem czar regeneracja i otwierałem :)...co dziwne do końca się nie zużył,dopiero jak się ruszyłem z miejsca
jeszcze zapomniałem zapytać o co chodzi w lokalizacji OKO-jest krypta z 3 teleportami,zawsze teleportuje pod ścianę na początek,co ileś tam razy pojawiają się drzwi wyjściowe i tyle-może potem jakiś quest jest?...w każdym razie nic na ten temat nie znalazłem w poradniku do 2 aktu
Folkien86
No więc sprawdziłem jak jest z doświadczeniem za kilku na raz, miałeś racje, zalicza poprawnie, ale wyświetla pojedynczy komunikat.
Natomiast quest bestiariuszowy mnie niepokoi, mam już 15 wpisów (3 to bossy - Luke, Mamushi i Pajęczyca) i nic.
OldDorsay: ta krypta nie jest powiązana z żadnym questem, ale po przejściu labiryntu teleportów dostaniesz nagrodę: buty dające na czwartym poziomie +27 do pancerza +10 do mocy i 100% ochrony przed paraliżem.
Mr.Kalgan: nie przejmuj się tym questem, mogę potwierdzić, że jest wykonalny. Nagrodą jest sztylet Janbiyah - Poziom 4: 12-22 obrażeń, 70% krytyczne obrażenia, +24 obrażenia od ognia +10 do Ducha, +50 do maksymalnej many.
Mam problem z zadaniem Klątwa w grze mi pisze żebym kryształowego pająka szukał w lesie You-Chall a tu na forum widze ze on jest w zapomnianym mieście poz. 3 tylko że jak tam ide to te drzwi są pozamykane z jednej strony i z drugiej strony pomieszczenia
Mając zadanie klątwa powinieneś móc wejść na środek sali od dołu. Tak jak jest wejście od dołu w poradniku. Btw Zapomniane miasto jest w tym lesie o którym mówisz :P
Na drugim poziomie zamku Portmeyron nie mogę otworzyć drzwi ani w górnym prawym rogu, ani w dolnym lewym. W poprzedniej wersji nie było z tym problemów, czy tym razem znów jest coś na zaś ?
Otrzymałem sztylet od Jareda miałem już blisko 20 wpisów, ciekawe co będzie dalej, mam 23 wpisy i cisza.