Koncepcja Artysty - Deus Ex: Human Revolution
Bardzo interesujący materiał. Właśnie teraz gram znowu w tą grę i jestem zafascynowany przedstawionym światem i strojami (chyba pierwsza gra w jakiej zainteresowałem się strojem, niebędącym jakimś rodzajem pancerza lub skąpym wdziankiem jakiejś kobiety :P ). Dodam jeszcze, że moment w którym Eric Gangnon przemówił głosem Kacpra skojarzył mi się z przedstawieniami szkolnymi w którym ktoś przeprowadzał wywiad z np. "Adamem Mickiewiczem" :) Niemniej bardzo spodobał mi się ten filmik, choć zabrakło mi trochę ujęć z samej gry, które pokazałyby jak pomysły te pokazano w praktyce. Do dziś nie wiedziałem, że prowadzicie taką serię na tvgry, ale bardzo mi się ona podoba i mam nadzieję, że będziecie tworzyć dalsze materiały.
Ciekawy materiał. Niektóre lokacje z DE naprawdę bardzo bardzo klimatyczne, apartament Jensena wręcz niesamowity twórcą należą się brawa za stworzenie czegoś tak specywicznego.
Zauważył ktoś, że w 05:25 minucie filmu na widać Bendera z Futuramy na artworku?! :)
czy tylko mi wszystkie filmiki na tej stronie nie chcą się szybko buforować? jutub śmiga jak powalony, a tutaj zawsze waiting :/.
Poproszę dużo, dużo więcej takich materiałów. Super!
@matthies, w godzinach popołudniowych nie da się wczytać filmiku, radzę oglądać w innych porach. Niestety wątpie żeby w końcu coś z tym zrobili.
dzieki thomas. przynajmniej jestem pewien ze jednak u mnie wszystko ok ;)
Kto się tym zachwyca, to się zachwyca, dla mnie, fana niesamowitego realizmu jaki był przedstawiony w DX 1 ta wizja świata odrzuca, zupełnie nie trzyma się kupy porównując z tym, jak wyglądał świat roku 2052. W jedynce dało się w to wszystko uwierzyć, lokacje wyglądały jak to, co widzimy za oknem. To samo tyczy się fabuły. W pierwszym DX dało się w nią uwierzyć, ponadto świetnie bawiła się wieloma legendami miejskimi oraz faktami, tworząc mieszankę wybuchową. Scenariusz z HR to historyjka jakich wiele. Ku mojemu ubolewaniu (i radości innej części graczy) kolejny DX będzie kontynuował ten beznadziejny cyber-renesans...
Ładna dykcja i bardzo przyjemny głos. Świetnie się Ciebie słucha. Troszkę tylko mniej stresu w głosie i będzie perfecto;p Prosimy o więcej materiałów z Iwoną!
Dodam jeszcze, że przez ten złoty filtr każda lokacja w grze wygląda niemal tak samo... Gdzie ten kontrast pomiędzy brudnym Hell's Kitchen a radosnym i żywiołowym targowisku w Hong-Kongu... W HR nieważne czy to Hengsha czy Detroit, wszędzie jest ta sama złotawa ciasnota.
T-T dodanie komentarza znowu zresetowało mi filmik...akurat na komentarzu .Nie może się dodawać dopiero po ponownym odświerzeniu strony? Albo nie możecie ustawić, że ta część strony doczytuje się jako osobna zaimplementowana strona nad której odświerzaniem czuwa skrypt php?
@Baadco: po prostu komentuj z "wszystkich komentarzy", a nie ze stronki z filmem, proste :)
A materiał super!
Jak już ktoś wspomniał, prowadzącą bardzo miło się słucha i ogląda. Oby więcej takich (i nie tylko) materiałów. :)
Odnośnie DE:HR to naprawdę kawał solidnej roboty, na niektóre aspekty (wymienione w filmiku) nawet nie zwróciłem uwagi. A zawsze to coś nowego można było się dowiedzieć.
Pozostaje czekać na kolejnego Deus Ex'a...
ładna dziewczyna i głos.
Puknoł by ją od tyłu ,przy lecącym w tle soaundtracku z gry Deus Ex 3 Human Revolution
Ciekawe. Nie wiedziałem o tym, że Deus Ex tak wiele zaczerpnęło ze sztuki i kultury. O nawiązaniu do renesansu wiedziałem ale to tyle, o reszcie nie miałem pojęcia. Iwona ma w sobie potencjał ale wydaje mi się, że trochę się boi kamery. Niemniej dobrze się zapowiada - miły głos i ładny wygląd ;)
Już myślałem że odcinek poświęcony BioShock Infinite będzie zarówno pierwszym jak i ostatnim odcinkiem tego programu (długo kazaliście czekać na kolejną odsłonę). Całe szczęście myliłem się. Liczę na kolejny materiał poświęcony równie genialnej grze co Deus Ex: Human Revolution :)
Przez moment zastanawiałem się po co zrobiony został taki materiał. Może dlatego że uważam nowego Deus Exa za niewykorzystany potencjał... Ale jednak materiał super, pozwala docenić bardziej to, w co się grało.
Głos Pani Iwony nie do końca przypadł do gustu :(
Materiał super, proszę o więcej
Co do gry DE:HR grzech nie zagrać , polecam z czystym sumieniem. Poza tym w grze jest bardzo fajny, klimatyczny soundtrack.
Materiał w porządku, nieźle dopracowany. Lepiej mi się słuchało Kacpra niż Iwony, co nie oznacza, że wypadła źle;)
Bradzo fajny material szczegolnie glos Kacpra w roli autora grafik co podnioslo zaraz qualty:) w moich oczach,Iwone sie milo sluchalo takze oby wiecej tego rodzaju materialow
Mam smaka ponownie zagracz v tą wspanialą gre .I szkoda že niema wiecej materialuw z sliczną Iwoną.
DX 1 był realistyczny ale miał mankament nie był popularny i nie został tak zapamiętany jak DE:HR. Ja np. nie mam mieszanych uczuć DX1 i DE:HR były świetnymi grami jedna byłą bardziej zaszczuta i realistyczna, druga była piękna artystycznie i bardziej pamiętliwa dla tych lat niż deus ex 1 dla swoich!
Lepiej powiedzieć, że DX 2 był okropny te sterowanie na PC z du*y wzięte!
Nie znoszę pytań w stylu "co było najłatwiejsze, co najtrudniejsze", bo one nic nie wnoszą, na przyszłość radzę przygotować się lepiej do wywiadu. Poza tym materiał bardzo dobry, uwielbiam publicystykę, a tej, w dziennikarstwie growym jest ciągle za mało.
Fajny materiał. Gry-online mają teraz inny charakter. Kiedyś prowadzili tylko stronę małymi zapowiedziami, a teraz mają małe studio TV.
Same grafiki koncepcyjne z takim komentarzem bardzo fajnie się prezentują. Miło zobaczyć proces produkcyjny gry tak od kuchni. Dobrze zrealizowany materiał.