Kingdom Come: Deliverance | PC
Porady dotyczące wydajności oraz optymalizacji
Jak rozwiązać problem z doczytywaniem się textur w locie?
Gra działa wyraźnie lepiej po zainstalowaniu na dysku SSD więc jeśli masz taką możliwość zrób to.
Co zrobić jeśli nie mam dysku SSD a chciałbym zniwelować ten problem ?
Alternatywną metodą jest instalacja moda Texture streaming improvements - No more texture pop in https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/27
Znane sposoby na zwiększenie wydajności gry
Co zrobić by zwiększyć wydajność gry?
Jednym ze znanych sposobów na zwiększenie wydajności w gry jest wyłączenie efektu Global Illumination - SVOTI. Zabieg ten wiąże się z zauważalnym pogorszeniem grafiki ale zyskujemy do 30% wydajności.
Niestety nie da się tego wyłączyć w samych opcjach gry więc będziecie musieli zrobić to ręcznie za pomocą wpisania komendy e_svoti_apply 0 w konsoli poleceń dostępnej w grze po naciśnięciu klawisza ~
Możliwa jest też zmiana jakości okluzji otoczenia lub całkowitego jej wyłączania r_ssdo 0,1,2 do wyboru do koloru, 0 to wyłączenie.
Czynność trzeba powtarzać jednorazowo po każdym ponownym włączeniu gry.
Kolejnym znanym sposobem na poprawę wydajności jest wyłączenie V-Sync https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/25
Istnieje też modyfikacja zwiększająca ilość klatek od 15 do 20 dla silnika CryEngine 3 którym jest napędzany Kingdom Come: Deliverance
FPS Tweaks https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/77
Jakie opcje graficzne mają największy wpływ na wydajność?
Najbardziej zasobożernymi ustawieniami dla sprzętu są - oświetlenie, fizyka, jakość zaćmienia (shader) oraz cienie. Zmniejszenie tych ustawień gwarantuje wzrost wydajności. UWAGA! - Należy pamiętać o ponownym uruchomieniu gry po ich zmianie.
Czy mój procesor da radę i jakie ustawienia odpowiadają za moc CPU?
Ustawieniami które obciążają głownie procesor są tak zwane suwaki z zakresem rysowania obiektów itp.
[img]https://i.imgur.com/UTqBXpW.jpg[/img]
Im mocniej zmniejszacie dystans widoczności obiektów tym bardziej spada obciążenie procesora. Dodatkowym ustawieniem mającym wpływ na wydajność CPU jest fizyka
Pozostałe porady dotyczące gry
Mam mało czasu na grę i chciałbym ją zapisywać w dowolnym momencie jak to zrobić?
Istnieje modyfikacja która umożliwia zapisywanie gry w dowolnym miejscu i czasie https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/1
Nie podoba mi się otwieranie zamków w skrzyniach czy można temu jakoś zaradzić?
Istnieje modyfikacja która pomija mini-grę z otwieraniem zamków (nie zastępuje mechaniki gry) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/3
Nie mam wprawy w celowaniu z łuku bez celownika jak go włączyć w grze?
Istnieje modyfikacja która pozwala na wyświetlanie celownika podczas celowania https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/13
Lubię grać immersywnie jak uzyskać lepszą kontrolę nad wyświetlaniem HUD?
Istnieje modyfikacja którą możecie znać z Skyrima lub Wiedźmina 3 https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/50
Nie lubię limitu udźwigu wole grac jak w Gothic i zbierać wszystko co może się przydać czy można temu jakoś zaradzić?
Istnieje modyfikacja która pozwala zwiększyć udźwig lub całkowicie go wył. https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/12
Konsola poleceń
lista komend:
wh_pl_showfirecursor 1 - wprowadza znacznik na środku ekranu pomagający przy celowaniu z łuku. Domyślnie gra nie wyświetla żadnego celownika i to na graczu ciąży odpowiedzialność wymierzenia trafienia. Aby z powrotem wyłączyć wspomaganie, należy wprowadzić komendę z „0” zamiast „1”. Aby zaszły zmiany w przypadku tego polecenia, należy jeszcze schować i ponownie wyciągnąć łuk.
wh_ui_showCompass 0 - chowa kompas umiejscowiony na górze ekranu i pokazujący aktualne cele. Gracz będzie musiał w takim przypadku polegać tylko na mapie aktywowanej konkretnym przyciskiem. Aby przywrócić kompas, należy zamienić „0” na „1”.
g_showHUD 0 - sprawia, że znika cały interfejs w grze. Może się przydać do robienia zdjęć lub do klimatycznych spacerów w lesie. Zmiana z „0” na „1” przywraca HUD.
r_vsync 0 - wyłącza synchronizację pionową. Wprowadzenie tej komendy może poprawić wydajność gry, kosztem jakości obrazu wyświetlanego na monitorze.
e_ViewDistRatio X - zmienia odległość pojawiania się obiektów w świecie gry. W miejsce „X” należy wprowadzić wartość. Domyślna wynosi 500.
e_ViewDistRatioVegetation X - podobna komenda, która zmienia odległość rysowania drzew i krzewów. Domyślną wartością ponownie jest 500.
e_MergedMeshesInstanceDist X - Zmienia promień widzenia animowanej trawy. Twórcy ustalili ją na 20.
e_VolumetricFog 1 - umożliwia włączenie dodatkowego efektu graficznego wolumetrycznej mgły.
e_svoti_apply 0 - pozwala na wyłączenie SVOTI.
r_ssdo 0,1,2 pozwala na wyłączenie lub zmianę jakości okluzji otoczenia (0 to wyłączenie).
sys_MaxFps = komenda do odblokowania ilości klatek wpisywać najlepiej wielokrotność odświeżania inne mogą nie działać.
Dodatkowe:
r_BatchType
0 - CPU friendly.
1 - GPU friendly.
2 - Automatic.
Ustawienie 1 podobno pomaga jeżeli mamy wąskie gardło ze strony CPU.
Upiększanie grafiki
Istnieje sposób na znaczne poprawienie zasięgu rysowania obiektów (LOD) wykraczający poza standardowe ustawiania Ultra.
Domyślne wartości dla ustawień Ultra wynoszą 500 limit ten można zwiększyć do 100000 powodują to jednak spadek k/s maksymalnie o 10.
Wciskamy ~ w czasie gry i wpisujemy
e_ViewDistRatio 100000
e_ViewDistRatioVegetation 100000
e_MergedMeshesInstanceDist 100000
Czy istnieją już jakieś modyfikacje poprawiające wygląd gry np. wyostrzające obraz, zmieniające oświetlenie, kolorystykę oraz dodające nowe efekty?
Tak. Jest już kilka takich modyfikacji
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/61
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/59
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/52
Więcej cieni
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/65
Modyfikacje dla słabszych PC'tów
Mam słaby komputer a chciałby w to zagrać czy da się temu jakoś zaradzić?
Tak. Powoli zaczynają się też pojawiać modyfikacje umożliwiające grę i poprawę klatek na słabszych maszynach.
Lepsza płynność i wygląd cieni na niskich ustawieniach https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/41
Wyszedłem z domu, sprzedałem luja wieśniakowi, spłonąłem w więzieniu. Polecam, 10/10 ale troche krótka jak na grę za 200zł.
Gra jest fenomenalna. Jeżeli ktoś lubi trudniejsze gry, to proszę nie sugerować się oceną 7.5. Obstawiam że została zaniżona przez casuali którzy by chcieli mieć wszystko i na już.
Jej główną zaletą jest kwestia RPG i odgrywania postaci. Dawno, naprawdę dawno, nie grałem w grę w której mógłbym wcielić się w postać i mieć wrażenie że to ja przemierzam tę krainę. Jak nie lubię zapychaczy w stylu minigierek, tak tutaj są cudowne. Przygotowanie mikstur, gra w kości czy rozmowa z npc czy dbanie o jadło i spanie, to wszystko urozmaica grę, a nie przeszkadza. Piękne cut-scenki pozwalają na czerpanie fabuły garściami. Bardzo podoba mi się też motyw gry. Nie zaczynamy jako heros i ostatnia nadzieja ludzkości, tylko wieśniak który na wszystko musi zapracować. Cały czas otaczasz się ludźmi o większym statusie od siebie i przez to nie ma wrażenia overpowerd.
Drugą najważniejszą zaletą jest mapa. Tak dobrze zrobionego terenu nie widziałem chyba nigdy. Na początku nie było zachwytu, bo myślałem że są to małe, dokładnie wymodelowane mapy, ale gdy okazało się że to świat otwarty to nie mogłem pozbierać szczęki z podłogi. W żadnym miejscu nie ma wrażenia że jest to wytwór poprawiony z generatora, tak jak w przypadku skyrim czy innych super otwartych gier. Miasta są dobrze rozplanowane, tak powstałyby gdyby ludzie się naprawdę osiedlali. Drogi to samo, główne pomiędzy miastami z niewielkimi wydeptanymi skrótami gdzie ludzie chodzili pieszo. Tam gdzie były główne szlaki, widać było zniszczone od wozów nawierzchnie. Góry, lasy wszystko przypomina to co możemy zobaczyć naprawdę w naszym klimacie, a nie jakieś wygenerowane badziewia.
Na początku wspomniałem że gra jest trudna. Tak naprawdę to trochę nadużycie. To nie jest dark souls w którym będziemy ginąć co kilka minut, a przy bosie co chwilę. Ginie się rzadko, bo nie każda przegrana kończy się śmiercią. Walki są skomplikowane, ale to jest smaczek, bo naprawdę da się nauczyć tego systemu, a daje to fajną imersję bo zaczynając nie znamy się na fechtunku, a gdy kończymy, to już coś tam powojowaliśmy. Do najlepszych nadal nam jednak trochę brakuje. Więc generalnie nie tyle gra jest trudna, co nie da się pokonać każdego kogo spotkamy. Tutaj ucieczka przed bandytami to po prostu rozsądne wyjście. Gry przyzwyczaiły nas jednak do tego że każde starcie trzeba wygrać. Co ciekawe, tryb hardcore jest w moim odczuciu łatwiejszy. On nie tyle utrudnia rozgrywkę (nie odnosimy więcej ran, czy zadajemy mniej), co ją spowalnia. A jeżeli gramy wolniej, to więcej uczymy się o grze i gdy dochodzi do obowiązkowych walk, umiemy już wcześniej. Jeżeli chcecie wyciągnąć z gry więcej, polecam ten tryb nawet na początku.
Gra ma jednak trochę minusów:
- Widać że kończył się czas i budżet. Początek gry jest mega dopracowany. W końcowej fazie pojawiają się kwiatki w stylu biedna babinka za pomoc daje nam ogromną sumę pieniędzy, czy bandyci mają sprzęt lepszy niż niejeden woj. To drugie jest właściwie wymagane żeby było jakieś wyzwanie, ale jednak jest to zbyt łatwy zarobek. Podobno gra miała też dużo błędów po wydaniu, ale teraz się tego nie doświadczy.
- Brak języka czeskiego! Eh, jak ja bym chciał posłuchać dialogów w ich języku. Naprawdę, ta gra ma takim poziom imersji, że gdyby był do wyboru czeski i polski, to wybrał bym ten pierwszy.
Kto czytał Trylogię Husycką Sapkowskiego może czuć się wniebowzięty, wojny husyckie to ciekawy materiał na grę i wreszcie zostanie wykorzystany. Żeby tylko tego nie zepsuli, jedyny minus jak na razie to widok z pierwszej osoby, moim zdaniem to jest dobre tylko w fps, w rpg jest denerwujące. Mam nadzieję że jednak to zmienią.
Chyba nie ma w tej chwili gry, której bym bardziej oczekiwał. Ale pytanie, czy sprostają tak potężnemu wyzwaniu.
Widok z pierwszej osoby może być w rzeczywistości dużą zaletą, w Skyrimie był bardzo dobry poza tym, że widziałeś inne animacje swojej postaci niż na TPP. Mam nadzieje, że system walki będzie dobry. No i CryEngine 3 to gwarancja świetnej grafiki
jaram się jak Joanna d'Arc na stosie.
Jeśli nasi czescy sąsiedzi dodają profesjonalny dubbing jak to mamy w wiedźminie to już w ogóle myślę, że osiągną w naszym kraju wielki sukces. Oby im wszystko wypaliło. Mam ogromną nadzieję, że ta grą będzie wybitna i jedyna w swoim rodzaju.
W moich wyobrażeniach o grze idealne rysował się własnie podobny zamysł jak w tej grze. Mam nadzieje, ze gra wyjdzie choć jestem sceptyczny czy bedzie to gra grywalna. Tworząc gre łączącą wiele elementów to tak naprawde jak by sie robiło kilka mniejszych gier, obawam sie ze to zadanie przerośnie twórców i dostaniemy zbugowany bubel z niewykorzystanym potencjałem. Obym sie mylił.
Pokazany dziś trailer wymiata, do czasu premiery sprzęt na 90% zmodernizuje, także myślę że w swoim czasie będzie się grało.
Już pierwszy filmik sprawił że jest u mnie na pudle jeśli chodzi o oczekiwania. Wow, powodzenia!
Gra wygląda świetne , martwi mnie tylko ten system walki z Dark Souls :p
Nie jestem fanem , ale chyba się skuszę bo może być ciekawie .
Żeby zrobili jakąś ciekawą fabułę :P
Jak trzeba czekać do 2015 roku to lekkie przegięcie. Najgorsze jak by gra była zmarnowanym potencjałem.
po kliku minutach filmiku ja juz jestem na tą grę napalony że nie wiem co chcę w nia zagrać mam nadzieje że im sięuda i jeszcze jak by dlai napisy pl ;d !! fajnie by bylo :D no i jak by pokazali tez coś o polsce tylko od tej dorbej strony bo jesli chodzi o zaolzie to sie źle zachowaliśmy :( ale to czasy Jana Zizke a on pod grunwaldem z nami razem walczyłi wykrozystywał taktyke z pod grunwaldu czasem w bitwach husyckich :).
--> laki2217 niestety długo ale coś jesli ma byc dobre potrzeba nad tym mnóstwo pracy moim zdaniem warto tyle czasu czekać zapowiada sie świetnie a środki wciaż rosną:P
Czekam niecierpliwie. Brakuje mi dobrych RPG, a w szczególności tych wzorowanych na prawdziwym, historycznym średniowieczu. Oby projekt wypalił, a autorzy zebrali jak największą sumę pieniędzy. Ja na ten moment niestety nie mogę się dołożyć. W każdym razie, liczę na kawał solidnej gry.
--> Dragoniasek dobrze idzie myśle że im sie uda zbiórka jeszcze 25 dni a oni już w tej chwili mają 454 tysięcy funtów myslę że jak dorbze pójdzie to cena wyjdzie nawet za milion wiele ludzi by pograło w taką gierkę realistcyzną wzorowana na średniowieczu i wgl. Gdzieś przeczytałem żę to będzie sie toczyło od roku 1403 to prawda?? bo jeśl itak to siezastanawiałem czy ta wielka bitwa na filmiku to nie pod grunwaldem :D
To cholerstwo szykuje się wybornie. FPP, dobra muzyka, średniowiecze. Twórcy widać są bardzo ambitni, miejmy nadzieję, że wszystko im wypali. Liczę na 9.5, i coś czuję, że się nie przeliczę. Oby dobili do jak największej sumy na kickstarterze, dodatkowo muzyczka i mocap dadzą genialny efekt.
@LordSettlers
Genialne:D
Ja chyba śnię... To jest gra moich marzeń! Uwielbiam gry RPG, ale zawsze mi w nich czegoś brakowało. Miałem już dość siekania potworów i w końcu chciałem wziąć udział w jakimś historycznym wydarzeniu, jako że ta dziedziną również jest moją pasją. I w końcu natrafiłem na grę, która ma u mnie szanse na stanie się grą idealną! Jedyna moja bolączka dotyczy tego, czy będzie dostępny tryb TPP. Mam nadzieję, że projekt zostanie odpowiednio dopracowany i że ekipa sobie poradzi z tak złożoną grą. No ale myślę, że mogę być spokojny, w końcu to nie są amatorzy. Już nie mogę się doczekać premiery :)
Nie mogę się już doczekać aż z ekipą zaczniemy prace nad spolszczeniem. Grajmy po Polsku
Czy wie ktoś czy wyjdzie w wersji pudełkowej ??
Czekam :) Tylko dodam ze nie ma jak dla mnie nic wspólnego ze skyrimem ale ma bardzo dużo z m&b lecz jest to gra którą sie przechodzi jezeli bedzie mozna jeszcze robić mody to gra zasługiwać bedzie na duże 10 :)
Średniowiecze bez smoków
Wszystim, którzy narzekają, że nie wytrzymają do czwartego kwartału 2015, przypominam, że w dalszym ciągu można zakupić dostęp do bety albo nawet alphy.
Polecane jest to tez ze względu na to, że im więcej pieniędzy gra zarobi PRZED wydaniem, tym będzie lepsza w dniu premiery.
Gra wygląda świetnie , ale 1mln nie zbiorą :P
A to co planują dodać wygląda świetnie tylko trzeba tą kase zebrać :p
kurde nie no, gra marzeń kiedyś sobie tak myślałem że powinna powstać gra realistyczna, czyli np. jak dostajesz strzałę w łeb, przebijające czaszke na wylot, to umierasz, nieważne czy pocisk wystrzelił chłop wzięty z pola, czy królewski zamachowiec. Wszystko prezentuje się, przynajmniej tak jak prezentuje to trailer, bardzo fajnie, pokazane są elementy które zawsze chciałem widzieć w grach. Szykuje się niezły hit, który może wbić się na topke gier ever. Czekam! PS. Matko i córko... Dziesiątki tysięcy wojsk na jednym polu bitwy?! Mój komputer się zmęczy przy samym oglądaniu screenów, nie mówiąc już o samej grze...
epicko sie to prezentuje chociaż ,walka średnio wygląda no ale na pewno ją poprawią. Zobaczymy czy wogóle wyjdzie.
Nie wiem co z tego wyjdzie ale grzechem byłoby nie przetestować tego tytułu...
Wszystko co do tej pory usłyszałem o Kingdom Come sprawia, iż czekam z niecierpliwością na premierę. Póki co nic nie budzi moich zastrzeżeń i jeśli uda się twórcom spełnić swoje założenia otrzymamy grę wyjątkową. Oby tylko znalazł się polski wydawca, który u nas wyda pełną grę (wszystkie III akty), bo gdzie jak gdzie, ale u nas Kingdom Come powinno sprzedać się przyzwoicie.
sebogothic pewnie się sprzeda dobrze w Polsce , ale szkoda , że Polacy nie dają kasy na grę na tej stronie https://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance ehh
Po obejrzeniu tego jak gra ten ziomek to słabo to wygląda . Ale przecież to jest wczesna wersja to może się poprawi do końca 2015 roku :p
9 km kwadratowych? .... przeciez to tyle co nic... nie powinno byc 90? 190 ? wtedy tak... ale... 9 ?toz gothic 1 mial wiekszy
Jeśli będzie tak jak obiecują:duży świat,ciekawe zadania,dobra fabuła(najbardziej się o nią obawiam)przyprawione dobrą walką i klimacikiem XV wieku to naprawdę czeka nas wspaniała gra.Walka prezentuje się ciekawie ,co prawda mogłaby być bardziej mięsista,ale mają jeszcze czas aby to poprawić.
Jeśli nie skaszanią, gra może okazać się rewelacyjnym RPG'iem, ale wielkość świata to nie wszystko ;<.
nie chce mięsistych walk to obrzydliwe jest i się grac odechciewa...
paul oren's po prostu jesteś ciotą a nie facetem.
co do gry to czekam ;)
Jeśli ta gra wyjdzie na początku roku to czy W3 będzie znowu 'opóźniany' ? Co jeśli świat tej gry okaże się ciekawszy? Cóż to będzie za pojedynek? :)
spoiler start
oczywiście że W3 rozgromi wszystko :D
spoiler stop
lowi kochany dzieciaku że nie lubię obrzyganych widoków i nie lubię chamstwa typu odciete konczyny to jestem ciotą ? radze udać się do psychologa bo coś z tobą nie tak.
Wisz, paul oren's - ciężko byłoby wyobrazić sobie średniowiecze bez ran zadanych bronią białą :) Ale z tego co widziałem na filmiku - twórcy gry włożyli naprawdę sporą pracę by uzbrojenie, stroje i budowle wyglądały tak jak faktycznie wyglądały w średniowieczu!! Pozdra dla nich :)
Jak dla mnie 10/10 - no może przy walce zbyt wolno to wygląda, więc 9,5
Dungeons - no dragons Łączmy się :)
wkońcu jakaś konkretna gra na kturą długo długo czekałem
Świetne. Na pewno kupię. W sumie do 2015 roku, czas mnie błyskawiczne.
Jeśli fabuła będzie dobra, rozbudowana i dopracowana, to gra będzie hit obok Wiedźmin 3! :D
Mount & Blade to dobra gra, ale brakuje dobrej fabuły i rozbudowane zadanie. Oby Kingdom Come spełni mojej oczekiwanie. :D Ale jedno jest pewne, gra nie będzie realistyczna na 100%. Gdyby tak było, to nie byłoby gra RPG, lecz 100% symulator życie. XD
Mam nadzieję, że gra będzie miał napisy, a nie tylko na słuchanie dialogi (tak jak Blade Runner i Soul Reaver). Oraz będzie po polsku dzięki wydawca CD-Projekt lub Cenega.
@paul oren's ma rację i jest po prostu normalny, a nie mięczak. ;) Uwielbiam walki, ale odrywanie kończyn od ciała i "otwieranie" wnętrzności to nie jest piękny widok i nie ma co oglądać. :P Nie jestem mięczak i ten widok znoszę bez trudu, ale nie dla przyjemności. Ale trzeba być sadysta (nie jestem), aby oglądać te rzeczy codziennie z przyjemności. :P Wszystko ma swoje granicy. Oczekuję gra cRPG w klimacie prawdziwej średniowiecza, a nie Mortal Kombat czy God of War. XD Wystarczy mi realistyczne machanie mieczami, a nie realistyczne wnętrzności ciała. XD Mam nadzieję, że twórcy nie przesadzą za bardzo. ;) Na prawdziwej średniowieczne wojny dzieją się takie rzeczy, że wielu rekruci od razu wymiotają na widok kawałki ciał, a inni mają załamane nerwowe.
Mam nadzieję, że nie będzie wypruwania jelit ani robienie za pomocą buławy ,,jesieni średniowiecza" z twarzy przeciwnika ,jednak zbytnie okrojenie takich elementów jak: widoczna rana po cięciu czy też amputacja kończyny pozbawi takiej dziwnej, lekko psychicznej zabawy.Ale ,,zabawy w chirurga" nie są najważniejsze i raczej twórcy nie zrobią z tego Mortal Kombat 1407, ani Piła: kroniki pra pra pra pra pra dziadka jigsawa o słowiańskim pochodzeniu.
Ja wcale nie mówiłem o lataniu flaków po ekranie, bo sam np za Mortal Kombat nie przepadam. Chodziło mi o to, że na tych gameplayach nie czuć, że trzyma się w dłoni miecz, bo przeciwnicy obrywają nim jak dajmy na to miotłą. Nie widać żadnych ran, a broń nie "przechodzi" przez przeciwnika tylko go głaszcze.
Do reszty nie mam zastrzeżeń, chociaż strasznie boję się o fabułę.
@kylo19 -> Jeśli chodzi o ciosy... Krew w chwili uderzenie mieczem zupełnie mi wystarczy tak jak Dragon Age. Nic więcej.
Co do Mortal Kombat... Słusznie, też nie przepadam za Mortal Kombat ze względu na Fatality. Wykańczanie przeciwników czyli wyrwanie głów i oderwanie nóg od ciał, według mnie to już przegięcie. :P Od takiej widoku nie będę mógł zjeść obiadu normalnie.
ProphetCry97---->
Już dziś zrobiłem.
@szogun89 - "no może przy walce zbyt wolno to wygląda, więc 9,5" - to nie jest wada, a wręcz przeciwnie. Tak jest właśnie realistycznie. Obczaj sobie jak wyglądają walki w bractwach rycerskich ;)
Wiedzmina Zabojca jak dla mnie i to na luzaczku
osobiscie wole walki 5000 na 5000 niz jakies tak wiedzmin na 3-4 potwory
no i sam klimat wiek 15 :P co ja bym dal zeby wtedy zyc!
@bookface nie chce psuć ci fantazji :D Ale wiesz 0 kompa elektroniki dałbyś radę :D ? Słabi dendyści lekarze itp
Myślę, że może to by realna konkurencja dla TES-a. A konkurencja zrobi dobrze gatunkowi. Aktulanie Skyrim nie ma żadnej konkurencji w dziedzine pierwszo-osobowych RPG.
Czekałem na taką grę... Nie w stylu gothic/tes/mount and blade, że sam rozwalasz 20 ludzi na raz :) Mam nadzieję, że w tej grze będzie duża realistyka, jak widać na filmikach.
Oby nie było multi patrząc na te akty to masakra . A jak jednak z multi to takim jak mount&blade maxymalnie :)
@Srubosky żeś napisał realistyka level exp eq system walki :D W kingdomie mam przeczucie że nie będzie 20 na raz a 100 na raz :) wszystko jest możliwe to nie dark soul czy cień mordoru :D
Pierwsza wersja Alpha ograna - gra WYMIATA, dawno taki podniecony grą nie byłem :D Wrażenia audiowizualne + swojski klimat słowiańskiej wsi po prostu miażdżą! Animacje, feeling itp, itd no magia, a to dopiero takie tech demko w wersji alpha.
@k8bt800 Mógłbyś powiedzieć, czy można grać z innymi graczami? Jak to wygląda na chwilę obecną?
Zachwyty co do wersji alpha są bardzo przesadzone. Audiowideo na razie wygląda średnio, nie ma wszystkich animacji. Tekstury są słabej jakości - trawa i włosy a rzucają się w oczy. Dotychczas można pochwalić muzykę i klimat, który się szykuje. Dziwię się, że to dopiero wersja 0.1 - co przez tyle czasu robili twórcy? AI jak na razie nie występuje. Nie ma sensu oceniać tej gry, czy dawać jakieś dogłębne recenzje przedstawionej, bardzo skąpej wersji. Na razie wygląda to jak alfa alfy. Jest w tym tytule duży potencjał, jeżeli wszystko poprawią może wyjść hit, ale pracy mają ogrom.
Szkoda, że taki słaby content tej alphy, rzeczywiście mają lepsze bulidy co pokazywali na dziennikach developerskich a poczęstowali nas takim małym kęsem. Grafika wymiata, mimo, że jeszcze jest dalekie od finalnej wersji wygląda ładnie i śmiga jak ta lala. No ale gry można robić dla graczy i dla pieniędzy (Ubi) Pozdrawiam:
http://abload.de/img/game2014-10-2414-24-32wl0l.png
http://abload.de/img/game2014-10-2414-25-528znx.png
http://abload.de/img/game2014-10-2414-35-4gjz2e.png
http://abload.de/img/game2014-10-2414-30-3r1bgb.png
http://abload.de/img/game2014-10-2414-33-0lfldc.png
Ta gra to apogeum idealności ;D to będzie cudo, kupię dla niej nowego kompa, zrobię wszystko ;D
Nie da się grać multi - to co da się w tej chwili zrobić to połazić po wiosce i wykonać dwa proste questy(w tym postrzelać z łuku). Grafika działa tylko w ustawieniach high, very high zawiesza często sterownik i nie, nie jest ona średnia - w porównaniu z twórcami chociażby Sniper 2, Warhorse potrafi wykorzystać moc silnika, w dodatku będzie dawała otwartość świata.
" co przez tyle czasu robili twórcy?" - a co przez tyle czasu robili twórcy Mount & Blade 2 od zapowiedzi? Czemu nie zrobili podobnego ruchu i nie wykorzystali Cry Engine tylko klepią swój od podstaw i jak do tej pory pokazali tylko kilka teaserów.(nawiasem, to przenosili się do większego biura, robili własne studio mocap, a Daniel Vavra spotykał się z wieloma ludźmi, ale teraz wzięli się ostro do pracy)
Alpha ma sukcesywnie dostawać nowy kontent co 2-3 miesiące. Nie zapominajmy, że będzie to produkcja na poziomie gier AAA, a jest tworzona głównie z naszych pieniędzy nie przy udziale 1000 osób, a początkowo 30, w tej chwili około 60 - w tym także z Polski. To co zobaczyłem wystarcza mi, żeby stwierdzić, że moje 25 funtów nie poszło na marne, a i nie wiem czy nie wyłożę więcej na ten projekt - po prostu gra podobnie jak M&B będzie ucieleśnieniem marzeń z dzieciństwa.
PS: wg Cry Engine grywalna wieś nazywa się "Rataje" a w grze operujemy walutą "groshe" - ot taki smaczek.
właśnie obejrzałem filmik z alfy na tvgry i musze powiedzieć że jestem w szoku. gra naprawde szykuje sie rewelacyjnie nie ma sie do czego przyczepić. wydaje sie że powstanie coś bliskiego skyrima a nawet może lepsze co mnie cieszy bo to zmobilizuje bethesde do kolejnej częsci tesa i tak będą dwie wspaniałe gry :) ludzie pamiętajcie że to jest alpha technologiczna i naprawde jest niebo w gębie nie sądziłem że wykonali już tak wiele bo tak naprawde to tylko poprawić lewitujących ludzi + dodać więcej npc + audio, questy mechanike gry walkie etc i gotowe. naprawde jestem w szoku jak na alphe 0,01 jest niebo w gębie. twierdze tak bo jestem niesamowicie zniesmaczony the forrest które miało wyjść pół roku temu i wyszło ale gra nie zawiera nawet połowy z tego co zapowiadali i teraz tylko co kilka tygodni dodają kolejny update które tak mało poprawiają że wydaje sie że nad grą pracuje w porywach 2 osoby...tak więc jestem zawiedziony bo tak naprawde kompletny the forrest przy takich postępach wyjdzie pod koniec 2016 a tutaj ? pierwsza alpha i jak na tacy niemal wszystko gotowe ! widać że ludzie sie znają w the forrest podstawy kuleją a gre robią już ponad 1,5 roku... trzymam kciuki za kingdom z całych sił ;)
niemal wszystko gotowe oczywiście jeżeli chodzi o grafike itd wiadomo że muszą stworzyć reszte świata i troche to potrwa ale to co jest pokazane: efekty dotychczasowych prac mnie osobiście wprawia w osłupienie. w żadnej grze nie widziałem tak realistycznie zbudowanego lasu czy nawet średniowiecznej wioski gdzie wiadomo że z pewnością nie były to idealnie uporządkowane chatki i pola ;)
@dj pokrywka widzę że mnie wyręczyłeś bo miałem napisać dokładnie to samo. Na The Forest czekałem kilka miesięcy a gdy wyszła alpha to się trochę zawiodłem. Niektóre bugi były tak perfidne, że chyba sam bym je na kolanie naprawił. O Kingdom Come dowiedziałem się dopiero wczoraj po zobaczeniu alphy na tvgry i muszę powiedzieć, że jestem w szoku. Jeśli system walki będzie taki jak zapowiadają to się szykuje rewolucyjny rpg.
Według mnie grafika tej gry jest wręcz wspaniała, właśnie takich gier nam brakuje. Niecierpliwie czekam na premierę
mimo że dopiero jest alfa (i to taka najwcześniejsza :) to gra prezentuje sie wyśmienicie ,grafika jest cudowna,mam nadzieję że nie zrobią głupot i gra będzie świetna,jedyne co jest ( moim zdaniem) do poprawy pierwszej kolejności to postacie które trochę są inne niż wszystko ,oczywiście do premiery jeszcze wiele dni ,więc wiele dni na poprawy jest :)
Oby wyszła jak najszybciej,gra będzie świetna!
Pograłem i muszę przyznać że gra mi się podoba. Świetny klimat i oprawa graficzna, no i mój ulubiony okres czyli średniowiecze w okresie feudalnym. Rozgrywką przypomina mi nieco Life Is Feudal. Coś mi się wydaje że te 2 gry będą ze sobą ostro konkurować w przyszłości.
a powiedzcie jeszcze wiadomo gdzie akcja gry będzie miała miejsce ? wiadomo ze w środkowej europie, w tamtych czasach polska zajmowała 2/3 środkowej europy no i z tego co widziałem w filmiku bohater dostał wynagrodzenie w "groszach".. czyżby wszystko sie rozgrywało w polszy ?:D
Prawdopodobnie będzie Polska na jednym z filmów widać chorągiew z białym orłem i atakującego krzyżaka więc pewnie będzie pokazany konflikt polsko-krzyżacki.
Wioska podobno znajduje się w Czechach, nie wiem czy ta konkretna, również, ale na pewno ta z wcześniejszych materiałów, wraz z zamkiem. Możliwe że zwiedzimy również tereny Polski, na co wskazuje trailer na którym widać bitwę między zakonem Krzyżackim, a wojskami Polski (?) sądząc po flagach (Grunwald?).
O ile wiem, razem z bohaterem zwiedzimy wiele zakątków Europy, z Polską włącznie ;)
Polecam przeczytać Trylogie Husycką A.Sapkowskiego otóż ta gra będzie dziać się właśnie w tych czasach i będzie występować POLSKA
Dziwne , że się zastanawiacie czy będzie Polska jak producenci gry sami mówili o tym Xd Nawet chyba na tv gry ktoś wspominał o tym .
Skąd wiadomo o wojnach husyckich? Akcja gry będzie się działa na przestrzeni ponad 20 lat?
Założenia tej gry bardzo mi pasują bo nie ma w niej tego czego nie lubię najbardziej czyli, magi, durnych ras innych niż ludzka, smoków i uzbrojenia ale jrpg. Jedyne czym się martwię to fakt, że tak ambitny cel wzięło sobie tak małe studio jak Warhorse. Ten rozmach to jest do ogarnięcia dla jakiegoś tuza ale pożyjemy zobaczymy.
Ludzie poczytajcie sobie o wojnach husyckich a nie zadawajcie głupich pytań :) http://www.maximus.pl/bw-husytyzm_w_czechach_i_w_polsce-676.html tutaj jest wszystko w pigułce, ale gorąco polecam Trylogię Husycką A. Sapkowskiego. Genialne dzieło. Polska i Czesi w tamtym okresie byli mocno ze sobą związani, Polska w grze będzie na 100 %, nie ma innej możliwości. Powiem jedno, na Kingdom czekam z większą podnietą niż na Wieśka 3 :)
Jest może ktoś kto na bieżąco śledzi grę? Jak tam postępy, wypuścili coś więcej w tej zamkniętej alfie?
Czy tu bedzie multiplayer? Wielki swiat cos w stylu polaczenia Mount and Blade + World of Warcraft ??
Nad gra czuwa Dan Vawra wiec chyba powinnismy byc spokojni o jakosc gry w koncu to on pracowal nad 1 i 2 mafia.
Zapowiada się super. martwi mnie tylko to, że ten projekt może okazać się zbyt ambitny i twórcy sobie nie poradzą.
Jak sie fajnie na to patrzy.. To zdecydowanie będzie gra roku w tematyce średniowiecze.. Na prawdę brakuje mi takich gier, a jak dojdzie jeszcze multi.. miodzio ;)
Jedyna rzecz o jaką się obawiam to taka żeby ta gra nie była za krótka (np 40 godz).
@legolas93 - jak już czytasz te internetowe artykuły o wojnach husyckich to sprawdź sobie może lata w jakich się te wojny toczyły. Moje pytanie wynikało z faktu, że gra ma się toczyć w 1403 roku (16 lat przed rozpoczęciem wojny), a wszyscy mówią coś o husytach. Dlatego spytałem czy twórcy potwierdzili, że takie właśnie ma być tło fabularne.
Napewno będą polscy rycerze. Pytałem się developera o coś w stylu bitwy pod Grunwaldem, a on że nie wykluczają tego. Zapraszali mnie również do Poznania, kiedy będą robić marketing gry i coś jeszcze związane z tym, nie pamietam. Gierka napewno będzie super. Czeka mnie tylko modernizacja kompa.
No brak mi słów, gra będzie super, nie wiem co powiedzieć, zwykle nie mogę się zamknąć, ale ta gra to będzie HIT HITÓW!!!!!
Grałem w tą betę czy coś sciągnałem dla sprawdzenia z torrenta oczywiście :) I Powiem tak wygląda rewelacyjnie cóż optymę na pewno poprawią ale wydaje mi się że braknie im czasu na wydanie jaj 2016 ale to tylko moje zdanie z tego co widziałem jeśli chcą zrobić to co mają zrobić ale pomyśleć o tych niby dodatkach płatnych na które jestem na nie to pewnie im starczy no nic będzie hit na pewno .
oj niewiem czy dadzą rade ale trzymam kciuki ! gra ma potencjał i bardzo soczysty klimat :D po alphie czuje że może wyjść z tego hit. ;)
Mam nadzieję wybawić się przy tej grze jak nigdy.. zupełnie jak na wzór Skryrim tylko bez smoków; magii i baśniowych opowieści. W końcu trochę historii i prawdziwe realia średniowiecza ! Sądzę, że tego właśnie było trzeba.. . Oby gra była hitem ;)
Czy wie ktoś gdzie można pobrać demo ? Pobrałem demo tej gry ale podczas instalacji wyskakuje mi komunikat z kodem by potwierdzić instalację.. rzecz jasna trzeba zapłacić za ten kod..
Także więc czy ktoś wie skąd można pobrać darmowe demo ? - o ile takie istnieje..
warto czekac.
Tak bardzo czekam <3 szczególnie, że okres wojen husyckich uwielbiam. Może pojawią się jakieś polskie wątki, bo przecież to czasy Władysława Jagiełły ;)
Raczej Gothica czy Wiedźmina to nie przebije ale zapowiada się ciekawie.
Czas pokaże, trzeba czekać.
@Nimfos przebije swój typ co do wiedzmina tez moze przebic jesli fabuła rycerskości będzie boska .
Mi marzy się taka gra średniowieczna w której tworzymy własną postać a akcja gry rozgrywa sie od początku do końca średniowiecza. Byly by w niej wszystkie bitwy hiatoryczne i postacie bylaby tez mozliwosc dolaczenia do danego panstwa i zostanie jego krolem. Oczywiście wiem ze to nie do spelnienia ale marzyc mozna. Ale gra zapowiada się bardzo dobrze i będzie konkurować z nie jedna gra w realiach średniowiecza.
Sebaxd Mount & blade to na chwilę obecną jedyna gra która w pewnym stopniu sprosta twoim wymaganiom.
Tworzymy postać i akcja trwa od początku do końca średniowiecza? No, to pod koniec musiałbyś sterować prochami bohatera, mającymi 10 wieków.
Optymalizacja bety czy alfy cały czas słaba ale to robią na końcu xD To jest gra która przebije wiedzmina ale nie tylko ona przebija go xD Mount&Blade 2 Bannelord też da radę i na pewno przebiję też skyrima (nie przesadzam) jeśli chodzi o mody .
GRA MOICH MARZEŃ !!! system walki jak W Mount&Blade tylko że odwzorowany realiami nie no ARCYDzIELo :D
Nie jestem przekonany do tego systemu walki bo albo nie będzie przeciwników w postaci zwierząt co niezbyt mi pasuje albo walka z nimi będzie tragiczna. Fakt system walki znany z M&B jest świetny ale w walce ze zwierzętami się nie sprawdzi.
A to żołnierze w średniowieczu walczyli ze zwierzętami? Nie mylisz czasem gry w REALIACH średniowiecza z grą fantasy? Myślałem, że jedynie na arenach walczono ze zwierzętami, jak np. w starożytnym Rzymie, a w realnym życiu co najwyżej polowano, ale to raczej nie były pojedynki. No chyba, że ktoś musiał się bronić, choć zwierzęta (poza wypadkami) jakoś na siłę nie napadają chyba ludzi... Osobiście cenię wszystko co realistyczne w grach, więc nie zapłaczę, jeśli nie pojawią się gatunki "ludojadów".
Pewnie chodzi o walke z niedzwiedziami i wilkami co jest to realne w sredniowieczy bo pelno bylo tych stwotrzen :) jak dla mnie powinna byc opcja typu idac przez las mozesz sie natknac na takie watahy nie bylo by to zle aczkolwiek tez bardzo bliskie realnego sredniowiecza ;)
Mount and blade to jest arcadówka chłopcze. Tu starają się pokazać najlepiej realia broni i zbroi. Gdzie ty to masz w mount and blade? MB jest spoko ale wyciągnij głowę z d..., tylko spoko. Może ta gra wniesie coś konkretnego, w końcu. Pozdrawiam fanów Kingdom Come ( MB też, ale nie przesadzajcie z porównywaniem)
Jak widzę tą grafikę i system walki, to już wiem że w 2016 będę grzał w domu laptopem xD
Pewnie będzie i w naszym języku wersja. Gierka ma rozmach. Developerzy środki na jej zrobienie dzięki kickstarterowi. Widać że chłopaki ogarniają temat. No i robią to czesi, a wiedzą że mają duże wsparcie polskich graczy w tym.
Raczej będą tylko napisy PL
ludzie jak macie takie wiejskie komentarze dawac jak niekturzy powyzej to wezcie lepiej idzcie targac rysia
HMMM Oczekiwania mam ogromne co do tej produkcji
Jednak ostatni filmik https://www.gry-online.pl/newsroom/kingdom-come-deliverance-nie-ukaze-sie-latem-zobacz-gameplay-z-bety/z317a82 zwódźcie uwagę na system walki jak dla mnie BARDZO SŁABY myślałem że to będzie coś w stylu M&B ALE CZAS POKAŻE...
NARESZCIE COŚ BEZ SMOKÓW I INNEGO TEGO TYPU GÓWNA.
Wiadomo czy gra pojawi sie na Steam ?
Albo mi się wydaje albo na siódmym screenie jest chorągwia z herbem dolnego śląska.
Bardzo czekam na tę grę uwielbiam takie klimaty średniowiecza z fabułą a wogule z taką wciągającą
W OGÓLE!!!!!!!!!!
Jeżeli Daniel Vavra nie ugnie się przed krytykami i nie umieści według ich zaleceń czarnoskórych postaci to....
Z pewnością tę grę kupię, nawet wersji kolekcjonerskiej.
Krytycy... może jeszcze dadzą zalecenia, by umieścić "rycerzyce", yyy... "rycerki"... yyy. No przeca były... no chćby ta... no... Joanna:)
Jeszcze trochę poczekamy do premiery. Gra wyjdzie nie wcześniej niż w 2017 roku.
Dlaczego napisane jest że premiera w 2014? I co ma znaczyć to zdanie że pierwsza część gry ukazała sie w 2016?: "Pierwsza część gry ukazała się latem 2016 roku na komputerach PC oraz konsolach ósmej generacji, zaś kolejne akty udostępnione zostały przez twórców w ok. półrocznych odstępach"
Wymagania oczywiście 16gb ram albo i 24gb, karta graficzna gtx 1070 dla wysokich\ultra ustawień i procesor 8-rdzenoiowy z taktowaniem 4.6Mhz
Na tę produkcję czekam wyjątkowo niecierpliwie. Jeżeli utrzyma wysokie oceny po premierze, to w końcu będę miał motywację do zmodernizowania, lub całkowitej wymiany kompa.
To sobie jeszcze w chuj czasu poczekamy.
Wole poczekać i dostać niezłą gierkę niż płacić pre order i ryzykować. Chociaż w tym przypadku mi się wydaje będzie trochę bugów ale widząc zaangażowanie chłopaków w projekt to usuną błędy. Trzymam kciuki.
22 października 2014 --- hahahahahahahahahahah, dam 0.5 bo mam dzisiaj dobry humor
Na miare MB? Przeceniacie MB. Dla mnie była dobrą grą ale nudną jak flaki z olejem. Fabuła do dupy a no i realizm średniowiecza też słaby. W czym MB górowało? W tym że nie miało konkurencji. Teraz będzie miało i zobaczycie że będzie słabo w porównaniu do KC Deliverance
MB to bardziej strategia , bitwy i średniowiecze :)
KC będzie mieć dużo z rpg , symulator średniowiecza i fabułę
obie gry są różne i porównywanie ich też nie ma dla mnie sensu :)
Czytajcie ze zrozumieniem matołki :) Gra była dostępna od 24 października 2014 we wczesnym dostępie.Obecnie na steam już jej chyba nie ma, a to źle wróży tej produkcji.
Nie wiem czy to plotka,ale autorzy ponoć mieli jakieś problemy z wydawcą gry gdyż ten nakazał Im aby w grze był jakiś czarnoskóry :) W miejscu i w epoce gdy dzieje się akcja gry nie było murzynów , a gdyby jakiś się zabłąkał to by ludzie krzyczeli,że diabeł i spalili na stosie :D OOO, i to jest pomysł dla autorów.Skoro muszą, to niech wstawią jakiegoś czarnego i niech zostanie ukazana scena palenia na stosie Krótki to epizod czarnego NPC'a ale jest
Bardzo możliwe. Podobne plotki(?) słyszałem też o Wiedźminie i braku murzyna. Kto może się czepiać? Jakiś poprawny politycznie lewak czyli debil.
O tym,że w Wiedźminie 3 było takie coś , to nie słyszałem :)
A swoją drogą. Nie znam uniwersum Sapkowskiego i nie przeszedłem też Wiedźmina 3 bo mnie się gra nie podoba.Ale czy w całym świecie książkowym stworzonym przez Pana Andrzeja Sapkowskiego są jakieś rejony w których żyją ciemnoskóre postacie? Bo jeśli tak to czemu nie, w W3 mógłby być murzynek jakiś. W grze W1 był ciemnoskóry bohater Azar Javed. A jeśli nie ma tam takich nacji a Azar Javed to luźna interpretacja autorów gry, to może Pan Andrzej powinien uważać by nie zostać posądzony o rasizm :)
Powiem tak: pograłem już sobie około 17 godzin, niestety była to rozgrywka niezbyt satysfakcjonująca gdyż mój sprzęt lekko niedomaga jednak mogę powiedzieć, że klimat, ubiory, uzbrojenie, wnętrza domów niesamowicie oddają realia europy z wczesnego XV wieku tak więc jest to chyba najbardziej historyczna gra tego typu a uwierzcie mi że znam się trochę na historii i wiem co mówię. Jedynym i niestety jednym z najważniejszych asptektów które niezbyt napawają optymizmem jest system walki którego nie mogę przełknąć i dla mnie odbiera całą frajdę z grania. Wiem że ma być jak najbardziej realistyczny ale jak dla mnie jest po prostu niewygodny i nie wiem jak będzie wyglądała walka na polu bitwy gdzie podczas niej kamera zawiesza się na przeciwniku nie pozwalając odwrócić od niego wzroku. Mam nadzieję ze w wersji finalnej będzie to wyglądało lepiej.
Az trudno uwierzyc ze ta gra ma 9.6 oczekiwania....bronia jej jakies lamusy chyba . 3 lata i jeszcze nie ogloszono nawet premiery.... i ocena 9.6 ..no prosze....
Oceniasz Fifę 16 na 10 i wyzywasz innych od lamusów...
Zapowiada się genialnie.
Gra już teraz wygląda pięknie.Cały jej rozmach, rpgowość system walki, w zasadzie wszystko jest świetne.Problem w tym,że to jest aż niemożliwie perfekcyjne ;) Ilość elementów jakie autorzy chcą wprowadzić do gry jest obłędna.Czy to może się udać takiej grupie zapaleńców? Oby :) Oczekiwania jak najbardziej na 10.
Zapowiada się świetnie. Cieszę się, że projekt wreszcie zmierza ku końcowi i powoli zaczynają dopinać wszystko na ostatni guzik. Naturalnie prowadzi to do cięć w pewnych kwestiach, jak np. rezygnacja z kowalstwa czy psa jako towarzysza, ale projekt był tak ambitny, że było jasne, iż nie uda im się skończyć wszystkiego na czas. Trzeba coś wyciąć by wreszcie skończyć grę, a później można się pokusić o dodanie tego co usunięto w jakichś darmowych patach. Oby tylko system walki był dopracowany i dopieszczony. Na dotychczasowych gameplayach z bety troszkę tego nie czuć. Jest jakby mało płynnie (wygląda to jakby składał się z mikrotur), ale liczę na to, iż w ostatecznej wersji wszystko będzie działało jak należy i walka oprócz tego, że stworzona na podstawie prawdziwych traktatów, to będzie dawać mnóstwo frajdy. Liczę na ich mądre podejście do kwestii otwartego świata. Gra jest utrzymana w realiach historycznych, bez fantasy, a to oznacza, że nie będzie można rozsiać po mapie setek gniazd potworów czy innych takich. :P Średniowiecze to przede wszystkim rozległe pola i lasy bez wielopoziomowych jaskiń i tajemniczych świątyń pełnych nieprzebranych skarbów. Gra zapewne nie podejdzie typowemu zachodniemu odbiorcy wychowanym na Skyrimie czy sandboksach Ubisoftu. I dobrze. :) Liczę, że Kingdom Come będzie bardzo dobrym action RPG do którego będzie się chciało wracać co najmniej kilkukrotnie. Prezentowany system rozwoju postaci czy rozbudowanego ekwipunku wygląda interesująco. Jestem ciekaw czy gra będzie miała jakiegoś polskiego dystrybutora, który może pokusi się od dubbing. Już wolę grać po polsku niż po angielsku na terenie średniowiecznych Czech. Nawet polskie napisy by wystarczyły i można by zagrać z czeskimi głosami, chociaż utarło się, że ten język jest zabawny w uszach Polaka. ;) Dla fanów średniowiecza to będzie prawdziwa gratka, myślę, że każdemu fantasy się troszkę przejadło i Kingdom Come ma szansę stać się czymś odświeżającym. A pomysł z uwiecznieniem wizerunków osób, które wsparły projekt na obrazach, ikonach, malowidłach - genialny!! Tak przecież było w średniowieczu czy też w renesansie, że malarze uwieczniali w swoich dziełach wizerunki fundatorów.
Popieram Cię w całej rozciągłości! :) A co do pomysłu z czeskim dubbingiem i polskimi napisami - super idea, chętnie sprawdzę takie rozwiązanie. Mam nadzieję że będzie polska wersja (o dubbingu nawet nie marzę, ale nie ukrywam że byłby mile widziany). Strona gry jest również w polskiej wersji językowej więc wierzę że i z samą grą tak będzie :) Same realia w jakich ma się toczyć gra są tak cudne, że z wypiekami na twarzy czekam aż będę mógł zagrać!
Fajnie dla odmiany przeczytać mądry i konstruktywny post. Zgadzam się z kolegą w stu procentach!
Więcej action,mniej rpg (z wyjątkiem fabuły) i to będzie to.
Weź graj sobie w jakieś oskryptowane strzelanki i nie wchodź do tematów z poważnymi grami, co?
Taka poważna, że 2 lata ma obsuwę, a o dacie premiery ani widu ani słychu. No i od kiedy w grach liczą się drzewka, statystyki i inne odciągacze od fabuły, która właśnie przede wszystkim jest podstawą
Mniej action, mniej RPG, więcej powagi i rozgrywka, która nie polega tylko na szlachtowaniu przeciwników xD
Wygląda na prawdę obiecująco i innowacyjnie. Trzymam kciuki i czekam :)
Wiadomo dokładnie, kiedy ta gra wyjdzie?
Chyba Q2 2017.
Kiedy jest ta premiera? Od roku wiemy, że w 2017 ale kiedy konkretnie?
Jak na GRYonline zaczną spadać oceny - wtedy wyjdzie. Obserwuj, to będzie znak że wyszło :d Nie mam oczekiwań.
Trzeba przyznać, że naprawdę wkładają w tą grę dużo serca. Był moment, że prawie położyłem kreskę na tym projekcie, bo mimo tej historyczności i ambicji wydawał się taki niezgrabny, niekształtny, jakby przerastał ich. Teraz jestem zmęczony współczesnymi erpegami, nawet Dark Souls 3 z dodatkami na które czekałem jak głupi nie robi mnie tak jakbym chciał, więc znów kibicuję Kingdom Come, bo to naprawdę będzie coś świeżego i podobnie jak Wiedźmin, swojskiego, z naszych krain i rzeczywistości. Kupuję od razu na premierę i trzymam kciuki żeby nie wyłożyli się na fundamentalnych rzeczach które muszą trybić w dobrej grze komputerowej :)
gra spoko tylko optymalizacja jak narazie leży i kwiczy niezaleznie od ustawien mam 20 DO MAX 30 FPS
Obejrzyjcie filmik, do którego link dał <Rydygier> Czyżbym wreszcie po 10 latach doczekał się pogromce graficznego pierwszego Crysisa ? Przyznam szczerze, że od roku 2007 żadna gra graficznie nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, aż do teraz. Tak powinna wyglądać gra z Cry Enginem. Jeśli tak to będzie wyglądać, to czapki z głów. Nawet jeśli ktoś nie lubi takich klimatów, to myślę, że dla samej grafiki wielu zagra. Nie dziwie się, że na topowych kartach jest ledwo 20-30 klatek. Wiedźmin (po modach) przy tym wygląda jak Tomb Raider 1 względem Rise of Tomb Raider :P
Oby rozgrywka z całą resztą była na poziomie, sama grafika nikogo tutaj nie uratuję przed klęską. Na szczęście widać, że wszystko zmierza w dobrym kierunku.
Albo nie znasz się na temacie albo masz coś z głową. Chociaż powiedziałbym że obie rzeczy na raz.
lepiej niech ktoś da info czy gra będzie w polskiej wersji ? :)
Z tego co mi wiadomo to juz wersja beta jest z polskimi napisami. :)
Premiera 13 lutego 2018 roku, czyli jeszcze trochę poczekamy. Spodziewałem się, że wyjdzie w tym roku. Ale kilka miesięcy nie robi różnicy, a lepiej by gra była dopracowana. Wreszcie Kingdom Come nabrało życia dzięki dopracowanym cut-scenkom i dialogom. Oby cała gra była równie dopieszczona, a otrzymamy coś w stylu Gry o tron w historycznych realiach. A tak w ogóle to twarz głównego bohatera się zmieniła.
XVw. Europa i akcja bedzie sie dziala najprawdobodobniej w Czechach podczas Wojen Husyckich.
Raczej nie. Wojny husyckie też nie, gdyż w nazwie gry (w "D" jest wpisane 1403, jak wiemy Grunwald to 1410.