Star Citizen - obejrzyj pokaz starć kosmicznych w module Dogfighting
Jakies takie drewniane sie wydaje
@up
"Oglądając materiał trzeba pamiętać, że zademonstrowana wersja jest bardzo wczesna (nie osiągnięto jeszcze nawet fazy alfa) i wiele elementów nie zostało jeszcze zaimplementowanych."
Jakies takie drewniane sie wydaje<-- ja rozumiem że czytanie ze zrozumieniem to dla niektórych coś ponad ich siły.
Jak na pre-alphę całkiem nieźle. Upłynnią ruchy tych statków i będzie git. Ale prace idąc zdecydowanie za wolno jak na środki jakimi dysponują, przesuwanie wydania kolejnych modułów nie wróży dobrze.
Tylko mi się wydaje, że te określenia: alpha, pre-alpha, beta itd. to tylko taka papka marketingowa?
I na to poszło ponad 30 baniek ? Prezentuje się to bardzo średnio. Taki 13-letni Freespace 2 bije Star Citizen'a na głowę (nie ważne ,że to prealpha). Oby osoby, które łożą na tę grę z własnej kieszeni byly zadowolone.
Celownik 'przyspawany' do środka ekranu.
Bye bye. A miał być fajny następca Freelancera...
Coś mi się wydaje, że kasa zostanie mistrzowsko zdefraudowana :)
dj_sasek [3]
Ale prace idąc zdecydowanie za wolno jak na środki jakimi dysponują
Według mnie pośpiech to zły doradca.
Nie prezentuje to się źle, a te 30 baniek to i tak mało, chyba niektórzy nie zdają sobie sprawy jakie to są koszty, tam grafik nie zarabia 2K PLN...
Licencja na cryengine ponoć kosztuje ponad bańkę.
Po za tym w tym co uzbierali jest wliczony zarówno koszt produkcji ORAZ ZYSK, oni już nie dostaną kasy od tych co zapłacili, bo ci już grę kupili. Nie wiem ilu tam ich wsparło, ale z tych danych pewno można wyliczyć ile to mniej więcej zysk, a ile produkcja.
Myślę, że nikogo w konia nie zrobią, to duży projekt, nie spodziewali takiego wsparcia, to wymaga czasu.
I żeby nie było, nie jestem zainteresowany tą grą, więc nie, nie słodzę, bo na nią czekam.
Po za tym w tym co uzbierali jest wliczony zarówno koszt produkcji ORAZ ZYSK
czyli 29mln to zysk, a środki jakie pójdą na produkcje to 1mln.
Lol niektore darmowe mody wygladaja 10 razy lepiej .
@PortalGta
Żadna papka marketingowa, tylko autentyczne określenie techniczne stosowane od dekad.
To, że wykorzystuje się to teraz też w marketingu to inna sprawa, ale ta gra ma mieć premierę w 2015 roku, więc jakim cudem mieliby mieć build w zaawansowanej fazie? To jest normalna kolej rzeczy.
te okreslenia maja sens w odniesieniu do gry jako calosci (ktora ma byc wydana)
pre-alpha modulu to troche mocne okreslenie
Celownik 'przyspawany' do środka ekranu.
Bye bye. A miał być fajny następca Freelancera...
Orzołek-->Chyba jednak nie oglądałeś tego materiału zbyt dokładnie a już walisz idiotyczne komentarze.
A najwięcej płaczą i jęczą ci, co i tak jeszcze ani złotówki na to nie wydali.
Sylwester24 [9]
a środki jakie pójdą na produkcje to 1mln.
Za tyle to ledwo licencja na CE dostaniesz.
Zgred [13]
A najwięcej płaczą i jęczą ci, co i tak jeszcze ani złotówki na to nie wydali.
Też tak czuję.
Pamietajcie tez ze to nie jest tak ze oni dostali $30mln na czysto. Musza sie z tego rozliczyc, plus kickstarter bierze duze prowizje.
Na sama gre maja moze $15mln wiec to jest srednio-duzo jak na gre "indie" az tak rozbudowana jak oni planuja - nie ma takiej drugiej przeciez.
Pamietajcie tez ze wiekszosc z tych $30mln to nie kasa za free tylko kasa za kopie gry, tzw "preordery", dlatego oni sa juz ze startu stratni o te preordery bo te tysiace ludzi co dalo kase, nie kupi jej po premierze bo po co, skoro maja z kickstartera.
Jeden z tworcow (juz nie pamietam jakiej gry) mowil jak bardzo przekolorowane sa kampanie na kickstarterze, wychodzil z paroma mln a zostalo mu kilkaset tysiecy $ na sama gre po tym jak odliczyli wszystkie koszty, preordery, koszulki i inne nagrody.
Jak na realny budzet ~15mln i zapowiedziane mozliwosci gry, to ona sie prezetuje BARDZO DOBRZE. Przypominam ze obecne gry AAA maja na sam developing $50mln+ plus 2 razy tyle na marketing. (Assasins Creed, GTA4/5, Crysis i cala reszta peletonu)
[15] skad sie wzielo te z dupy wygrzebane 15M
bo za chiny nie moge sie domyslec?
UbaBuba na Kickstarterze zebrano tylko 4.2mln,reszta kasy pochodzi ze strony,głownie przez to ,ze ludzie kupują pakiety ze statkami, najtańszy taki pakiet to 40 dolców. Chris zawsze powtarzał , ze aby stworzyć Star Citizena potrzebuje 21mln.Kickstarter, miał tylko pokazać dużym wydawca, potencjalne zainteresowanie tego typu space simem. Odzew graczy przerósł nawet jego oczekiwania, dlatego zdecydował się stworzyć projekt samodzielnie.Dzisiaj przekroczono barierę 35mln,natomiast do czasu wydania gry,możemy śmiało mówić o 50mln(niektórzy szacują nawet 100 ,chociaż to raczej nieprawdopodobne),będzie wiec to największy projekt crowdfundingowy w historii.
Jeśli to ma tak wyglądać to dla mnie lipa, poczekam aż pokażą więcej zawartości. Bo jeśli ta gra ma się opierać na takich durnych strzelankach, to dobrze, że nie wyłożyłem na to pieniędzy. Chyba należę do tych, co mieli zbyt duże wyobrażenia na temat tej produkcji :)
Pamietajcie tez ze to nie jest tak ze oni dostali $30mln na czysto. Musza sie z tego rozliczyc, plus kickstarter bierze duze prowizje.
Pamiętaj, że to tylko niewielka część prognozowanego zysku z tej gry. Na Kickstarterze wsparło to zaledwie 34 tysiące osób, przekazując nieco ponad 2 miliony dolarów. Niech przez oficjalną stronę będzie z pięć racy tyle, czyli można założyć, że 200 tysięcy osób już za grę zapłaciło. Nikt przy zdrowych zmysłach nie robi takiego projektu, dla sprzedaży marnych 200 tysięcy egzemplarzy, więc podejrzewam, że twórcy zakładają zbyt co najmniej 3-4 milionów kopii. Po 40 dolarów za sztukę, to można liczyć nawet na 160 milionów dolarów zysku, doliczając rzecz jasna te 30 baniek, które już mają. A do tego pewnie wyjdą jakieś płatne DLC. Za 30 baniek, to możnaby już realizować projekt wielkości GTA 5, jeśli odliczyć koszty licencji na muzykę, auta, broń, marketing itp. A tutaj promocja gry nic autora nie kosztuje, bo media co kilkanaście dni o niej piszą, informując o kolejnym progu zebranych pieniędzy.