Metal Gear Rising: Revengeance trafi na PC 9 stycznia. Znamy nieoficjalne wymagania sprzętowe gry
w minimalnych i5 ale zawyżone te wymagania,wiekszosc nowych gier to może wymagac najwyzej i3 ale przeważnie jest to intel core 2 duo.
Zdecydowanie zawyżone - gra hula w 60FPS na konsolach i wygląda prześlicznie. Nie wiem jakie ulepszenia graficzne chcą wpakować w wersję PC, ale albo będzie bardzo słabo zoptymalizowane, albo te wymagania to pomyłka.
Kolejna propaganda z wymaganiami minimalne to chyba Core 2 duo, 2 GB i karta na poziomie Radeona 5650. Te podane wymagania to jakaś pomyłka. i7? hahaha
gratuluje jesli to prawda to ci którzy to robili są CWELAMI KTÓRZY SPIERDOLILI OPTYMALIZACJE, OBYŚCIE SIE UDŁAWILI WĄ GRĄ
szlag by to trafił, liczyłem że sobie w przerwie świąteczno-noworocznej przytnę w Raidena :) ale dobre i to, super sprawa, jedyna obawa żeby port nie był crapowaty i ograniczony do 30 fps ale tu czytam że hula w 60 fps na konsolach kolega mówi to zero obaw zatem :) powinno być gicio
Zobaczcie jak słabych grafik wymaga, a procek minimum i5, a wiemy nawet, że niepodkręcalne i5 to już całkiem mocne cpu, widać nieźle siedzi na cpu albo mocno olali optymizację.
A może coś tam tyle potrzebuje cpu.
Na bank port będzie zwalony i znowu jak zwykle najlepszym rozwiązaniem jest zagranie w to na konsoli.
Wymagania jak wymagania, na bank zawyżone ale ja się zastanawiam bardziej nad tym, co zaoferuje sama gra, bo to, że to taka typowa "japońska nap********ka" z pierdylionem efektownych ruchów i efektów (a także cutscenek), rodem z gier z serii FF to wiem ale czy oprócz tego będzie to warte czegoś więcej? Grafika ładna, cyborgizacja robi wrażenie ale ja bym chciał też dobrą fabułę (jestem fanem wszystkiego, co zahacza o cyberpunk, choć i tu jestem wybredny :P). A mam spore obawy przeglądając trailery i czytając recenzje z wersji konsolowej (a nigdy nie byłem fanem gier typu DMC). A teraz czekam na "brzydkie komentarze" w moją stronę, za to że nie lubię takich gier i się ch* znam :P
To nie jest gra, na UE3 (gry na UE3 nigdy nie trzymały tak framerate'u), skąd taki pomysł?
THeMooN85
Gra jest wybitnym slasherem (mechanika wyśrubowana niemal do perfekcji), z fajną (choć Kojimowato-kiczowatą) fabułą, super projektami bossów, muzyką na najwyższym poziomie, świetną grafiką, świetnymi cutscenkami... ale właśnie bardzo japońskimi :P Do Final Fantasy bym tego nie porównał, ale leży to gdzieś w pół drogi między starym Devil May Cry i Bayonettą.
Hahahhah, dobrze że MGSV nie wychodzi na PC, skoro tak słaba graficznie gra jak MGR ma takie wymagania, to co dopiero MGS5 ? :D
@THeMooN85
A grałeś w Devil May Cry 3 albo Bayonette na wyzszym poziomie trudnosci? Jak to twoim zdaniem ma sie do God Of Wara na przykład? Narzekania na fabułe nie wiem z jakiego powodu, zapoznaj sie z tytulami Metal Gear Solid, taki juz klimat jakie wałki obchodzą w fabule.
@kevciu1
Watpie zeby MGS5 mial taki system niszczenia przedmiotow. Oczywiscie w Rising nie mozesz zniszczyc wszystkiego ale przedmioty cwiartujesz dosyc dowolnie, bawiac sie do przesady konsola zwalnia.
i5 na minimalnych?
Przecież ta gra nie wygląda aż tak dobrze, albo port zwalony albo wymagania zawyżone.
Powinno na ultra w 60 fps pójść na GTX 650, a ci dają to jako ZALECANE, nie maksymalne.
Rozgrzewka przed MGSV na PC zawsze się przyda.
Czyli, że co, przepraszam?
Że komputer będzie lepiej obsługiwał MGS5, jak na nim w Rising:Revengeance pograsz?
Tak, właśnie o to chodzi... Boże, pomyśl trochę o co może chodzić...
@kęsik
Czyli, że co, przepraszam?
Że komputer będzie lepiej obsługiwał MGS5, jak na nim w Rising:Revengeance pograsz?
Rozgrzewka przed MGSV na PC zawsze się przyda.
hahahahaha
Po pierwsze, jak się ma MGR do serii MGS ? (w sumie głupie pytanie, skąd Ty to możesz wiedzieć skoro Kojima się wypiął na PCty, poza tym ciężko mi sobie wyobrazić żebyś był w stanie zrozumieć chociaż 1/10 wątków w tej grze)
Po drugie, po co rozgrzewka skoro MGS5 nie wychodzi na PC ?
@Child of Pain:
Z tego co wymieniłeś, "pograłem" chwilę w DMC i właśnie taki rodzaj rozrywki średnio mi odpowiada, ze względu na olbrzymi chaos na ekranie i ogólny rozp*****l, który ciężko ogarnąć wzrokiem. Wszystkie pozostałe, wymienione przez ciebie tytuły widziałem jedynie na trailerach i tam również odnosiłem wrażenie takiego chaosu i kompletnej rozwałki, im bardziej kolorowej tym szybszej i mniej zdatnej do ogarnięcia wzrokiem. Lubię zagłębiać się w szczegóły, np. podczas takiej walki chciałbym spokojnie móc przyjrzeć się animacji ciosu, który zadałem a nie mashować kolejne przyciski, tworząc co raz to szybsze i mocniejsze combo. Może się zwyczajnie nie nadaję do tego typu gier. Dla mnie brakuje w nich opcji "slow motion" :P
Zresztą, co to za cena, port zrobiony możliwe najtańszym kosztem, gra miała problemy z wydajnością nawet na konsoli, widać niezła lipa będzie.
Po co oni to wydają na pc praktycznie za grosze, musiało być mega tanie w konwersji, innej opcji nie widzę, bugów pewno masa, jeszcze się okaże, że klawiatury nie obsługuje.
Kęsik cebulaku na PC nie będzie MGS5, przynajmniej na ta chwile oficjalnie porzucono tą platformę, może kiedyś po premierze doczekasz się portu.
to taka typowa "japońska nap********ka" z pierdylionem efektownych ruchów i efektów (a także cutscenek), rodem z gier z serii FF
Co ma wspólnego "japońska napierdalanka" vel slasher z serią FF?
@themoon85
A żebyś się zdziwił jak wiele gier pochodzi z Japonii, albo przynajmniej jest zrobiona przez japońską firmę.
Co ma slasher do serii Final Fantasy?
Jeśli chciałeś trollować, to ci nie wyszło. Ale jeśli nie, to współczuję.
gra miała problemy z wydajnością nawet na konsoli,
Jakie? (jakieś źródło, czy po prostu zasłyszane?)
Cebulaki to konsolowcy, a nie pecetowcy. A co do wymagań są one zawyżone.
[24]
Pewnie zasłyszane. Akurat Platinum to studio, które woli się skupić nad 60 fps niż świetną grafiką. Na 360 gra potrafi tylko zwolnić podczas użycia blade mode to pocięcie czegokolwiek na bardzo dużo ilość kawałków.
[25]
"Cebulaki" to raczej ludzie z tak niską samooceną, żę muszą sobie poprawić humor i uzasadnić zmarnowania pieniędzy na swoje ulubione (albo aktualnie używane) źródło rozrywki.
rog1234 [24]
No jak, dropy, źródło gracze, nie śledzisz zagranicznych for i blogów to nie wiesz jak narzekali.
alpha_lyr [21] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13038740&N=1#post0-13039267
może kiedyś po premierze doczekasz się portu.
A myślisz, że ma co innego na myśli?
Spędziłem nad grą może 130-160 godzin (wersja PS3). Spadki zdarzają się jedynie na ekranach nie wyświetlających obrazu HD (w HD chodzi dobrze) i przy doprowadzaniu do absurdu zabawy cięciem jednego obiektu. Poza tym - 60 klatek, sekunda za sekundą. A forów i newsów o MGR śledziłem i śledzę bardzo dużo, od samego początku (jeszcze od MGS:Rising). Większość narzekania to sfrustrowani hejterzy lub psychofani "jedynego-słusznego-Metal Gear Solid".
Ja sie ciesze ze wychodzi ten typ gier na PC bo juz dawno nie bylo tego gatunku nie liczac DMC. A gra jest bardzo dobra wiec Blaszakowi ludzie nie beda plakac(jak moga plakac skoro w minecrafty zagrywaja nocami) ;)
25GB!!!! Co ich posrało? taka gra? 10gb to ja jeszcze zrozumie ale 25gb??? obłęd....
Nie wierze że ta gra będzie miała większe wymagania niż nowa castlevania jak dotąd wszystkie porty z konsol ruszyły mi na średnio-wysokich wymaganiach nawet taka castlevania a mam athlon 64 x2 5200 i geforce 9600 gt nie wierze że ta gra mi nie ruszy . Nawet takie gry jak bf4 ,ac4 ,crysis 3 mają mniejsze wymagania ,chyba że ta gra ma tak zjechaną optymalizacje