Gramy w Resident Evil 3: Nemesis
najlepszy było pierwsze zaskoczenie, gdy Nemezis nie zatrzymał sie na drzwiach, tylko dalej biegł za nami..
Dobry materiał. Całkiem niedawno odświeżyłem sobie RE 2 i 3 grając na androidzie. Zdecydowanie najlepsze gry na PSX'a.
Zajebista gra, NEMESIS najlepszy przeciwnik ze wszystkich gier w ktore zagrałem :)
Jak zwykle zajebiste
Zróbcie pokazówkę w darmówkach np:
[link]
:)
klasyk,tekken 3 i RE3...klimat RE3,swietna gra....grało i grało...
Niestety nie pamiętam jak ułożyła się moja przygoda z residentami na psx-a.
Ale z tego co kojarzę najpierw widziałem residenta jedynkę w wypożyczalni gier video(kojarzy ktoś raczka w Poznaniu ;p ?).To był chyba 97 rok.Gra zrobiła na mnie niesamowite wrażenie(pamiętna scena z zapadającym się sufitem).
Samemu będąc właścicielem psx-a swoją przygodę zacząłem chyba od residenta trójki(2000 rok).
Co tu dużo gadać.RE3 wspominam bardzo dobrze,a zarazem pamiętając jaki survival i przygodę przeżyłem.
Świetna grafika i oprawa audio,klimat,ciekawe zagadki,wymagający przeciwnicy(w tym przerażający nemesis),pamiętne lokacje no i gameplay. Ta gra miała coś co ciężko znaleźć w dzisiejszych produkcjach.Na pewno moje top 100 gier mojego życia(a uwierzcie mi tych gier w swoim życiu zaliczyłem okropnie dużo).
Po trójce szybko wziąłem się za nadrabianie zaległości i w ciągu kilku tygodni zaliczyłem dwójkę i jedynkę(było warto)
@Sasori:
Ale jak dodasz do siebie te łapki to jest tyle co Hed ma średnio tych w górę, więc nie rozpaczam :)
@mackal:
Ja do dziś nie zapomnę pająków. Dla 10-cio latka to był koszmar O.O
@mackal83 Raczek to było badziewie dużo lepszy był Tryton kawałek dalej :D
Bardzo przystępny materiał traktujący o jednej z moich ulubionych gier, jednakże mam kilka małych zastrzeżeń.
1. To JAK rozegraliśmy epizod Carlosem nie ma wpływu na historię Jill.
2. Stalkerem w znaczeniu prześladowcy z angielskiego wymawiamy stokerem.
3. Tutaj być może odrobinę się czepiam lecz słowo bohater nie najlepiej opisuje Nemesisa, wspomagając się Wikipedią "Terminem „bohater” określa się także postać w utworze literackim, filmie itp. – zastępuje się jednak go terminem postać literacka, jako że słowo bohater posiada ograniczone konotacje heroizmu i pierwszoplanowości." Lepiej pasowałoby określenie przeciwnik, oportunista, prześladowca, czy dręczyciel.
Mam nadzieję, że nie uraziłem Pana tym komentarzem i potakuje go Pan jako rodzaj konstruktywnej krytyki.
A tak w ramach moich trzech groszy :D :
1. W trzeciej odsłonie residenta w porównaniu do poprzedniczek dodano system uników/ odskoków, co zmieniło dynamikę walki, jest to istotny element, który został zaimplementowany w zmienionej formie w RE6. Właśnie od części 3 rozpoczął eksperymenty nad poprawą tego systemu. A my gracze otrzymaliśmy kilka nowych możliwości unikania starć, takich jak użycie noża do okaleczenia i odepchnięcia zombie w RE Zero, rzuty w wyznaczonym przez nas kierunku w RE Operation Racoon city. Piszę o tym o własnie w 3 część jest pod w tym względem przełomowa.
2. W RE 3 Nemesis niebiesko-żółci opracowali minigrę mercenaries, której dopracowaną formę otrzymaliśmy między innymi w RE 4, RE5. Pracę nad tym trybem rozpoczęły się w drugiej odsłonie serii (Hunk , Tofu) lecz moim zdaniem zjadliwą formę, ulepszaną później otrzymaliśmy dopiero w roku 2000.