Thief będzie wyglądał lepiej na PC niż konsolach nowej generacji
szkoda ze nie powiedzial czy dostepne bedzie 60fps. od jakiegos czasu wiadomo ze wersja na konsole bedzie wyswietlala tylko w 30 klatkach („są [one] bardzo mocne. Oferują znacznie więcej od tego, do czego przywykli użytkownicy konsol”. Jego zdaniem luka między komputerami a sprzętem konsolowym zdecydowanie się zmniejszyła. - no nie bardzo) a czesto bywa ze tworcom nie chce sie zwiekszac tego limitu dla PC. do tego dochodzi kwestia optymalizacji, ktora w ostatnich portach z "next genow" lekko lezala nie usprawiedliwiajac tego oprawa - CoD Ghosts czy Black Flag, ktory to nie potrafi np korzystac z procesorow wielordzeniowych np i nie tylko:
http://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/assassins-creed-iv-black-flag-pc-performance-analysis/
Coraz częściej mam wrażenie że "nowa generacja" jest już stara na starcie. O ile w przypadku PS3 i X360 na początku była widoczna przewaga nad PC, to teraz nie wygląda to tak kolorowo. Skoro już teraz producenci twierdzą że dana gra będzie wyglądać najlepiej na PC, to jaka przepaść będzie za 3-4 lata?
Choć, z drugiej strony - może pomoże coś nauka optymalizacji pod konkretny sprzęt, a nie "wrzucimy co się da by wyglądało cudnie, a jak komuś źle działa to niech zmieni kartę graficzną na taką która kosztuje co dwie nowe konsole..."
Znaczy lepiej, na lepszym pc, czytaj droższym niż nowe konsole, no to ci odkrycie.
To mam rozumieć na 7850, możemy się spodziewać minimum takiej jakości jak na nowych konsolach? Już czuję mega bekę i płacz...
Tez tak mowili od Ghosta a wyszlo ze sa takie same w dodatku wersja PC jest gorsza przez optymalizacje
Niektórzy użytkownicy tego forum naprawdę powinni wyluzować i wziąć pod uwagę, że nowe konsole są na rynku zaledwie od miesiąca... Twórcy robią porty jak najszybciej, byle jak, brakuje optymalizacji, a tu non stop narzekania, że konsole słabe już na starcie.
Gram obecnie w The Last of Us i gra wygląda niesamowicie. Jeśli takie rzeczy można zrobić na rupieciu z 2006 roku jakim jest PS3 to jestem ciekaw jak będzie wyglądał sequel na PS4.
No patrzcie, kto by pomyślał...
Najzabawniejsze jest to, że takie wiadomości oficjalnie wypływają zaledwie 3-4 tygodnie po premierze tzw. (błędnie) next-genów, podczas gdy przy X360 i PS3 trzeba na nie było czekać 2-3 lata od ich premier.
Problem w tym, że PC cały czas idą do przodu... Nowe procki i7 z ukłądami graficznymi intela... Że nie wspomnę o reszcie... Na horyzoncie steambox który pewnie namiesza i nagle okazuje się, że konsola taka jak XBO ma sens... Zresztą zauwazyliście ze na nim gra się niejako przy okazji?:) Aj, się rozpisałem, a nowy Thief? Nawet bez optymalizacji IMO będzie wyglądał super;)
Widzę, że niektórzy żyją chyba w jakimś innym świecie albo mają POWAŻNE problemy z pamięcią. Śmiać mi się chce gdy czytam "przy X360 i PS3 trzeba na nie było czekać 2-3 lata od ich premier" w momencie, gdy już taki Oblivion wyglądał dużo lepiej na komputerach niż na konsolach odchodzącej generacji. No ale znafffcy co sobie ubzdurali to ich. Prawda jest natomiast taka, że sytuacja premierowa na linii pecet-konsola (PS4/X1) jest identyczna jak kiedyś (PC-X360). Wszystko to kwestia kasy, niczego więcej. Nie jest problemem złożyć mocniejszego peceta, pytanie tylko, czy to się kalkuluje. No ale specjalfiści i znafffcy - kontynuujcie, śmiesznie jest, przecież te stare konsole to w dniu premiery wyprzedzały blaszane skrzynki że fiufiu :>
Tak aope, nie fanboyu numer jeden - zapomniałeś dopisać "gardzę wami".
PC PCtowi nierówny.
@alpha_lyr
No jak to, przecież to nieprawda, to co mówisz. Nawet kompy z celeronami są lepsze od tych old-genowych konsol - pomyślał typowy przedstawiciel bojówki PC Master Race ;)
w czasach gdy developerzy celowo (90%) bądź z lenistwa (10%) kiepsko optymalizują gry, żeby zagrać w ładniejszego od konsolowych Thiefa musiałbym kupić komputer za ~6K pln... no thanks :)
aope ---> Ale zapominasz o jednym sporo osób ma tyle kasy że zwisa im jakakolwiek kalkulacja, mogą sobie bezproblemowo pozwolić na kupno wszystkich konsol plus bardzo mocnego kompa, i właśnie dla takich ludzi przygotowuje się owe graficzne dodatki, które przecież można także bezproblemowo na na słabszych PC powyłączać, nikt nikogo nie zmusza do ich uruchomienia
Ostatnio mnóstwo firm ma talent do mówienia o rzeczach oczywistych. PC już zawsze będzie prezentował lepszą jakość grafiki i tyle w temacie. A Thief będzie działał w 30 klatkach na wszystkich konsolach, również na PS4 i XBO. To trochę dziwne jak na przestarzały Unreal Engine 3.
akurat Aope ma rację. Wszedzie jak mantrę się powtarza, że klocek360 i ps3 miażdżyły na początku (czyli 2005 i 2006) pc. A to nie jest prawda. Poszukajcie na youtube porównanie xbox360 i pc oblivion. Na klocku to były max ustawienia medium pcetowe, a pecet miażdżył na gtx 8800 xboxa. Więc sytuacja jest dokładnie ta sama. inna sprawa, że niektórym osobom, w tym np. mnie grafika konsolowa i tak się bardziej podoba, bo choćby nie wiem jak był w...y w kosmos monitor to i tak się siedzi 50 cm od niego i piksele widać a na tv już nie tak bardzo. No i grafika na pc często bywa taka "plastikowa" - od n....a efektów tylko razi sztucznością.
I tak trzeba kupic jakas konsole (ta na którą wyjdzie przeróbka,orginalne gry tylko dla bogatych amerykańców i zachodu).Na PC lepiej gry wygladają ,ale zeby jeszcze do tego plynnie działały musi byc mocny (czyli drogi).Dlatego lepiej bra ckonsole,gorzej wygladają produkcje,ale przynajmniej bez zacinek teoretycznie
Teqnixi ---> Plastikowa?
Ja bym powiedział, że właśnie na konsolach jest plastikowa. Na PC obraz jest bardziej wyrazisty, na konsolach często jest bardziej zlany, mniej szczegółowy.
Mam nadzieję, że nie spieprzą tej gry. Świetna seria skradanek musi być kontynuowana. Jak będzie dobra optymalizacja to nawet nie ma co porównywać z konsolami.
Na szczęscie wraz z czasem gry na konsole beda wygladały lepiej,bo producenci lepiej będa znac architekture,tak jak w odchodzącej generacji
Teqnixi [20]
pecet miażdżył na gtx 8800 xboxa
X360 premiera listopad 2005.
G80 premiera listopad 2006.
OK, może przesadziłem z tym "2-3 lata", ale nie o czas chodziło.
Chodziło o to, że w momencie premier tamtych konsol (a przynajmniej X360) przez dość długi czas żaden twórca przed premierą swojej gry nie śmiał nawet pisnąć o tym, że będzie ona lepiej wyglądać na PC. Niby wszyscy wiedzieli, że tak będzie choćby dzięki rozdzielczościom, AA czy cieniowaniu, ale przez pewien czas próbowano nam wmówić, że możliwości konsol są większe niż PC i że takiej grafiki nie da się osiągnąć na PC (Lair, Motorstorm) albo że "The Force Unleashed nie zostanie wydane na PC bo PC nie poradzą sobie z taką fizyką, jaka jest w tej grze"...
Dziś nawet ci najwięksi - zaledwie 3-4 tygodnie po premierze tzw. (błędnie) next-genów - nie próbują nikomu mydlić oczu i mówią wprost to, co jest oczywistą oczywistością.
Tu jest różnica między (premierami) X360/PS3 a X1/PS4 i postrzegania ich możliwości względem PC.
FanGta [24]
Na szczęscie wraz z czasem gry na konsole beda wygladały lepiej
Lepiej niż wygląda Ryse czy nowy Killzone - to na pewno.
Irek22 ma racje.Sprawdzcie gry pierwsze jakie byly wydane w roku premiery oraz jaka grafika mogly nas obdarzyc. Ja widze wielka roznice w grach. np.Taki fallout 3 lub bullet witch a porownajcie je z np. Skyrim lub dragons dogma. Jest wielka roznica.To smieszne ze Skyrim na konsolach wyglada swietnie(zdarzaja sie nieociagniecia z wczytywaniem tekstur ale wkoncu otwarty swiat) Jezeli ktos ma zyciowy problem ze gra na xboxsie lub ps3 przy ekranie nosem 20 cm to logiczne ze widzi tekstury. Liczy sie zabawa a nie ,,I ty mozesz zostac krytykiem''
Co z tego jak gra od strony mechanicznej będzie stawiała na hollywodzkie włamywania w stylu Kevin sam w domu. nic współnego z starym Thiefem tak samo jak Hitman.
Irek22, kain_pl - to lepiej wy sprawdźcie i bzdur nie piszecie.
http://uk.ign.com/articles/2005/11/16/call-of-duty-2-3
No za takie gadki to sobie można przechlapać u Sony i MS, żeby im się to nie odbiło potem.
taki Oblivion wyglądał dużo lepiej na komputerach
Nie wiem jak Oblivion, ale COD 2 wyglądał zdecydowanie lepiej na 360
Ghost2P - zdecydowanie to u ciebie w bajce. Przeczytaj może recenzje z tamtego okresu.
Od kiedy powstaly akceleratory graficzne na PC wszystko wyglada lepiej. Nawet jesli producent nie dostosowal portu pod te platforme, wystarczyl odpowiedni mod, sterowniki i konfiguracja.