Next Car Game na filmach z dema technologicznego
gra szalu nie robi. Wydaje mi sie ze BeamNG ma wiekszy potencjal i lepiej juz teraz wyglada.
To ma być system zniszczeń ? Rozwalone auto w drobny mak, ale silnik chodzi... pomimo tego że wepchało go na tylne siedzenie :/
Zniszczenia są naprawdę dobre. Fakt, że niektóre zniszczenia to przesada i auto nie powinno jeździć, ale i tak robi to wrażenie.
krisubz [1]
Wydaje mi sie ze BeamNG ma wiekszy potencjal i lepiej juz teraz wyglada.
I co tam możesz robić, sorry , ale jeżdżenie i rozwalanie w kółko samochodu podniecając się zniszczeniami nudzi się po 5 minutach.
Ogólnie po co komu w takiej grze super realistyczna fizyka, to ma być fun, wolę uproszczenia niż pełny silnik fizyki i zniszczeń, który jedyne co daje to spadek fps.
Tymczasem goście przekonują ludzi jakimś systemem zniszczeń, to nie dziw, że im tego nie sfinansują, bo większości to nie obchodzi, ok, zniszczenia są dobre, powinny być, ale skończcie temat, a gdzie gameplay, gdzie AI, gdzie ten fun, tryby, samochody itp.
Daliby demo normalnej rozgrywki i zabawy to zaraz by mieli chętnych, a jak nie mają jeszcze to niech nie skupiają się tylko na prezentowaniu technicznych aspektów, bo tam ludzie chcą grać, a nie doznawać spazmów nad fizyką zniszczeń choćby nie wiem jak dobre były, a i tak nie będą idealne.
Nie ma się co oszukiwać, mogą zastosować uproszczony model, który i tak jest wystarczający, większość na to zleje o ile będzie mniej więcej czuć, że to w miarę realny samochód, a nie jak w np. nfs, że podwozie jest NIEZNISZCZALNE i NIEODKSZTAŁCALNE, tyle z mojej strony, więcej gry, a mniej techniki.
@krisubz
Właśnie jestem po teście obu dem tych gier i BeamNG gorzej wygląda i fizyka deformacji jest również gorsza. Jednakże wpływ zniszczeń auta bardziej wpływa na sterowność auta w BeamNG. NCG ma znacznie lepsza optymalizacje - 24 auta niszczące siebie nawzajem i jest to płynniejsze niż 1 auto w BeamNG.
@thibris
Takie coś jest tylko demie by pokazać system zniszczeń, w finalnej wersji gry ma być limit zniszczenia auta.
Wygląda super absurdalnie :D. Dojechać takim na wpół zjedzonym samochodem do mety bezcenne.
twórcy chyba nigdy nie złapali gumy, skoro nawet jeśli auto przechodzi przez niszczarkę i inną demolkę nie pomyśleli że nie pękają opony, są nie zniszczalne ja też chce takie, nie wiem, poproszę namiary.
Jacy Wy ludzie jesteście tępi, to jest nie do pomyślenia po prostu. Wyobraźcie sobie że to jest demo - nawet nie samej gry - tylko demo po prostu fizyki obiektów i samochodów i mniej więcej zniszczeń. Uważam że nie ma limitu zniszczeń jak na ten czas, żeby zobaczyć o co w tym chodzi. Każdy flatout miał limity co jednak nie było dobre bo nie mozna było do końca się ,,pobawić''. Ale po odpowiednich znisczeniach samochody nie mogły jeździć. Miałem styczność i z BeamNG i z NCG i powiem, że jak dla mnie lepsze jest i będzie NCG. Fizyka w BeamNG jest w czasie rzeczywistym - to fakt. Ale wielkim kosztem optymalizacji, poza tym auto się trzęsie czasem jak galareta, szyby nie pękną czy cokolwiek. Wszystko to jedna iwelka masa która nie chce puścić na przykładzie nie odrywających się drzwi. A tutaj w NCG wszystko lata, odlatuje, części są pod kołami, interesująca fizyka zderzeń z obiektami.. to jest to, jeżeli będzie Destruction Derby i dołączone wyścigi w dobrej a nawet bardzo dobrej grafice to będe pod wrażeniem.
@Roshi
Jasne, jednak mimo wszystko, według mnie, porównywać tych dwóch tytułów nie można. W sumie nigdy nie grałem w Flatouta czy inne tego typu produkcje i gdyby zrobili z tym coś ciekawego, to chętnie bym się skusił.
To demo powinno byc dla kazdego by wspomoc firme jesli pomysl/silnik/itp podoba ale nie w druga strone...
Auta nie mozna zniszczyc bo to arena testowa ;) to ze samochoc zostanie zgnieciony w pusze moze jezdzic nie oznacza ze tak bedzie w fulu ;)
Ten model zniszczeń od początku mi się nie podobał, może w grze taka orgia kawałków by fajnie wyglądała, ale BeamNG zrobiło dużo lepszy silnik. Wystarczy zobaczyć, że tutaj nie widać, jak powstają wgniecenia, tylko przy zderzeniu od razu jest zdeformowanie, a w BeamNG wszystko widać z najdrobniejszymi szczegółami.
BeamNG to to nie jest, ale przynajmniej taka prosta fizyka bezie działać przy 20 samochodach nawet na zwykłym kompie. Fizyka ciał miękkich zajeżdża mocne maszyny.
Kazioo [16]
Fizyka ciał miękkich zajeżdża mocne maszyny.
Taa, a wiesz jak działa BeamNG? Cały pojazd jest "wkładany" w odpowiadający mu prostokąt z punktami modyfikacji, wygląda to jak coś w stylu modyfikatora FFD z 3ds max http://www.youtube.com/watch?v=bxYXla3jIz4
BeamNG po prostu robi tą siatkę dosyć gęstą, ale to nie fizyka miękkich ciał sprawia, że to jest takie wymagające, tylko fakt, że oni się bawią w to na poziomie symulacji i podejrzewam, że i w NExt car game robią to podobnie tylko prościej i chwała im za to.
Bawiłem się w beamNG i wydajność tego leży, więc co mi po takim czymś w grze, jak ja chcę starcia derby na 8 samochodów, przy beamNG i ich bugach to bym musiał chyba mieć nie wiadomo jaki pc.
A w tej grze nie będzie problemu, tylko, żeby oni grę zaprezentowali, a nie zniszczenia. Po za tym beamNG przez to, że jest nastawione na symulację, gdy tylko ustawisz sobie jej najniższy poziom i dokładność, co możesz zrobić oczywiście jak pc nie domaga, to samochody zaczynają się zachowywać po prostu dziwnie i nienaturalnie.
Wolę "skrypty" i optymalizację do wymagań gry z czego będzie płynął fun, a nie sztywny silnik symulacji o przesadnych wymaganiach, który na "min" jest kompletnie beznadziejny.
Co wy się tak podniecacie tym BeamNG? Samochody w tej grze telepią się jak galareta, w ogóle nie czuć masy pojazdów a same jeżdżenie i rozwalanie samochodu nudzi się po 15 minutach. Tutaj system zniszczeń spokojnie udźwignie wiele samochodów na torze, w końcu będzie można zrobić destruction derby z prawdziwego zdarzenia. Gra czerpie wszystko to co było dobre we Flatoutach i właśnie w DD a wam się system zniszczeń nie podoba. :P
Moim zdaniem i tak został on wykonany lepiej niż w takich grach jak właśnie poprzednicy, czyli Flatout, DD i Burnout. Jeżeli dodadzą do tego sporo fajnych wyścigów i różnych eventów jak miał flatout to gra marzenie dla fanów destrukcji pojazdów.
Oja, teraz już nawet od FlatOuta pod inną nazwą ludzie wymagaja realistycznych zniszczeń.
Idźcie sobie pograć w dyrta albo coś. Ja tam oczekuję szybkości, rozwałki i zabawy na godziny.
Większość osób uważa że BeamNG Drive ma większy potencjał i lepiej wygląda. BeamNG Drive wykorzystuje silnik graficzny CryEngine c: A sam nie mogę się doczekać premiery.