Forza Motorsport 5 i Ryse: Son of Rome ocenione przez zagraniczne media
To było wiadome, crytek się przechwalał, m$ wtórował, przykro mi, że crytek bierze w tym udział, ludzie którzy stworzyli najlepszy, najbardziej zaawansowany silnik gier robią na nim wydmuszki, zamiast wykorzystać to i zaoferować coś naprawdę oryginalnego dla graczy.
@kęsik
Yup, widziałem takich co uważali, że gra się zapowiada na 8 - 8,5. Nie wiem co brali przed oglądaneim materiałów ale musiał to być mocny stuff.
Marcinkiewiczius
Studio skupilo sie na robieniu aut do dlc a nie na tym, by dodac nowe elementy do rozgrywki.
W gt5 obie opcje byly dostepne juz 3 lata temu, w gt6 tez beda.
Najsmutniejsze w całym Xbone jest to, że to co miało być mocną stroną konsoli ciągnie ją w dół (patrz kinect, obsługa głosem - to zbiera negatywne opinie). Gdyby MS zainwestował wszystkie pieniądze na moc obliczeniową, które wydał na kinecta (a jest tego sporo - pracowano nad róznymi funkcjami ktore nie ujrzały swiatła dziennego) to mielibyśmy wspaniała konsolę.
Ale jeśłi już poszli w stronę kinecta to mogli zrobić z Ryse całkowicie ruchową grę - zamiast QTE wykonywanego na padzie mielibyśmy QTE wykonywane ruchowo.
nie usuwajcie i nie banujcie mnie za to co powiem ale wy jesteście jebnięci! Oceniać, krytykować nisko Ryse w sumie dobrą wyglądająca wizualnie i efektownie, wnioskując po filmikach i gameplay'u (platige image zrobił cut scenki- ruchome tła) To jest gra przygodową, jaka wtórność i monotonia, to trzeba lubić, a nota? no tak, taki głupi i bezsensowny Call of Duty dostaje lepsze recenzje i pochwały tylko za to, że chodzisz w kółko i strzelasz, giniesz i znowu strzelasz.
Akurat Kincet to bardzo fajna sprawa, zabawka daje mega frajdę na pijackich imprezach za znajomymi. Moc obliczeniowa konsol nie jest najważniejsza - pierwszy Xbox był 3 razy szybszy od PS2 a skończył marnie, mimo tego, że ładnie sobie radził z wymagającymi grami takimi jak Doom 3, Half Life 2 czy Far Cry.
No cóż obie konsole nie zachwycają na starcie, chociaż jeśli idzie o gry to Xbox, bo ma dobrze ocenianą Forzę (po której spodziewałem się jednak trochę więcej bo średnia 82 nie zachwyca). Dead Rising też całkiem ciepło przyjęty. Na PS4 bardzo średnie Killzone i słabiutki Knack szału nie robią... Zobaczymy co będzie później.
Matekso - Ryse mozesz grac 1 reka, a jak nawet zepsujesz QTE to gra idzie dalej. Widze, tez dobre ziolo jarasz;)
@barnej7 przestan pitolic, ze moc konsoli nie ma znaczeniam bo od nie chce kolejnych 7 lat grac w 720, jak planuje zakup TV 55 calowego. Nie, dziekuje. PS4 ma 50% mocniejsze GPU i choc to 1080p w wiekszosci gier bede mial.
Ryse robiło Crytek? Myślałem że Quantic Dream, w sumie na jedno wychodzi.
Quantic Dream przynajmniej oprócz ładnej grafiki potrafi zrobić jeszcze wciągającą historię.
@up
Nie wychodzi na jedno, bo Quantic Dream to mistrzowie w swoim fachu, a Crytek się ośmieszył.
[7] Proszę cię, next-gen i brak wyścigów w nocy/deszczu ?. Chyba nigdy w serii tego nie było prawda?
mckk - wciągająca historie to masz nawet w CoD co nie znaczy ze jest ona ambitna :D
Niezmordowany - hmm myślałem, że mistrzami QTE jest Harmonix a nie QD ale kwestia osobista
Ryse crap roku, Forza "kup pan dlc", Dead 10 fps Rising. Dziękuje bardzo
wciągająca historie to masz nawet w CoD co nie znaczy ze jest ona ambitna :D
To historia może być jednocześnie wciągająca i nieambitna ?
alpha_ly - pytanie retoryczne czy trolling? fabuła nie musi być super ambitna z przemyśleniami na cale życie, może być prosta i wciągająca jak np. Uncharted albo 3/4 filmów w kinach :P
200 samochodów to wg recenzentów mało?,mi ze sto wystarcza ale za to żeby to były konretne,dopracowane modele itd. niż 1000 samochodów szajsów,w innych grach wyścigowych to jest góra 50 i nikt nie narzeka.
Ryse - dobra i niewymagająca młucka po robocie nie jest zła. Szkoda tylko że na XONE mogłaby być na PS4
paul oren's --> Tu raczej chodzi o to, że w Forzie 4 było ponad 400 aut i nie było żadnego podziału na standard i premium (do tego nie było takiej sytuacji, że np. 50 aut to różne wariacje na temat Skyline'a czy Yarisa ;)). Wszystkie pojazdy miały niezłe modele i szczegółowe wnętrza. Jasne, modele pojazdów nie mogły równać się z premium z GT5, ale mnie to na przykład nie przeszkadzało, że nie były mega szczegółowe.
no wiem że 400 ale tylko kilka można było sobie obakać w autoviście,a tutaj jest tylko 200 ale za to bardzo szczegółowo dopracowanych,pewnie następne 200 bedzie w postaci DLC.
Grę wyścigową kupujesz po to żeby łazić po wirtualnym salonie czy żeby się ścigać? :) I oczywiście, że dzięki DLC dobiją pewnie prędzej czy później do 400 aut, tyle że już sam pierwszy season pass to bodajże 50 dodatkowych dolarów.
Grę wyścigową kupujesz po to żeby łazić po wirtualnym salonie czy żeby się ścigać?
I to jest właśnie różnica między GT a Forzą, ta pierwsza to encyklopedia motoryzacji a druga to zwykła ścigałka.
Dlatego...
do tego nie było takiej sytuacji, że np. 50 aut to różne wariacje na temat Skyline'a czy Yarisa
...właśnie są te wariacje np. skylineów od róznych firm tuningowych, o różnych osiągach, wyglądzie i właściwościach jezdnych które realnie występują w portfoliach teamów tuningujących. Czyli coś czego nie ma Forza a doceni kazdy zajawkowicz ogólno pojętej motoryzacji.
Ryse to film. Tylko i wyłącznie. Możemy lekko modyfikować to co się dzieje robiąc te głupie QTE, ale jak nic nie zrobimy, to film i tak dobrnie do końca.
Z góry 1/10