Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Call of Duty Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC

18.11.2013 11:55
1
Ghost_
132
Konsul

Podsumowanie porównania ustawień graficznych: Low - looks like Doom. High - looks like Doom 3.

18.11.2013 12:12
Rawi
2
odpowiedz
Rawi
25
Chorąży

Mnie najbardziej rozwalil tytul artykulu w CDA "takiego recyklingu jeszcze chyba nie grali" :D
I tyle w temacie.

18.11.2013 13:44
kaszanka9
3
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Czy ten screen na MIN był robiony w tej samej rozdzielczości co MAX? Uprzedzając pytania w odpowiedzi - powinien.

18.11.2013 14:26
4
odpowiedz
g40st
155
Generał

Czy ten screen na MIN był robiony w tej samej rozdzielczości co MAX? Uprzedzając pytania w odpowiedzi - powinien.

Oczywiście.

18.11.2013 14:29
AIDIDPl
5
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

Najbardziej w oczy rzuca się brak AA + trochę gorsze tekstury...

18.11.2013 16:06
6
odpowiedz
zanonimizowany52907
182
Senator

g4st - na pewno? napis po prawej "spc mosley" wygląda identycznie. W kilku grach jest coś takiego jak "rendering quality" (np. w dota2) - przy zachowaniu tej samej rozdzielczości obiekty renderowanie są w niższej przez co obiekty 3d (ale np. nie UI) dostają takich właśnie zombków.

18.11.2013 16:34
jarooli
7
odpowiedz
jarooli
111
Would you kindly?

Coś wam się pomyliło, po obu stronach przecież jest low :)

18.11.2013 16:44
8
odpowiedz
zanonimizowany898192
9
Pretorianin

W życiu nie widziałem tak ostro widocznego aliasingu O_O Rzadko w ogóle bije po oczach. Tak tragicznie to w rozdzielczości 640x480 uruchomionej na monitorze 1920x1080 raczej powinno wyglądać ;/

18.11.2013 17:03
kaszanka9
9
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Conath [6]

No właśnie mi też coś nie gra, bo szczerze to pierwszy raz widzę takie schodki, które nie są rzekomo wynikiem niskiej rozdzielczości, to jest niemożliwe, aby rozdzielczość była w tym wypadku ta sama, chyba, że nowy COD ma jakiś bardzo egzotyczny silnik w którym gładkie kontury to efekt graficzny, a nie sprawa rozdzielczości.

Zakładam, że jest tak jak mówisz, jest opcja rendering, której redaktor nie powinien obniżać, bo to ściema, no niby min, ale nie o taki MIN chodzi ludziom.

To od razu muszę stwierdzić, że prawdopodobnie z renderingiem na 100% MIN, a MAX nie widać praktycznie różnicy.

18.11.2013 17:35
10
odpowiedz
g40st
155
Generał

W CoD:Ghosts nazywa się to Image Quality i tak, zostało również obniżone.

18.11.2013 20:29
11
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

Te elementy na ktorych bardzo widac brzydkie krawedzie nie sa renderowane w natywnej rodzielczosci z ktorej korzysta gra, tylko w znacznie mniejszej, najczesciej 2-4x mniejszej od tej w ktorej dziala gra i jest to efekt postprocessingu. Po wylaczeniu w opcjach(?) lub konsoli light shaftow nie powinno juz tak kopac po oczach.

18.11.2013 22:41
kaszanka9
12
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

g40st [10]

No to źle, bo to wtedy nie renderuje w rozdzielczości takiej jak jest ustawione.

Wiadomość Call of Duty Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC