Half-Life 3 – firma Valve złożyła wniosek o zastrzeżenie nazwy w Unii Europejskiej
Czyli co dopiero zaczynają robić HL3?
HL3 od dawna robią, ale rzekomo był problem z motion capture (animacjami importowanymi z realu a'la Kinect)...
Bóg wie ile już zrobili, a ile im jeszcze zostało do zrobienia.
A ja wam mówię, że wszystko mają już zrobione, tylko nie chcą robić afery trailerami etc. Po prostu chcą nam zrobić mega niespodziankę i znienacka wypuścić grę. ;)
To dopiero swiatelko w tunelu, a ja myslalem, ze wraz ze Steambox nadjedzie ekspres...
Wreszcie mogę to oficjalnie napisać!!!-Half Life 3 Confirmed?
Not this shit again...
Jest dziś pierwszy a wtorek to drugi dzień tygodnia 1 + 2 = 3 Half Life 3 Confirmed! Zresztą wali mnie to, za 2 tygodnie mam Poksy.
Poczekajmy na pierwsze grafiki i filmy z gry. Na razie to tylko zastrzeżenie nazwy.
tak wszyscy czekają czekają a jak się czeka na wielką kontynuację to dawają wersje Online...oby nie
To oczywiste że HL3 to będzie ex dla SteamOS, inaczej tego systemu nikt nie chciał. Tak samo było przy premierze HL2 jak gra wymagała steama, nikt go nie chciał, ale jednak musieli, jeśli chcieli zagrać w grę.
W końcu muszą mieć jakiś tytuł, który sprzeda ich OS i Boxa, a Half-Life to najmocniejsza z ich marek.
Ja nie czekam. Czas pokazuje, że gry które były robione przez lata świetlne (np. Duke Nukem Never)
okazują się w większości przypadków totalnymi gniotami. Nie wierzę też, w gwarancję "to jest Valve".
Każdy może spier*olić każdy projekt. Poza tym po latach ciszy, wodzenia za nos, szeptana do ucha
mam dość, napięcie opadło, orgazmy się pokończyły i teraz mam totalnie gdzieś czy ta gra kiedykolwiek wyjdzie.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=688711
Kolejny trop.
wodzenia za nos, szeptana do ucha
Gracze sami się wodzą za nos, Valve w kwestii kolejnego Half-Life nie ujawniło absolutnie nic.
napięcie opadło, orgazmy się pokończyły
To pewnie wyjaśnia dlaczego NeoGAF dzisiaj leżał przez 4h :-)
Sycho141 łatwo nie będzie, ale skoro 10 miesięcy się wytrzymało, to i te 2 tygodnie nie zrobią już różnicy :D Nie mogę się doczekać moich Y!
raziel88ck [16] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12921273&N=1#post0-12921379
Całkiem serio piszę, abstrahując już od gry, chciałbym to po prostu zobaczyć, jestem ciekawy, reakcji ludzi, branży, popularny tytuł AAA dostępny tylko na linuksa.
A ze strony valve, to całkiem prawdopodobna opcja, jeszcze niedawno bym stwierdził, że to raczej niemożliwe, ale patrząc po ich ostatnich ogłoszeniach można powiedzieć, że to by była wisienka na torcie.
W sumie jak można lepiej przekonać ludzi do linuksa aka steamOS jak nie wydając porządnej gry AAA tylko na tą platformę.
Valve chce coś osiągnąć, chcą rezultatów, normalnie gra się musi zwrócić, ale tak naprawdę w tym wypadku nie musi, zależy od celu, jedni chcą zarobić, a valve może potraktować HL3 jako inwestycję, czy stracą, kasę, być może, ale kasa ta nie pójdzie na marne, osiągną zamierzony efekt, reklamę i promocję nowego rozwiązania, niezależnego od windowsa, kasa może wrócić do nich pośrednio, ale nie ma co mydlić oczu, valve stać na stratę na tej grze, nikt nie mówił, że będzie łatwo.
Jak nie ex, to może chociaż czasowy, tak z rok, nie wierzę, że ludzie nie będę chcieli zagrać w tą grę tylko dlatego, że będzie trzeba zainstalować darmowy system.
Ile to jest marudzenia na m$ przy ich zmuszaniu do zakupu nowego systemu, że dx nie działa na poprzednich wersjach, a mógłby bez problemu, hejt na win8 i jakieś bzdury pokroju dx 11./11.2, tylko wyboru zbytnio nie ma, to jest problem z którym valve chce walczyć, z monopolem m$ na system dla graczy, bo co z tego, że ktoś narzeka, jak wyboru nie ma, bo gier nie robią na linuksa.
Ci ludzie przecież widzą, że są zmuszani do zakupu systemu, no to jest proste przecież, interes m$ jest w tym, aby sprzedać nowy system, nie robią tego dla graczy, cokolwiek nowego jest w nowszym windowsie to nie było stworzone dla graczy, może z myślą o grach, ale nie dla ludzi, celem jest sprzedaż systemu.
Valve nie zależny, aby zarabiać na linuksie czy swoim systemie, to nie ich branża, im zależny na tym, aby gracz grał i kupował u nich gry, dlatego system pod gry, wolny i otwarty jest lepszy do gier niż windows, m$ nie może z tym konkurować, ale że na dziś, konkurencji nie ma.
HL3 na steamOS może wreszcie nadać jakiś bieg sprawie, mam nadzieję, że valve się jednak zdecyduje i to będzie ex na linuksa.
Ex na linuksa na pewno nie będzie bo SteamOS będzie uruchamiał wszystkie gry z katalogu Steam, więc też te na winde.
Chcę mieć nadzieję, ale trudno o to.
A kogo obchodzi Half-Life 3? Half-Life skończył się na pierwszej części, a przez te wszystkie lata shootery poszły tak do przodu, że Valve nie ma już czym nas zaskoczyć.
[25] Valve (...) zależny na tym, aby gracz grał i kupował u nich gry
Taa, właśnie widzę jak im zależy na graczach, a szczególnie na tych z Europy Wschodniej.
kaszanka9 - Twoje argumenty są rozsądne, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
PierwszyWolnyJestZajęty - Dziwne, bo Portalem 2 Valve pokazało nową jakość rozgrywki i zaskoczyło wszystkich graczy. Oni mają łeb na karku i ja o tym dobrze wiem, bo był czas, że również w nich nie wierzyłem.
[31] Portal to gra logiczna (I co takiego w P2 było innowacyjnego? Chyba tylko te żele.), a HL to shooter jakich jest na runku zatrzęsienie.
"a przez te wszystkie lata shootery poszły tak do przodu, że Valve nie ma już czym nas zaskoczyć." W mojej opinii shootery cofły się w rozwoju przez Call Of Duty jest nastawienie na psedo-filmowość(nie taka jak w ME tylko taka kiczowata jak w COD kto grał wie)Przesadne naskryptowanie,brak bossów i co najgorsze przeklęte samoregenerujące się zdrowie(jak Doom 4 będzie miał to rozwiązanie załamie się)jak dobrze,ze jest wybitny Bioshock!.HL 2 to jedna z moich największych zaległości nadrobię ją,ale nawet nie znając HL2 wierze w trzecią cześć i Valve które pomogło by osłabić pozycje Call Of Duty.
W końcu gra, na której zależy większej ilości ludzi niż na przereklamowanym GTA5
[32]
Dobrze gadasz. Teraz shootery prowadzą po sznurku a współczesny gracz nie byłby w stanie objąć rozumem poziomów z choćby takiego Unreala. I ten klimat potężny.
Oby wraz z HL3 wróciła stara szkoła.
nikt11 -->
Ex na linuksa na pewno nie będzie bo SteamOS będzie uruchamiał wszystkie gry z katalogu Steam, więc też te na winde.
Z tego akurat nie wynika, ze klient Steam na Windowsie bedzie uruchamial wszystkie gry ze SteamOS:)
przez te wszystkie lata shootery poszły tak do przodu, że Valve nie ma już czym nas zaskoczyć.
Lol... 2 miesiace temu odswiezalem HL2 i niestety ciezko dzisiaj znalezc rownie dobra strzelanke.
"przez te wszystkie lata shootery poszły tak do przodu, że Valve nie ma już czym nas zaskoczyć." - Raczej cofnęły się w rozwoju. Takie Quake, czy Duke Nukem Forever z 1996 roku są bardziej rozbudowane, niż najnowsze Call of Duty, Medal of Honor, czy Battlefield.
Cieszę się,że nie tylko ja mam negatywna opinie o Call Of Duty i innych praktycznie identycznych fpp które nie sprzedają się tak jak gra Activison tylko dlatego ,że nie nazywa sie Call Of Duty....
W starych fpp miałeś projekty poziomów a nie naskryptowany sznurek.
W starych fpp miałeś bronie co różnią się między sobą,jak to mnie boli,że dzisiaj w większości fpp każda bron jest identyczna,jak w Doomie 3 różnił się karabin maszynowy od plazmowego?Ogromnie!W COD każdy karabinek sprawdza się tak samo.To samo w Queke Unreal gdzie te czasy kiedy fps-y miały charakterystyczny arsenał?
A przeciwnicy? W COD walczysz non stop z idetycznymi wrogami w starych fpp gryt ego typu miały bestiariusz!
Byli przeciwnicy słabi,silni i potężni, znakomicie łączyło się to z różnorodnym arsenałem,byli różnorodni,klimatyczni i charakterystyczni stawiali się symbolami swoich seri.
COD i mu podobni są filmowi ale nie filmowi w stylu Mass Effecta czyli epicko i emocjonalnie.To przypomina kiczowaty film o bondzie tym grą brak stylu w ich fabule i "filmowości.
I na koniec wy też lubiliście apteczki?Ja kocham apteczki oddawajcie apteczki zabierzcie samoregeneracje!
Wtedy było trudniej,bardziej klimatycznie i przeciwnicy zadawali różnorodne obrażenia(znów łączy się z bestiariuszem i arsenałem).Sa chłopaki od Bisohocka ale oni tworzą perle w morzu gó**na.
Ja osobiście wolałem apteczki. Teraz ta regeneracja zdrowia to się robi za prosto. Pamietam jeszcze jak odświeżyłem tytuł i grałem w Tomb Raider 2. Jak miałem ulamek życia i pokonałem wroga. To było coć. Teraz wrogowie są najczęściej tacy sami i nie trzeba do końca myśleć. Kiedyś to robiono przeciwników. Teraz gra musi być 'realistyczna'. Przecież to nie znaczy, że gra musi stawać się łatwa. Ja gra ma być realistyczna to powinno być kilka razy trudniej a nie łatwiej.
[36] 2 miesiace temu odswiezalem HL2 i niestety ciezko dzisiaj znalezc rownie dobra strzelanke.
To tylko pokazuje jak niskie masz wymagania i jak mało gier znasz/grałeś.
HL2 to jeden z najgorszych shooterów jakie powstały. Nie ma w nim kompletnie nic co może zachwycić a czego nie można zobaczyć w wielu innych.
[37] Chodziło mi o to, że co można było w shooterach wymyślić to już wymyślono.
[38] Pierwszy Unreal na silniku Frostbite 2 to by było coś (ale już słyszę te narzekania "ale gdzie ja mam iść", "tych Skaarjów nie da się zabić" - zobaczcie, który to był rok a jak inteligentnie walczyli wtedy Skaarjowie).
"HL2 to jeden z najgorszych shooterów jakie powstały"
Nie grałem HL2(tylko w zacną jedynkę) ale grałem w inne gry Valve i mam o tych ludziach naprawdę dobre zdanie.
To artyści nie rzemieślnicy, tworzą gry z duszą i klimatem .Gdybyś napisał "HL2 jest przereklamowany" spoko twoje zdanie,ale to klasyk a klasyk czasem jest przereklamowany ale gniotem nie jest nigdy.
Half-Life 3 nie wyjdzie, skończcie już te doniesienia odnośnie premiery, to już się nudne robi.
HL2 to jeden z najgorszych shooterów jakie powstały. Nie ma w nim kompletnie nic co może zachwycić a czego nie można zobaczyć w wielu innych.
No ładnie pojechałeś. A gravity gun mówi ci to coś ? Widziałeś gdzieś zastosowanie takiego wynalazku w jakimś innym shooterze tamtych lat ? Też grałem w Unreal'a i też uważam że był niesamowity, ale HL 1 podniósł poprzeczkę o następny stopień w górę. Mogę co najwyżej się zgodzić, że fabularnie "dwójka" była słabsza ale nadrabiała rozmachem i stroną wizualną.
shotery poszły do przodu od czasów hl1? gdzie? oprócz grafiki nic się nie zmieniło; ciągle jest to strzelanie do poruszających się celów. mamy teraz tylko podział na szotery zręcznościowe (alien rage) i mniej zręcznościowe (Alien rage na normalu). ogólnie gatunek wymiera.
No tak powinni dołożyć zagadki logiczne i rozważania egzystencjalne.
Ciężko coś nowego w tym gatunku wymyślić. Uważam, że jak przejdziemy na komputery kwantowe to wówczas shootery staną się interaktywnymi filmami. Cała grafika i postacie to będą normalnie nakręcone kamerą lokacje z aktorami. Oczywiście nasze działania będą miały wpływ na to co widzimy na ekranie.
CHyba nikt nie wie, że Half-Life to jedyne shootery z FABUŁĄ i POSTACIAMI. No i tam jest coś PRÓCZ strzelania... Chociażby gravity gun.