Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na zapisie rozgrywki z Xboksa One
Tyle lat już k.......a czekam na to,że pojawi sie na PC !!, jeszcze sobie mogę poczekać , ale do sklepu to ja nie pójdę..........
Szczerze? Graficznie biednie.
Siatka modeli w sumie wysoka, obraz ostry i tekstury w większości ok, ale wygląda jak robione na jedno kopyto z jakiegoś małego zestawu tekstur, mała różnorodność, pusto, mało detali i ten pomarańczowy grading odrzuca, fee.
Gra wygląda przepięknie. Mało jest już teraz takich prawdziwych skradanek. Nie mogę się doczekać.
"Mało jest już teraz takich prawdziwych skradanek." - zalezy jak ktos definiuje prawdziwa skradanke bo dla mnie widzenie przez sciany po oznaczeniu wroga czy szarza na strzelajacego przeciwnika aby powalic go z karata czy rozbroic bardziej zalatuje prosta strzelanka niz skradanka z prawdziwego zdarzenia. no ale co zrobic skoro bez takich ulatwiaczy czy efekciarstwa gra obecnie uznana zostalaby za trudna i nudna.
Jakieś betonowy gruz, którego nie może wyciągnąć z czaszki. I tak, to ma symbolizować róg, bo Big Boss w tej grze przejdzie na ciemną stronę mocy.
Na pierwszym pokazie opad szczęki, a teraz? Średnia grafika.
Ciała schował, nikt się nie połapie, że kumpel od kielicha zniknął i zostawił broń razem z full sprzętem na ziemi. Czy nie da się już zrobić gry bez opcji widzenia przez ściany, bez opcji widzenie co robi i gdzie patrzy przeciwnik, bez opcji która podświetla przedmioty do interakcji.
Bez tego casual by się zagubił i gra była by za trudna, bo trzeba by było więcej myśleć, rozglądać się niż strzelać.
Czy tylko mi się wydaje, że gra wygląda o wiele gorzej? Imho na trailerze o wiele ładniej to wyglądało, najwidoczniej musiałbyć bardziej dopicowany... Do tego beznadziejny HUD, durne akcje typu ucieczka tym jeepem pod koniec czy Snejk zapierdzielający jak rakieta i tępe AI. Słąbo to narazie wygląda.
Syndrom Watch_Dogs
cienko:( naprawde a moment w 6:16 minucie po prostu zenada! ruchy jak by mial badyla w dupie, sam fisher porusza sie z gracja na jak na spec opsa przystalo i to na starej konsoli...zawiodlem sie troche:( a szkoda bo kocham ta serie.
Czy nie da się już zrobić gry bez opcji widzenia przez ściany, bez opcji widzenie co robi i gdzie patrzy przeciwnik, bez opcji która podświetla przedmioty do interakcji.
Bez tego casual by się zagubił i gra była by za trudna, bo trzeba by było więcej myśleć, rozglądać się niż strzelać.
Te rzeczy istnieją w serii MGS od samego początku, a bynajmniej casualowate nie są.
Kurczę, naprawdę biednie ta gra wygląda. Spodziewałem się więcej. Sztuczna inteligencja dalej jest sztuczna, grafika na pokazie E3 robiła niesamowite wrażenie, a teraz? Niestety jest tak w wielu next-genowych grach. Widzę, że nowa generacja nie wnosi zupełnie nic nowego. Jak już PS4 ugina się pod współczesnymi grami, na przykład nie daje rady uciągnąć BF4 w 1080p, to nie wiem co będzie za dwa lata. Rozwój gier chyba stanie w miejscu.
Nie przesadzaj. Game-play prezentuje się rewelacyjnie. Trzeba mieć na uwadze specyfikę Fox Engine. A grafika jest naprawę wysokiej jakości. Jedyny problem to wybór Sony co do procesora graficznego, cy było wynikiem kompromisu z Microsoftem. To dla mnie jedyny minus. Gry może będą powstawać szybciej i nieco taniej, ale niekoniecznie wpłynie to dobrze na jakość tych gier, które nie będą szykowane na wielkie hity.
Dragoniasek
Jak już PS4 ugina się pod współczesnymi grami, na przykład nie daje rady uciągnąć BF4 w 1080p, to nie wiem co będzie za dwa lata. Rozwój gier chyba stanie w miejscu.
Myśle że guzik wiesz. Chłopaki z DICE robią gre na 5 platform w jednym czasie i jak zwykle zabierają się za to od dupy strony. Dla przykładu specyfikacja BF3 by chodził płynnie w FHD to 4ro rdzeniowy proc, 4gb, grafika 1 GB DDR5 i system 64bitowy. Dlaczego na dwukrotnie mocniejszej konsoli nie potrafią wyciagnąć 1080p i stałej płynnej animacji mając dostęp do niskopoziomowego programowania ? Xbox ma 512mb ramu i BF3 działa w 720p i 30 fps... beka z DICE i tyle.