Deep Down z akcją osadzoną w przyszłości i proceduralnie generowaną zawartością
W koncu pierwszy nius czegos nextgenowego w grach "technologia studia Capcom pozwoli na automatyczne generowanie podziemi, wyposażenia, a nawet wyglądu potworów"
No zobaczymy z jakim rozmachem będzie działał ten generator, bo już w Diablo 2 mieliśmy te wszystkie elementy ;p (co by nie mówić, stworki miały różne kolory i wariacje :)), natomiast mam nadzieję, że podziemia nie będą się generowały jak w Diablo 3 - doskonały przykład, jak nie robić takich rzeczy :).
Na innym serwisie przeczytałem, że gra ma podobno wyjść wyłącznie na ps4, ale być może chodzi tylko o czasową ekskluzywność?
Capcom pozazdroscil Dark Souls, wiec zrobili swoje? Nawet stylistyke zerzneli.
Raczej coś czuję tasiemca ala Assasins Creed, już widzę kolejne odsłony z przetmiotami pochodzącymi z innych epok :>.
zapowiadalo sie swietnie, cos laczacego Dragons Dogma i gry z serii Souls ale elementy futurystyczne to dla mnie nieporozumienie. moglo byc bardzo klimatycznie a tak wychodzi na to ze do wczesniejszej mieszanki dorzucili jeszcze Animusa z Assasins Creed i futurystyczny interface :| jedyna prezentacja z PS4, ktora zrobila na mnie wrazenie a tu taka kicha... no nic poczekam do premiery zeby ocenic.
Na innym serwisie przeczytałem, że gra ma podobno wyjść wyłącznie na ps4, ale być może chodzi tylko o czasową ekskluzywność?
Z tego co słyszałem, to Capcom korzysta przy tej grze z pomocy wewnętrznych studiów Sony, więc raczej nie chodzi tutaj o ekskluzywność czasową.
Tryb współpracy? Jak to? tak świetnie zapowiadająca się gra, ale nie dla mnie bo nie mam kolegów którzy lubią grac, kupią PS4, lubią RPG fantasy :(
zapowiadalo sie swietnie, cos laczacego Dragons Dogma i gry z serii Souls ale elementy futurystyczne to dla mnie nieporozumienie.
Znowu jest sytuacja taka sama jak z AC, dodanie elementów futurystycznych zwiększyło moje zainteresowanie grą do takiego stopnia, że chyba kupię w dniu premiery :) Wolę takie ciekawe miksy niż standardowe historie, dlatego AC to moja ulubiona seria gier.
Sielulator [2] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12886244&N=1#post0-12886271
bo już w Diablo 2 mieliśmy te wszystkie element
Tak, jasne, mieliśmy te wszystkie elementy generowane w next genowej oprawie 3d...
Pomostem fabularnym pomiędzy stylistyką fantasy a elementami science-fiction ma być motyw zaglądania do „wspomnień” przedmiotów w celu rozwikłania pewnej zagadki.
Nie lubię takich pomysłów. Skoro jesteśmy w Nowym Jorku w roku 2094 i tylko odtwarzamy "wspomnienia" przedmiotów to jakim cudem możemy coś robić w tych wspomnieniach? Wspomnienia z definicji są nieinteraktywne a co się stało, to się nie odstanie. Takie bzdurne, nielogiczne rozwiązania psują przyjemność z gry.
Wprawdzie do niedawna byłem bardzo zainteresowany Deep Down ale jak dowiedziałem się, że gra jest nastawiona na rozgrywkę online to od razu mi przeszło. Ehh...wszędzie wciskają ten nieszczęsny multiplayer.
[2] czy przypadkiem w Diablo 2 nie jest tak ze gra lostuje jeden np. z 4 zestawow ekranow?
Zawsze takie rzeczy powinno byc w kazdej grze w ktorej robi sie poziomy doswiadczenia, jakies strefy gdzie poziom sie generuje a nie grindowanie tych samych scenerii.