Nvidia na targach gamescom - nowe efekty graficzne, Shield i Splinter Cell w 4K
Afekty cząsteczkowe bardzo piątka. Fizyka obiektów nadal leży i kwiczy. Pudło dostaje z granatnika i jak leżało tak leży różnica w tym, że albo od pada, albo nie odpada od niego masa kawałeczków, które zaraz znikają i poza zaśmiecaniem ekranu nic nie robią. Nie mają swojej wirtualnej masy.
Splinter Cell w 4K? To już lepiej by pokazali jakiegoś Crysisa, jeśli się już lansują grafiką, bo akurat Splinter graficznym cudem nie jest...
BOLOYOO---> Już w Full HD więcej niż 2xAA nie trzeba jak dla mnie. 4K to już czysty overkill.
4K nie robi takie wrażenie już jak ktoś ma 1600p, aczkolwiek monitor Asusa zamierzam kupić, na razie nadal jest tylko w formie przedsprzedaży, mimo że niby już jest. Jest tylko jedno małe ale 8,2Mpx to niestety wymagania 2x większe niż w przypadku 1600p jeśli chodzi o GPU. Z testów wynika, że optymalne są dopiero 3-4 Titany z nastawieniem na 4 w przypadku takich gier jak Crysis/Metro 2033. Zupełnie inna sprawa jeśli chodzi o pracę przestrzeń robocza w rozdzielczości 4k 2160p jest naprawdę imponująca, tak samo jak zagęszczenie pikseli, a do pracy nie trzeba kilku kart graficznych.
nowe technologie ambient occlusion i HBAO+ (Horizon Based Ambient Occlusion).
A to chyba to samo jest, w opcjach wybiera się zawsze jeden tryb.
A.l.e.X [5]
Ach te problemy bogaczy.
@Alex - stać się na 3-4 tytany?? lol to ja raz na 3 lata zmodernizuje kompa i jestem szczęśliwy z tego powodu. Na szczęście nie jestem wybredny i nie muszę mięć 4 monitorów z 4 kartami graficznymi żeby dobrze się bawić, kwestia umiarkowanie w technologii to także cnota :D
Afekty cząsteczkowe bardzo piątka. Fizyka obiektów nadal leży i kwiczy. Pudło dostaje z granatnika i jak leżało tak leży różnica w tym, że albo od pada, albo nie odpada od niego masa kawałeczków, które zaraz znikają i poza zaśmiecaniem ekranu nic nie robią. Nie mają swojej wirtualnej masy.
Narazie poprawienie takich detali fizycznych jest nieoplacalne i zbyt drogie obliczeniowo.
nowe technologie ambient occlusion i HBAO+ (Horizon Based Ambient Occlusion).
A to chyba to samo jest, w opcjach wybiera się zawsze jeden tryb.
To nie jest to samo, xxAO dziala tylko w "przestrzeni ekranowej" dlatego mozna powiedziec ze jest to marna podrobka prawdziwego AO.
--->JasperR90K - no tak :) tutaj masz mój ostatni test z rozpiską sprzętu, pozdrawiam
http://www.3dmark.com/3dm/1145536?
Pozostałe dane masz w opisie profilu, zresztą po co ja się tłumacze.
A.l.e.X-->Heh, nie uważasz że 2 Tytany to trochę Overkill? Tak z ciekawości w jakich grach wykorzystujesz do cna możliwości PC.
Podziwiam że masz możliwość tyle kasy ładować na hobby ;)
--->Bart2233 - miałem 2x690 teraz mam 2xTitan, które w grach są trochę szybsze, ale w markach wolniejsze, jednak zrobiłem to z myślą o zakupie monitora Asus PQ321Q. W tym celu dojdzie jeszcze jedno GPU. Na chwilę obecną gram już od 5-6 lat na 30" 2560x1600, a ta rozdzielczość wymaga multigpu, do fullHD oczywiście nie byłoby sensu mieć więcej nawet niż 680/770/780. Pozdrawiam
alex - jak to się stało, że masz laptopa z podzespołami AMD? Z tego co pamiętam to ty tej firmy nie lubisz ;)
--->Lukas172 - jedyny komputer osobisty jaki mam to ten z opisu, komputerów żony, firmowych nie liczę, pewnie w firmie co drugi jest na AMD ze względu na koszty ich złożenia, a że to są komputery biurowe pod word/excel, inne programy biurowe to nie ma sensu kupować czegoś na zapas, jednak prawdopodobnie wszystkie nowe są na procesorach z zintegrowana grafiką. Laptopa prywatnego to nie mam w ogóle.