Widzieliśmy w akcji Wasteland 2 - spadkobierca Fallouta w pierwszych testach
Sorry ale ta gra wygląda jak Fallout: Tactics który był słaby jak diabli - poza tym Shadowrun pokazał, że to już chyba nie era takich RPGów - czuję wielkie rozczarowanie
GimbusomNIE... możesz mieć racje i nie mieć racji... ale dziś gdy ktoś uruchomi Fallouta 1 bądź 2, uwierz mi... chce się w niego grac!
Nie wiem czy jest era takich gier RPG, ale ja tęsknię za właśnie takimi grami.
@GimbusomNIE - To, że trochę przypomina pod względem oprawy F:T nic nie oznacza. Przecież mechanika jest zupełnie inna. BTW, Shadowrun był IMO ograniczony tym, że twórcy postanowili całą kampanię stworzyć używając edytora. Tutaj tak nie będzie. Dochodzi też kwestia większego budżetu. Ja jestem pozytywnie nastawiony i wierzę, że się uda.
"Mówiąc krótko, pewne pukawki będą świetnie sprawdzać się z daleka, ale z bliska trafienie nimi czegokolwiek okaże się trudne"
Trochę mnie to martwi. Obawiam się, że może być kwas w stylu poniżej pewnej odległości dana broń np. karabin snajperski nie trafia w przeciwnika.
poza tym Shadowrun pokazał, że to już chyba nie era takich RPGów
Oczywiscie, ze nie. Gra de facto oferuje ciekawa historie w rownie ciekawym, cyberpunkowym swiecie, rozbudowany edytor i dobrze zaprojektowany, turowy system walki, bez dubbingu, cyckow i epickiego ratowania swiata przed zaglada ze strony najezdzcow z kosmosu czy zuuuyyyyymiii mocami. Nie mowiac juz o dosyc niestandardowym slownictwie, jakim autor nas uraczyl. Takie gry nigdy nie mialy i nie beda miec "wlasnej ery" i zazwyczaj sa olewane lub krytykowane przez pseudo fanow gier cRPG.
GimbusomNIE [1]
Shadowrun pokazał, że to już chyba nie era takich RPGów
Shadowrun nic nie pokazał.
Czy w grze będzie można chodzić tylko 1 postacią ? Jestem indywidualistą w grach i w życiu :P
Sorry, ale Shadowrun to gra kiepściutka strasznie niestety - przypomina mi co najwyżej serie Quest for Glory a i tak nie bardzo może z nią konkurować - to nie jest RPG tylko przygodówka z elementami RPG - ciekawa historia, ale cały system RPG leży póki co - aha i przy okazji @ Blackthorn : turowy system walki ? UFO z 1992 ma lepszy system walki niż Shadowrun z 2013 więc nie pisz bzdur. A moje porównanie Wasteland-a do Fallout: Tactics a nie do Falouta 1 i 2 ma swoje uzasadnienie tym, że tam walka była mniej ważna niż używanie skilli, rozmowy itd. a tu tego nie widzę - póki co wygląda to jak Jagged Alliance czyli taktyczna strzlanka z elementami RPG.
mmaakkss - poprzedni Wasteland byl nastawiony na sterowanie grupa choc z tego co pamietam teoretycznie dalo sie grac jedna postacia prawie do konca.
GimbusomNIE -> Widze, ze jestes kolejnym gburem, ktory uwaza ze kazdy ma szanowac jego zdanie, a zdanie innych masz gleboko tam, gdzie sloneczko nie dochodzi. W Wasteland 2 nawet jeszcze nie grales, a juz wiesz, ze gierka bedzie przypominac bardziej JA lub FT:Bh, anizeli glowne czesci Fallouta...
Czemu uwazasz, ze Shadowrun Returns nie jest cRPGiem, a jak to ujales "przygodowka z elementami cRPG"? Gra stawia na klimat, fabule i nie brakuje w niej walki. Nie jest to gra dla wszystkich i samo bogactwo swiata moze przygniesc przypadkowego gracza.
UFO z 1992 ma lepszy system walki niż Shadowrun z 2013 więc nie pisz bzdur.
<-----
Miałem w zanadrzu parę argumentów ale UFO z 1992 ma lepszy system walki niż Shadowrun z 2013 tak mnie trafiło, że chyba pójdę wcześniej spać.
Widać Fallout:Tactics przyprawił cię o tak traumatyczne przeżycia, że rzucasz nim na lewo i prawo...
Przykro mi.
Mnie też. Tako rzecze Moszeusz.
Albo idę pograć w UFO:Aftermatch...
Ja Wam powiem tak: Fallouta 1 i 2 przeszedłem kilka razy i w klimatach post-apo siedzę dość głęboko bo i sesje rpg (papierowe) i opowiadania, książki, etc. i grałem w dużo gier i jeżeli Wasteland 2 wyjdzie spod ręki Fargo to ja biore to w ciemno.
Czekam z niecierpliwością na Wasteland 2 i wierzę , że Brian Fargo nie da ciała :)