Batman: Arkham Origins bez wsparcia dla Games for Windows Live. Zapowiedź nowego bohatera w tym tygodniu
Games for windows live zaraz po Windows Vista najbardziej nieudany projekt Microsoftu jak dla mnie. Ta usługa była martwa zanim się pojawiła. Kilka gier, kilka dlc, zaporowe ceny, toporność w logowaniu i działaniu GFWL. A to tylko kilka przykładów na to żeby jak najszybciej każdy zapomniał o tym ścierwie.
Moim zdaniem to bardzo udany projekt. Nigdy nie miałem problemu z Games for Windows Live, a do tego dobrze było zbierać punkty na konto xboxowe. Bardzo to lubiłem i szkoda, że w trzeciej odsłonie serii nie będzie tej fajnej usługi.
Świetna wiadomość, teraz wiem że grę kupię. Dajcie mi jeszcze możliwość grania innymi postaciami w singlu i będę miał pewność że gra będzie jedną z lepszych w tym roku.
Od kiedy wprowadzono Xbox Live do Polski, to tym bardziej nie rozumiem, jakie można było mieć problemy.
[6] Nie zapisywanie postępów gry, usuwanie sejwów, zawieszenie się aktualizacji, w wielu grach brak możliwości grania na koncie offline, co 5 minutowe odłączanie się od usługi....
Nie no kesik w ktorym to juz watku trolujesz o gfwl ty parodio człowieka.
Kij im w oko i taczka gruzu :D
spoiler start
(tzn. dla GfWL)
spoiler stop
A do tego jeszcze upierdliwy Securom, i sprawdzanie płyty jak się chciało zagrać, przez to oba poprzednie Batmany ciężko strawiłem prze to.
Dzieki opatrznosci. GFWL to jedna z najgorzej skonstruowanych uslug sieciowych z jakimi sie spotkalem.
już pomijając sposób działania GFWL
jest to po prostu niepotrzebne.
Pierdyliard systemów - steam, origin, uplay, gwfl, rockstar coś tam. Ja się pytam - po chuj. Każda gra inny system.
Żebyś mógł pochwalić się znajomemu ,że zajebałeś więcej przeciwników niż on i ,żeby całkowice zniszczyć handel używanymi grami na PC.
Super wiadomosc :)
A Kesik to zwykly zakompleksiony troll, ktory zawsze chce na sile miec inne zdanie - ktore zazwyczaj jest totalna bzdura.
GFLW - 20 gier. Zero problemów. Quantum of Solace - mutli ok, 100% aczików, Red Faction Guerrilla - to samo, Blacklight to samo. Gry solo, coop - zero problemów.
GFWL można zarzucić jedno - nieatrakcyjny. Nigdy nie uświadczyłem żadnego z mitycznych problemów GFWL - sejwy zawsze działały, klient zawsze się aktualizował, profil online, czy offline (a to po co? gier nie kupuje się?) zawsze działał. ZERO problemów podczas kilku lat użytkowania. Jeśli ktoś miał problemy to na bank przez syf w systemie, zbyt słabego kompa czy inne dziadostwo, ale oczywiście najlepiej zrzucić winę na coś innego.
Doskonaly przyklad myslenia tunelowego - "mi dziala to wszystkim innym tez musi".
Otoz nie musi. I nie dziala.
Oh jak dobrze, pamiętam ten cyrk z gears of war gdy musiałem zmieniać datę w komputerze, bo inaczej gfwl blokował mi dostęp...
mi GfWL usunął profil w Batman Arkham Asylum, a grę już miałam prawie wymaksowaną :( więc cieszę się, że developerzy odchodzą od wprowadzania tej usługi i przechodzą na Steama, w którym nigdy podobnych problemów nie doznałam.
Tak jak już wczesnej pisałem superowa wiadomość
NewGravedigger--> Każdy inny system to każdy inny sklep, dla dystrybutora wydającego swoją grę w swoim sklepie to 100% zysku, nie zdziwię się jak i R* tez ma już plany dodania sklepu na swoja platformę
a wiesz gdzie ja to mam?
Niech zrobią jeden i dzielą się zyskami i kosztami. Nie będę trzymać 5 śmieci, żeby od czasu do czasu zagrać w ich gierkę.
I dlatego czasami warto mieć głupią konsolę :P Steam jest według mnie bardzo porządną platformą i gdybym miał wybierać z całej reszty innych systemów to wybrałbym go.
NewGravedigger--> Jeśli masz to gdzieś to po jakiego grzyba zadałeś takie pytanie, każdego taka sytuacja drażni a najbardziej kiedy w jednej grze producent dowala więcej niż jedna taka aplikacje np. Stem i Uplay, teraz tak wygląda wydawanie gier na PC i człowiek nic z tym nie zrobi
Tym razem muszę zgodzić się z kęsikiem, bo także nigdy nie miałem problemów z logowaniem się do GfWL...
Poza tym raczej nie mam zdania o tej platformie, oprócz tego, że ładnie współgrała z Klockiem, jeśli chodzi o osiągnięcia.
Koktajl Mrozacy Mozg [4] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12851172&N=1#post0-12851209
co takiego widzisz w GFWL?
Może prostotę, bo reszta śmieci ze steam jest zbędna, ja tam nie będę płakał po tej usłudze, ale dla mnie osobiście było to szybkie i bezproblemowe.
Pytalem sie w innym temacie - co takiego widzisz w GFWL?
Sto razy już pisałem. Widzę w GfWL to czego nie widzę w Steamie. Przede wszystkim stabilność, przejrzystość i niezawodność.
Małe porównanie:
GfWL - chcę grać, gram; Steam - chcę grać, Steam nie chce żebym grał, nie gram.
GfWL - chcę grać bez aktualizowania gry, gram; Steam - chcę grać bez aktualizowania gry, nie mogę, nie gram.
GfWL - żeby zagrać nie muszę otwierać klienta, kilka sekund i jestem w grze; Steam - muszę otworzyć klienta, żeby grać, minuta albo więcej zanim będę mógł grać.
[6] Nie zapisywanie postępów gry, usuwanie sejwów, zawieszenie się aktualizacji, w wielu grach brak możliwości grania na koncie offline, co 5 minutowe odłączanie się od usługi....
Mam na GfWL ponad 30 gier i nigdy, nie spotkałem się z takimi problemami.
Nie no kesik w ktorym to juz watku trolujesz o gfwl ty parodio człowieka.
Nie trolluję, to fakty ty parodio człowieka.
A Kesik to zwykly zakompleksiony troll, ktory zawsze chce na sile miec inne zdanie - ktore zazwyczaj jest totalna bzdura.
Nie mam kompleksów, nie jestem trollem, nie zawsze mam inne zdanie i nie na siłę, nawet jeżeli mam inne zdanie to nie jest to żadna bzdura (chyba, ze tylko dla ciebie) bo jest ono solidnie uargumentowane.
GFLW - 20 gier. Zero problemów. Quantum of Solace - mutli ok, 100% aczików, Red Faction Guerrilla - to samo, Blacklight to samo. Gry solo, coop - zero problemów.
GFWL można zarzucić jedno - nieatrakcyjny. Nigdy nie uświadczyłem żadnego z mitycznych problemów GFWL - sejwy zawsze działały, klient zawsze się aktualizował, profil online, czy offline (a to po co? gier nie kupuje się?) zawsze działał. ZERO problemów podczas kilku lat użytkowania. Jeśli ktoś miał problemy to na bank przez syf w systemie, zbyt słabego kompa czy inne dziadostwo, ale oczywiście najlepiej zrzucić winę na coś innego.
Dokładnie. Nie umieją się obsłużyć to zwalają na usługę.
Doskonaly przyklad myslenia tunelowego - "mi dziala to wszystkim innym tez musi".
Otoz nie musi. I nie dziala.
Doskonały przykład myślenia tunelowego - "mi nie działa to wszystkim innym tez musi nie działać".
Otóż nie musi. I działa.
Bla bla bla, to samo można pisać o problemach z GFWL.
Poza tym, skoro wydawcy stawiają na steam a GFWL umiera - oznacza to tylko że steam jest lepszy.
Gówniana usługa umiera - dobra usługa trafia do coraz większej ilości gier.
Jedyny plus dla GFWL dla Ciebie, to chyba to że na piracie można Achievmenty zdobywać i na jednym kluczu rejestrować różne gry. Takie to super dopracowane :)
No patrz taka dobra, wygodniejsza usluge usuwaja kurde ci niedobrzy klienci sie nie znaja, nie to co kesik łajza pirat ktory nie ma problemu klientem bo korzysta z exsite.
adam11$13 -> Nie miałem nigdy żadnego z tych problemów w przypadku Games for Windows Live. Jest to dla mnie niezrozumiałe i tyle.
kęsik
Wiesz jak utozsamic obie wersje?
"Mi nie działa". ergo - "Komuś innemu tez może nie działać".
"Mi działa". ergo - "Komuś innemu tez może działać".
Ostatnie zdanie jest podsumowaniem ergonomii uslugi GFWL. Na szczescie nawet deweloperzy juz widza ze trupa nie ma co reanimowac.
GfWL prawdopodobnie zakończy swoją działalność w... przyszłym roku! prawdopodobnie działać będzie do 1 lipca 2014 r.
A oto info i obrazek:
http://uk.ign.com/articles/2013/08/19/games-for-windows-live-shutting-down-in-2014