Call of Duty: Ghosts - pecetowa wersja będzie wyglądać najładniej
U don't say..
Przecież i tak dzisiejsze PeCety znacznie odbiegają od "nowej" generacji..
Pecetowa wersja Call of Duty: Ghosts ma wyglądać lepiej nawet od edycji na konsole nowej generacji
Nie spodziewałem się tego jestem bardzo zaskoczony.
Większość nowych gier na przełomie dwóch generacji tworzonych jest najpierw dla PC, bo jak tu tworzyć gre w oparciu o konsole widmo... Jak nextgeny zadomowia się na rynku na dobre to znowu wrócą stare i znane praktyki tworzenia gier.
pecetowa wersja będzie wyglądać najładniej
Brawo. Teraz CoD będzie wyglądał jak gry sprzed 5 lat, a nie jak wcześniej sprzed 8.
Kęsik---> Bez przesady obecnie ghosts wygląda jak dotychczasowe cody na full detalach na pc. Szczegół jest taki, że do odpalenia któregoś coda na full detalach to wystarczy komp za 1500zł. Jak dla mnie to nowy cod wygląda jak Battlefield 3 na średnich detalach (lub minimalnie większych). Dupy nie urywa.
Kam9111 masz racje, nawet bf bad company 2 lepiej wygląda od tego, a do tego jeszcze tam mozna praktycznie wszystkie budynki z ziemą zrównać
I oto chodzi ;d
Gra zapowiada sie ciekawie. Pewnie kupie na PC i nextgena ze wszystkimi DLC, bo uwielbiam ta serie. Co do newsa, co z tego, ze gra na PC bedzie wygladac najlepiej ? Nic, bo tu nie chodzi o grafike, to nie jest kolejny BF czy Crysis. To jest CALL OF DUTY !!!
alpha_lyr [6] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12848273&N=1#post0-12848331
Nie rozumiem u ciebie tego stwierdzenia konsole widmo... Twórcy gier na konsole już od dawna mają dostęp do developerskiej wersji konsoli, czy to PS4 czy XBone. Świadczyć o tym może fakt, że studia poszukują osób do tworzenia gier na następne generacje. Ta praktyka trwa od roku.
Co do tematu, to Ameryki nikt nie odkrył. Nie dość, że prezentowany na E3 CoD wyglądał biednie w stosunku do jeszcze obecnej generacji to jeszcze rok w rok ten PC-towy wyglądał lepiej od początków MW1 poprzez każdą kolejną część. Nie wiem dlaczego miałoby się to zmienić tym bardziej, że nowe konsole to nic innego jak mid/high-endowy PC-et.
Ogólnie nowego CoD (jak i większość poprzednich) mam w głębokim poważaniu, ale takie informacje z samego źródła jeszcze przed premierą X1 i PS4 tylko uwiarygadniają teorie, że graficznie te konsole już w dniu premiery będą mieć gorszą specyfikę niż PC z górnej półki, co w momencie premiery obecnej generacji konsol (zwłaszcza X360) było nie do pomyślenia.
Ale to bardzo dobrze bo przynajmniej jak ktoś kupi topowego PC w 2013/2014 r., to przynajmniej nie będzie musiał go wymieniać aż do następnej generacji, a przeciętny PC pod względem "bebechów" przegoni nadchodzące konsole pewnie w 2014/2015. :)
Nie rozumiem u ciebie tego stwierdzenia konsole widmo... Twórcy gier na konsole już od dawna mają dostęp do developerskiej wersji konsoli, czy to PS4 czy XBone. Świadczyć o tym może fakt, że studia poszukują osób do tworzenia gier na następne generacje. Ta praktyka trwa od roku.
Nie wszyscy mieli dostep. Takie Naughty Dog dopiero co wypowiadało sie że ogarnia zmianę z Cella na x86 i że jest to dla nich nowe doświadczenie. Wystarczy zapewnić większych deweloperów że konsola będzie x86 i można spoko tworzyć na PC a potem portnąć na taką konsolkę. Teraz 4 miesiące przed premierą raczej już mają dekity, ale i też mają gotowy kod gry, więc nic dziwnego. Cała obecna generacja pokazuje że prawie wszystkie gry to porty z konsol, a na PCcie podbita jest tylko rozdzielczość oraz graficzne fiku miku dostępne w zakładce "options". Nie ma podstaw by sądzić że ta praktyka się zmieni od tak bez powodu. Dlatego zawsze jest jedna zasada - gry tworzy się najpierw na najbardziej dochodową platformę.
Procentowo to pecetowa edycja będzie najbrzydsza. Zakładam, że przynajmniej 90% pecetów będzie odpalało tę grę na niższych ustawieniach niż 100% konsol nowej generacji.
Za rok i przez kolejne 3 lata gry na next genach i PC będą pewnie takie same, teraz jest problem z optymalizacja na nowy sprzęt.
e do odpalenia któregoś coda na full detalach to wystarczy komp za 1500zł
Wystarczy taki za 600. Osobiście mam taki za 1200, a COD może co najwyżej pomarzyć, aby przyciąć choć na chwilę.
Za 600 masz już jakiegoś C2D i GF8800 to w zupełności powinno wystarczyć
To chyba logiczne, że będzie ładniejsze.
I tak wygląda jak złom, więc to nic nie daje:P
JEŚLI bym to kupił to po multi i tak grałbym na low, żeby więcej widzieć XD (w życiu kupiłem 3 części COD i żeby nie było - nie jestem dzieckiem, które 'przygodę z COD' rozpoczęło od Modern Warfare).
@AlAsKiN
To tak jakbyś powiedział, że obie edycje będą procentowo najbrzydsze, bo 60% osób odpalających CoDa ma wadę wzroku.
berial6---> A tam gadasz kto teraz gra w FPS-y na myszce i kawie (hehehe), ja bym bardziej zakładał info o rekomendowanym padzie do grania no i oczywiście bark dedyków.... ale przynajmniej dostaniemy o 5 % większe tekstury niż wersje na nex-geny które i tak uruchomi zapewne tylko 5% graczy
szymonel7900--> Ale zauważyłeś to "hehehe" -----------http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia
Każdy fan FPS gra na klawie i mychu. Na konsolach trudno połapać się ale człowiek jak ogarnie lekcje gry na joypadzie to i gra mocno go wciągnie. U mnie nie jeden raz tak miałem i grałem non stop.
Co do gry to od MW 3 gra na PC wygląda bardzo ładnie niż na konsolach.
alpha_lyr [15]
Dlatego zawsze jest jedna zasada - gry tworzy się najpierw na najbardziej dochodową platformę.
Pomijając już to, że oczywiście nie wszystkie gry tak się tworzy (wręcz mniejszość), to - w przypadku niektórych tytułów - bardzo dobrze, że są tworzone najpierw na konsole.
Dzięki temu - jako że w większość gier gram na PC - nie muszę kupować DLC do wersji xboxowych do takiego Alana Wake'a, Gears of War 1, Castlevanii: LoS czy L.A. Noire bo mam je od razu wbudowane w wersje PC, które do tego są dużo tańsze. I liczę na podobną praktykę w przypadku Enslaved...
Irek - multiplatformowe gry AAA dużych wydawców chyba prawie wszystkie, gier bandy studentów bez wydawców i exclusivów PCtowych nie licze bo to oczywiste, tutaj chyba tylko BF3 łamał tę zasadę.
Teraz już nie będzie znaczenia, która platforma jest najbardziej dochodowa. Obie konsole PS4 i Xbox One to trochę zmodyfikowane pecety i teraz tworzenie gier na wszystkie platformy praktycznie będzie takie same. Przypominam sobie czasy pierwszego Xboxa, gdzie świat konsolowy się śmiał, ze to taki konsolo-pecet, a teraz nowe konsole są tym samym.
Uh Ciekawe ale na trailerach drzewa i tak są płaskie niczym w grach sprzed 10 lat.
alpha_lyr [25]
multiplatformowe gry AAA dużych wydawców chyba prawie wszystkie, gier bandy studentów bez wydawców i exclusivów PCtowych nie licze bo to oczywiste, tutaj chyba tylko BF3 łamał tę zasadę
A co za różnica czy gra jest AAA, pochodzi od dużego wydawcy czy nie? Gra ma dawać frajdę i tylko to się liczy. Jeżeli jednak ktoś skrycie mierzy długość swojego penisa tym, że gra tylko w tzw. gry AAA, to już jego problem...
I gry wydane najpierw/jedynie na "mniej dochodową platformę" (PC) bądź równocześnie na nią i bardziej dochodowe platformy (X360 i PS3) w sumie stanowią większość.
Brawo brawo panowie nie wychwalają nowej generacji, nie mówią w prost - nie bali się stwierdzić, że nowa generacja już tak na dobrą sprawę jest poza podium