Murdered: Soul Suspect - na tropie własnego morderstwa
jem zupe. Krzysiu dobry materiał.
Gra ma klimat... :) Ciekawe czemu postac przenika przez sciany a przez schody juz nie...
Kurde, ogladam wasze materiały juz chyba od 6 lat no i zawsze jest cos nie tak z dzwiekiem , w tym filmiku akurat bas jest bardzo mocno podkrecony i glos jest strasznie przytlumiony . Prawie zawsze glosy sa super cicho a dzwiek z gry pobudizlby sasiadow z calego bloku gdyby nie super refleks ktory umozliwia natychmiastowe ściszenie :p.
Wytłumaczy mi ktoś jakim cudem pistolet detektywa znalazł się w mieszkaniu? Niezbyt dobrze to wróży jeśli scenarzyści w pierwszych dwudziestu minutach walą taki babole.
Sposób przedstawienia dedukcji zerżnięty z Sherlocka.
ed.
Coś się wam pokiełbasiło z linkiem; w tytule jest "Dragon Master Spell Caster [Wii]"
Mówisz ze nie możemy obracać.A jak on ma to obracać skoro jest duchem?
Walka z przeciwnikami bardzo przypomina tą z gry WARP. W murdered podchodzimy do przeciwnika, wchodzimy w niego i rozsadzamy od środka. W WARPie wygląda to identycznie. Do tego te teleportowanie łudząco przypomina teleportowanie sie z WARPa
@koobon: Może potem jak zabójca wyładował cały magazynek w detektywa zaniósł go tam i zaczął szukać tego czego szukał na początku.
[8]
tyle, że w filmie widać jak odchodzi ulicą, a nie wraca na poddasze
ciekaw też jestem skąd gliniarz już na miejscu zbrodni ma w notatniku zapisane, że ofiara została zabita z własnej broni? bez analizy balistycznej i (co ważniejsze) narzędzia mordu (które leży na podłodze poddasza)? ja wiem, że to gra z duchem rozwiązującym zagadkę własnego morderstwa, ale jakiś związek przyczynowo-skutkowy warto by zachować
walka z demonami dodana na siłę, wygląda to tak sobie, a potrzebne jest jeszcze mniej
Czyli ta wizja, którą wydedukowaliśmy na początku niby się nie sprawdziła, bo zabójca nie strzelał do ciała z okna pod koniec filmiku?
Jak dla mnie fakt, że wybieramy złą opcję, która została podświetlona na czerwono bez żadnych konsekwencji jest kuriozalne. Poza tym sam klimat gry i mechanika bardzo ciekawe.
Ogólnie prezentuje się całkiem ciekawie - takie trochę uboższe L.A. Noire. Jednak już w tym gameplayu widać niedoróbki i nieścisłości, więc liczę, że twórcy to poprawią i dostaniemy naprawdę niezły produkt.
Nie dość, że można będzie grać duchem to jeszcze w mieście Salem. WOW.XD
Ciekawy pomysł ze śledztwem na temat własnej śmierci - ogólnie prezentuje się ciekawie, choć kilka elementów jeszcze kuleje.
Ciekawy pomysł. Zwłaszcza śledztwo bardzo interesujące. Walka rzeczywiście , trochę niedopracowana jeszcze , ale może wynajdą lepszy patent na nią .