Backspace – Obsidian planowało kosmiczne cRPG o podróżach w czasie na silniku Skyrima
System dialogów i konsekwencji z Alpha Protocol + podróże w czasie = nerdgasm
Tylko czemu na tym gównianym silniku? Serio, ani gracze ani modderzy nie lubią tego niestabilnego, niezoptymalizowanego zbioru kodu, gdzie powstają brzydkie gry z pokracznymi animacjami i postaciami-lalkami.
Kolejny zmarnowany potencjał przez silnik.
Jeśli Beth lub inni zrobi zabugowaną grę - ludzie będą wyrozumiali. Jeśli zrobi to Obsidian to nikt nie zostawia na nich suchej nitki - prasa, recenzenci, gracze.
Potem po roku, dwóch pobudka i wrzucenie Alpha Protocol i Fallout:New Vegas do listy „niedocenionych perełek".
Swoją drogą podróże w czasie? Przypomina mi to motyw z trupem na klifie z piłeczkami. Podobno jest nawet mem o tym ale tylko za granicą znany, jeszcze z SomethingAwful.
@kęsik Alpha Protocol i jej masa błędów. Dungeon Siege 3 który przewyższał pod każdym względem DS i DS2.
Jak dotąd zrobili bardzo dobre SWTOR 2, NeverWinter Nghts 2, Falloutów od Bethesdy nie trawię w trybie FPS.
Kiepski DS3
Masa tych gier.
Teraz dobrze zapowiadające się gry to South Park oraz Project Eternity.
@SpecShadow Siedź cicho! Nie jesteś nawet twórca gier, by o tym osądzić. Grałem w Skyrim przyjemnie i nie jest tragicznie. Jeśli jest aż tak zła, to skąd te wysokie noty w GryOnline.pl (od recenzanci i gracze) i mnóstwo mody!? Jeśli modderzy nie lubią tego Skyrim, to DLACZEGO NADAL ROBIĄ kolejne mody do Skyrim!? Nie bądź głupi i ślepy! Fakt, że Alpha Protocol jest niedopracowana, to przez to, że skraca fundusze na ten projekt i wydano grę zbyt wcześnie za sprawa decyzję wydawca SEGA. Czy nie ten sam wydawca, co wydaje kiepska gra Aliens Colonial!? @wcogram ma rację. SWTOR2, NWN2 i Fallout New Vegas to udane produkty, choć nie idealne.
Jakim prawem decydujesz o czym mogę wypowiadać? Rozumiem że na GOLu i polskich forach panuje zasada „nie znam się ale wypowiem" ale nie przesadzajmy w drugą stronę.
Zabierałem się za modowanie F:NV ale ilość problemów, jakie potrafiła generować ten GameBryo był nieprawdopodobny. Już czysta gra była problematyczna a z modami to jest jeszcze gorzej, zarówno w kwestii stabilności jak i takich drobnostek jak optymalizacja.
I to są rzeczy z którymi musi się zmagać każdy twórca modów robiących dodatkową zawartość do gier na tym silniku.
Nie wiem czemu Beth nie ulepszy tego silnika. Pewnie ludzie i tak nie chcą się wysilać skoro i tak ludzie kupią miliony egzemplarzy ich kolejnego „hitu",
szkoda, Obsidian to jedna z niewielu firm, które mają mój szacunek, może kiedyś wskrzeszą ten projekt?
Jeśli Beth lub inni zrobi zabugowaną grę - ludzie będą wyrozumiali. Jeśli zrobi to Obsidian to nikt nie zostawia na nich suchej nitki - prasa, recenzenci, gracze.
Potem po roku, dwóch pobudka i wrzucenie Alpha Protocol i Fallout:New Vegas do listy „niedocenionych perełek".
Cicho. Nie wolno tego mówić na głos. To zbyt niewygodny temat. Podobnie jak np. AI (udawajmy, że F.E.A.R. wcale nie wyszedł już 8 lat temu).
Swoją drogą, F3 to jedyna znana mi gra, która z kilkudziesięcioma modami, ważącymi pewnie z 3GB, działa stabilniej niż vanilla. Co i tak nie znaczy, że zawsze jest stabilnie.
@SpecShadow Pisałem, bo denerwuję mi takie wypowiedzi ignoranci i hejtów, którzy zabrudzili na forumie. Im gry RPG są bardziej rozbudowane i bardziej otwarty świat (i fabuły), tym trudniej jest przeprowadzić dokładniejszy test, by wyłapać 100% wszystkich błędów. I wymaga więcej czasu pracy i pieniędzy. Gry jRPG na konsole nie mają tyle błędów, bo są liniowe (i tylko jedna konfiguracja - konsola) na korzyść beta-testerów. By stworzyć nowy i lepszy silnik, trzeba mieć dużo czasu i dużo umiejętności programistów. To dlatego Wiedźmin 2 jest tak krótszy od W1, bo twórcy tracili część dużo czasu i pieniędzy na tworzenie od nową silniku gry. Teraz Wiedźmin 3 będzie dłuższy, bo będzie pisany na "gotowy" silniku gry. Poza tym, istnieją mody do Skyrim, którzy likwidują część wady (np. lepszy system walki) i błędy. Po to istnieją mody usprawniające od fanów. @Mephistopheles ma rację. Tworzenia gra to wielka sztuka.
Ktoś tu ma spore problemy z wyczuwaniem ironii.
czyli tak na z Obka zrobili Falle a ze Skyrim zrobią klon ME :)
kurde coś nie mogę znaleźdz czasu na Alpha Protocol stale :/
Ambicji Obsidianowi odmówić nie można. Przytłacza ilość projektów, które robili, chcą zrobić, mogą zrobić :). Silnik Skyrima może nie jest idealny ale tak naprawdę nie ma bardziej sprzyjającego modom silnika dla RPG. Ich ilość i rozmach mówią same za siebie.
Może wrócą do pomysłu? W końcu projekt jest tylko zawieszony (ciche marzenie fana SF:))