Watch_Dogs na PC wykorzysta mnóstwo zaawansowanych technik graficznych
szkoda tylko, że mój lapek nie podoła tylu efektom i w konsekwencji będę musiał grać na niemalże minimalnych ustawieniach
Optymalizacja powinna być dobra. Bałbym się raczej rekomendowanych wymagań sprzętowych.
Mam nadzieję, że mój poczciwy GTX 560 da radę.
Bardziej bałbym się na twoim miejscu o procesor michael
Nie trzeba przecież od razu grac na full, zapewne gra i tak będzie wyglądać ładnie na low-medium
Podaliby wreszcie wymagania sprzętowe.
Michael_999 -> Spokonie pograsz w tą gierkę. Może nie włączysz tych wszystkich bajerów, ale myślę, że zagrasz na całkiem dobrych ustawieniach. Tak samo i ja :D
Zapowiada się wspaniale dobrze że niedawno kupiłem nowego laptopa do gier mam nadzieje że na średnich detalach pogram bez ścin.
Przecież ta gra rwie nawet na filmikach z prezentacji. Strach się bać jak to będzie wyglądać na PC.
Czyli Aiden będzie wymachiwał włosami jak Lara? Czy tym razem to przełoży się na animacje czapki? ;)
Granie na low - medium to jak lizanie lizaka przez szybę. Ja już wolałbym poczekać aż stanieje sprzęt i zagrać nawet za rok - dwa, ale żeby tylko doznać wszystkiego co tytuł oferuje.
[14] Każdy ma inaczej. Jeżeli dla Ciebie oprawa wizualna jest aż tak ważna - spoko. W moim przypadku nie jest to najważniejsza rzecz. Zamiast grać na max detalach, wolę np. cieszyć się przyzwoitym i stałym framerate'em, bo niski zwyczajnie przeszkadza mi w odbiorze tytułu. A że high settings czy high/medium, a nie ultra...
Co do WD, prezentuje się świetnie, nie dziwota więc, że będzie korzystać ze wszystkich, obecnych fireworks na PC. To chyba dobrze, nie? Przecież lubimy grać w ładne gry :) Ważne, żeby tylko nie skopali optymalizacji.
w tam - zazwyczaj wylaczenie aa i ceni juz daje niezlego kopa - zwlaszcza jak jest domyslnie ssaa, takze bez paru opcji da rade
Nie każdemu jest dane by pograć w ustawieniach jak z prezentacji E3 2012. Przeciętny janek kowalski nie ma na to szans, wiec jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
A swoją droga, ostatnie materiały obnażyły troche WD, grafika jak z pierwszego gameplayu jest mało realna. Ubisoft na potrzeby prezentacji lubi sobie dopakować pewne sekwencje.
piotreksik23---> Jak się jest onanistą graficznym to może i tak, tylko zazwyczaj dla takich ludzi granie kończy się narzekaniami na forach o skopaną optymalizacje
Trzeba pamiętać, że teraz gry nawet na niskich detalach zaczynają wyglądać naprawdę dobrze. Myślę jednak, że optymalizacja będzie dobra ponieważ grę robi naprawdę dobre studio i trzeba im zaufać ;)
W Far Cry 3 optymalizacja była dobra, to pewnie tu też będzie ;)
a teraz leciec po nowe kompy, i pozniej 5000 za pudlo nie schodzic :D
W Far Cry 3 optymalizacja była dobra, to pewnie tu też będzie ;)
Za to w AC3 byla slaba, wiec na dwoje babka wrozyla.
Właśnie to mnie śmieszy, że ludzie (konsolowcy, jak i PCtowcy) podniecają się tą grą, jakby była nie wiadomo, jaką rewolucją, bo jak na razie, to widzę super wyglądającego Asasyna w teraźniejszości, wyobraźcie sobie tę grę w grafice rodem z GTA IV - nie robi już takiego wrażenia no nie?
A czy wykorzystano mnóstwo rozbudowanych mechanik rozgrywki czy prosty badziew aby działał na konsolach.
Bo GTA sie szybko zestarzalo, wlaczylem podstawke czyli 4 - wszystko wyglada jak 5 lat wstecz, prosta modyfikacja ENB i gra odrazu prezentuje sie na 2012/3
Za to w AC3 byla slaba, wiec na dwoje babka wrozyla.
Tyle, że za port AC3 na PC odpowiada Ubisoft Kijów. Nadchodzący Black Flag i Ghost Recon Future Soldier to też porty tego studia.
GTA IV się szybko zestarzało bo nawet w dniu premiery wcale nie było jakimś wielkim osiągnięciem technicznym, taki Assassin's Creed I był o rok starszy i ładniejszy, że już o Crysis nie wspomnę.
Watch Dogs będzie miało najlepszą grafikę na rynku, zapewne do ukazania się The Division albo nowego MGS'a.
Jak ktoś ma komputer o wartości ok. 10k to zobaczy taką grafikę jak na PS4.Te cuda które chce zrobić UBI będą tylko na komputerach NASA.
@Pirat Komputerowy To nie czasy startu PS3, X360 gdzie przewyższały PC. Teraz nowe konsole na starcie są słabsze od mocnych PC z przed 1-1.5roku. I jak zapowiedziało takie EA gry PC będą wyglądały tak jak z nowych konsol czyli gorzej.
Wszystko jak dotąd co pokazywali działało na high-end PC bez optymalizacji Czyli byly to wersje PC na nowe konsole część efektów będzie musiała być gorsza, rozdzielczość w wielu miejscach też. Będą to takie wersje High odpowiednika PC, Ultra nadal zostanie dla PC jak dany weweloper będzie chciał pokazać jak naprawdę wygląda jego gra.
Przy okazji wspomienia o EA - EA gada ze nowy silnik jest za slaby na pc/zbyt malo mocnych pc jest na rynku, wiec gry na tym silniku beda wychodzily na konsolach - ale to samo mowili 5 lat temu... http://gry_wp.pl/wiadomosci/fifa-na-pc-zupelnie-inna-od-wersji-konsolowych,40513,1.html
Wszyscy o tym dobrze wiedzą lol
Zacznijmy od tego, że żaden silnik nie jest za słaby na PC-ty. Wszystko zależy od jego elastyczności.
Jak ktoś ma komputer o wartości ok. 10k to zobaczy taką grafikę jak na PS4.Te cuda które chce zrobić UBI będą tylko na komputerach NASA.
Jak ktoś ma kompa za 3k to będzie miał lepszą grafę niż na PS4.
wcogram
Dobre żarty, maks na konsolach to będzie pecetowe medium, ale dzięki zastosowaniu wielu sztuczek, z których ja się osobiście cieszę, będzie się zdawało jakby to był high.
Widze że wszyscy już wiedzą co, jak, i na czym będzie wyglądało. Sami eksperci...
Oby tylko dobra optymalizacja była bo jak nie to się mocno wkur...
[38] Nie trudno się domyślić jak będzie wyglądało na xboxie 360 i PS 3, sorry ale te konsole ledwo ciągną na low nie trzeba być ekspertem żeby to widzieć, tylko ktoś tak zaślepiony konsolami jak ty może sądzić inaczej no albo troll. Sobie kiedyś nawet zrobiłem porównanie pożyczając od kumpla AC 3 na konsole i porównując z moją kopią na PC. Na PC ani razu poniżej 50 klatek nie dropnęło a na konsoli grać się nie dało. Oczywiście mówię o bezpatchowej grze.
Dal konsolowców dużą różnicą będzie przejście na FHD i granie przy 60klatkach.
Ale smutne że nowe konsole jeszcze nie wyszły, a PC dostaje już jakieś dodatkowe bajery.
[38] Nie trudno się domyślić jak będzie wyglądało na xboxie 360 i PS 3
Nikt tu nie mówił przecież o x360/ps3
I dlatego preferuję PC, technologicznie ta platforma nigdy nie zostanie pokonana przez jakąkolwiek konsolę. Nawet next-geny, np. Battlefield 4 ma rozmazane i niedoczytujące się tekstury na PS4. Strach powiedzieć, jak na konsolach będą działały gry za 2 lata.
[38] To samo można napisać o Tobie, "expert" który wie na czym i jak będzie działa gra i jaką optymalizację będzie miała oraz jak będzie się grało na klawie np w temacie castlevani/mortala itd oraz w temacie rozsławionym na całe "internety" GTA V, jak tak czytałem to tam sami szpecjaliści :D, wiedzą jaką optyme będzie miało na PC, wiedzą że będzie wyglądało lepiej na innych platformach, wiedzą jakie wymogi będzie miało no eksperci :).
Ciekawe swoją drogą jakie to wymagania na full będzie miało i jaką optymalizacje ? Oby nie taką jak AC 3 bo to była porażka na wszystkich trzech platformach, tyle czasu mieli a tak sknocili.
Dlaczego niektórzy twórcy (Infinity Ward, Ubisoft) na kilka miesięcy przed premierą tzw. next-genów nie wychwalają możliwości tych maszynek pod niebiosa, lecz - "o dziwo!" - mówią, że ich gry najlepiej będą wyglądać na... PC, którego tzw. next-geny swoją specyfiką zjedzą na śniadanie, nie nadaje się do grania i w ogóle umarł? Czyżby tym razem nadchodzące konsole już na starcie pod względem "bebechów" przegrywały z topowymi PCtami? W czasie, gdy M$ i Sony przygotowywały premiery X360 i PS3 takie "skandaliczne" wypowiedzi i informacje ze strony twórców były nie do pomyślenia...!