Mortal Kombat – wymagania sprzętowe wersji PC
A wyobrażasz sobie, żeby dzisiaj budować wieżowce techniką wykorzystywaną przy budowie piramid? Bardzo dobrze, że deweloperzy opuszczają DX9.
ja też się ciesze :) nie po to kupiłem grafikę żeby grać w gry na starym DX
Ładnie pojechali z zalecanymi, co oni chcą tam naładować, żeby dwuletnia gra tyle wymagała :) Patrząc na grafe w grze to minimalne powinny być zalecanymi.
Ja się chciałem zapytać gdzie te wysokie wymagania niby ?? o.0
procesor - chyba standart w każdym nowym komie coś zbliżonego
ram - teraz 8gb to chyba minimum :P
grafika - ... 660gtx kosztujący ~1000zł to chyba nie szał ale chyba poniżej to można co najwyżej grać na 15" monitorach :P
o windowsie 7 jako minimum nie rozwamiam... jak można używac takiego archaiczengo systemu jak XP ?? wtf.. nawet nowych dysków nie obsługuje... system zabytek
Tekst powyżej pozostawmy bez komentarza
Deadpl ma racje. By rynek gier PCtowych się rozwinął, potencjalni klienci też muszą nadążać. Nie mam kompa rodem z nasa czy filmów sci-fi, ale wymaganie wydają się jak najbardziej racjonalne. Zresztą dla tej gry jestem gotowy wziąć kredyt na nowy piec. Pozdro
To jest UE3? Jestem pod wrażeniem. Zwykle gry na tym silniku kojarzą mi się z przesadzonym oświetleniem, błyszczącym-się-jak-psu-wiadomo-co - powierzchniami i przypakowanymi, karykaturalnymi postaciami.
Ja tylko przypomnę, że to są tylko wymagania podane przez producenta.. Które niekoniecznie muszą mieć dużo wspólnego z rzeczywistości. Pamiętacie Max Payne 3? Miał wymagać 16gb ramu, najmocniejsze karty i najmocniejsze procesory. W rzeczywistości można było grać na dużo słabszych maszynach. Przykłady można mnożyć.
Tak czy siak te wymagania i tak są dość niskie.. O ile dobrze pamiętam Bulletstorm miał podobne (ten sam engine).
Założę się, że na 8800GT ta gra będzie śmigała w full hd.
ram - teraz 8gb to chyba minimum :P
Chyba na łeb upadłeś. Nawet nie ma gier korzystający z 8gb, a ty piszesz, że to standard. Przy 4 gb wszystko śmiga, ewentualnie w bardzo wymagających produkcjach mogą pomóc 2 dodatkowe czyli 6, ale i tak nie będzie jakiejś sporej różnicy..
ale chyba poniżej to można co najwyżej grać na 15" monitorach :P
Chłopie skończ pieprzyć bzdury. Mam GTX'a 460, monitor 22 cale, większość gier idzie praktycznie na maksa w full hd
SpecShadow - tak bylo kiedys. W ostatnim czasie postalo wiele gier na UE3 o ktorych nie powiedzialbys ze sa na silniku od Epica.
Zwykle gry na tym silniku kojarzą mi się z przesadzonym oświetleniem, błyszczącym-się-jak-psu-wiadomo-co - powierzchniami i przypakowanymi, karykaturalnymi postaciami.
I tak właśnie jest z tym mortalem :) Nic się nie zmieniło od x lat.
mejk
A wyobrażasz sobie, żeby dzisiaj budować wieżowce techniką wykorzystywaną przy budowie piramid? Bardzo dobrze, że deweloperzy opuszczają DX9.
Od razu widać, że nie masz żadnego pojęcia o czym piszesz, ta gra nie zaoferuje nic do czego by koniecznie potrzebny był dx10 czy dx11, jedynie co to nie chce im się robić shaderów, bo dla każdej wersji dx z tego co kojarzę trzeba przerabiać, z tym, że oni i tak je mają, bo x360 i ps3 takie potrzebują, więc przerobić by mogli jakby chcieli.
Widocznie spodziewają się i tak kiepskiej sprzedaży, więc walą xp, choć bez problemu i wielkiego wysiłku mogli by dodać obsługę dx9.
Skoro spodziewają się kiepskiej sprzedaży i mają w dupie pecetową wersję to po co w ogóle ją robią? Oj Kaszanka, Kaszanka...
Ta gra i tak jakoś pięknie nie wygląda (patrząc na screeny, wymagania powinny być o połowę mniejsze), ale co się dziwić skoro portuje to firma, która z tego co wiem nigdy żadnej pecetowej gry nie robiła.
Ale już pisałem o tym.. Wiele gier 'na papierze' ma wysokie wymagania, a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Poza tym nie jest jednoznacznie napisane do jakiej rozdzielczości, jakich detali są te wymagania. Równie dobrze to może być 2560, MSAA 8X przy takiej rodziałce brzmiałyby one jak najbardziej normalnie..
Ale to co napisałeś o max payne 3 jest nietrafione. To nie były wymagania, tylko zakres testowanych pecetów.
Ok, odczytałem już wymagania, czyli na Dx10 pójdą minimalne na full,a na DX 11 zalecane na full. Czyli pewnie będą dwa skróty jeden do dx10, drugi do odpalenia gry w dx11 :)
Zawsze mnie wnerwia ta gadka o wymaganiach, na PC dostosujecie gre pod swoj sprzet, po to sa ustawienia
Pamiętacie Max Payne 3? Miał wymagać 16gb ramu, najmocniejsze karty i najmocniejsze procesory.
Nie, nie miał wymagać.
@mejk
A wyobrażasz sobie, żeby dzisiaj budować wieżowce techniką wykorzystywaną przy budowie piramid?
Technologicznie, w dzisiejszych czasach budowanie takich piramid jakie są w Egipcie jest nadal bardzo trudne. Chciałeś zabłysnąć ripostą, niestety tylko się nią ośmieszyłeś.
Na PC spodziewam się żałosnej sprzedaży MK, powiedzmy 300tys egzemplarzy, chyba że będą tę grę rozdawali za 3$, ale wtedy i tak polaczki będą woleli ściągnąć nadal gre z torrentów.
Ściąganie pirata naprawdę się mija z celem. Dla samego multi w nawalankę warto zagrać.
No to wymagał GTX 480 i i7 co też jest nie prawdą, chyba że ktoś celuje w 60 klatek. Tak samo minimalne - HD 4870, a ja grałem na 9600GT..
Tak w ogóle to nie wiem jakim cudem przy wymaganiach Mortal Kombat jest GTX560/HD6950 skoro ta druga karta konkuruje z GTX560, ale TI..
Gdyby MK wydawał NetheRealm już dawno zamówiłbym grę na którą czekam z wywieszonym jęzorem od ponad dwóch lat. Niestety grę wydaję High Voltage Software, firma która z PC nie ma nic wspólnego a i na konsolach się praktycznie niczym nie popisała. Dlatego poczekam co im z tego wyjdzie. Mam nadzieje że nie to samo co twórcom Dark Souls na Pc :D Wymagania które tu mamy są ze strony Green Man Gaming i trudno je traktować jako oficjalne. W ogóle nad grą od 23 maja ciąży tajemnica państwowa (brak screenów, trailera itp.) Niby 70 zł to nie wiele, ale wolę poczekać. Za tą samą cenę można teraz kupić MK na konsolę o ile się ją ma.
Ja to dostałem w PS+ za friko ale się zawiodłem, kolejna mierna część.
@Elessar1984 - Wydawcą jest Warner Bros, a producentem High Voltage Software. Także pracują oni przy Saints Row IV, więc chyba nie będzie tak źle. Jeszcze tylko 2 tygodnie i się przekonam jak wyszło im to.
@Doomer47 Dokładnie zobaczymy za 2 tygodnie co z tego wyszło. Póki co dziwi mnie ta cała mistyfikacja tej gry. Gdyby już był preorder na steamie od dawna, byłbym pewien że to słaby port dla kasy. Niby to ta sama gra co na konsolach więc co tu pokazywać. Z drugiej strony po prostu do póki nie zobaczę trailera w hd nie kupię tej gry :)
A czy na mój komp wejdzie?
procesor:Intel(R) Pentium(R) CPU B960 @ 2,20 GHz
Pamięć RAM:4,00 GB.