Titanfall to nowy FPS od studia Respawn na konsole Xbox One, Xbox 360 i PC
No proszę, nie spodziewałem się, że tworząc tytuł częściowo ekskluzywnie na Xboxa, pozwolą sobie na tak jednoznaczne stwierdzenie, że pamięć w X-one jest wolniejsza i jest jej mniej. Co do samej gry - raczej mnie nie interesuje, tak jak od dawna COD, ale sądząc z opisu, może wprowadzi mały powiew świeżości do tego gatunku.
Słabo, spodziewałem się jakiegoś ambitniejszego projektu, a tutaj jakaś sieciówka ;/. Znając EA ta gra to będzie kaszana.
Akurat pamięci jest tyle samo - 8gb. Tyle, że PS4 ma ddr5, a xbox ddr3..
Mialem duże oczekiwania względem tej gry. Wszystko wskazuje na to że nadzieje były płonne. Czekam na gameplay ale raczej już tylko jako ciekawostkę.
"mocno zmodyfikowanej wersji Source Engine" - żadne modyfikacje tego silnika nie powiększą niskiego limitu rozmiaru mapy, bo jest to rezultat całej architektury bazującej na Quake 1 (BSP, które po raz pierwszy Carmack użył w Doom 1 w 1993).
Akurat pamięci jest tyle samo - 8gb. Tyle, że PS4 ma ddr5, a xbox ddr3..
O ile się nie mylę to 3GB RAMu Xboxa mają być zajęte przez systemy operacyjne. Dodatkowo różnica szybkości między DDR3 a DDr5 jest bardzo duża, więc PS4 w kwestii pamięci ma przewagę.
Kompletnie nie jara mnie ta gra. Jeśli Xbone ma szczycić się takimi exclusivami to ja nie mam pytań.
Akurat pamięci jest tyle samo - 8gb. Tyle, że PS4 ma ddr5, a xbox ddr3..
Nie jest tyle samo, na gry w XBONE przypadnie 5GB ddr3 bo 3 zalockowane na systemy. W PS4 na system przypadnie 1GB.
//Edit: EA... czyli jednak będzie na wszystkich mozliwych platformach w swoim czasie, oni nie przepuszczą dodatkowego zarobku....
Praca z chmurą to wymówka dla "cały czas on z internetem" to wszystko.
Nie wiedziałem, że będzie to na PC.
Cały czas połączenie z netem? dziwne awruk w sieciowce bardzo :D
"Praca z chmurą to wymówka dla "cały czas on z internetem" to wszystko. Nie wiedziałem, że będzie to na PC."
Przecież na pc nie będzie żadnej chmury
"Słabo, spodziewałem się jakiegoś ambitniejszego projektu, a tutaj jakaś sieciówka"
Jaki to by był ambitny? Z singlem? Trwająca kampania 5h jest największym bezsensem, w tym gatunku trudno o jakieś innowacje w singlu, a tak mogą się skupić wyłącznie na multi. Chwała im za to.
Ta gra będzie działała "w chmurze" na tej samej zadzie co Left 4 dead działa "w chmurze".
Norma w grach sieciowych z postaciami kontrolowanymi przez komputer.
Jest serwer i na tym serwerze symulowane są NPC, tak jak zombie w L4D. To jest standard PC od lat 90-tych.
Boty w Counter-Strike i Quake działają na tej samej zasadzie.
No i się zaczyna polityka Microsoftu. Pewnie jak dotychczas gry M$ będą ekskluzywne, ale na wszystkie platformy M$. Czyli kupować Xone nie będzie warto pod tym względem, bo zazwyczaj większość ma PeCety.
Interesujace...
PS4 ma pamięć GDDR5, tą samą co karty graficzne, aczkolwiek ta szybkość nie daje aż tak dużej przewagi jak pojemność, a jak wiemy dostępne będzie 7gb kontra 5gb w xone i to marne ddr3...
Akurat pamięci jest tyle samo - 8gb. Tyle, że PS4 ma ddr5, a xbox ddr3..
tylko, ze na system w Xbox One ponoć zarezerwowane ma być nawet 3GB, w PS3 nie więcej niż 1GB.
@kaszanka9 - Przy GPU jakie zostalo wykorzystane, szybkosc JEST wazna. ;) Wystarczy zobaczyc co sie dzieje na rynku dedykowanych grafik gdzie czesto ograniczeniem jest przepustowosc pamieci (przez zastoowanie 128 lub 192bit szyny). W niektorych grach karty dostaja mocno po dupie od swoich konkurentow wydajnosciowych.
Pojemnosc tez wazna, jednak przepustowosc jaka oferuje DDR3 w X1 to smiech na sali. Nawet ich nie uratuje szyna 256bitowa przy tak wolnych pamieciach.
widzę, że będziemy mieć nowy typ exclusivów
Wyjszło na Xboxa One, Wyjszło na PC, wyjszło na te ichnie tablety z windowsem = exclusive!!!
No i co z tego ze ps4 ma pamięć gddr5 a xone ddr3 przeciez gry multiplatformowe niczym sie nie będą różnić,tylko ze na ps4 exy bedą lepiej wyglądać niz na xone