Historii Prey 2 ciąg dalszy. Human Head Studios pracuje nad nową grą z otwartym światem?
Ja tam zakładam, że ta gra nie istnieje po prostu dopóki nie pojawi się na półkach.
Niezłe ziółka w tej Beth pracują. Liche producenty (gry z toną bugów i miałką zawartością) a i w biznesie zachowują się jak żmije.
Ciekawe czy myślą o zapłacie należności tamtym rosyjskim producentom (inna sprawa). Pewnie nie.
@SpecShadow Liche producenty (gry z toną bugów i miałką zawartością) Co do bugów to się zgodzę ale jeśli chodzi o zawartość to ostatnio gry Bethesdy są jak dla mnie w ścisłej czołówce. Inna sprawa, że nie miło potraktowali twórców Prey 2. Na sequel z niecierpliwością wyczekiwałem bo koncept gry był naprawdę ciekawy - galaktyczny łowca nagród brzmi fajnie.
No nie myślałem, że Bethesda może być takim tyranem.
Szkoda mi ludzi z Human Head, ich gra zapowiadała się na prawdę dobrze.
Normalnie telenowela, najbardziej żal mi gry, bo pomysł mógł być bardzo ciekawy w finalnym produkcie, choć brakowało mi użycia portali i zmian grawitacji.
Mogliby zrobić coś ambitnego i dać to i to naraz.
@2, 3, 4 Postawcie się na miejscu Bethesdy. Dajecie pieniądze studiu na stworzenie gry, a po pewnym czasie dostajecie niedokończony produkt razem z zażądaniem większego wsparcia finansowego. Sam zrobiłbym to samo i po prostu zlecił to zadanie innemu studiu...
„Niedokończony produkt" to idealny opis każdej gry od Beth, większość jest niedokończona i ciągle łatana :]
@m4adm4n Niedokończony produkt. Ciekawe w jakim stopniu. Jeśli wierzyć wypowiedziom jakiegoś pracownika Human Head to gra była już praktycznie skończona, zostały tylko drobne poprawki. Z kolei Bethesda twierdzi, że Human Head potrzebowało $$$ na dokończenie gry, bo do końca dewelopingu zostało jeszcze sporo rzeczy. Prawdy raczej się nie dowiemy. Cóż... szkoda bo projekt był naprawdę ciekawy.
@Asasyn363 Bethesda nie dała im zlecenia i funduszy na gębę tylko na umowę. Jeżeli umowa została zerwana to znaczy, że Human Head się z niej nie wywiązało.
Chcieli przejąć Human Head za grosze a potem mogli by ich traktować jak swoich niewolników.
Wszystko wygląda na to, że Bethesda celowo chciała by Human Head się z tej umowy nie wywiązało.
Nie mam zamiaru się stawiać w roli Bethesdy bo wiem jak działają wielkie firmy, sam pracuję w dużym holdingu.
Żadnej firmie nie zależy na pracownikach tylko na zyskach, wydając jak najmniej a zarabiając jak najwięcej.
Szczerze powiedziawszy to mnie osobiście podobała się ta koncepcja Prey'a2 (filmik E3 2011) - tyle, że nie był to tak naprawdę Prey, lepiej gdyby była to jakaś inna produkcja.
Ideałem by chyba było gdyby to co ww. jako Prey2 zostało wydane pod inną nazwą i nie było powiązane z "jedynką", natomiast obecnie tworzony Prey2 był zbliżony klimatem do części pierwszej (zabawy z grawitacją, portalami, OOBE, indiańskie wątki)
Ja poprosze Rune 2. Wszystko inne zamiatam pod dywan...
Rune powstałoby tylko po urwaniu się Human Head spod jarzma wydawcy. O ile marka Rune jest jeszcze ich. Może duchowy spadkobierca?
Na Kickstaretera by wtedy raczej nie liczyli, mając tylko jedną świetną grę w zanadrzu to za mało.
Tak, Rune było świetne choć i tak nie dorastało do pięt Severance.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=61569025&postcount=155
Tutaj historia dotyczy zarówno Madia (z Rosji) jak i Arkane podczas prac nad Dishonored.
Obie grupy developerów łączy jedno - wydymanie przez Bethesdę.
Chcieli uwalić Human Head by kupić ich za półdarmo.
Nadal bronicie Beth?