DayZ na materiałach wideo z bardzo wczesnej wersji alfa
Widzę, że ta wersja jest daleko za murzynami. Nie należy tej gry oceniać po tym co jest na tych filmikach. Obecny stan prezentuje się znacznie, znacznie lepiej.
Możecie dodać informację, że więcej dowiemy się na E3, ponieważ rocket zamierza wystawić grę na targach( mają już stoisko). Zapewne powie co nieco i ujawni wreszcie date premiery.
źródło: https ://www.facebook.com/VG247/posts/530961296941595
Kto mi wytłumaczy co w tej grze jest takiego cudownego że cały światek PC podnieca się tym dodatkiem do army ? Z tego co widziałem przez 99% czasu nic się nie dzieje, a jak już coś spotkamy to goni nas przez połowę mapy z równą prędkością co my, wymachując łapami jak pojebane...
@Alpha_lyr, Zapewne oglądałeś gameplay osoby która grała na pustym serwerze, tym więcej osób tym gra staje się lepsza, gra ma fantastyczny klimat, a najważniejszą rzeczą jest interakcja z innymi graczami, ale zgodzę się z tobą odnośnie zombie, ich mechanika nie spisuję się najlepiej, ale myślę że w DayZ SA już nie będzie tego błędu. Nawet był Devlog jak nagrywali motion capture
alpha_lyr - z tego samego powodu co ludzie graja w Penumbre, Amnestie czy inne wolne gry gdzie liczy sie klimat a nie ilosc pociskow na minute
Wersja będzie stand alone - samodzielna, niewymagająca żadnej innej gry.
Ogólnie jak widzę te filmiki, to wydaje mi się, że projekt trochę ich przerasta i za dużo chcieliby zmieścić w tej grze. Mam nadzieję, że się mylę gdyż w Day Z nigdy nie grałem, ale War Z (nie gra sama w sobie a klimat) bardzo przypadł mi do gustu.
alpha_lyr - z tego samego powodu co ludzie graja w Penumbre, Amnestie czy inne wolne gry gdzie liczy sie klimat a nie ilosc pociskow na minute
Pewnie to kwestia dłuzszego pogrania ale z tego co zdążyłem zobaczyć to klimatem nie śmierdzi. W kazdym razie na tą chwile arma > dayZ
alpha_lyr> W grach gdzie robisz co chcesz, grasz dodatkowo z zywymi ludzmi i dodatkowo silnik gry wiele rzeczy przelicza bez skryptow (jak w OF i Armie) moze byc nudno i nic sie nie dziac - nic specjalnego. Ale moga byc tez takie akcje ktorych nie zobaczysz w zadnym tytule AAA i one rozwalaja system. Wszystko zalezy od graczy i sytuacji i to czy bedzie nudno czy zajebiscie nie zalezy od skryptow. I dlatego ludziom tak sie DayZ podoba.
Dobrze, że zrobią to w taki sposób! Od początku wiedziałem, że to kupię i zrobię to podczas alphy i oszczędzę 20$ :) Pewnie więc będzie to wydatek rzędu 15$ lub 20$.
"tego co zdążyłem zobaczyć to klimatem nie śmierdzi."
A nius to: DayZ na materiałach wideo z bardzo wczesnej wersji alfa
Jeszcze raz powtórzę, to co jest prezentowane na tych filmikach wyżej w żaden sposób nie odzwierciedla wersji jaka jest obecnie. Wersja na filmikach ma 3 miesiące i od tego czasu zostały poczynione ogromne kroki. Optymalizacja jest na dużo lepszym poziomie niż moda do ARMY. Gra chodzi znacznie płynniej, interface jest nowy całkowicie, to co jest na filmikach to jest wersja przejściowa i była ona prezentowana już na targach PAX. Jest dużo więcej przedmiotów w grze, północna część mapy Chernarus została przebudowana i dodano spory kawałek terenu. Najważniejsze jest to, że serwery są stabilne nawet przy 100 graczach i ponad 2000 zombie. Obecnie zombie są dużo bardziej niebezpieczne niż w modzie. Ogólnie nie sugerujcie się tym co jest na filmach, jedynie co te filmiki sobą prezentują to nowe miejsca do których można wejść, ew. nowe przedmioty i ubrania, ale tych w obecnej wersji jest też znacznie, znacznie więcej, reszta jest przebudowana i poprawiona.
"tego co zdążyłem zobaczyć to klimatem nie śmierdzi."
A nius to: DayZ na materiałach wideo z bardzo wczesnej wersji alfa
A wersja alfa klimatu nie może mieć ? koniecznie trzeba czekac na full ?
Jak można budować klimat jak połowa rzeczy nie działa w tym rzecz najważniejsza: zombie.
dj_sasek -
Z tego co widzę nawet na tych filmach jak to piszecie ze zbyt wczesnej alfy zombie poruszają się już o wiele lepiej niżeli w samym modzie. Nie biegną już jak sportowcy tylko idą koślawymi krokami tak jak mniej więcej byc powinno. Jesli do teraz poczynili wielkie kroki to tylko im pogratulować. patrząc na nowe miasto aż miło będzie wejść am gdzie nie ma 4 budynków na krzyż ale są bloki mieszkalne, osiedle. A co za tym idzie wiele miejsca do eksploracji ze znajomymi. Do tego przy obecnym zainteresowaniu gdy tylko gra będzie w pełni dostępna to na serwerach będzie pełno ludzi ( jeśli owe serwery będą wytrzymywały ) i w nowych miastach będzie pełno graczy, co za tym idzie, klimat przetrwania będzie zależał od tego czy każdy z siekierą będzie rąbał innego gracza czy też pomagał. Z doświadczenia z modem wiadomo tylko, że jak tylko ktoś znajdzie karabin snajperski to ukryje się w dogodnym miejscu i będzie polował. ( To jest właśnie klimat budowany przez graczy ). Jak dla mnie gra będzie godna spędzenia setek godzin z paczką znajomych.
Jak można budować klimat jak połowa rzeczy nie działa w tym rzecz najważniejsza: zombie.
Co ma piernik do wiatraka.
alpha_lyr -
Jeśli jeszcze nie zrozumiałeś to filmy są sprzed 3 miesięcy.każdy o tym pisze. Na filmach zombie nie działają bo można się domyśleć, że do tamtej pory testowane było otoczenie, Interakcja ze światem. A do tego mordercze zombie nie jest potrzebne. A poza tym właśnie brakuje tylko obrażeń zadawanych przez NPC co chyba nie jest wielkim problemem. Gdybyś zauważył na filmie w mieście zombie zachowuje się dość normalnie. Czyli nie tak jak w modzie po wejściu do budynku się zatrzymuje tylko podąża za graczem. Jak dla mnie to dobry znak
podnieca się tym dodatkiem do army
To nie jest dodatek, to samodzielna produkcja. Przeczytaj newsa zanim skomentujesz.
Jeśli jeszcze nie zrozumiałeś to filmy są sprzed 3 miesięcy
Dalej nie rozumiem co ma dopracowanie pewnych technicznych rzeczy do klimatu gry. Bieganie po tym świecie było dla mnie po prostu bezklimatyczne.